سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵,Jan 24 2017
عضویت در خبرنامه

پرکار ترین مسوول ارسنجان در سال 93 کیست!؟

۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸:۴۸ کد مطلب: 946


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان ارسنجان، ارسن نیوز: سال 93 با همه فراز و نشیب هایی که برای هرکس داشته رو به پایان است. معمولاً انسان های زرنگ در چنین ایامی در کنار تب و تاب آمدن سال نو، نگاهی هم به سالی که از عمر و وقتشان گذشته می اندازند تا آن را چراغ راه آینده شان کنند. به خصوص کسانی که موقعیت و کارشان به نحوی است که عملکردشان بر دیگران نیز تأثیر گذار است و هرچه تعداد و دایره این دیگران بیشتر باشد، نحوه عملکرد این افراد در گذشته اهمیت بیشتری دارد. از جمله مسوولین رده های مختلف. پایگاه تحلیل خبری شهرستان ارسنجان، ارسن نیوز، ضمن عرض خسته نباشید به تمامی مسوولان شهرستان و آرزوی سالی پر خیر برکت برای آنان، از مخاطبان خود می خواهد با توجه به آنچه از عملکرد مسوولین ارسنجان در سال گذشته می دانند، با ارسال نظر ذیل این مطلب، پر کارترین مسوول شهرستان در سال 93 را انتخاب نمایند. طبعاً نظراتی که با استدلال و آمار همراه باشند اعتبار بیشتری خواهد داشت و با توجه به این که، کم کارترین مسوول شهرستان در سال 93 را خودمان انتخاب و معرفی کرده ایم، از مخاطبان عزیز می خواهیم فقط در خصوص پرکارترین مسوول شهرستان، نظرات خود را ارسال نمایند.

انتهای پیام/224224









ناشناس
۱۳۹۳/۱۲/۲۹ ۲۳:۵۴

پرکارترین فرد را می توان امام جمعه محترم شهرستان نام برد

پاسخ به این نظر
ح محمودی از خبریز
۱۳۹۳/۱۲/۲۹ ۲۳:۵۶

از نظر بنده مهندس اسداله اسکندری بخشدار سابق با ایکه فقط در 4 ماه اول انسال مسئولیت داشتن به اندازه کل سال بعضی از مسئولین فعالیت داشتن. از مظر من اقای اسداله اسکندری پر کاترین مسئول ارسنجان در سال 93 بود!

پاسخ به این نظر
روستا
۱۳۹۴/۱/۱ ۱:۲۸

مهندس اسکندری یادش بخیر. فقط خودش. آمار و استدلالش هم بیاین تو روستاها ببینین. سال 93 فقط 4 ماه مسئول بود که یک روز و یک ساعتش ارزش داشت.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱ ۳:۰۹

ای کاش یه لیست از افراد بود انتخاب میکردم هر کی رای بیش تر آورد

پاسخ به این نظر
سعید اسکندری
۱۳۹۴/۱/۱ ۱۰:۴۹

پرکارترین : رییس بسیج دانش آموزی

پاسخ به این نظر
روستا از علی اباد
۱۳۹۴/۱/۱ ۲۰:۳۴

افرین پر کار ترین فرد سال ۹۳ وبدون حاشیه مهندس اسدالله اسکندری بود.اگه فرماندار میدونست چقدر به کارش میومد یه ثانیه استعفاشو قبول نمیکرد.اون شیری بود که تا اخر به پاش ماند چون میدونست چه جواهری است .

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱ ۲۰:۴۱

پرکارترین جناب ابراهیمی مسول با غیرت ارسنجانی

پاسخ به این نظر
هادی رضایی
۱۳۹۴/۱/۱ ۲۱:۳۲

بدون تردید "شورای محترم شهر" پرکارترین و موفق ترین در سال 93 بوده است. شورای شهر موفق شد تا در طی یک سال گذشته طرحی نو در وضعیت اجتماعی و مدیریت اجرایی شهرستان ارسنجان در اندازد، و در سال 94 نیز قطعا شورای شهر موثرترین نهاد مسئول در ارسنجان خواهد بود.

پاسخ به این نظر
جوان
۱۳۹۴/۱/۲ ۱۷:۳۵

جناب رضایی شورای شهر اگر به حرفهای پدر شما گوش نکند باز هم پر کار هست????


بدخواه مردم!!!!
۱۳۹۴/۱/۲ ۲۳:۲۳

اقای رضایی باز سرو کله شما پیدا شد و نظر دادید؟


هادی رضایی
۱۳۹۴/۱/۳ ۰:۳۰

الحمدلله هر پنج عضو شورای محترم شهر افرادی با خدا، دلسوز، توانمند و فهمیده هستند، و درحالی که اهل مشورت و اتفاق نظر هستند، استقلال رای نیز دارند و این یکی از ویژگی های ممتاز شورای محترم شهر ارسنجان است. من ضمن تبریک سال نو به شما دوستان عزیز و آرزوی سلامتی و تندرستی برایتان، توصیه می کنم که امسال که مقام معظم رهبری آن را سال "همزبانی و همدلی" نامیده اند دست از ادبیات غیرکارآمد برداریم و انشاله سال جدید سال تقویت دوستی ها و از بین رفتن فاصله ها باشد.


مهری
۱۳۹۴/۱/۳ ۲۳:۳۹

جناب ... عرصه انتخابات مجلس یک موضوع مهم است که مردم دوباره خواهند دید چگونه با سیاست اختلاف می اندازید تا گزینه مرودشتیتون رای بیاورد.شورای شعر را هم برا اختلاف افکنیتون می خواهید نه اتحاد.


ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱ ۲۳:۴۵

کسی رو نمیشناسم با این مشخصات

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۱/۲ ۱:۲۴

سلام دوستان. فکر کنم پرکارترین مسئول، جانباز گرانقدر آقای حاج اصغر نعمتی مسئول هیات رزمندگان باشن. اول اینکه ایشان مثل دیگر مسئولین سلامت جسمانی کامل ندارند و جانباز می باشن. دوم اینکه برای فعالیت هایی که انجام میدهند حقوقی دریافت نمی کنند و البته وظیفه ای هم ندارند. سوم فعالیت ایشان توسط هیچ ارگانی ساپورت نمی شود و قاعدتا کار کردن با این شرایط سخت می باشد. چهارم فعالیت در NGOها سخت تر از کار دولتی میباشد. پنجم در مورد مسائل فرهنگی شهر کار میکنند که اگر فرهنگ ما درست شود همه چیز ما درست می شود. وگرنه شما ساخت ساز عمرانی داشته باشی، پارک داشته باشی، جاده آسفالت داشته باشی ولی فرهنگ غنی نداشته باشی نتیجه آن میشه بالا رفتن دزدی، بالا رفتن طلاق، بالا رفتن مصرف گرایی، باب شدن سنت های غلط و دست و پا گیر و غیره که اکثر دوستان مطلع می باشند که چه صفات ضد فرهنگی ممکن است در جامعه باب شود. خب کارهای عمرانی مهم می باشد و ما منکر آن نیستیم و البته تعدادی از مسئولین کارهای عمرانی و ... را بر عهده دارند که ما از آنها تقدیر و تشکر میکنیم. البته ناگفته نماند که تعدای از مسئولین هم در کار فرهنگی فعالیت میکنند ولی متاسفانه نقش خود را به خوبی ایفا نمیکنند و انتقادات زیادی به آنها وارد می باشد. که در اینجا مجال بحث و گفت و گو نمی باشد. در زیر تعدای از فعالیت های حاج اصغر نعمتی مسئول هیات رزمندگان ارائه میگردد:

پاسخ به این نظر
بدخواه مردم!!!!
۱۳۹۴/۱/۵ ۱۸:۳۵

درود بر آقای نعمتی و مرگ بر شمر!!!!!!!!!!!!!!!!!


فرزند مادر
۱۳۹۴/۱/۲ ۱:۲۵

تعداد از فعالیت های حاج اصغر آقای نعمتی به شرح زیر می باشد: 1- اجرای مراسم عید فطر با همکاری امام جمعه محترم و دانشگاه آزاد 2- برگزاری جشن عید غدیر 3- برگزاری جشن میلاد امام زمان عج و دیگر میلاد اهل بیت ع 4- برگزاری دعای عرفه با همکاری ستاد اقامه نماز 5- برگزاری مراسم شب های قدر 6- برگزاری جلسه قرآن گلزار شهدا در ماه مبارک رمضان 7- برگزاری مراسم دهه محرم، 8- برگزاری مراسم بزرگ دهه فاطمیه، 9-برگزاری مراسم احلی من العسل یا نوجوانان عاشورایی با همکاری اداره آموزش و پرورش 10- برگزاری مراسم جهانی شیرخوارگان که همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. 11- برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با همکاری سازمان تبلیغات 12- اعزام کاروان پیاده روی عظیم اربعین 13- برگزاری جلسه هفتگی یاد یاران 14- برگزاری اردوی قم، 15- برگزاری اردوی تفریحی شیراز، 16- اجرای با شکوه مراسم استقبال از محرم، 17- برگزاری ایستگاه های صلواتی، 18- برگزاری نمایشگا ها، 19- مشکی پوش کردن میادین اصلی شهر برای محرم و فاطمیه، 20- شیشه نویسی صلواتی در ایام خاص، 21-توزیه مجله هیات رزمندگان در بین اعضا، 22-توزیع محصولات فرهنگی مجازی در بین اعضا از طرق مختلف، 23- اعزام و حضور فعال نماینده هیات در همایش کشوری هیات رزمندگان اسلام همچنین همایش کشوری نوجوانان عاشورایی، تشکیل کلاسهای علمی هیات رزمندگان. 24- برگزاری کلاسهای ورزشی دارند 25- جمع کردن تعدا زیادی از جوانان شهر به اسم اهل بیت و تربیت دینی . 26-همچنین مشاوره حضوری و رودررو و ... می توان در تمام این برنامه ها فرهنگ غنی اهل بیتی را به مخطبان معرفی کرد. و امیدواریم که تمام این برنامه ها بتواند موثر باشد و جوانان شهر حد اقل با فرهنگ اهل بیتی آشنا شوند و ایدهآل این است که همه ما به این فرهنگ عمل مخلصانه داشته باشیم. لازم به ذکر میباشد نیازی به ذکر فعالیت ها بالا و دیگر فعالیت ها نمی باشد زیرا اکثرمردم شهر حاج اصغر آقای نعمتی را می شناسند ولی با توجه به اینکه آقای شفیعی فرمایش دادند که باید استدلال آورده شود ما هم سعی کردیم اندکی از فعالیت ها و اطلاعات کلی را ذکر کنیم.

پاسخ به این نظر
نعمت الهی
۱۳۹۴/۱/۲ ۱۳:۵۲

تکمیل نقشه شهدای گمنام و شروع بکار مجدد در تکمیل ساخت تپه نور الشهدا و همچنین تجهیز گلزای شهدا را لطفا به فعالیت های آقای نعمتی اضافه کنید.


بدخواه مردم!!!!
۱۳۹۴/۱/۲ ۲۳:۲۴

عجیییییییییییییییییییییییبا قریباااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!


فرزند مادر
۱۳۹۴/۱/۲ ۱:۲۵

البته ناگفته نماند که تعداد فعالیت های انجام شده گاها مهم به نظر نمی رسد زیرا به طور مثال جانباز عزیزمان که مراسم فاطمیه با این همه عظمت را برگزار می کند و مثلا پخت 10 هزار نفری را به راه می اندازند در ظاهر فقط یک کار می باشد ولی این کار، کار سنگین و انژی بری می باشد. و گاها دیده می شود که ایشان از دو ماه قبل ار مراسم تا یکماه بعد از مراسم درگیر کارهای این یک مراسم می باشند. این را برای نزدیگ شده ذهن ها به مطلب ارائه دادم که همه متوجه شود که فقط تعداد کارهای انجام شده توسط مسئولین مهم نیست بلکه کیفیت کار، تاثیر گزاری و دوام فعالیت انجام شده هم خیلی مهم میباشد.

پاسخ به این نظر
فرزند مادر ۲
۱۳۹۴/۱/۲ ۵:۳۵

فرزنده مادر پس نقش سپاه در این کارها کجا رفت عزیزه من اگه سپاه نبود کشور نبود همه امکانات سپاه در اختیار اقای نعمتی هست وقتی مجلس داره.بعد این اقای هادی رضایی فکر نکنم شورای شهر بتونن این جایگاه رو داشته باشن .فقط مونده که شما بهترین ۹۳ انتخاب کنید

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۱/۲ ۲۳:۲۵

قراره که در اینجا همه چیز با استدلال گفته شود تا بهترین مسئول مشخص شود. شما که دعوی دارید تمام امکانات سپاه دست حاج اصغر نعمتی می باشد می توانید فقط 5تا یا کمتر از این امکانات را نام ببرید؟ ضمنا تمام مسئولین چه دولتی چه NGO سعی می کنند از امکانات ارگان های دیگر هم برای کارهای بزرگ و گسترده استفاده کنند. و بنابراین این مورد برای تمام مسئولین صادق می باشد. ولی ببینیم که کدام مسئول کار زیر بنایی چه از نوع سخت افزاری و چه از نوع نرم افزاری ماندگار، موثر و با کیفیت انجام داده است و به آن مسئول رای دهید. من هم نظر شخصی خودم را در مورد حاج اصغر آقای نعمتی اعلام کردم و البته به نظر خودم هم ایمان راسخ دارم.


ناشناس
۱۳۹۴/۱/۲ ۱۱:۳۳

شهردار محترم شهر بخاطر وجود بینهایت چاله چوله توخیابونها

پاسخ به این نظر
سهیل اسکندری پایه هفتم
۱۳۹۴/۱/۲ ۱۳:۲۴

پرکارترین: جلیل اسکندری

پاسخ به این نظر
مهری
۱۳۹۴/۱/۲ ۲۲:۵۶

مسول بگو نه کارمند فرمانداری....شعار دادن جز وظایف مسولین نیست


باور
۱۳۹۴/۱/۱۲ ۲۰:۵۷

مهری یا فروردین؟؟ نمی دانم!! ولی این را می دانم که یک کارمند نیز می تواند در جایگاه خودش یک مسئول باشد و مطمئنا آقای ج-اس نیز در فرمانداری یک مسئولیتی بر عهده دارد که این قدر دوستدار دارد.


؟
۱۳۹۴/۱/۲ ۱۳:۲۴

پرکارترین جناب آقا جلیل اسکندری است

پاسخ به این نظر
حامد
۱۳۹۴/۱/۱۵ ۱۱:۳۴

جالبه طرفدارای آقای جلیل اسکندری، همه در ساعت و روز نسبتا ً مشابهی اومدن نظر دادن.. باریک اله به این اتحاااد!!!! بابا جمع کن خودتو ج... خااان!!!!


حسین
۱۳۹۴/۱/۲ ۱۳:۲۵

به نظر من جلیل اسکندری مرد صحنه ها و مسوول فرمانداری بهترین گزینه است

پاسخ به این نظر
دوست
۱۳۹۴/۱/۱۲ ۲۰:۵۱

من هم با حسین آقا موافق هستم. او در حال حاضر هم پای کار هست و هم پرکار و فردی کاملا اجتماعی...


amir maasoomi
۱۳۹۴/۱/۲ ۱۵:۰۴

به نظر من جناب آقای جلیل اسکندری پرکارترین هست

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۲ ۱۷:۳۹

حاج اصغر نعمتی

پاسخ به این نظر
نا شناس
۱۳۹۴/۱/۲ ۲۱:۱۰

به نظرم تنها جایی که می روی و با یک مسئول تمام مسئول و مسئولیت پذیر برخورد می کنی مسئول محترم پست ارسنجان می باشد

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۲ ۲۲:۵۵

حاج اصغر نعمتی و اقای ابراهیمی بهزیستی و جناب اسدالله اسکندری

پاسخ به این نظر
محتاج هدايت
۱۳۹۴/۱/۲ ۲۳:۰۵

پر كارى مهم نيست خوب كارى و مفيد بودن و مؤثر بودن مهمتر ه كارهاى اصغر نعمتى باعث نارضايتى مردم و دين گريزى جوانان و براى ريا و خود نمائي ست اسداله إسكندري براى شهرستان چكار كرد جليل هم پشت سر جنازه يه چند تا شعار داد واقعا بگرديد و خوبان و گمنامان را پيدا كنيد

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۱/۲ ۲۳:۳۴

آقای محترم در اینجا قرار شد که با استدلال بحث هایی در مورد انتخاب بهترین مسئول گفته شود نه اینکه به شخص خاصی تهمت زده شود یا فعالیت ها و زحمت های کسی مثل حاج اصغر آقای نعمتی نادیده گرفته شود. شما باید برای حرف خود دلیل داشته باشید. ریا؟ خودنمایی؟ دین گریزی؟ نارضایتی؟ برا هرکدام دلیل بیاورید.


ناشناس
۱۳۹۴/۱/۳ ۱۸:۰۰

واقعاً که محتاج هدایتی! دقیقاً همین 3 نفر برتر هستن. مضحکترین سوالتم اینه که مهندس اسکندری چیکار کرد؟ برو از بچه های توابع بپرس تا بهت بگن. 100% آدم مغرضی هستی وگرنه به جای این سه نفر خودت یه اسم می دادی لااقل. ایشالا هدایت شی


منطقی
۱۳۹۴/۱/۵ ۱۷:۵۲

آقای فرزند مادر و ناشناس ، با توجه به احترامی که برای حاج اصغر نعمتی قائل هستم ولی فکر نکنم که ایشون مسئول نهاد خاصی در این شهر باشه .


no name
۱۳۹۴/۱/۹ ۱۶:۰۷

محتاج هدایت آقای مهندس اسدالله اسکندری شهردار نبود ک بخواد واسه ارسنجان کاری انجام بده ایشون بخشدار بودن و شما اگه یه سر ب توابع اطراف بزنی حتما کارهای ایشون رو خواهید دید


فرزند مادر
۱۳۹۴/۱/۱۰ ۲۳:۱۰

آقای منطقی به نظر شما مسئول یعنی کسی که از دولت فیش حقوقی دریافت می کند؟ یا کسی که برای بهبود وضعیت شهر کاری انجام میدهد؟ مهم حقوق گرفتنه یا رساندن مردم شهر به حقوقشون؟؟؟؟؟ لطفا جواب دهید. قرار شد منطقی جواب دهیم نه اینکه اسم خودمان را منطقی بذاریم !!!!!!!!!


انارستان
۱۳۹۴/۱/۱۲ ۲۰:۴۹

محتاج هدایت: انشاء الله هم شما و هم تمامی مومنین و مومنات هدایت شوند. باید گفت که شما یا از همه چیز با خبر هستی یا مغرضانه نظر می دهید یا خودتان را به کوچه علی چپ زده اید. آقای حاج اصغر نعمتی در کارهای فرهنگی کم نظیر است . آقای مهندس اسداله اسکندری نیز در چند سال گذشته و چند ماه اول سال 1393 با همه توان کار کرد و خوش درخشید و آقای جلیل اسکندری نیز در مسائل فرهنگی(مجری گری) بخصوص همان تشییع جنازه ای را که شما می گویی کم نظیر و بی نظیر است و همه جا برای شهر و شهرستان آبرو داری می کند. و باید گفت آقای نعمتی مسئول هیئت رزمندگان است. آقای مهندس اسکندری بخشداری مرکزی سابق و هم اکنون نیز مشاور و معاونت شهرداری را بر عهده دارد و آقای جلیل اسکندری مسئول روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات فرمانداری ارسنجان می باشند . آیا اینها مسئولیت نیست. آیا اگر هر کس به اندازه مسئولیتش کار کند ؟ مشکلات مرتفع نمی گردد.؟ ووو


بدخواه مردم!!!!
۱۳۹۴/۱/۲ ۲۳:۲۶

شهرمون خووبه اما کسی سر جاش نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتت!!!!!!!!!!!! پس دنبال آدم خوبه نگردید هرکسی فقط از قوم و خویش خودش میگه همینکه یهو 4 تا کانت واسه اصغر و 4 تا واسه جلیل و 3 تا واسه شهنازه!!!!!!!!!!!کافیه

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۱/۲ ۲۳:۴۱

ما که با حاج اصغر هیچ ارتباطی خانوادگی نداریم. و کارمون هم پیشش لنگ نیست. وتعصبی هم روی ایشان ندارم ولی من سعی کردم که در باره بهترین مسئول حقیقت را بگویم به دور از پیش فرض های ساختگی. من شما را درک میکنم ما هرچه میخوریم از تفرقه هست و چند دستگی. البته حاج اصغر آقای نعمتی در این زمینه نه تنها باعث تفرقه نبودند بلکه تا آنجا که برای ایشان مقدور بوده سعی کردند که باعث و بانی وحدت باشند.


انتی بدخواه
۱۳۹۴/۱/۳ ۰:۳۱

بدخواه بد دل هستی.خدا شفات بده


بدخواه مردم!!!!
۱۳۹۴/۱/۵ ۱۸:۳۶

جناب آنتی بدخواه !!!!!‌شما که مثبت هستی نگاهت به ارسنجان چیه؟ واقعا شهر گل و بلبل داریم نه؟


علی رضایی
۱۳۹۴/۱/۲ ۲۳:۴۳

این که دیگه سؤال نداره!!!! حاج اصغر...... جانباز خستگی ناپذیر..... هرکی مرد هست؛؛با این شرایطش فقط یه روز کار کنه!!!! سایه ات بر سر شهر مستدام باد خدمتگذار واقعی"""""" لبیک یاخامنه ای

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۵ ۲۱:۳۶

شما نیاز نیست نظر بدید.تفرقه انداز مسجد صاحب الزمان


فرزند مادر
۱۳۹۴/۱/۱۰ ۲۳:۱۳

نا شناس تو در تمام اخبار ارسن نیوز قصد تفرقه اندازی داری. مشکل داریا !!!! گیر میدی به آقای رضایی؟ تهمت هم که فت و فراوون زدی به همه !!!!! اگه راست میگی مرد باش !!!!


ناشناس
۱۳۹۴/۱/۲ ۲۳:۴۴

بدخواه مردم گویا فقط قصد تخریب داریا ؟!!! به همه گیر میدیا؟!!! متاسفانه شما عامل تفرقه هستی و تمام. اگه راست میگی استدلال بیار و با منطق حرف بزن.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۳ ۰:۱۹

بدخواه مردم....تو چقدر دل کینه ای هستی.چقدر تفلنی

پاسخ به این نظر
دوستی از خبریز
۱۳۹۴/۱/۳ ۰:۵۲

درود وسلام بر آقای حاج اصغر نعمتی مردی که در همه عرصه ها فعال میباشد مایه افتخار وعزت شهرستان میباشد( اجرکم عندالله برادر)

پاسخ به این نظر
سهیل
۱۳۹۴/۱/۳ ۱۸:۱۶

جلیل اسکندری


شاهد
۱۳۹۴/۱/۱۲ ۲۰:۳۴

به عرض همه دوستان برسانم که آقایان اصغر نعمتی و جلیل اسکندری و امثالهم بیشتر کارهای فرهنگی می کنند . نظر مدیر سایت عملکرد مسئولین در کارهای عمرانی و خدماتی می باشد


فرزند مادر
۱۳۹۴/۱/۱۹ ۱۴:۲۶

شاهد جان، از کجا منظور مسئول ارسن نیوز را فهمیدی؟ یعنی این همه آدم نفهمیدن و به حاج اصغر رای دادن و فقط جنابعالی فهمیدی؟ عزیزم مسئول بودن مهم نیست. به قول معروف درقبال مردم مسئولیت داشتن مهم هست. چه فرهنگی، چه عمرانی، چه خدماتی. شما برچه مبنا و منطقی کار فرهنگی را از کار عمرانی و خدماتی جدا میکنید. به نظر شما کدام مهمتر می باشد؟


همشهری
۱۳۹۴/۱/۳ ۱۷:۲۵

بنظر حقیر حاج اصغر نعمتی پر کارترین فرد شهر هستن. ایشون بدون داشتن هیچ مسولیتی دارن کار فرهنگی میکنن و موفق هم ظاهر شدن و هیچ حقوقی هم نمیگیرن.

پاسخ به این نظر
سهیل اسکندری
۱۳۹۴/۱/۳ ۱۸:۱۸

به نظر من یکی با اسم های متفاوت داره از حاج آقا اصغر نعمتی حمایت می کنه. جلیل اسکندری پرکارترین است

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۱/۴ ۱۸:۲۹

از اون حرفا بودا !!!! تخریب خوب نیست. اگه شما نظری در مورد یک نفر دارید نظرخود را اعلام کنیم چکار به دیگران دارید؟ شما از کجا میدانید که همه کامنتهایی که به یک شخص رای شده توسط یک نفر گذاشته شده؟ این حرف خیلی مبتدی و غیر واقع می باشد.


سهیل اسکندری
۱۳۹۴/۱/۹ ۲۳:۱۸

من هم گفتم به نظرم. و مطمئن نیستم


ناشناس
۱۳۹۴/۱/۳ ۱۹:۵۹

حاج اصغر نعمتی و جناب ابراهیمی بهزیستی.از شورای شهر هم اقای رحیمی میراب

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۳ ۲۰:۰۱

جناب سهیل خان.خودت 3 بار با اسم خودت گفتی جلیل اسکندری.ما همه حاج اصغر نعمتی مسول هیات رزمندگان زا پر کار می دانیم و حاج جلیل هم روی سر ما جا داره

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۳ ۲۲:۴۶

قابل توجه همه اونهایی که کامنت میزارن مدیرسایت گفت مسولین شهرنه کارمندفرمانداری

پاسخ به این نظر
مطلع
۱۳۹۴/۱/۱۲ ۲۰:۳۱

ناشناس گرامی ی کارمند فرمانداری مسئولیتش کمتر از یک مسئول نیست و به نظر می رسد آقای جلیل اسکندی فردی فعال و پرکار می باشد که این قدر مورد توجه قرار گرفته است.


علی رضایی
۱۳۹۴/۱/۳ ۲۳:۱۱

آقاسهیل اسکندری؛؛؛؛ حاجی نیاز به حمایت نداره؛؛؛ انگار میخواد کجارو بگیره!!!!! هنوز نشناختیش آقاپسر..... لبیک یاخامنه ای

پاسخ به این نظر
سهیل اسکندری
۱۳۹۴/۱/۴ ۱۲:۴۴

آه. واقعا طرفدار دارند حاج آقا


سهیل اسکندری
۱۳۹۴/۱/۹ ۲۳:۲۲

شما هم اگر فرهنگ و ادب داشتید و برای حاج آقا احترام قاعل بودید به جای استفاده از نشناختی از نخشناختی شون استفاده می کردی.


محمد.....
۱۳۹۴/۱/۴ ۰:۱۸

اعضای شورای شهر بویژه مصطفی رحیمی و هرکول به خاطر اختصاص 30 درصد از معدن سیلیس به شهرداری ارسنجان.

پاسخ به این نظر
منوچهری
۱۳۹۴/۱/۴ ۰:۳۶

مهندس اسکندری به عنوان یک مسوول سیاسی تا توانست کار عمرانی کرد! الحق و والانصاف که یک روح تازه در دهیارها و شوراهای روستاها دمید. الان که 7-8 ماهه رفتن کمبودش خیلی خیلی احساس میشه. و یک خواهش از مدیر محترم سایت: آقای شفیعی لطفاً این نظرسنجی رو تا بعد از تعطیلات ادامه بدین تا بچه های توابع که به سرکاراشون برمیگردن به اینترنت دسترسی پیدا کنن و بتونن نظر بدن. ممنون

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۴ ۰:۴۲

به نظر من. امام جمعه وحاج اصغر نعمتی و جناب ابراهیمی و رحیمی و رضایی شورای شهر از همه پر کارتر و نماینده مجلس از همه کم کارتر

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۴ ۰:۴۷

مهندس اسکندری چون برای خدا کار کرد ماندگار شد.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۴ ۲:۵۱

با تشکر از همه همشهریانی که با ادب و نزاکت نظر خود را اعلام می کنند از مسوول سایت خواهش میکنم که کامنت هایی که تنها به نیت تفرقه گذاشته شده و توهین به شخص یا شخصیتی در شهرستان می شود فعال نشود/ نظر شخصی من هم حاج اصغر هست و تمامی مواردی که "فرزند مادر" توضیح دادند تایید و از نقاط مثبت ایشان می دانم و امیدورام که ایشان بتوان با سعه صدر و حوصله بیشتری در جذب جوانان دقت کرده و با زبان سرخ عده ای را از خود نرنجانده و دور نکنند

پاسخ به این نظر
ارش
۱۳۹۴/۱/۴ ۱۲:۰۳

جناب ناشناس.ما حاج اصغر را قبول داریم و حاج اصغر هم قول دانشگاه ازاد و مشغول شد. در اونجا را به ما نداده.فقط برای خدا می ریم.


سهیل اسکندری
۱۳۹۴/۱/۴ ۱۲:۴۵

شما اول نزاکت رو درست بنویس


ناشناس
۱۳۹۴/۱/۴ ۲۳:۱۶

شمایی که همه جا نظر میدید و انتقاد میکنید فکر کنم پایه تون رو فراموش کردید بنویسید. اگر این کار را بکنید خوانندگان تشخیص میدن که ایرادی که گرفتید به چه دلیل بوده/(نزاکت: ادب و پاکیزگی)


ناشناس
۱۳۹۴/۱/۴ ۲۳:۱۸

آقای آرش خان جمله شما کاملا بی معنی و مفهمومه.لطفا تصحیح کنید


سهیل اسکندری
۱۳۹۴/۱/۹ ۲۳:۲۵

آه قبول دارم که اشتباه کردم. ولی شما رتبه ها و مقامات علمی و فرهنگی من رو دیدید که در مورد من اینجوری فکر می کنید؟؟؟؟!!!!


ناشناس
۱۳۹۴/۱/۴ ۱۱:۴۲

من هم موافقم .حاج اصغر پر کار و نماینده مجلس کم کارتر

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۴ ۱۱:۵۴

پر کارترین حاج اصغر نعمتی و حاج حبیب اسکندری به خاطر زحمات در خیریه پر کارترین و نماینده مجلس کم کارترین

پاسخ به این نظر
عاشق جلیل
۱۳۹۴/۱/۴ ۱۲:۰۰

جلیل اسکندری پرکار و نماینده مجلس کم کار

پاسخ به این نظر
سامان
۱۳۹۴/۱/۴ ۱۵:۰۹

نماینده کم کار است ولی جلیل که مسول نیست کارمنده


12 فروردین
۱۳۹۴/۱/۱۲ ۲۰:۲۸

آقا سامان مهم اینه که آقای ج-اس پرکار و دلسوز است و مطمئنا این چنین فردی مسئولیتش نیز سنگین است.


ناشناس
۱۳۹۴/۱/۴ ۲۳:۲۲

تا جوانها و مردم با هم نباشن بازم باید منتظر نماینده مرودشتی بود

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۵ ۸:۳۹

پر کار ترین کارگران زحمتکش شهرداری بودند

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۵ ۸:۵۴

پرکارترین رییس اداره برق و ریی س بیمارستان دکتر هژبری

پاسخ به این نظر
شهروند
۱۳۹۴/۱/۵ ۱۰:۵۶

شهرداری چشم بصیرت داشته باشی فعالیت شهرداری درطول این دو سال می بینی

پاسخ به این نظر
ننه م ه ی ن
۱۳۹۴/۱/۱۶ ۹:۱۰

سلام علیکم ننه جون ایخو چش بصیرت نمخواد منم ا (از) پشت عینک ته استکانیم میبینم «مجید ابزاهیمی» شهردار که الهی قربونش برم چقد فعاله بغل مچد صاب زمون که خیلی خوب درس کرده ، نون وویی وسط خیابونم خراب کرد جاش فلکه وفواره ساخته، خیابون سعیدی خود اوبریش هم سمنت سیاه کرده ،بلوار بالارم قیل پاشی کرده میگن میخواد سمنت سیاه کنه،کارگراشم خو همیشه آشغا لامونو میبرن،برایوی اووی توکوچا هم جوقک سمنتی درس کرده،بالوی باغا هم براوی مریضخونی نو خیابون کشیده، تو خیابونا هم گل کاشته که چشمون ا سوزی بخوره، لودر وکمپریسی هم نو خریده ، بغله چن تو خیابون جا ماشینی(پالکینگ) درس کرده،خودوییش آدمک پرکاریه شهردارمون *خو پول ایی بیشتر نداره؛ میگن میباس پول عوارضی ا کارخونا بوسونه خو ارسنجونم کارخونه نداره ،<همو بچگیشم ا کاکوی دیگش زرنگتر بید> ببخشید ارسنجونی قدیمی نبشتم ای نتونسی بخونی کرامتک رحیمی که تو هنرستونه بده برت بخونه. ننه الهی خیر بیبینیک همتون ،ییه شعریم بخونم «توی ارسنجون مو جوون بیکار زیاده / چرو ا شهروی دیگه جوون کارمن میارن.» بعضی حرفا فته یا ضمه یا کسره میخات.


بچه ننه مهین
۱۳۹۴/۱/۱۷ ۰:۲۳

سلام ننه جون دنیای ماشینی و حرص وطمع زیادی وچشم وهم چشمی نگذاشت سال قبل زیاد خدمت برسم . من هم نظرم اینست که آقای شهردار مجید ابراهیمی پر کارترین است به دلایلی که شما فرمودید اما باید در کارش جدی تر باشد از کارمندهاش بیشتر کار بخواد وخودش در دفترش مدیریت کند.همه جای شهر را مثل خونه ومحله خودش بداند که الحمدالله اینطور هست .از جناب مهندس اسدالله اسکندری مشورت بگیرد وهوای کارگران را داشته باشد اگر پولی پیدا شد بعداز آسفالت خیابانها وکوچه ها بفکر زیباسازی شهر باشند .سد معبر مغازه ها بخصوص میوه وتره بار فروشان خیلی بد وزننده است احتیاج به میدان تره بار احساس میشود .ایجاد کمربندی از جاده توابع به جاده آباده بخصوص از وقتی کامیونهای معدن رفت وآمد میکنند لازم وضروری بنظر میرسد چو ن خیابان ۱۵خرداد کم عرض است وکشش ندارد دیگه وسط شهر هم قرار گرفته. تاکسی ها فقط ازمیدان شهرداری به دانشگاه میبرند اصلا جاهای دیگر شهر را نمی برند. به زمینهای وسط شهر که ساختمان نشده و خانه های قدیمی متروکه سرو سامان و به صاحبان آنها اخطار دهند .خیلی از کارهای شهر پول نمی خواد بلکه باید جدی بود و رو در وایسی راکنار گذاشت با اخطار به موقع ومکرر انجام میشود.انصافا تاحالا هروقت شهردار از خود شهرستان بوده موفقیت ملموس بوده.ایکاش همه مسئولین از خود شهرستان بودند.به اید شهر وشهرستانی آباد و سرزنده . والسلام


ناشناس
۱۳۹۴/۱/۵ ۱۲:۵۸

از شهرداری ضعیفتر نداریم.چشم به دست نماینده ای دارد که کم کارترین است

پاسخ به این نظر
fi
۱۳۹۴/۱/۵ ۱۵:۰۲

خانم ابراهیمی


دوست دار بچه ها
۱۳۹۴/۱/۵ ۱۷:۵۵

با سلام و تبریک سال نو فعال انچنانی که نیست ولی از شهرداری ضعیف تر وکم کارتر مگه هست نشونشم اسفالت کوچه هاوخیابوناس البته پارک شهر پر از اسباب بازی رو یادم رفت که بگم خودتون که شاهدید دوتا سرسره بی حفاظ رو هم که دورش حصار کشیدن وپولیش کردن خدا خیر شون بده امسال دیگه بچه ها همین سرسره وتاب رو ندارند بهتره سری به سعادت شهر بزنیم وپارک بازی اونجارو ببینیم شاید یاد بگیریم که برای بچه ها هم امکاناتی اماده کنیم

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۵ ۱۹:۵۵

همشهریان عزیز تو رو خدا بی انصافی نکنید اصلا چشم بصیرت نمیخواد شهردار محترم واقعا داره زحمت میکشه پا روی حق نذارید

پاسخ به این نظر
ارسنجونی
۱۳۹۴/۱/۵ ۱۹:۵۸

شهرداری علاوه بر تلاش برای شهر مشکل بیمارستان که آرزوی همه شهروندان بود را حل کرد

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۵ ۱۹:۵۹

اگر چشم بصیرت داشته باشید شهردار محترم ارسنچان پرکار ترین است

پاسخ به این نظر
بى نظير با تو
۱۳۹۴/۱/۵ ۲۳:۲۴

واقعا كار بزرگ شورا بدون تنش ٣٥ درصد درامد معدن سيليس را گرفتن كار بزرگ و ماندگار براى مردم هست دست همتون درد نكنه مخصوصا هركول كه خوب فكر ميكنه و نتيجه ميگيره

پاسخ به این نظر
م ح معلم
۱۳۹۴/۱/۱۶ ۲:۰۳

سلام شخصی به نام هرکول درشورای شهر نداریم. اعضای محترم شورا ی شهر که الحمدالله همه فهیم و داناو متحّد هستند ۱- علی اکبر ابراهیمی ۲-محمدجعفر اسکندری ۳- اسدالله رضایی ۴ -محمدمهدی رحیمی ۵- حسین نعمتی و هر کاری انجام میدهند بنام همه آنهاست لطفا در کامنت های خود دقت کنید نه بوی تفرقه بدهد نه بوی تبلیغ. به نظر بنده در مسئولین شورای شهرو شهردار پرکارترین است(کمبود بودجه مانع بعضی از خدمات است) در کارهای فرهنگی جانباز عزیز حاج اصغر نعمتی پر کار است که کم کاری بعضی ارگانهای دیگر را جبران میکند .


ناشناس
۱۳۹۴/۱/۶ ۱:۴۶

شهردار ضعیفه ولی نماینده ضعیفتره

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۶ ۱۴:۱۰

به نظر من مسول پر کار نداشتیم و از همه کم کارتر نماینده مجلس است

پاسخ به این نظر
علی
۱۳۹۴/۱/۷ ۰:۲۴

دکتر سپهری

پاسخ به این نظر
احمد
۱۳۹۴/۱/۸ ۸:۴۳

تو هیچ نظری تاکنون پر کارترین مسئول مشخص نشده جلیل اسکندری کارمند جز ء فرمانداریست و اصغر نعمتی هم مسئول اداره نیست . دوستان راجع به مسئولین رای دهید نه کسانی که مسئولیتی ندارند . والله ما از این دونفر کار خاصی ندیدیم به جز گفتن شعار و اللله اکبر پشت سر جنازه

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۱/۱۰ ۲۳:۲۰

احمد جان در کامنت های بالا کارهای انجام شده توسط آقای نعمتی و همچنین اهمیت آنها را مفصلا توضیح داده ام و میتوانید آنرا دوباره با دقت بخوانید


فرزند مادر
۱۳۹۴/۱/۱۰ ۲۳:۲۲

احمد جان میتوانید یه تعریف از مسئول برای همه افرادی که میان کامنت بذارن یگید؟ مسئول کسیه که فیش حقوقی از دولت داره؟ مسئول کسیه که بدون هیچ برداشتی به فکر مردم هست؟ مسئول کسی است که تا وارد سیستم دولت نشود نباید کار کند؟ و ....


نجفی
۱۳۹۴/۱/۸ ۹:۱۴

پرکارترین فقط مهندس اسدالله اسکندری بخشدار سابق بود که تو 4 ماه سال 93 از کل سال خیلی از مسوولا بیشتر کار کرد و دولت کلید نتونست تحملش کنه.

پاسخ به این نظر
با انصاف
۱۳۹۴/۱/۸ ۹:۵۶

آقايان و خانم ها قرار بوده پركارتريم مسئول را نام ببريم، نه پركارترين كارمند رو. ولي بايد گفت اگر جليل اسكندري مسئول نيست ولي كمتر مسئولين مسئوليت ندارد! و بايد به او افتخار كرد. ما به همه آنان كه دلسوز شهرستان هستند افتخار مي كنيم.

پاسخ به این نظر
ارباب رجوع
۱۳۹۴/۱/۸ ۱۰:۳۵

احمد آقا !!! با انصاف!! آقاي جليل اسكندري و حاج اصغر نعمتي اگر مسئوليت ندارند ولي از هيچ همه چيز مي سازند و آبرو داري مي كنند .. راستي ي سري به فرمانداري تشريف ببر مي بيني يل فرمانداري جليل اسكندري هست .. شما فقط اين عزيزان رو در مراسم عزا مي بيني.. چشم دل باز كن. وفتي دست خالي و بدون مزد كار كردي اون وقت مردي!!!!!!!!!!!!!! درود بر مردان پاي كار و بي ريا!!!!

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۸ ۱۲:۳۶

به نظر من حاج اصغر جانباز بی ادعا که امسال همه مسئولین عید داشتند به جز حاج اصغر که عیدش با فاطمه زهرا بود

پاسخ به این نظر
بهار
۱۳۹۴/۱/۸ ۱۳:۰۷

مهري كه در بهار درخشيد!!!!! مهري در يك نظر فرمايش داديد. شعار دادن كار مسئولين نيست .. بايد يادآور نمايم كه امروز فقط مسئولين شعار مي دهند و در عمل!!!!!!! لااقل آقاي جليل اسكندري كه كارش شعار دادن هست و به وظيفه اش عمل مي كند. در زمان امام راحل(ره) ما وزير شعار داشتيم، پس حالا هم اون در شهرستان وزير شعار است. اين هم يك مسئوليت مي باشد. ولي اگر متن مدير سايت را مرور كنيم مي بينيم كه نظر وي اين بوده است كه چند ماه پست بخشدار مركزي خالي بوده و هيچ كس توجه اي به اين مهم ندارد. نه استاندار، نه نماينده مجلس ، نه فرماندار و نه آنان كه مسئوا اين كار هستند.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۸ ۱۸:۱۴

پر کار شهردار و کم کار نماینده مرودشتی

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۹ ۰:۳۶

فقط می دونم نماینده مجلس کم کاره و امسال هم میاد تبلیغات کنه برا رای اوردن باز

پاسخ به این نظر
بي طرف
۱۳۹۴/۱/۹ ۱۱:۴۹

مگر نيست كه خدمت به خلق ثواب دارد . چرا به كساني كه بدوم هيچ چشم داشتي و بدون هيچ دست مزدي در اين شهر به خلق الله خدمت مي كنند تير و نيزه رها مي كنيم . مگر آنان آبرو داري نمي كنند. مگر شما براي مراسمات ، چه عزا و چه شادي ارزش قائل نيستيد . مگر افردي مثل جليل اسكندري كه در بعضي نظرات گفته شده است پشت سر جنازه الله اكبر و يا... مي گويند قابل احترام نيست. اگر هست بس بايد به كار آنها نيز بهاء داد و اگر نه پس نياز به انجام مراسم و رفت و آمد و ختم ووو نيست . اين مهم را به شهرداري بسپاريد تا مزاحمتي نيز براي مردم بوجود نيايد. مطمئنا عزيزاني كه در مراسم تشييع جنازه، ختم ، دعاي كميل و ديگر مجالس حضور پيدا مي كنند با دعوت از طرف صاحبان عزا مي باشد و الا كسي سر درد نكرده را دستمال نمي بندد. با اين گفته و نظرات كاري كنيم كه اين بندگان خدا نيز عقب نشيني كنند و مثل مسئولين و كارمندان غير بومي . سخنران، مجري ، قاري قرآن نيز از خارج شهرستان دعوت كنيم و بابت آن نيز هزينه هنگفتي متحمل شويم. به قول فرمايش مقام معظم رهبري بياييم در امسال همدل و هم زبان باشيم. اگر درك و درايت داريد به عنوان نظر سنجي پاسخ دهيد نه مسائل بي ربط را وارد كنيد. هر كس به اندازه توان و تجربه اش كار كند . كاري بر روي زمين نمي ماند كه بخواهيك كم كار را معرفي كنيم.

پاسخ به این نظر
no name
۱۳۹۴/۱/۹ ۱۶:۰۰

ب نظر من پرکارترین کارمند مهندس اسدالله اسکندری هست خدا قوت مهندس

پاسخ به این نظر
علیرضا رضایی
۱۳۹۴/۱/۹ ۲۲:۲۴

اگه انصافا بخوایم کمی فکر کنیم حاج اصغر جز پرکارترین مسوولین هستند که در وضعیت سخت جسمانی نهایت تلاش خودشون رو میکنن و ایشالا سایه شون از سرمون کم نشه

پاسخ به این نظر
کلانتری-شوراب
۱۳۹۴/۱/۹ ۲۳:۱۰

انصافا توابع ارسنجون بخشدار مثل مهندس اسکندری به خودش ندیده بود. خدا پشت و پناهش. هیچ حرف و حدیثی در انتخاب ایشون به عنوان پرکارترین مسوول ارسنجون نیست.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۰ ۰:۴۵

پرکارترین نماینده مردم است میدانید تاحالا چقدر اس ام اس داده به مناسبتهای مختلف

پاسخ به این نظر
زاهد
۱۳۹۴/۱/۱۰ ۸:۳۲

دکتر سپهری ریس شبکه بهدشت

پاسخ به این نظر
مدد جو
۱۳۹۴/۱/۱۰ ۸:۴۰

انصافا اون كسي كه درد دل مارو گوش مي ده و به ما احترام مي ذاره و قشنگ راهنمايي مي كنه آقاي جليل اسكندري هست. هم را راضي هم خداي ما...

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۰ ۱۳:۲۵

فرمانده نیروی انتظامی فرد مومن وپر تلاشی است .راستی اینو بگم هیچکس جای ارسنجونی رو نمی گیره مسوول نمونه فقط شهرستانی های عزیزم وضعیفترین مسوول ها مرودشتی های تحمیل شده به ارسنجون

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۰ ۱۳:۳۰

پس جلیل اقا پزشک هستند که به درد شما گوش می کنند.یک کارمند ....پس بی بی من پرکارترینه چون به درد و دل همه فامیل دلسوزانه گوش میدهد.

پاسخ به این نظر
غ حسن شاهی
۱۳۹۴/۱/۱۰ ۲۳:۳۱

به نظرم فرزند مادر حرفهای منطقی و مستدلی نسبت به سایرین آورده است. من هم از نزدیک و دور فعالیت های حاج اصغر نعمتی و دلسوزی های ایشان را مردم شهر و افزایش اتحاد مردم دیده ام. من هم موافقم که در شرایط فعلی حاج اصغر نعمتی بهترین و پرکاترین فرد می باشد که در قبال مردم احساس مسئولیت میکند

پاسخ به این نظر
غ حسن شاهی
۱۳۹۴/۱/۱۰ ۲۳:۳۳

در جواب دوستانی که میگویند حاج اصغر نعمتی مسئول نیست و یک فرد عادی است باید بگویم مهم مسئولیت داشتن نیست مهم احساس مسئولیت در قبال مردم می باشد. و به نظرم حاج اصغر نعمتی بهتر از بقیه ایفای وظیفه می کند

پاسخ به این نظر
؟؟؟؟؟ش
۱۳۹۴/۱/۱۱ ۸:۰۰

آقا يا خانم ناشناس در اين شرايط سخت لااقل كسي مقل آقاي جليل اسكندري هست به درد دل مردم بدبخت و آسيب پذير و كم درآمد گوش بده، آخه اگر مسئولين هم گوششون باز بود و به درد دل مردم گوش مي دادند خوب بود. من فكر كنم اگر شما هم به حرف بي بي بزگوارتون گوش بدهيد بهتر هدايت خواهي شد. امروز مسئولين كه ماشين امضائ و گوش بفرمان مافوق خود هستند و اين كارمندان هستند كه وظايف خود را درست انجام مي دهند . درود بر كارمندان صديق و دلسوز و بي ادعا همانند آقاي جليل اسكندري. در ضمن امروز نياز به پزشك روانشاناس داريم و آقاي جليل اسكنرزي نيز روانشاسي مي كند و اگر پزشكان به درد مردم گوش و خوب نسخه مي دادند . بيماران جسمي و رواني زودنر بهبود مي يافتند. شما نيز به پزشك روانشاس مراجعه كنيدتا..........!!!!!

پاسخ به این نظر
پزشك
۱۳۹۴/۱/۱۱ ۸:۱۶

ناشناس گرامي با اين نظر زحمات پزشكان را زير سئوال برديد. امروز پزشكاني كه به درد و دل بيماران گوش مي دهند موفق تر هستند. مشخص است اگر آقاي جليل اسكندري كارمند هستند كه اين هم يك نوع مسئوليت مي باشد به وظيفه خودشان خوب عمل مي كنند. ولي ما شاهديم كه اين بنده ي خدا، مسئوليتش از مسئولين بيشتر است.

پاسخ به این نظر
بي طرف
۱۳۹۴/۱/۱۱ ۸:۲۴

عزيزان يك كارمند هم مي تواند بهترين باشد. پس از ديد ما آقاي ج - اس بهترين گزينه مي باشد. عاااااااااااليييييييي

پاسخ به این نظر
خوش انصاف
۱۳۹۴/۱/۱۱ ۱۲:۲۴

شهردار با بضاعت و درامد کم بیش تر از حد توان کار کردند مثلا1 برداشتن نان ماشینی سابق 2فضای سبز پارک شهر 3 جمع اوری منظم زباله 4 کف پوش سالن ورشی جهت جوانان 5 حفظ فضای سبز موجود در بحران اب 6 شروع اسفالت سطح شهر 7 خرید لودر جدید 8 نظم در حفر قبور وانتقال اموات 9 ایجاد هشت هکتار فضای سبز مثمر 10 .....

پاسخ به این نظر
مشتی
۱۳۹۴/۱/۱۲ ۱۳:۲۲

پرکارترین اصغر نعمتی

پاسخ به این نظر
مشتی
۱۳۹۴/۱/۱۲ ۱۳:۲۴

کم کارترین چمانه. یکی از عقلا میتونه به من بگه که چمانه داره چکار میکنه در سازمان تبلیغات؟ یکی از مسئولین ذیربط هم بگه که ایشون کی میخوان از ارسنجون برن؟

پاسخ به این نظر
معترض
۱۳۹۴/۱/۱۲ ۱۹:۳۹

آره کم کاره! وگرنه زیادی به شماها جولان نمیداد تا با خرابکاری هاتون از جمله سیاه پوش کردن شهر شب عید و برخلاف رویه رهبری و سینه زنی در شب میلاد امام علی(ع) و ایجاد مزاحمت برای سایر معتکفین تا 3 نصفه شبف به چهره دوستداران واقعی اهل بیت(س) لطمه بزنین.


مشتی
۱۳۹۴/۱/۱۳ ۱۶:۵۱

هرچی هم که بد کار کنن و یا کم کار کنن بهتر از سازمان تبلیغات کار میکنن. از مو دلگیر نشو آغوم معترض. منظور خاصی ندوشتم.


شهروند
۱۳۹۴/۱/۱۲ ۲۰:۵۹

بینندگان سایت ارسن نیوز . دیدیم آقای جلیل اسکندری در برنامه شبکه پنج خوش درخشید و شعر زیبایی از شهر ارسنجان خواند. زنده باشی هنرمند...

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۳ ۰:۵۶

ادمی که با امدن هر ارسنجانی در مسولیتها سنگ اندازی می کند و دنبال جبهه گرفتن روبروی مردم هست کم کارترینه.جلیل اسکندری کم کارترین است

پاسخ به این نظر
سجاد جعفری
۱۳۹۴/۱/۱۴ ۱۳:۰۸

باسلام واحترام به نظر همه عزیزان به نظراین حقیر دهیاران وشور اهای اسلامی روستا های بخش مرکزی که در نهایت گمنامی ودریافت حتی یک ریال وکوچکترین چشم داشت خدمت میکنن از پرکاترین هاهستن من به عنوان پرافتحار خدمت گذاری این عزیزان در شورای اسلامی بخش مرکزی سال خوبی رو براشون ارزودارم دستشون رو میبوسم وبهشون خسته نباشید عرض میکنم همچنین یاد میکنم وتشکر میکنم از زحمات حاج اسداله عزیز که با خدمت های ارزنده اش تا ابد در دل مردم بخش مرکزی ماندگار هست مردم قدر شناس حومه اسنجان هرگز فراموشت نخواهند کردهمیشه سربلند باشی مهندس

پاسخ به این نظر
شناسه
۱۳۹۴/۱/۱۵ ۸:۱۸

آقا يا خانم ناشناش اول با نظر شما مخالف هستم . ديم،اگر هم درست بگوييد تازه سنگ اندازي و جبهه گرفتن خودش يك كار است. سيم، چگونه يك كارمند مي تواند در عزل و نصب مسئولين نظر بدهد . چهارم، انشاء الله در نظرتان تجديد نظر نماييد. چرا كه با اين نظرات او مي تواند پر كارترين باشد.

پاسخ به این نظر
دوست
۱۳۹۴/۱/۱۵ ۸:۳۳

بايد به عرض برسانم آقاي ج-اس راضي نيست كه در اين نظر سنجي در موردش نظر بدهيد،چون مضمون نظر سنجي درمورد پر كارترين مسئول است نه كارمند، در ضمن همين يك نفر را در فرمانداري داريم . اونم بره ديكه بايد فاتحه ارسنجونيا رو در مركز سياسي بخونيم.

پاسخ به این نظر
هرهر
۱۳۹۴/۱/۱۶ ۱:۰۳

هر هر خندیدیم.خودشونو تحویل می گیرند


ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۵ ۱۲:۰۰

سلام به همه عزیزان آقای بخشدار عزیز جناب آقای مهندس اسکندری پرکارترین وآقای عمادی از تربیت بدنی که پارسال برای اعزام یک دیناری هم کمک نکردند کم کارترین مسئول سال 93 می باشد

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۵ ۱۵:۵۱

به نظر من اق مهندس اسکندری پر کارتر همه بوده با اینکه ۴ ماه بیشتر نبودن و با رفتن به شهرداری اگه دقت کنید یه تحولی به شهردای دادن

پاسخ به این نظر
یکی از اهالی
۱۳۹۴/۱/۱۵ ۱۶:۲۱

سلام مهندس اسدالله اسکندری پرکارترین هستن چون علاوه بر اون ۴ ماه خدمت طوفانی خود در بخشداری مرکزی حاضر نشدن با این نماینده کنار بیان خوشا به غیرتت هر جا که هستید خدا پشت وپناهتون

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۶ ۱:۰۵

جلیل اسکندری به نام دیگران برا خودش کامنت می دهد

پاسخ به این نظر
امین گفتار بی کینه
۱۳۹۴/۱/۱۶ ۲:۲۱

سلام جناب شفیعی ایکاش شما دقت میکردید ودو مطلب «پرکارترین »وکم کارترین »مسوؤل را یکجا میگذاشتید شما هم خدایی پر کار هستید کسی قدرتان را نمیداند [بجزء من].موفق باشید

پاسخ به این نظر
شهروند روستایی
۱۳۹۴/۱/۱۶ ۱۴:۳۱

مهندس اسکندری پرکارترین وفرماندار و نماینده کم کارترین چون از موقعی که دیگه بخشدار نداریم نه فرماندار ونه نماینده توجه ای به روستاها نمیکنن وهرچی که افتتاح میکنن برای دوره اق اسکندری

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۶ ۱۵:۳۲

نماینده کم کارترین

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۷ ۱۴:۱۵

حاج اصغر. و مهندس اسکندری پرکارترین و نماینده کم کارترین

پاسخ به این نظر
محمد
۱۳۹۴/۱/۱۸ ۲:۱۷

اقای مهندس اسکندری پرکارترین خداقوت مرد

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۸ ۴:۳۷

اقای سر دبیر اخر معلوم شد کی پر کار وکی کم کار شد

پاسخ به این نظر
ارسنجونی
۱۳۹۴/۱/۱۸ ۹:۵۰

به نظر من پرکارترین و موثرترین فرد شهرستان جانباز رشید و دلسوز جناب حاج اصغر نعمتی می باشند امیدوارم خداوند روزبروز بر موفقیتشان بیفزاید

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۸ ۱۰:۲۹

آقای شهردار وشورای شهر تورو خدا زورخانه رو درست کنید اونوقت میشید پرکارترین

پاسخ به این نظر
درد کشیده
۱۳۹۴/۱/۱۸ ۱۰:۳۶

کم کارترین رییس بیمارستان و شبکه هستند بخاطر یه مشکل ساده باید بریم مرودشت و شیراز اصلا توان این رو ندارن که یه دکتر متخصص بیارن ارسنجون این هایی هم که میان روزی 2 ساعت که از سر و تهش هم میزنن و یک ساعت هم رویهم رفته نمیشه!!!!

پاسخ به این نظر
دلسوز
۱۳۹۴/۱/۱۸ ۱۰:۵۳

بی حال ترین و خوش ترین مسئول شهر مسئول اداره تبلیغات است خدا کنه زودتر از شهرمون بره

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۱۸ ۱۸:۴۱

پرکارترین جناب حاج اسدالله اسکندری که پرچمش بالاس

پاسخ به این نظر
علی رضایی
۱۳۹۴/۱/۱۹ ۱:۰۰

اگه مسوؤلان کار میکنن..... حاج اصغر شاهکار میکنه.... آهاندش.......

پاسخ به این نظر
علی
۱۳۹۴/۱/۲۹ ۱۶:۴۳

دلسوز بالایی هم خودتی و غلامحسین...


یک دوست
۱۳۹۴/۱/۱۹ ۱۹:۱۸

باسلام جناب آقای اسدالله اسکندری بخشدار سابق خداپدرومادرش را بیامرزد (فرماندار محترم جهت اطلاع)

پاسخ به این نظر
ارسن جاني
۱۳۹۴/۱/۲۰ ۸:۵۸

اينگونه نظر سنجي مورد تأييد و رضايت بخش نيست. چرا كه يك عده اي با نظرات مختلف افراد مورد نظر را معرفي و يك نوع حق كشي مي باشد. نظر سنجي يعني ورود همه مردم با يك نظر ، نه يك نفر يا يك گرو براي همه!! مدير سايت در نوع نظر سنجي تجديد نظر كنيد.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۲۰ ۹:۱۸

آقای شهردار لطفا جواب بدین چرا زورخانه ما ورزشکارا رو درست نمی کنید نگین دارن کار میکنند که ما ورزشکارا روزی یبار سر میزنیم لطفا لطفا لطفا فوری عجله کنید ممنون جناب شهردار

پاسخ به این نظر
شهردار
۱۳۹۴/۱/۲۳ ۸:۲۸

جواب زورخانه به این عزیز درب پنجره اماده شده این هفته تحویل می شود تا ادامه کار داده شود چشم یا علی مدد

پاسخ به این نظر
شهروند
۱۳۹۴/۱/۲۳ ۱۳:۵۹

رییس وکارکنان اداره ارشاد

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۲۳ ۱۴:۱۲

اقای شهردار در اتحاد و همدلی مردم مشارکت کنند...

پاسخ به این نظر
استاد م ح
۱۳۹۴/۱/۲۴ ۰:۱۸

سلام بی شک آقای شهردار مجید ابراهیمی پرکارترین مسئول است و مانند مرحوم غلامحسین شهردار تا ابد نام او جاودانه خواهد ماند به امید روزی که هیچ چااله ای در خیابانها وحتی کوچه ها نباشدو احسنت وآفرین به اعضای محترم شورای شهر که تازه بعد از چندین سال فهمیدند که چه وظیفه ای دارند چند سال گذشته که «شورای اختلاف وشرّ» داشتیم .مردم خیلی فهمیم هستند وعلیرغم کج فهمی بعضی مسئولین خوب را تشخیص می دهند .من نذر کردم همه خیابانها درست بشود کمربندی توابع به جاده آباده زیر سازی بشود که خیابان۱۵ خرداد ازشرّ کامیونها راحت بشود، انشاالله یک گوسفند فدایی سر شهردار بکشم گور بابای ضرر.درود بر همه مسئولین وطنی وخودمونی.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۲۵ ۱۷:۱۹

اسدلله اسکندری از موقعی که امده شهرداری شهرداری رونق گرفته هم اسفالت و هم خدمت رسانی .اقای اسکندری ممنون

پاسخ به این نظر
مطلع
۱۳۹۴/۱/۲۶ ۱۴:۵۸

سلام استاد به قول اقای خادمی اقای شهردار به لطف نماینده مشاور خوبی گیرش اومد/مهندس اسکندری/ انشاالله که هر دو موفق باشن

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۲۷ ۷:۵۲

به نظر من با تمام مشکلات اداره ارشاد پر کار ترین اداره در سال گذشته بود. خسته نباشید به دادوند و جاویدی زحمت کشان فرهنگ و هنر شهرستان

پاسخ به این نظر
رضا
۱۳۹۴/۱/۲۸ ۲۰:۲۷

چرا؟ دلیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ناشناس
۱۳۹۴/۱/۲۷ ۱۱:۱۴

شهردار ضعیف ترین فرد.و حتی غیر مقبول نرین مسول است

پاسخ به این نظر
دلواپس شهر
۱۳۹۴/۱/۲۷ ۱۲:۵۸

با نظر شهروند عزیز در مورد ارشاد موافقم

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱/۲۸ ۲۳:۱۸

اقای شفیعی عملکرد بیمارستان رابه اشتراک بگذار شاید مسوولین امر ببینندوبخودبیایندوببینند که مردم ازنبود پزشک وامکانات چگونه میمیرند حتی اگر مقدوراست عکسهایی تهیه شود وبه مقامات ارسال گردد

پاسخ به این نظر
ارسنجونی
۱۳۹۴/۱/۳۱ ۱۰:۳۱

خیلی بی انصافی ناشناس اولا آفرین بر شورای شهر به خاطر انتخاب شهردار و بعد هم صد آفرین به شهردار با این عملکر بسیار خوبش واقعا ممنونیم آقای شهردار عزیز

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۳ ۱۹:۳۸

دانشکده پیراپزشکی چی شد چرا همه به فکر اسفالت خیابان وپرچم های اقای نعمتی هستیم بریم فراتراز این حرفها بادید وسیع تر فکر کنیم تا شهر رونق بگیرد

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۵ ۱۳:۵۰

تا متحد نباشیم همینه.

پاسخ به این نظر
ارسنجانی
۱۳۹۴/۲/۸ ۱۸:۱۶

واقعا ثابت کردی بی نظیری خسته نباشید به شما شهردار وهمکارانت

پاسخ به این نظر
ناشناش
۱۳۹۴/۲/۹ ۲۱:۵۴

پرکارترین مهم نیست، مهم اینه که کار موثر انجام داد. البته بعید میدونم کسی کار موثری کرده باشه

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۰ ۸:۴۴

نماینده کم کارترین و اصغر جانباز پر کارترین

پاسخ به این نظر
حرف دل مردم
۱۳۹۴/۲/۱۰ ۲۲:۳۹

ولشون كنيد سايت خودشون دعواشون نشه بين حاج اصغرشون و امام جمعه وجليل انتخاب كنن إسدالله اسكندري و با اونا مقايسه نكيد بگذاريد ...

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۲ ۲۲:۴۳

ا ز نظر رانندگی مسئولین غیر بومی چون هی باید برن مرودشت هی بیان بنزین بی زبون ،واقعا چی بگم .؟؟؟

پاسخ به این نظر
ارسنگانی
۱۳۹۴/۲/۱۴ ۱۸:۴۶

باسلام یا عده ای مغرض هستید یاواقعا.....اما خدادو چشم بینا داده ببین چند سال گذشته که «شورای شرّ» داشتیم حالا که نداریم شهردار مجید ابراهیمی پرکارترین مسئول است انصاف هم خوب چیه چون غرور نداره زورتون میاد.تجدید نظر کنید.........

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۹:۲۱

زنده باد کارکنان وشهردار که شهر زیبا کردند

پاسخ به این نظر
سامان
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۹:۵۴

نماینده کم کارتررین و جناب مجید ابراهیمی به خاطر موضع قدرتمندشان روبروی نماینده مرودشتی پر کارترین

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۲۰ ۱۵:۳۹

لطفا نظرات رو بذارید همه رو مگر اینکه شخصی حرف بی ادبانه اونم خیلی افتضاح و رکیک بوده باشه انتقادات وارده به بعضیا و همه باید بدونن پس نظرات رو یذارید

پاسخ به این نظر
نقش افرین
۱۳۹۴/۲/۲۱ ۱۶:۳۷

سلام برمدیر سایت این سوال بسیار بی جا وغیر منظقی است لظفا باعث اختلافات بیشتر نشوید

پاسخ به این نظر
جبهه
۱۳۹۴/۲/۲۱ ۱۶:۴۸

حاج اصغر نعمتی پرکارترین بودن و هستن و خواهند بود.

پاسخ به این نظر
علی
۱۳۹۴/۲/۲۳ ۱۳:۰۱

پرکارترین فرد کسی است که نامش بر سر زبانها نیست وبرای خدا کار می کند

پاسخ به این نظر
قطعه ای از ب
۱۳۹۴/۲/۲۴ ۱:۰۴

به نطرم حاج اصغر نعمتی پر کارترین فرد سال 93بودن انشاا... خدا خیرشون بده چشم حسودا و تفرقه اندازا هم کور یشه

پاسخ به این نظر
علی رضایی
۱۳۹۴/۲/۲۴ ۱۱:۲۰

راستی یه نظرسنجی بذارید و بگید ترسو ترین کی هست؟؟؟؟؟ بدون شک ارسن نیوز

پاسخ به این نظر
قطعه ای از ب
۱۳۹۴/۲/۲۵ ۲۲:۵۲

به نطرم حاج اصغر نعمتی پر کارترین فرد سال 93بودن انشاا... خدا خیرشون بده چشم حسودا و تفرقه اندازا هم کور یشه

پاسخ به این نظر
گمنام
۱۳۹۴/۲/۲۹ ۱۴:۲۲

كاركنان آزمايشگاه بهداشت سينا پركارترين ودلسوزترين سال93مي باشد.

پاسخ به این نظر
اميد زارع
۱۳۹۴/۲/۳۰ ۱۱:۱۶

پركارترين مسئول آقاي سيد حسين حسيني رييس شوراي هيات هاي مذهبي ارسنجان مي باشند

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۳۱ ۱۷:۵۸

حاج اصغر پرکارترین و نماینده کم کارترین

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۳/۴ ۲۳:۵۷

مثل این که بین دومسئول دعوا است اقای جمانه واقای نعمتی ولی پرکارترین اقای بخشدار

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۳/۸ ۱:۰۸

بیخودی تفرقه ننداز. افرادی مثل شما باعث تفرقه داخل ارسنجون هستن. چرا حرف بدون دلیل میزنی؟


ناشناس
۱۳۹۴/۳/۱۵ ۱۴:۳۴

حاج اصغر پر کارترین هست فقط برای یه عده خاص. نماینده که کارش تو مجلسه و ربطی به آبادانی شهر نداره ولی کم کاره شهردار که با میدون آب نما و پر کردن چاله چوله ها و آسفالت خيابونا پر کار ترينه ...

پاسخ به این نظر
رضا
۱۳۹۴/۳/۱۵ ۱۸:۲۳

عــــشق اســـت حاج اصـــــــغر و واقعا در ارسنجان کم واسه مردم نمیذاره

پاسخ به این نظر
بنده خدا
۱۳۹۴/۳/۱۶ ۱۹:۲۶

به نام خدا خداوند جهان خلقت را براساس قانون علت ومعلول افریده بنابراین دراین جهان هیچ چیز بدون علت اتفاق نمی افتد که بنده بدون غرض ورزی علت حضور کمرنگ مسئولین را دراین دو مناسبت بزرگ عرض میکنم 1- اولا ماشناخت خوبی از وجود،ظهوروحضور اقا امام زمان (عج) نداریم و همچنین شناختی از شخصیت معنوی ،عرفانی وسیاسی امام راحل نداریم وفراموش کرده ایم که اگر پست ومقامی داریم از برکت امام است پس اگر مسئولین ما فقط به میز وحفظ موقعیت خودشان فکر نمی کردند در اصل اکثر انها می بایست دقیقا در مراسم رحلت امام در تهران شرکت می کردند وخودرامدیون امام می دانستند 2-تعداد زیادی از مسئولین ارسنجان غیر بومی هستند که اصلا در هیچ برنامه ویا مناسبتی شرکت نمی کنند. وجالب اینجاست اون چند نفری هم که شهرستانی هستند براساس باندوباندبازی پست ومقام گرفتند ، نه براساس شخصیت ولیاقت وسواد وتخصص(قابل توجه اقای فرماندار ، یه روز صبح ساعت 7 به بعد مسیر ارسنجان -مرودشت رو نگاه کنید ببینیند چندخودرو پلاک قرمز در طول مسیر می بینید) 3-شهرستان ارسنجان با اینکه یک شهر فرهنگی است ولی هنوز اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ندارد(ای دادبیداداز . . .) 4-یه چند مدتی است که اصلا در ارسنجان هیچگونه نظارتی رو مسئولین نیست ،ارسنجان محیط کوچکی است وهمه همدیگر را می شناسند فلان مسئول با پیراهن استین کوتاه با خانمش ومانتو آن هم مانتو کوتاه ، درسته شخصیت به لباس نیست ولی قضیه یه مسئول با یه شخص معمولی فرق می کنه . . . این قبیل افراد معمولا حال وحوصله شرکت در مراسمات فرهنگی ومذهبی ندارند. 5-اگر وزیری ، مدیرکلی یا معاونی بخواهد بیاید ارسنجان ، مدیران ومسئولین معمولا کت وشلوار پوشیده وهرکدام یک سررسید به دست می گیرند وخودی نشان می دهند مخصوصا که اگر متوجه شوند لنز دوربین به طرف انهاست . ... 6-نمازجمعه نمازمستحبی است که انشاء الله در زمان ظهور امام زمان (عج) واجب می شود ولی درصفوف دشمن شکن جمعه حضور مسئولین به تعداد انگشتان یک دست هم گاهی اوقات نمی رسد امیدواریم که اون چندنفر ، هم برای رضای خدا بیایند که قطعا هم همینطور است . 7- در دهه فجر امسال یکی از دوستان می گفت فقط یه چندتایی از مسئولین در برنامه های دهه فجر شرکت کردند وجالب اینجاست این چند نفر اصلا به صحبتهای اقای فرماندار گوش نمی کردند چون سرشان فقط تو گوشی ووات ساو بود - واضح است که این افراد اهمیتی به نیمه شعبان ورحلت امام نمی دهند . 8- 9- . . . اقای فرماندار این جمله شهید بهشتی را بگویید دریک قاب جالب بالای سر مسئولین نصب کنند (خدایا بخاطر پستمان ، پستمان نکن )

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۳/۱۸ ۷:۳۵

کم کار ترین مسئوت فرماندار پرکار ترین اصغر نعمتی

پاسخ به این نظر
شاغلام
۱۳۹۴/۳/۱۹ ۱۴:۲۷

با سلام من یک گله از ارسن نیوز دارم . چرا کامنتی که من گذاشتم راروی سایت نگذاشتی آخه شما پر کارترین افراد راخواسته بودید ومن هم دونفراز مسئولین سپاه معرفی کردم ولی شما کامنت منو رونگذاشتی .واقعا چرا ؟ آقای شفیعی واقعا چرا؟؟

پاسخ به این نظر
عینعلیخان
۱۳۹۴/۳/۱۹ ۱۶:۵۳

سلام نظر هایی که تاکنون گذاشته شده آقای «چمانه» با رأی بالا بعنوان کم کار ترین وآقای اصغر نعمتی بعنوان پرکارترین معرفی شده آما جانباز گرامی که مسئولیت رسمی دولتی ندارد اوفقط با خدا معامله کرده خداونذهم در دنیا به او وخانواده اش عزت داده ودرآخرت نیز جایگاه رفیع خواهند داشت انشاالله .اما نفر دوم پرکارترین شهردار«مجید ابراهیمی» معرفی شده که خداوند اجر مزد مقربین درگاه خودش را به وی بدهد وبداند که توفیق خدمت به خلق الله خود از مصادیق عنایت پروردگار است به اجر مادی ودنیوی فکر نکند آخرت از آن اوست .صلوات

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۳/۲۰ ۱۰:۴۴

فکر کنم شما تمام کامنت ها رانخوانده باشید وگرنه نمیگفتید که مهم برای ما فیش حقوقی دولتی هست زیرا ما در کامنت های بالا جواب بحث شما و نگاه اشتباه شما را داده ایم. دوست من هرکس برای این انقلاب قدمی بردارد خود را مسئول پیشرفت این انقلاب کرده است. خواه فیش حقوقی دریافت کند خواه دریافت نکند. اینکه میگویید حاج اصغر برای خدا کار کرده ییعنی دیگران برای خدا کار نکردن؟ و فقط برای فیش حقوقی کار کردند؟ همه برای خدا کار کردند حالا یه عده فیش میگیرند یه عده نه. مهم این هست که چه کسی در قبال این انقلاب خود را مسئول میداند و چگونه آنرا انجام دهد. و به نظر میرسد حاج اصغر نعمتی بهترین مسئول شهرستان می باشد. والعاقبه للمتقین


ناشناس
۱۳۹۴/۳/۲۰ ۱۸:۱۰

کم کارترین نماینده. پر کارترین اصغر نعمتی

پاسخ به این نظر
جعفر
۱۳۹۴/۳/۲۴ ۷:۲۷

فقط حاج اصغر نعمتی اگراونباشدمراسم مذهبی وانقلابی به این خوبی درشهرستان اجرانخواهدشد.خودتان قضاوت کنید !

پاسخ به این نظر
صدرالله اسکندری
۱۳۹۴/۳/۲۴ ۷:۳۰

فکرمی کنم حاج اصغرنعمتی پرکارترین فرد باشد اگرمسئولیتی نداشته باشداماازهمه مسئولین بیشتراحساس مسئولیت می کند ومحبوب تراست

پاسخ به این نظر
نورالدین .م
۱۳۹۴/۳/۲۴ ۷:۳۳

آقای حاج اصغر نعمتی متعهدترین مسئول می باشد

پاسخ به این نظر
م-حسن شاهی
۱۳۹۴/۳/۲۴ ۷:۳۸

حاج اصغرنعمتی به خاطراینکه بابرنامه هایی که دارد مبلغ اسلام وقرآن است بابرنامه هایی که برای اهل بیت پیامبرودیگرمعصومین انجام می دهد

پاسخ به این نظر
فدایی رهبر
۱۳۹۴/۳/۲۸ ۹:۴۳

شفیعی بتلی خوب دکانی باز کردی سایتت تو جهان اول میشه هم جور افکاربنداز به جون هم ارسنجونی هم که فقط دنبال جر نه قم خوبه نه کاشون .... یه ارسنجونی کم کار صد شرف داره از غیر بومی پرکار پروازی همه غیر بومی ها پروازی هسن

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۳/۲۸ ۱۱:۴۴

كاركنان آزمايشگاه سينا پركارندبه خاطر اينكه بامحبت وبرخورد خوب واينكه سريعا جواب آزمايش ازدواج منودادن

پاسخ به این نظر
Omid
۱۳۹۴/۴/۱ ۲:۲۸

اقای رحیم قائدی بی شک یکی از مسولین دلسوز و زحمت کش در کمیته امداد هستند

پاسخ به این نظر
علی رضایی
۱۳۹۴/۴/۲ ۱۶:۴۲

پرکارترین فرد آقای علی رضایی مدیر تعویض پلاک ارسنجان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ به این نظر
kha
۱۳۹۴/۴/۴ ۱۱:۴۴

فقط کد خدا

پاسخ به این نظر
123
۱۳۹۴/۴/۵ ۱۷:۳۶

حاج اصغر نعمتی پرکارترین

پاسخ به این نظر
6565656
۱۳۹۴/۴/۱۲ ۱۳:۱۰

هر کی می خواد باشه شما به چی میرسید یعنی ارسن نیوز حقوق شون رو زیاد می کنه ارسن نیوز دوربین با کیفیت هم نداره

پاسخ به این نظر
کریم
۱۳۹۴/۴/۱۳ ۱۶:۳۸

با این سوال ها اختلاف نیندازید به فکر آینده جوان ها و به فکر ورزش شهرمان باشیم که بزرگ ترین سرمایه هر جامعه جوان ها هستند؛که می توانیم باتوجه به ورزش ، از کاهش اعتیاد در شهرمان بکاهیم.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۴/۱۴ ۱۵:۱۸

بازم یاد اوری میکنم مهندس اسکندری چه 4ماهی که تو فرمانداری بودن چه حالا که اومدن تو شهردای که تغییر وتحولات رو میبینید

پاسخ به این نظر
داور اول
۱۳۹۴/۴/۱۵ ۱۸:۵۶

حاج اصغر نعمتی

پاسخ به این نظر
بنده خدا وخدمتگذار ملت شریف
۱۳۹۴/۴/۱۹ ۲۲:۳۶

مسولیت، امانتی است که چندصباحی دست برخ افراداست.وبایستی بخاطر رضای خدا وخدمتگذاری به خلق، نه برای تظاهر وریاست طلبی باشد. مسولین صدیق فرماندار ومعاونت محترمش بخشدارسابق،مصطفی کدخدا، حاج اصغر نعمتی،خادمی آموزش وپرورش،شهریاری کمیته امداد،دکترسپهری ومعاونت دلسوزش جناب دکتر ایزدی ،محمودی بنیادمسکن.ودیگر مردان بی ادعای دیگر.البته طبق ارزیای ونظرسنجی افراد کم کار وپرمدعایی هستن که امریست طبیعی واز بردن نام آنها اغماض میکنیم تاخداوند متعال آنانرا به راه راست ودرجهت خدمت خلق سوق دهد التماس دعا

پاسخ به این نظر
داور 2
۱۳۹۴/۴/۲۲ ۰:۳۲

جانباز عزیز اصغر نعمتی

پاسخ به این نظر
بنده خدا
۱۳۹۴/۴/۲۵ ۱۴:۴۳

پر کارترین را اعضا شورای شهر میدانم

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۴/۲۶ ۱۲:۳۳

پرکارترین فرماندار وامام جمعه وریاست محترم اداره ثبت اسناد

پاسخ به این نظر
m.h
۱۳۹۴/۴/۳۱ ۱۰:۰۳

سلام اینقدر در محافل گفتید ونوشتید فرماندار فعال وپر کار است که میخواستند ببرنش برای استانداری ولی خوب که مردم فهمیدند ریختند جلو فرمانداری ونگذاشتند یکیشونم جلو ماشین وزارت کشور خوابید تا راضی شدند برای یکسال دیگر ایشان در ارسنجان بماند وبه وضع ادرات ونهادها وکارخانجات تولیدی ،اقتصاد ومعیشت مردم شهر وروستا ،راه وکشاورزی وبی آبی واشتغال جوانان سرو سامان بدهد .! بعد 18 سال ما یک فرماندار جوان و پر تلاش گیرمان آمده آخه حداقل باید 18 سال بماند


عینعلیخان
۱۳۹۴/۵/۱ ۹:۵۶

سلام علیکم احتمالاً mh عزیز مطالبش بو دار است چون خیلی از حقیقت دور شده ! یا شاید از اصلاح طلبان دو آتیشه است یا از دست فرماندار لوح تقدیری یا چیزی گرفته!یا به طعنه گفته تا ایشان غیرتی بشوند


زارع
۱۳۹۴/۵/۳ ۶:۳۲

سلام مسوولین از مرودشت پرکارترینند چون خدایش باماشین بیت المال وبنزین قیمت طلا باید حداکثر هفته ای سه بارهی برن هی بیان .قابل توجه نماینده وشورای شهر وشهرستان

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۵/۱۱ ۱۸:۱۷

فرماندار سید محمد یوسف کاظمی

پاسخ به این نظر
پیرو ولایت
۱۳۹۴/۵/۱۷ ۸:۴۸

یارا سخن از عمق دل ما گفتی مسولین غیر بومی ها بعضی هاشون مصداق بارز این شعر هستن ...نزدیک رفت پیر زنی گوژپشت وگفت :این اشک دیده ی من وخون دل شماست مارا به رخت وچوب شبانی فریفته اند این گرگ سال هاست که با گله آشناست آن پادشه که ده خرد وملک رهزن است آن پادشه که ماله رعیت خورد گداست حالو جالب این جاست که هرکدومشون هم این رو بخونن خودشون رو مبرا می دونن وجزءاون بعضی ها البته سرهنگ پزشک وامام جمعه بومی ما ارسنجونی ها هستن بینی وبین الله خودتون قضاوت کنید

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۵/۱۸ ۹:۱۵

پر کارترین فرد نماینده مجلس است چون خداییش خیلی غیر بومی اورد ارسنجون فکر کنم کنتراتشه .خدا ازت نگذره

پاسخ به این نظر
کارمند فرمانداری اسنجان
۱۳۹۴/۶/۴ ۱۹:۲۰

پر کارترین فرد اقا فرماندار سید محمد یوسف کاظمی می باشد شخصی با خداست کار بلد درتمام امورو ازمردم با خدا حمایت می کند حتی اگر جانش رااز دست بدهد ولذا ازمال دنیا به دور فقط به فکر خدمت به مردم است

پاسخ به این نظر
پیرو ولایت
۱۳۹۴/۶/۱۴ ۱۳:۰۸

اگه همه دقت کنیم مسول خوب رو زود بالا بالاها جذب می کنن چون همه چیز خوب رو برا مراکز می دونن هرکس خورد کنگر انداخت لنگر بدون باش که خیلی نیازش ندارن به استثناءامام جمعه دلسوز که بااحساس مسولیت می ره وبرمی گرده وسرهنگ پزشک دیگه شاید کسی باشه من نشناسمش منو ببخشه وگرنه یا مثل ریس کمیته مهربانیان اول شیراز بعد هم تهران جذب ش می کنه یا حسین شیری نذاشتن ساک ش رو باز کنه یا مثل اسدلله اسکندری دکتر رضایی و حاج جعفر رحیمی و سرهنگ مهربانی ها همه رو سر کیسه می کنن ارسنجونی ها خودشون خیلی تیزهستند ومی فهمند که بعضی از مسولین حداقل نطق بیان هم ندارن لااقل رو متن سخنرانی که براشون نوشتن درست بخونن دیگه چه برسه به بقیه امور بچه تا به دنیا می یاد اول زبونش باز می شه آهای لااقل بروید کلاس سخنوری شاید زبونتون رو بقیه ضعفاتون رو بتونه بگیره البته بعیده

پاسخ به این نظر
پیرو ولایت
۱۳۹۴/۶/۱۵ ۱۱:۰۸

به یقین این نظر همه ارسنجونی ها هس هر مسولی که تا حالو تونسته باشه مشکل شغل 2جوون رو حل کنه یااشتغال زایی کرده باشه خودش رو معرفی کنه تاتشویق بشه و پرکارترین مسول شهرستان معرفی بشه ودیگه دار و بساط این نظر سنجی هم دیگه جمع بشه . چه کسی کارخانه پتروشیمی اورده م؟معدن راه اندازی کرده ویا کلاًَ اشتغال زایی کرده باشه علی یارش بیاد خودش رو معرفی کنه آهای عاقل ها گوش به زنگ باشید تامردی خودش رو معرفی کنه

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۱۶ ۱۲:۴۴

بدبختی ما اینکه همه اش تو مردها دنبال پرکار می گردیم وگرنه سرکار خانم زهرا نعمت اللهی دفتر اسناد لااقل برا خودش وبچه اش یکی یا چند تای دیگه که تونسته اشتغالزایی کرده خدا می دونه اگه به زن ها میدون بدیم آدم رو از سرجاش بلند می کنن ومیفرستندش نا کجا آباد وهمه آدما بعد از پدرشون بدبخت شدند همین جور که زن تونست وبدبختی های همه مون رو دارید می بینید یا همه رومی روم می شیم یا زنگی زنگی

پاسخ به این نظر
کارمندیکی از ادارجات
۱۳۹۴/۶/۱۶ ۱۷:۳۶

به نظر بنده پر کارترین شخص اقای فرماندار سید محمد یوسف کاظمی است چون نظم داده به ادارجات وهمه مسئولین به حرفهای ایشان عمل می کند چون فرماندار حرف و عملش یکی هست وهرکس درست کار نکند با ان برخورد قانونی می کندو ضمنابا هر کس به خواهد قانون زیر پا یگذارد وخیانت کند باان برخورد قانونی می کند

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۱۷ ۹:۰۶

مسئولین مرودشتی ها چون خیلی میرن ومیان واقعا پر کارند چشم نخورن ایشاالله ..از ماست که بر ماست..

پاسخ به این نظر
ساکن ارسنجان
۱۳۹۴/۶/۱۷ ۱۵:۵۷

با سلام خسته نباشی به اقا ناشناس به اطلاع شما می رسانم اقا فرماندارمنزلش در ارسنجان می باشد ونیاز میرن ومیان ندارد دومااقا فرماندار کارمند فرمانداری مرودشت بوده سوماایشان جانباز وبسیجی وپیرو خط ولایت فقیه می باشدواگر تمام کارهای فرماندار راتوی سایت می زدند می فهمیدی که چه قدر پر کار می باشد لطفا تحقیق کنی تا بفهمیدکارهای فرماندار درست توی سایت نمی زنند وخیانت می کننددر اطلاع رسانی

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۲۱ ۸:۳۰

خدمت ساکن ارسنجان سلام علیکم همه میدونن آقای فرماندار در ارسنجان خونه داره من خطابم به نماینده است که از مسئولین بومی غافل است البته اونم باید رای جمع کنه میدونه بیشترین رای تو مرودشته پس ارسنجونی به کارش نمی یاید .لطفا جناب فرماندار هم به بومی ها بهاء بدهند اصلا شما تو ادارات سر میزنید ببین چند نفر تو هفته وچند روز ارسنجون هستند خدا باعث وبانیشو ازش نگذره قابل توجه شورای پر تلاش وکوشا لطفا شما هم پیگیری بفرمایید سپاس بخاطر انقلاب اسفالت

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۲۱ ۱۲:۵۰

از نظر ما ارسنجونی ها هر مسولی که نتونه اشتغال زایی برا جوون ها کنه کم کارهس حالو شما هرچی می خاید بگید

پاسخ به این نظر
ساکن ارسنجان
۱۳۹۴/۶/۲۲ ۱۸:۰۴

سلام به شما ناشناس ایا با این اقتصاد بیمار وتحریمها می توان اشتغال زدایی کردوشما می توانی اشتغال به وجود اوری پس باید جلو بیایی وچنین صبحتی نکنیدضمنا مردم ارسنجان باید اختلافات کنار بگذارند تامسئولین درکنار مردم کاری بکننداقا فرماندار سید محمد یوسف کاظمی باتوجه اختلافات شدید توانست کلنگ بیمارستان شهر بزندولی هنوز سنگ در کار بیمارستان شهر می اندازند تا کار پیش نرود

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۲۵ ۹:۵۵

خداوند به تمامی افراد خداترس وپر تلاش خیر عنایت کند ولی فردی کباب می خورد فرد دیگری دود کباب سمت وحقوق وبالا و ببرو بدوز برای دیگران افراد دیگر جلو بیایند وکار کنند یا اصلا صحبت نکنند راست است که دوره اخرالزمان شده وهمه چیز برعکس لطفاَکسی به اختلاف نداشته مردم ارسنجان دامن نزند که همه جا اختلاف سلیقه بوده وهست وخواهد بود خیلی از مراکزی که در شهرهای دیگر با بودجه دولتی وبرو و بیای مسولین شهرها احداث می شود با همکاری همین مردم با غیرت ارسنجان ساخت وراه اندازی شده است راستی خیلی وقت از هفته دولت می گذرد پلاکادر هایی که داغ دل جوان ها را تازه می کند بردارید که مسافران وغریبه ها فکر می کنند کارخانه پتروشیمی ویا... افتتاح شده است . با تشکر فراوان

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۲۶ ۱۰:۱۸

بله درست است من هم موافق هستم یعنی اقتصاد فقط برای ارسنجان بیمار هست وتحریم ها هم فقط برای مردم غیور ارسنجان اصلا دشمنان اسلام وایران می ترسند اسم ارسنجان را بیاورند هسته ای را بهانه کرده اند قبول دارید؟... وگرنه بقیه شهرها هم در طول هفته دولت فقط دو خانه بهداشت افتتاح شد ؟ می گویید نه سایت ها را جستجو کنید وگزارش ها بخوانید.

پاسخ به این نظر
ساکن ارسنجان
۱۳۹۴/۷/۲۰ ۱۷:۱۳

باسلام اقایان وخانمها بنده به شما گفتم اقا فرماندار پر کار می باشد دیدی که بخشدار مرکزی باتوجه که درست کار نمی کرد عوض کرد این همان نشانه پرکاربودن فرماندار می باشد با هیچ شخصی در مورد کار رودرواسی ندارد با انها که کار را درست انجام نمی دهد برخورد می کند حتی دوست نزدیکش باشد ودر کارش جدیت دارد

پاسخ به این نظر
یک نفر
۱۳۹۴/۷/۲۸ ۱۵:۵۲

امام جمعه

پاسخ به این نظر
فقط
۱۳۹۴/۸/۲ ۱۹:۱۰

ناشناس
۱۳۹۴/۸/۸ ۱۵:۱۹

اقای ساکن ارسنجان می خوام ببینم چه کاری مهمی از ... سر زده همه که میتونن تعویض کنن همه میتونن زیر اب بزنن اینا کار کردن نیس اقای ... جز چهار دیواری اتاقش مگه جایی دیگه هم بلده همه چیز رو که داره خراب میکنه وخوبش رو برای خودش میسازه از پول بیت المال خونه داخل ... اگه برا خدا کار میکنن مگه خونه چش بود این قدر حرف مفت نزن

پاسخ به این نظر
اقا ناشناس
۱۳۹۴/۸/۲۰ ۱۵:۴۳

با سلام فکر کنم شما خیلی بد فکر می کنی یااصلا به فکر خودت یا اهالی ارسنجان نیستی چون وقتی کسی بلد نیست کار بکند و فقط می اید پشت میز حتما این اقا شاکی داشته مثل شما که بعد باید عوض شود دوما شماچون کار نکردی وبلد نیستی که هرجا را که خراب کنند ودوباره درست کنند به نفع همه است یا شما یا دیگران چون وقتی کسی وارد اداره شد که همه چیز درست است وخراب نیست نشانه کار کردن ان مدیر است وامکانات برای همه است نه یک شخص چون همه ازاین کار چه از بنا و کارگر ومصالحه فروش وغیر حتی زیبای اداره شما اگر خراب باشد حتما خود شما می گویی این فرماندار بلد نیست بودجه بیاورد واین خرابهای رادرست کنندوسوما وقتی اینها را درست کنندو ابادکنند به جیب ایشان که نمی رود چون اقا فرماندار حتما زمانی از این شهر خواهد رفت وشخص دیگری جای ان راخواهد گرفت چهارما همین کارها راکردی که این شهر عقب افتاده است پس شما عاقلانه فکر کن ودیگر حرف مفت نزن به خدا شما هم به خودتان ظلم می کنی وحتی به شهر ارسنجان

پاسخ به این نظر
همت
۱۳۹۴/۹/۱۴ ۱۴:۱۵

نماینده مجلس که از کوچکتربن مشکل تودودترین روستا تامسا یل ملی وبینالملل راکه بایدپیگیری کنه

پاسخ به این نظر
جانم فدای رهبر
۱۳۹۴/۹/۲۴ ۸:۰۵

شورای شهر وشهرداری واقعا پرکارترین بودند البته به شرطی که انشالله شورا جهت نیروهای بومی پیگیری بفرمایند .هرچه بنزین بود تو مسیر ارسنجان مرودشت تمام شد

پاسخ به این نظر
ولایتمدار
۱۳۹۴/۹/۲۹ ۸:۴۴

چرا سانسور میکنی نکنه با مسوولین غیر بومی قرارداد داری بزار فریاد این ملت رو همه بدونند چرا تا ساعت 9بعضی از غیر بومی ها هنوز نیومدن وساعت12میرن مرودشت سانسور کنی باید جواب گوباشی میتونی خودت بری تو ادارات صبح گزارش تهیه کنی ...

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۹/۳۰ ۸:۱۸

كاركنان آزمايشگاه بهداشت سينا

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۱۰/۲۱ ۲:۴۴

سلام همشهری.چرا حرفی از معاونت محترم فرمانداری جناب اقای کارگر حرفی زده نمیشه چون ارسنجونی نیس با جرات می تونم بگم بهترین و پرکارترین نیروهاست وقتی رزومه ایشان رو نگاه میکنی میبینی واقعا جواب خودش رو پس داده

پاسخ به این نظر
تورج
۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۳:۳۲

خدایی شهردار ازهمه پرکارتر هست

پاسخ به این نظر
اهل شهرستانم
۱۳۹۵/۴/۲۳ ۱۰:۴۳

بايد اشاره نمود كس كه در هر اداره و نهادي مسئوليت پذيرفت مسئول هست پس بايد به جرأت بگويم اسن و مشخصات آقاياني كه نام برده مي شود واقعا براي رضايت مندي مردم قدم برميدارند بنده كه از نزديك با تلاش و دلسوزي هاي آقاي جليل اسكندري در فرمانداري روبرو شده ام و ديده ام كه براي رضايت مندي ارباب رجوع تمام تلاش خود را بكار گرفته و بار خوشرويي برخورد مي كند.. هركجا هست خدايا تو نگهدارش باش...

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۶/۴ ۱۵:۵۶

اونی که همیشه میگفت ازماست که بر ماست...وهمیشه پهلوی فرماندار وامام جمعه محبوبمان بود وفقس بفکر حفظ پستش بود ن بفکر مردم ضعیف جامعه که باسر وصدا آمد ویواشکی عزل شد... پس عبرت سایر روسا باشه که خدایی کار کنن وظاهر نما نباش...وبرا جازدن خودش همیشه ارسنجونی بودنش رو یدک میکشید که چرا از مردشت وجاهای دیگه میباس رییسا بیاند

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۶/۶ ۱۲:۵۸

یداله فوق ایدیهم... خداوند به فرزندان بی سرپرست ومددجویان بهزیستی پرسنل بهزیستی رحمی دوباره کرد...

پاسخ به این نظر
ارسنجان دوست
۱۳۹۵/۶/۲۸ ۱۴:۱۱

شهردار از همه پرکارکارتر خدایی

پاسخ به این نظر
علی حسین
۱۳۹۵/۹/۱۳ ۲۰:۳۴

از همه پر کارتر 6 رتبه برتر کنکور سال 95 بودند که برای همشهریانشان افتخار افرییدند ونامی هم از انها برده نشد چرا که از اقوام ریس وروسا نبودند اقای فرماندار به گوش واقای خادمی به هوش

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۹/۲۹ ۱۵:۰۴

شهردارمحترم جناب اقای ابراهیمی از همه پر کار تر

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۱۰/۳ ۱۹:۴۵

به نظر من جناب اقای اصغر نعمتی پرکار ترین فرد در شهرستان هستند

پاسخ به این نظر
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  
پرکار ترین مسوول ارسنجان در سال 93 کیست!؟