پنجشنبه ۳۰ دي ۱۳۹۵,Jan 19 2017
عضویت در خبرنامه

هیأت رزمندگان اسلام ارسنجان به کمپین عشاق محمد(ص) پیوست

۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲:۲۹ کد مطلب: 845


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ارسن نیوز؛ اعضای هیأت رزمندگان اسلام ارسنجان نیز با تهیه و ارسال عکس هایی به ارسن نیوز، ضمن پیوستن به کمپین عشّاق محمد(ص)، اهانت به پیامیر اسلام(ص) را محکوم کردند:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/224224









غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۱۴ ۱۹:۲۳

خوبه که بچه های هیات رزمندگان در تمام زمینه های فعالیت می کنند. عکس اول تفریح یچه های دبیرستانی در روز های جمعه. عکس دوم سالن ورزشی بچه های ابتدایی و راهنمایی در روز های پنج شنبه عکس سوم سالن ورزشی بچه های دبیرستان در روز های جمعه. عکسهای چهارم و پنجم جلسه هفتگی یاد یاران که هر چهار شنبه در منزل جانباز سرافراز علی اصغر نعمتی به عنوان دفتر مرکزی هیأت رزمندگان برگزار می شود. جا دارد از بچه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند تشکر کنم و آرزوی عاقبت به خیری را برایشان خواهم داشت.

پاسخ به این نظر
علی
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۲:۲۱

خدا قوت برادر

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۰:۱۲

به نظر من بچه های هیات رزمندگان همه بچه های خوبی هستند و ان شاالله بتوانند در عرصه های اجتماعی و اقتصادی و سیاسی هم خودشون را نشون بدهند.نباید کار را فقط در حوزه فرهنگی دید .موثر بودن در اجتماع و اقتصاد و سیاست باعث از لاک بیرون امدن می شود

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۲۳:۰۳

ممنون که نظری خوبی نسبت به بچه های هیات رزمندگان داری. حرف شما در مورد فعال بودن در عرصه های مختلف کاملا صحیح می باشد. چند نکته در این زمینه مهم می باشد: اینکه هیات رزمندگان تشکل بسته ای نیست که ما بتوانیم فقط نخبه های سیاسی، اقتصادی یا اجتماعی را وارد کنیم و با توجه به این افراد زیادی وارد این تشکل می شوند از سلیقه های مختلفT قاعدتا ممکن است افرادی در هیات رزمندگان حضور داشته باشند که حرفی برای گفتن در زمینه های یاد شده را نداشتخه باشند. البته سابقه هیات رزمندگان نشان داده است که خروجی های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قوی داشته است و هیچ کدام در لاک خود نمی باشند. ولیکن متاسفانه یا خوشبختانه تعداد زیادی از این افراد در شهرهای دیگر مشغول به خدمت به نظام جمهوری اسلامی شده اند. از معلمی گرفته تا فرماندار، کارمند شرکت های مختلف و ... می باشد که از دید تعداد زیادی از افراد شهر مخفی مانده است. لازم به ذکر می باشد که ملاک برتری افراد تقوا می باشد و هرکس تقوای بیشتری داشت باشد نزد خدا کرامت بیشتری دارد. البته نمی توان حضور در عرصه های مختلف را مغایر با تقوا دانست و البته ارتباط مستقیم وجود دارد. به شرط اینکه تمام حضور ها به نام خدا و برای خدا باشد.


ناصح
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۳:۰۶

حضور موثر در همه فعالیت ها مهم است.اگر هیات تنها در یک بعد باشد موثر نمی باشد


ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۳:۴۹

بسیار عالی آدم احساس میکنه حاج هلالی های زیادي در عکسه خدا اجرتان بدهد لااقل بچه ها از شما خیلی چیزا را یاد گرفتن

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۰۲

درسته. حاج عبالرضا هلالی که این چند سال اخیر واقعا ولایی تر شده و با تشکیل مدافعان حرم نشان داد که واقعا وظیفه خود را با توجه به شرایط روز انجام می دهد. بچه های هیات رزمندگان هم که خدا خیرشون بده همین راه را ادامه داده اند و انشاالله خواهند داد.


هادی رضایی
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۷:۲۵

بحمداله حاج اصغر نعمتی به تنهایی یک جریان زنده، پویا و تاثیر گذار در ارسنجان هستند، و بخشی از بار فرهنگی شهر را به دوش می کشند، به خصوص نسل های امروز را.. خدا حفظتان کند..

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰:۲۲

مدیرسایت! چرا نظرم را نمياريد تا بقیه توضیح بدن، نه واقعا چرا! انتقاد پذیر هم باشید

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰:۲۷

حاج هلالی ها که تو عکس هستن فقط قلیان کم دارن، حالا توضیح بدهید، چه جوری بار دینی را بدوش گرفتید، جالبه عکسم ميزاريد و کلی از خودتان تعریف میکنید. مدیر سایت که مدام میاد از کارش تعریف ميکند!

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۲۶

یه شعر معروف هست که میگه همچون مگسان روی پلیدی منشین //// همچو زنبور عسل باشو انیس گل باش. خب همه افراد در جامعه و همه تشکل ها و حتی دولت ما یا هر ارگان دیگر مشکلاتی دارند ولی باید دید که خوبی افراد بیشتره یا بدی افراد و همچنین باید دید که نوع خوبی یا بدی چه اندازه ارزش دارد. خب بدی یک فرد را (در صورتی که شما بتوانبد برای ما اثبات کنید نه اینکه مثل طوطی تقلید حرف دیگران را کنید) نمی توان بر روی افراد دیگری گذاشت و این نقد شما خلاف اخلاق بوده و از روی حسن نیت نمی باشد. بار دینی که به روی دوش امام زمان ارواحنا فدا می باشد ولی تک تک افراد جامعه نیز وظایفی دارند که باید انجام دهند. مهمترین این وظایف در ابتدا خود سازی است. بعد از آن اقامه شعایر دین و یاد اهل بیت می باشد که این کار مقدمه پیاده شدن سنت رسول الله ص می باشد. خب باید دید که هیات رزمندگان در کدام یک از مراحل بالا در حال فعالیت می باشد که البته آنچه عیان هست چه حاجت به بیان هست؟؟؟؟ هیات رزمندگان هیچ وقت از فعالیت های خودش در مقابل مردم تعریف نکرده زیرا برای مردم کار نمی کند. البته در بعضی از موارد ضروری می باشد که مردم و یا دشمن ببیند که ما فعالیت هایی از جمله کمپین لبیک یا رسول الله را تشکیل داده ایم. مردم ببینند و تشویق شوند و تشویق هم کنند. و دشمن ببیند و ناامید شود و احساس بی مقداری کند. در آخر از شما تشکر می کنم که به خبری که متعلق به هیات رزمنگان می باشد نگاهی انداخته اید.


ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰:۳۰

از زحمات بي دريغتان که این همه انتقاد پذیر هستید، سپاسگزارم کاش یه قسمت ايجادميکرديد که نظرات به صورت خصوصی به دستتان برسد

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۰۷

سلام دوست عزیزم. ممنون از حسن نظر شما. انتقاد شما را کاملا پذیرا هستیم. ایمیل ما: gh.hasanshahi66@yahoo.com یا جیمیل: hasanshahi.entomo@gmail.com کاش نظرات خود را در در همین سایت پست می کردید تا عموم مردم ببینند و در مورد نظرات شما پاسخ دهند و البته ما هم در مورد نظرات شما نظرات خودمان را اعلام کنیم.


ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۴۲

از هبات رزمندگان تشکر میکنم چون تنها نهادی است که در جبهه ی جنگ نرم در حال فعالیت است

پاسخ به این نظر
omid
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۱۲

هیات رزمندگان ارسنجان بی شک یکی از نهاد هایی است که در سطح شهرستان در زمینه های فرهنگی نقش بسزایی داشته و جا دارد از همه اعضای ان و بخصوص حاج اصغر نعمتی تشکر کرد و برای این حرکت زیبا از ان ها سپاس گذاری کرد.

پاسخ به این نظر
محمد
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۳۹

حاج هلالی ولايتي تر شده!!!! مثل طوطی حرف نزدم و تقلید نکردم کارتان خیلی هم عالیه ولی یه نگاه بندازيد به عکسها بد نیست، ولايتمدار

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۶:۲۸

با سلام به بچه های هیت رزمندگان و حاج اصغر نعمتی خدا خیر بده که در همه مراسم هستندو با این کار همیشه سربلند هستند

پاسخ به این نظر
محمد
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۷:۰۳

خطاب به غلامحسین حسن شاهی، برادر گرامی، کسی مثل طوطی حرف بقیه را تقلید نمی کنه، نیاز به اثبات نیست، زیاد شعار نده مرد عمل باش. بچه ها خیلی آسیب پذیر هستند و از شما خیلی چیزها را یاد میگیرند.

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۳:۵۹

اگه آدم تقلید نکنه باید برای کارش یا حرفاش دلیل داشته باشه. آدمی که تقلید میکنه میگه خب دیگران گفتن. البته من قصد توهین به شما را نداشتم. فقط برای نزدیک شدن به ذهن مثال طوطی را زدم. بچه های هیات رزمندگان اهل شعار نیستیم و اهل عمل هستیم و عملکرد ما در سالهای اخیر و نه چندان دور این را تایید می کند. و برای اثبات آن هم می توانی به اقوام، دوستان و بزرگتر ها مراجعه کنی (فکر کنم سن شما پایین باشه و بعضی از فعالیت ها را ندیده باشی). فکر کنم شما کلا عادت دارید که بدون دلیل و مدرک صحبت کنی وگرنه من و یا دیگر بچه های هیات رزمندگان را اهل شعار نمی دانستی. ما در هیچ جا ادعا نکردیم به جز در مواردی که به اصول ما مربوط شود و برای تمام آنها دلیل داریم و برای اثبات آن رودررو مواضع خود را با صراحت اعلام می کنیم. شما که در ابتدا بدون اسم آمدی و یک کامنت گذاشتی و به بچه های هیات تهمت زدی. و الان هم که با نام محمد وارد شدی. ما نمی دانیم هدف شما از گفتن بعضی واژه ها و حرف ها چیست؟؟؟؟؟؟ خب فرضا حرف شما درست که چند نفر هم در این عکس ها هستند و مشکلات اندکی دارند !!!!!! خب خوبی افراد چی؟ بخاطر داشتن چند مشکل کوچک توسط چند فرد محدود باید کل مجموعه زیر سوال رود؟ چشم ها را باید شست//// جور دیگر باید دید ... بچه ها از ما خیلی چیزها یاد می گیرند و هرف شما کاملا درسته ولی اونا یاد گرفتن که رفتار هایی را که به فرض شما چند نفر محدود (که شاید وجوداشته باشد و تعداد آن اپسیلنی باشد) انجام می دهند را انجام ندهند و الگوی خود را افراد نمونه هیات قرار دهند.


....
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۱:۲۷

سلام. حضور هیآت در عرصه های مختلف نشانه ی تدبیر و گستردگی هیآت هست. انشاالله که این حضور همیشگی باشه. دوستان خواهشا درست انتقاد کنید نه با لفظ قلیان و.... و بدون هیچ دلیلی.یعنی واقعا همه ی افرادی که توی عکس هستن اهل قلیان هستن!!!!!!!!! لطفا خودتون رو زیر دین دیگران نکنید و اگر که مدرکی برای اثبات نداشته باشین طبق دین اسلام(نظر من نیست بلکه دین اسلام میگه)باید از همه ی افراد حلالیت بطلبید چون تهمت از گناهان کبیره هست. خواهشا در انتقادات خودتون دقت کنید و هر حرفی که هیچ پایه و اساسی نداره نزنید. یاعلی

پاسخ به این نظر
محمد
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۲:۱۷

لازم به توضیح هست که خطاب بنده به شخص خاصی نیست بلکه کل اعضای هیات مسئول هستن ولی چون فقط اينجا یک نماینده از بچه های هیات بود مخاطب شد. البته هدف فقط ارتقای فرهنگ شهر هست که باید همگام با شهر های بزرگ باشد، از زحمات شما هم که در همین حد تلاش میکنید سپاسگزارم و امیدوارم در آینده نزدیک اگر عیب ها یی هست برطرف شود

پاسخ به این نظر
محمد
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۲:۵۰

به ... منظور از قلیان این نبود که بچه های هیات قلیان ميکشند یا خیلی کارهای ديگر. من از همه حلالیت میخواهم مخصوصا برادر حسن شاهی و در فرصت مناسب خدمتشان توضیحاتی را در زمینه بهبود هیات عرض ميکنم.

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۱۷:۳۱

ما در خدمت شما و دیگر دوستان و همشهریان هستیم و مطابق رسم سالهای گذشته و حال به انتقادات گوش می کنیم و در صورت نیاز اصلاحاتی در جزئیات هیات خواهیم داشت (البته به شرط اینکه نقدها مسئله رئالیستی و ایدآلیسی را مد نظر گرفته باشند). در صورتی که مایل به صحبت حضوری نباشید می توانید به ایمیل ما: gh.hasanshahi66@yahoo.com یا جیمیل: hasanshahi.entomo@gmail.com پیام دهید یا بهد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرستان منتظر شما دوستان خواهیم بود


سعید
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۳:۰۴

سلام اقای حسن شاهی اگه میشه چند نفر از اعضای هیات رزمندگان را که در کشور مطرح هستند را می شود نام ببرید.البته من معتقدم که هیات رزمندگان در تربیت افراد نقش موثری دارد و خود من پایه مجالس عمومی این هیات هستم

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۱۷:۳۹

ما نگفتیم که از هیات کسانی هستند که در سطح کشور معروف باشند. گفتیم که از بچه های هیات افرادی داریم که در زمینه های مختلف یاد شده کار می کنند و در لاک خود نیستند. در صورتی که نیاز به آشنایی دارید به ایمیل ما: gh.hasanshahi66@yahoo.com یا جیمیل: hasanshahi.entomo@gmail.com من یک ایمیل بزنید و من اسامی آنها را به شما بگویم. ما خوشحال می شویم که شما را علاوه بر جلسات عمومی در جلسات خصوص 4 شنبه شب ها شمارا ببینیم. البته حضوری هم مایل به صحبت کردن می باشم.


مهدی
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۵:۳۳

افراد مطرح هیات رزمندگان در کشور واقعا افراد مفید و خوشنامی هستند.و ان شا الله خروجی انها در اینده نزدیک مشخص خواهد شد.


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۱۹ ۱۹:۲۲

سعید جان علت اینکه من اسمی از افراد در سایت عمومی نمی آورم بخاطر اینه که تعدادی از کسانی که کامنت می گذارند منتظرند که در مورد آن افراد یا موضوعات نزدیک به آن مطالبی را به صورت شبهه یا تهمت یا غیر مستند را بیان کنند کما اینکه در فضای حقیقی بارها در عدم حضور ما مطالبی را بیان کرده اند. ولی ما در شهر خودمان هم نگاه کنیم از مسئولان و افراد شاخص تعدادی چند را خواهیم دید که در هیات رزمندگان فعالیت دارند. برای اینکار می توانید از اطرافیان یا بزرگتر ها هم سوال کنی.


ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۳:۰۶

مگه هستن عده ای که اهل قلیان باشند از بچه های هیات????? اگر هستن توضیح بدهید. این که یکی بیاد پای پرچم اهل بیت و قلیان بکشد جور در نمیاد، اينجورکه شما گفتيد یعنی واقعا افرادی که توی عکس هستن آیا اهل قلیان هستند !!!!پس یعنی ممکنه عده ای باشند????

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۱۷:۴۶

خب کسی با اسم ناشناس یک فرضیه را مطرح کرد اونم فرضیه نه حقیقت، ولی تعجب می کنم !!! آدم که نباید با یک کامنت در یک سایت محلی نظرش در مورد یک مجموعه تغییر کند. البته ما که به خودمان در حال حاضر اطمینان داریم البته هیچ یک از ما از آینده اطلاعی ندارد و امیدوارم همه ما عاقبت بخیر بشیم. از طرفی یک نگاه به داخل شهر بیندازی متوجه می شوید که سابقه، فعالیت ها، روحیه ها و اصل نسب بچه هایی که در حال فعالیت بودند و هستند چگونه می باشد.


رضا شریفی
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۹:۴۰

سلام دوست عزیز همه ی ما کشیدن قلیان رو یه کار ناشایست میدونیم وبه هم توصیه میکنیم که قلیون رو ناشایست بدونن اما هیچکس نگفته هرکی قلیون میکشه بده!!! یا نیاد هیات!!! حکم مراجع با هم متفاوته اما بجز محدودی از علما هیچکدوم قلیون رو حروم ندونستن دوست عزیز! ما دین رو نباید تفسیر به رای کنیم حکم مرجع ملاکه! بازم میگم من قلیان رو چیز خوبی نمیدونم اما قلیونیارو هم بد نمیدونم!به فرض که بدم باشن من در مقامی نیستم که به نوکر امام حسین توهین کنم حتی مشروب خورش! نوکر شما رضا(کیانوش شریفی)


اخسان
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۹:۳۸

مگه کسی ادعا داره که بچه های هیات قدیس هستن یا اینکه اونا معصومند... مجلس امام حسین مثل یه حلال قوی عمل میکنه که هرکس با هر سلیقه ای و با هر اعتقادی میتونه به اون وارد بشه ولی خروجی این حلال دیگه دست خودش نیست ،دست خود امام حسینه احتمالا قضیه رسول ترک رو شنیدید...(((ان الحسین مصباخ الهدی و سفینه النجاه)))


محمد
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۳:۰۹

غلامحسین بچه خیلی خوبی و پاکي هست ، امیدوارم به دل نگرفته باشه.

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۱۷:۵۴

نظر لطف شما هست. خدا از دلها ما آگاه تر هست. من که ناراحت نشدم. البته هدف ما ناراحت کردن یا خوشحال کردن مخاطب نیست هدف ما آگاهی دادن به مخاطبان می باشد.


بچه ای از قطعه ای از بهشت
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۰:۰۵

خطاب به اون دوستی که بحث قلیان رو کشیده وسط اگر اعتقادی به دین داری بهت بگم تهمت به یک جمع بزرگ برای بخشیده شدن نباز به حلالیت از همون جمع بزرک رو داره بعدش هم خیلیا گذشتشون با الانشون زمین تا اسمون فرق داره که اونم از لطف و کرم اهلبیت بوده

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۱۳:۰۲

بهتره پست ها را پاک کنید که کسی نیاد به دیگران بهتون بزنه یا در ذهنش بد بيني ایجاد شه، اينجوره من به شخصه با خوندن پست ها برداشت میکنم که بچه هیات قلیان ميکشند شاید تفریحی باشد ولی همون شم خوب نیست تو این زمونه که مدام جوانا از این کار منع میشوند درست نیست الگویی این چنین داشته باشیم. از سردبیر محترم میخواهم برای جلوگیری از بد شدن دیگران و انحراف ذهن ها پست ها غیر اخلاقی را پاک کنید

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۱۸:۴۵

به نظر من نیازی به پاک کردن پست ها نیست. زیرا مردم عقل دارند و البته در جامعه زندگی میکنند و به خوبی تشکل ها و نهاد های مختلف را می شناسند و با یک پست اونم با اسم ناشناس و با یک فرضه نه حقیقت نظرشون عوض نمیشه. مگر مردم عقل یا تدبر یا بزرگ نیستند که با این مسئله کوچک و نه چندان مهم نظراتشان عوض شود؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! مسئولان هیات مورد شناخت اکثر مردم شهر می باشند و مشکل خاصی ندارند، و به نظر نمی رسد که الگو گرفتن از آنها ایراد داشته باشد. در اینجا نیاز هست که توضیحی در مورد ساختار هیات رزمندگان داده شود که حساسیت ها کمتر شود: اینکه هیات رزمندگان تشکل بسته ای نیست که فقط افراد خاص وارد این تشکل می شوند. این هیات درست مثل هیات هایی مثل مهدیه، امام حسن ع، ارشاد و ... می باشد البته با برنامه های بیشتر و متنوع تر، و مثل اون هیات ها افراد زیادی وارد هیات می شوند. خب وقتی که زمینه برای حضور تمام افراد با تمام سلیقه ها و تفکرات در هیات رزمندگان به صورت مخاطب محیا باشد قاعدتا ممکن است همانطور که در دیگر هیات ها (ممکن است) افرادی با شرایط گفته شده حضور داشته باشند. البته من گفتم ممکن است ممکن است، نگفتم که حتما وجود دارد. خب قاعدتا ممکن است افرادی در هیات رزمندگان حضور داشته باشند که عضو هیات باشند نه جزء مسئولان هیات. که این افراد بصورت مخاطب هیات دارای روحیه یا اعتقاد خاص باشند. من واقعا تعجب می کنم که این همه حساسیت در مورد هیات زرمندگان برای چیست؟؟؟؟


م ح ارسنجونی
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۱:۱۲

سلام درود وسلام به شهدا که اعضای اصلی واولیه هیات رزمندگان اسلام هستند هیات رزمندگان منحصر به این چندنفر که درعکس مبینید نیست همه خانواده های شهدا وجانبازان وایثارگران وآزادگان افتخار میکنند که زیر پرچم هیاتی باشند که درارسنجان علمدارش جانباز عزیزی مانندحاج اصغر نعمتی ودرکل کشور هم افراد ولایتمداروارزشی میباشند تا جایی که بنده سراغ دارم هیات جهانی فکر میکند ودرب دفتر هیات بروی همه باز است بردران عزیز وگرامی اینطور جواب هم را ندهید ما که نباید از قرآن و پیامبر وائمه فرتر فکر کنیم بلکه باید از آنها بیاموزیم حتی برای دشمنان قسم خورده هم در توبه باز است حالا اگر برفرض کسی در این عکس باشد وقبلا اشتباهی از وی سرزده باید تاآخر عمر طرد شود ما فقط چهارده معصوم میشناسیم پس بقیه افراد ممکن است اشتباه کنند اصلا رسالت ارگانهای فرهنگی جذب است نه دفع بهتراست ازاینگونه مجادله ها بپرهیزیم افرادی که در هیأت بیشتر رفت وآمد دارند بایدخیلی مواظب حرکات وصحبتهای خود باشند چون زیر ذره بین قرار دارند و با امام جمعه محترم بیشتر درارتباط باشند تا آسیب کمتری درکمین آنها باشد. افتخار ما در شهرستان هیأت رزمندگان است انشاالله که حاج اصغر واعضای هیأت موفق وزیر سایه امام زمان و ولایت فقیه در همه امور موفق وهمیشه سربلند باشند والسلام

پاسخ به این نظر
منطقی
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۲:۲۲

احسنت


کامران ا.
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۲۲:۲۰

از آقایی که کامنت هایی به اسم غلامحسین حسن شاهی می گذارد تشکر میکنم. ایشان با کمال متانت و مستدل جواب تعدادی از افراد را می دهد. هیات رزمندگان فعالیت های فرهنگی زیادی را انجام می دهد که از آنها تشکر می شود. جزئیات در ذوق نمیگنجد و مهم نیست. من عاشق محمد ص هستم

پاسخ به این نظر
Reza keshavarz
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۱:۴۶

غلامحسین حسن شاهی واقعا فردی فهمیده است

پاسخ به این نظر
علیرضا
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۱:۵۸

آفرین به اقا غلامحسین.هیات رزمندگان ثابت خواهد کرد که تربیت یافتگان شایسته ای دارد و بی ادعا.

پاسخ به این نظر
م
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۲:۵۳

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﻳﺮ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﻴﻢ ، ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ… ﮐﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ : ﻳﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﺩﺭ ﻫﻮﺍﯼ ﺳﺮﺩ ﻏﻨﻴﻤﺖ ﻣﯽﺷﻮﺩ… ﺧﺪﺍ ﺩﺭ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﺳﺨﺘﻴﻬﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﭘﻨﺎﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ… ﺩﯾﺪﻥ ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ﻭ ﺁﺷﻨﺎ ﺩﺭ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻭ ﻏﺮﺑﺖ ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯽﺷﻮﺩ… ﻳﮏ ﻋﺰﻳﺰ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺖ ﻫﻤﻪ ﮐﺲ ﻭ ﻋﺰﯾﺰﻣﯽ ﺷﻮﺩ… ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺮﻭﺩ ، ﺧﻮﺑﯿﻬﺎﯾﺶ ﻋﯿﺎﻥﻣﯿﺸﻮﺩ… ﭘﺎﻳﻴﺰ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ٬ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻗﺸﻨﮓ ﻭ ﻗﺸﻨﮓ ﺗﺮﻣﯽ ﺷﻮﺩ… ﯾﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﺁﺯﺍﺩﯼ ،ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﺭﺑﻨﺪ ﺑﺎﺷﯽ ﻏﻨﯿﻤﺖ ﻣﯿﺸﻮﺩ… ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺑﺴﺘﺮ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯿﺸﻮﺩ… ﯾﮏ ﻟﺒﺨﻨﺪ ، ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﺸﮑﺴﺘﻪ ﺍﯾﯽ ﺭﻭﯾﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ… ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﭼﻴﺰﻫﺎ ﻭ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﺍﻃﺮﺍﻓﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯿﻢ ﻭ ﻗﺪﺭﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻧﯿﻢ! ﺯﻧﺪﮔﯽ انقدر ها هم طولانی نیست…. 

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۲:۵۶

آقا جون بچه ات پست ما را بذار. لایک داری برادر غلامحسين ولی برادر کشاورز فهمیده که نوجوان13 ساله بود رفت زیر تانکا ...

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۶:۵۵

از نظر رضا کشاورز در مورد من تشکرمی کنم. کاش من هم مثل شهید فهمیده، فهمیده بودم !!! امیدوارم که توفقیق شهادت نصیب من هم شود.


ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۱۹ ۱:۳۰

باسلام و صلوات بر پیامبر بزرگوارمان حضرت محمد (صلي الله عليه و آله) و خاندان مطهر آن حضرت. دوستان عزیز بهتره در ذکر نام حضرت محمد (صلي الله عليه و آله) و ائمه اطهار (علیه السلام) از ذکر ص و ع خودداری کنیم از اقای شفیعی میخواهم که حداقلش فرهنگ بی حجابی را در سایت نذارند مانند دبیرستان دخترانه لزوم تشکیل کمپین چیه؟؟؟؟؟ اینکه فقط امار شهر بالا برود. خود کشور های اروپایی دارند میگویند زنان ایران علی رغم آموزه های دینی خودشون را شبیه ستاره های فیلم های امریکایی میکنند و میگویند که چنین رفتاری در خیابان های اروپا به صورت بسیارکم دیده میشود و در حالی که ایرانی ها بیشترین وقت خود را صرف مد و آرایش و.. میکند و طبق امار در ایران مقدار خرید و فروش یک سال کتاب برابر با میزان خرید و فروش یک نیم روز ابزار آرایش هست! این یعنی مردم نسبت به ظاهر توجه بیشتری دارند تا تفکر و اندیشه! حالا که کمپین تشکیل شد، میخواهیم به بیگانه ها و دشمن که به پیامبر عزیزمان حضرت محمد (صلي الله عليه و آله) بی احترامی کردند چی بگوییم !!!غیر از این هست که فقط داریم خودمان را مسخره میکنیم جلوی جهانیان!!! جز این هست که داریم اثبات میکنیم جوانان و شاید کمی بزرگتر ها دین شناسنامه ای داریم!!! اگر واقعا این طور نیست و دین با شناخت داریم چرا باید در کشور آمار بی حجابی بیشتر باشد چرا امار ازدواج کم شده و اون هم در سن بالا برای پسر ها!!! چرا ماهواره نقش پررنگی در خانواده ها دارد !! و ....اگر واقعا عاشق حضرت محمد (صلي الله عليه و آله) هستیم چرا حرف علمای کشور برای حدف ماهواره ازخانه ها ارزش ندارد ولی داشتن آن و اصرار برای داشتن به عنوان آزادی و ... از طرف بیگانه ها و دشمن با ارزش هست، غیر از این هست که ما در جبهه دشمن هستیم!!! پس لزومی برای تشکیل کمپین نیست چون ابتدا باید شناخت بهتری از دین و بزرگان و اهداف آنها داشته باشیم تا دل و زبانمان محمدی شود. متاسفانه دیده شده افرادی که بی حجاب هستن یا به مسایل دین پایبند نیستند و در جواب نصیحت های دیگران میگویند دل ادم باید پاک باشه!!! خظاب به آن خواهر یا برادر گرامی، رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون، ظاهر و افکار شما باعث گناه من میشه چه جوری دلت پاکه!!!! در اوضاع کنونی تغییر جوانان بسیار کار مشکلی هست ولی با تشکیل جلسات به صورت دوستانه و استقاده از افرادی که قدرت بیان و اثر گذاری خوبی دارند به این امر کمک میکند و میتوان از خواهران و برادران دینی که چندین سال در این زمینه فعالیت دارند استفاده کرد حتی از شهر های بزرگ افراد را دعوت کنیم حتی اگر هزینه زیادی داشته باشد و زمان بر باشد ولی ارزش زیادی دارد، این برنامه ها در تهران هست با جلسات هفتگی برای برادارن و خواهران و از اساتید برجسته استفاده میشود و افراد را از دین شناسنامه ای خارج و خود افراد را به این باور میرسند که باید این راه یعنی راه اسلام را انتخاب کنند، بهتره که اگر افرادی از ارسنجان برای مدتی در تهران ساکن هستند در این جلسات شرکت کنند، تا در بازگشت به شهر دست پر باشند و بتوانند به همشهری های عزیز در این راه کمک کنند من از فعالیت هیات اطلاعات زیادی ندارم و فقط اگاهی من در حد همین سایت هست که هر از گاهی به آن سر میزنم ولی از بچه های هیات رزمندگان میخواهم که با تشکیل برنامه هایی مردم و جوانان را بیشتر در این زمینه راهنمایی کنند و از زحمات بی دریغشان تشکر میکنم، التماس دعا

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۱۹ ۱:۵۶

برادر غلامحسین حسن شاهی شما هم تو عکس های کمپین هستید ? از اعضای هيات هستید یا سایت?

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۲۰:۰۶

من از بچه های هیات رزمندگان هستم. در عکس ها هم من حضور دارم.


ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۱۹ ۱۶:۱۱

مدیر سایت نظر من را بذاريد نه به کسی توهین کردم نه حرف غیر اخلاقي زدم، چند تا پیشنهاد بود دیشب فرستادم متنش زیاد بود، تجدید نظر کنید و نظر من را بذاريد.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۱۹ ۱۶:۱۸

جالبه هرکی تو این سایت نظر غیر اخلاقی داشته باشه و به بقیه توهین کنه نظرش را ميذاريد ولی افرادی که چار تا پیشنهاد میگن نظر شون مهم نيست آنوقت میخواهید دیگران از شما تعريفم کنن و ...

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۱۹ ۱۹:۲۵

امیدوارم نظر شما در سایت ثبت شود. ولی اگر مشکلی در ثبت نظرات شما وجود دارد می توانید حضوری یا از طریق ایمیل هم نظرات خود را به ما اعلام کنید. ما از نظرات استقبال میکنیم در جهت بهبود وضعیت شهرستان.


محمد رضا
۱۳۹۳/۱۱/۱۹ ۱۹:۳۹

لبیک یا محمد ص درود بر فعالات عرضه فرهنگی و جنگ نرم

پاسخ به این نظر
ج. نعمت اللهی
۱۳۹۳/۱۱/۱۹ ۱۹:۴۲

نحن عشاق محمد ((ص)) درود بر رزمندگان جبهه تقابل با تهاجم فرهنگی

پاسخ به این نظر
ز. اسکندری
۱۳۹۳/۱۱/۱۹ ۱۹:۴۵

من عاشق حضرت محمد ص هستم. آفرین به هیئتی های مخلص. التماس دعا

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۰:۱۷

ز.اسکندری ، خواهر گرامی این جمع مردانه هست

پاسخ به این نظر
یا حسین ع
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۵:۱۶

واقعا که هیئت رزمندگان و حاج اصغر نعمتی تنها گروه و فردی هستند که در زمینه های فرهنگی شهرستان ارسنجان فعالیت میکنند انشاالله اجر و مزد ان ها با بی بی دو عالم حضرت زهرا خسته نباشید و التماس دعا داریم

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۲۰:۲۷

برادر غلامحسین حسن شاهی به سوال ما یه نگاه بندازید، پرسیدم شما از اعضای هیات هستید!

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۲۰:۰۷

بله


ی.اسکندری
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۲۰:۳۸

خیلی جای تعجب داره، چه کار فرهنگی دارین انجام میدن !!!! اگر واقعا کار میکنید بیشتر توضیح بدید، تا به کسانی که آشنایی کامل به این هیات ندارند، کمک کنید این پیشنهاد بود فقط به عنوان بازدید کننده سایت که اطلاعات خودمم بالا برود و از طرفی در جذب شدن بقیه افراد به هیات و آگاهی دادن به آنها کمک ميشه یا علي

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۲۰:۵۸

واژه فرهنگ معنای گسترده ای دارد. به مجموع رفتارها، کردارها، گفتارها و افکار موجود در یک جامعه در یک زمان معین را فرهنگ گویند. خب فرهنگ اهل بیتی داریم. فزهنگ غربی داریم. فرهنگ برهنگی داریم. فرهنگ ایرانی داریم و ... قاعدتا فرهنگ خوب و ایده آل مربوط به فرهنگ اهل بیت می باشد که سازنده این فرهنگ خداوند متعال می باشد که سازنده خود انسان می باشد. پس هر فرهنگی که نزدیگ به فرهنگ اهل بیتی باشد به کمال نزدیک تر می باشد. هیات رزمندگان در زمینه کار فرهنگی سعی دارد که فرهنگ اهل بیتی را تبلیغ کند. برای تبلیغ فرهنگ باید مطابق با شرایط جامعه این فرهنگ پیاده شود. کلاس ها قرآنی، ورزشی، علمی، اعتقادی می تواند در کار فرهنگی موثر باشد. البته از بزرگترین کار فرهنگی می توان به جلسات ذکر و یاد اهل بیت اشاره کرد که در این جلسات می توان به تبلیغ سنت اهل بیت پرداخت و مردم را نسبت به این سبک زندگی آگاه کرد و البته حضور مستمر باعث اصلاح افکار و اعمال می گردد. اینکه تاکید میکنم حضور مستمر بدلیل اینه که امام علی ع می فرمایند در گفتن آثاری هست که در دانستن نیست. به زبان خودمانی بگویم یک لیوان را در نظر بگیرید که ته آن گل و لای قرار دارد و روی آن آب زلال باشد. گفتن مداوم، تذکر مداوم و تلنگر مدام میتونه ته دل ما (همان لیوان) را به هم بزنه تا بفهمیم که در عالم، در نیات ما و یا در رفتار ما چه پشت صحنه هایی وجود دارد. خب هرکس یا هر ارگانی که بتواند در در این زمینه فعالیت کند کار فرهنگی و بار فرهنگی را برعهده گرفته است.


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۲۱:۲۶

همینکه هیات رزمندگان به تنهایی یا با همکاری دیگر ارگان ها مراسماتی مثل عید فطر، جشن عید غدیر، جشن میلاد امام زمان عج و دیگر میلاد اهل بیت ع را برگزار میکند. دعای عرفه، مراسم شب های قدر، جلسه قرآن گلزار شهدا در ماه مبارک رمضان، مراسم دهه محرم، مراسم دهه فاطمیه، مراسم احلی من العسل یا نوجوانان عاشورایی، مراسم جهانی شیرخوارگان، اعتکاف، پیاده روی اربعین، جلسه یاد یاران، اردوی قم، اردوی تفریحی شیراز، استقبال از محرم، ایستگاه های صلواتی، برگزاری نمایشگا ها، مشکی پوش کردن میادین اصلی شهر برای محرم و فاطمیه، شیشه نویسی صلواتی در ایام خاص، توزیه مجله هیات رزمندگان در بین اعضا، توزیع محصولات فرهنگی مجازی در بین اعضا از طرق مختلف، حضور فعال نماینده هیات در همایش کشوری هیات رزمندگان اسلام و همچنین همایش کشوری نوجوانان عاشورایی، و دیگر مراسمات را برگزار می کند. از طرفی تعداد زیادی از جوانان شهر در رده های مختلف عضو هیات هستند و در کلاس های اخلاقی و شهدایی شرکت می کنند. در کلاسهای علمی هیات حضور دارند، در کلاسها ورزشی حضور دارند. در اردو های هیات حضور دارند، در نماز جماعت مسجد جامع حضور دارند و همچنین مشاوره حضوری و رودررو و ... می توان در تمام این برنامه ها فرهنگ غنی اهل بیتی را به مخطبان معرفی کرد. و امیدواریم که تمام این برنامه ها بتواند موثر باشد و جوانان شهر حد اقل با فرهنگ اهل بیتی آشنا شوند و ایدهآل این است که همه ما به این فرهنگ عمل مخلصانه داشته باشیم. . . . . .لازم به ذکر است که ما نیازی به بازگو کردن فعالیت های انجام شده نداریم. ولی به دلیل اینکه شما از ما خواسته بودید ما هم به تعدادی از فعالیت ها اشاره کردیم. البته امیدوارم که افرادی نگویند که اینا دارن ریا میکنن. ما قصد خاصی نداشتیم جز لبیک گفتن به درخواست دوست عزیزمان.


صلاح هیات
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۲۱:۰۷

لعنت به هرچی بچه هیاتی ریا کار وجانماز اب کش است ادم هایی که هرجا به سودشون باشه خدا خدامیکنن وهرجا بسودشون نباشه علیه هیات هستن که متاسفانه از این جور ادم ها تو هیات کم هم نیست

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۲۱:۵۰

منم موافقم، تا نباشد چیزکی مردم نگوین چیزها!!!! حتما قلیان ميکشيدن بقیه دیدن که میگن، ظاهرشونم که انگار تو خونه با خانمشون هستن کم مانده رکابی و شلوارک ميپوشيدن سینه زنی و نوحه خوانی دارند، الگوی فرهنگی، کار فرهنگی و... آقای نعمتی اگر بار فرهنگی بر دوشش هست که کاری نکرده همش فرهنگ غلط و الگوی نادر ستو رواج ميده

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۲۰:۳۳

تشبیه نمیکنم باز هم میگم که تشبیه نمیکنم ولی مردم گفتند که امام علی ع (که عالمی به فدایش باد) که در محراب در حال نماز به شهادت رسیدند مگر نماز می خوانده!!!!!!!! مردم همه چیز میگن و من خیلی با حرف شما موافق نیستم. در مورد زیر پیراهنی های پوشیده شده باید بگویم که اولا بی حجابی نیست. دوما از نظر عرف مشکل نداره. سوما اکثر پیراهن های بچه ها تکمه ای می باشد و در صورت سینه زدن جای تکمه ها روی سینه بچه ها می ماند و گاها مزاحم سینه زنی می باشد دقیقا مثل اینکه ما بخواهیم زنجیر بزنیم و روی دوش ما چند تکمه باشد آیا می توان زنجیر زد؟؟؟؟؟ عزیزم قضاوت ناصحیح ممکن است از لحاظ اخلاقی ایراد داشته باشد نه زیر پیراهنی پوشیدن. خیلی جالبه . . . . چشم ها را باید شست// جور دیگر باید دید ...


زنده باد هییت
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۰:۳۳

واقعا برا شما متاسفم


ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۲۲:۰۲

کلا در هیات تخته کنید یا مطلب نذاريد که بیشتر لو نريد

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۲۰:۳۶

لو ؟؟؟ چرا؟؟؟؟ نکنه شما هم تحت تاثیر چندتا کامنت قرار گرفتید که بدون دلیل چند تا حرف زدن؟؟؟؟ میشه بگید بعد از دیدن کامتها و فکر کردن باز هم میگم فکر کردن چه برداشتی کردید؟


کفش جفت کن قدیمی هیات از یک جای دور
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۱۱:۵۴

و اما در مورد برخی منتقدین.به نظر می رسد توجه به خدا و معنویت برای برخی ها حسادت اور است که در این راه حسادت کردن عین ثواب است.ولی از کسانی که با دگم اندیشی و تفکرات ابکی در وادی توهین به سر می برند باید به انها گفت "به کجا چنین شتابان".این حرکت غلط و برداشت نا درست بسان نقد نانوای محل و لباس فروش بازار نیست که بگویید و دلتان خنک شود.بلکه هر گونه کارشکنی و چوب لای چرخ گذاشتن در مورد کار دینی در زندگی خود و خانوادتون تاثیر داره .اگر همین جوان قلیان کش که به نظرم اون که نقد توهین امیز می کنه خودش تا اخر خلاف رفته ،اگر یا تضعیف هیات به گناه کشیده شود شما جناب دلسیر جواب خدا را می دهید!!!شما که کمک نمی کنید و حسادت شیطانی دارید حداقل در انجام امورات فرهنگی در این شهرستان بی در و پیکر کارشکنی نکنید.الحمدلله که دریا نیست و گرنه شما هم شناگر خوبی بودید برای انجام کار خلاف.چگونه بر مکروه دیگران می تازید تا گناه خود را توجیه کنید!!!!اگر چه برای حسین ع باید خون گریه کرد و من نقد دارم به برخی حرکات هیات ولی ارباب خود دریای کرم است و بخشندگی و خود احاطه دارد بر عزادارانش.چطور خود نمایی جلو دخترکان در حین عزاداری مباح است و با زیر پیرنی برای ارباب سینه زدن حرام!!!!فاین تذهبون!!!!البته عیبی که به هیات مترتب است این است که در ابعاد اجتماعی و سیاسی ورودی ندارد چون محجوب است و اگر حضور داشت این چنین نا جوانمردانه از پشت پستو ها به او و فرمانده جانبازش نمی تاختند.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ۲۰:۲۷

هیاتی ها !!!!!!!!!

پاسخ به این نظر
این عماریون
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۲۳:۵۸

لبیک یا خامنه ای

پاسخ به این نظر
س. رضایی
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۰:۰۲

غلامحسن هم نخبه فرهنگی هست و هم نخبه علمی. خیلی عالی هست یک نفر که نخبه علمی هست در هیئت رزمندگان فعالیت فرهنگی هم دارد.

پاسخ به این نظر
حسین
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۰:۰۹

من در مدرسه چندتا دوست هیئتی دارم و از آنها نکته های اخلاقی یاد گرفته ام. یکسال و نیم هست که هیاتی شدم. هئیتی ها خیلی خوبن.

پاسخ به این نظر
Mohammad Bagher
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۰:۲۰

I Love Mohammad salavatollah alayh va la abaeh Labbayk ya rasoolallah

پاسخ به این نظر
سید محمد حسینی
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۸:۲۲

سلام افرادی هستند که یا گول دشمنو خوردن یا منافق هستند که ضد هیئت و نهاد های مختلف به طور آگاهانه یا غیر آگاهانه فعالیت میکنن ما که نگران همچین چیزی نیستیم ولی از قدیم گفتن سنگش آید بر آن پسته که مغذی دارد فقط اینوئ میگم که خدا هدایتشون کنه با این کارا هم به هیچ جایی نمی رسن ماکه هرهفته جمعمون جمع تر میشه از کسی هم دلگیر نسیتیم التماس دعا

پاسخ به این نظر
قطعه ای از بهشت
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۱۱:۴۴

سلام اکر نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها واقعا که !!!!!!!!!!! یه ذره به عقلت رجوع کن اینجا یه فضای باز اجتماعیه که هر نظر یا انتقادی به نمایش کذاشته می شه این خوبه اما هیچکسی از راست یا دروغ بودنش اطلاع نداره زود با یه کامنت به نام ناشناس ایمان خودمون رو از دست ندیم اگه این جور باشه تو این جامعه که هر روز یه شبه جدید به وجود میاد شما تا حالا باید مرده باشی دوست خوب من خدا بهت عقل داده برو تحقیق کن بعد نظر بده تا زیر دین هیچ کسی نری یه ذره از این لاک بیرون بیا اطرافت رو نگاه کن بین همه شهر ها چه جوری رشد کردن و زمینه سازی ظهور کردن ما ها باید باهم متحد بشیم تا بتونیم زمینه ساز ظهور بشیم اگه دسترسی به اینترنت داری یه سر به هیات های مدهبی کل کشور بنداز تا نگی ((فرهنگ غلط و الگوی نادر ) تمامی اصول این هیات براساس ولایت فقیه هست نیاز داری یه ذره تو فضای مجازی جست وجو کنی بازم میگم تو همه کار ها با توجه به عقلت تصمیم گیری کن نه براساس حرف مردم التماس دعا

پاسخ به این نظر
هاشم حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۱۲:۱۴

سلام. هیآت در زمینه های مختلفی کارکرده و در حال کار کردن هست که توضیحات مفصلی داره که انشاالله در یه وقت دیگه بنده اشاراتی خواهم کرد البته اگه دوستان دیگه چیزی نگفتن. یکی از اهداف هیآت اینه که افرادی رو با سیره و روش اهل بیت تربیت کنه و تحویل جامعه بده پس تربیت کردن یه نفر به یک روز و دو روز و یک سال و چند سال نیست بلکه دین اسلام دینی هست که تا آخر عمر برای آدم برنامه داره و اگه کسی وارد هیآت شد نباید از اون توقع داشته باشیم که راه صد ساله رو تو دو روز بره. درسته که هیآت یه میانبر هست برای رسیدن به کمال اما نباید توقع داشت تو دو روز همه چی حل بشه. مثل اینکه یه نفر یک ماه بره باشگاه بدنسازی بعد از یک ماه از اون توقع داشته باشی که یه وزنه ی دویست کیلویی رو ببره بالای سر!!!!!!!!!! فرض کنیم که نفر که از لحاظ اخلاقی خیلی آدم خوبی نیست وارد هیآت شده: اول که هیچکسی حق نداره اون رو از هیآت بیرون کنه دوم هیچکسی حق نداره گذشته ی بدش رو به یادش بیاره سوم هیچکسی نباید از ایشون توقع داشته باشه که با اولین حضورش در هیآت دیگه تمام کارای بدش رو توی یک لحظه کنار بزاره البته میشه ولی از هر کسی بر نمیاد و هرکسی که این کار رو کنه خیلی عالیه چهارم ما 14 معصوم بیشتر که نداریم و هر کسی امکان داره هر خطایی ازش سر بزنه پنجم خدا راه توبه رو بخاطر همین باز گذاشته تا اگه کسی خطایی ازش سر زد توبه کنه. خدا که مثل ما نیست سریع در مورد یه نفر تصمیم بگیره و آبروی بنده ی خودش رو ببره بلکه بهش فرصت میده تا توبه کنه و بیاد تو راه ششم اینکه تو قرآن میخونیم توی زندگی دیگران دخالت نکنید ( و لا تجسسوا ...) و به قول یکی از شعرا : عیب کسان منگر و احسان خویش ..........دیده فرو بر به گریبان خویش چرا عیب های خودمون رو ول کردیم و دنبال عیبهای دیگران هستیم؟؟؟؟ چرا بدون هیچ دلیلی میگین اینا جانماز آبکش هستن؟ چرا بدون هیچ دلیلی میگین اینا ریاکار هستن؟؟؟؟ و حرفای دیگه که میگن و هیچ اساسی هنوز نداره؟؟؟؟ هرکی هر انتقاد و یا پیشنهادی از هیآتداره بنده درخدمتم ولی انتقاد از افراد رو برید به خودشون بگید نه اینکه توی فضای مجازی از شخص خاصی انتقاد کنید و اونا هم نتونن از خودشون دفاع کنن. امیدوارم که عاقبت بخیر بشیم. یاعلی

پاسخ به این نظر
حسین
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۱۶:۱۴

آخه این چه مشکلی داره که حاج اصغر نعمتی بیاد و دست 4 تا جوونو بگیره که به راه کج نرن.الان بدون شک حاج اصغر نعمتی رو میشه برترین قطب فرهنگی شهرستان دونست چرا که خدمات بزرگی برای این شهرستان و مردمش انجام دادن.به خدا قسم اگه جاج اصغر نبود این شهر داغون بود.این که اسم و یاد ائمه اطهار(ع) و امام و شهدا رو تو شهر زنده نگه داشتن چه مشکلی داره،برای امام حسین و مادرمون حضرت زهرا سینه زدن چه مشکلی داره؟ تو رو خدا قدر حاج اصغر رو بدونیم.اجرشون با بی بی دو عالم

پاسخ به این نظر
محمد رضا
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۱۸:۰۲

سلام برا چی در هیت رو تخته کنند هیت باز استوار تر و محکم تر و زیر پرچم امام حسین(ع)به کار خود ادامه می دهد تا چشم حسودانی مثل شما مردمان کوته نظر کور شود.لعنت بر هرچی مخالف وتفرقه انداز.شما اگه در روز عاشورا بودید سر امام حسین رو شما می بریدید.آیت الله قاضی(ره)می فرماید من در دستگاه امام حسین هیچ نظری نمیدم حالا شما ها اومدید میگید که بچه های هیت قلیون میکشن واقعا آدم های تفرقه اندازو حسود هستید.

پاسخ به این نظر
ابوالفضل
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۱۸:۲۶

برادرجان.اگه ما ریاکار هستیم یاکارفرهنگی نمیکنیم دیگه نمیام دیگران رابدون مدرک موردتمسخرقراربدیم یا به اونها تهمت بزنیم.شمااگه حرفتونم درست باشه(مامعتقدبه این نیستیم که هیات بی نقص)بهتربودانتقادسازنه میکردی نه اینکه اعضای هیاتو به تمسخربگیری.یاعلی

پاسخ به این نظر
ی.اسکندری
۱۳۹۳/۱۱/۲۴ ۱۴:۰۷

بچه های هیات اگر به جایی نرسیدید بیاید بگید هر کدامتان الان چکاره هستید!!! شهر آنقدر بزرگ نیست که کسی کسی را نشناسه.

پاسخ به این نظر
احسان
۱۳۹۳/۱۱/۲۴ ۱۶:۲۹

این و ان هیچ مهم نیست چه فکری بکنند.....شک نداریم بزرگ است خدای خودمان... اگه میخواید ریا رو ببینید اگه میخواید قلیون کش ها رو بشناسید اگه میخواید تیپ هیاتی ها رو ببینید و بدونید اینا مگه کین که این همه دافعه وجاذبه دارن...حتما این هفته چهارشنبه شب بیاید خونه هیات رزمندگان انتهای خیابان طالقانی راستی یادم رفت بگم ...اگه میخواین بفهمین روحانی ها و یا اساتید دانشگاه که برا سخنرانی تو هیات دعوت میکنن چه چیزای فرهنگی یا ضد فرهنگی به جونامون میگن از ساعت هفت شب بیاید تا بیشتر بشناسیدشون....

پاسخ به این نظر
HOJjaT
۱۳۹۳/۱۱/۲۴ ۱۹:۰۲

بعدا میگن چرا بارون نمیاد!!!! وقتی ب هیات امام حسین توهین بشه اونوقت...

پاسخ به این نظر
صلاح هیات
۱۳۹۳/۱۱/۲۴ ۲۳:۰۰

من از همه هیاتی ها عذر خواهی میکنم

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ ۱۷:۵۳

من از طرف همه بچه ها میگم که خواهش میکنیم. امیدوارم همه ما عاقبت به خیر بشیم. ما منتظر شما در جمع دوستانه چهارشنبه شب ها هستیم.


ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۲۴ ۲۳:۲۸

کسی به امام حسین(ع) توهین نکرده، باید هیات درست باشه که اسم شم برازندش باشه برادر حجت.....

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ ۱۷:۲۰

از شما دوست عزیز می خواهم که بهتر به بعضی از قضیه ها نگاه کنید. هیات و بچه های هیات و ... منصوب به امام حسین ع می باشند. خدا خیره کربلاییها بده که در پیاده روی اربعین چقدر به زائران امام حسین ع احترام گذاشته و آنها را تکریم کردند از ماساژ گرفته تا طعام دادن و اسکان دادن و .. این یعنی حقیقت و آزادگی. در تعدادی از احادیث داریم که کسی که از کربلا می آید را زیارت کنید زیرا این کار به مثابه زیارت ابی عبدالله ع می باشد. پس دوست عزیر نه تنها امام حسین ع قداست خود را دارد بلکه هرچه منصوب به ایشان باشد نیز مورد تکریم و احترام می باشد. من برای عده ای قلیل متاسفم که بدون دلیل به نوجوانان هیات رزمندگان تهمت زدند.


هاشم حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ ۹:۳۲

سلام. هیآت که فقط جای آدمای خوب نیست بلکه هیآت جای هر آدمی هست که بیان تو هیآت و صراط مستقیم رو پیدا کنن. بنده هنوز هیچ هیآتی رو ندیدم که بالای درش نوشته باشه خلافکار وارد نشه!!!!!!! حرم کدوم اماما اینجوری هست؟ پس حالا که هر آدمی مثل هم قلیانی و خلافکار و .... وارد حرم امام رضا میشه پس باید حرم امام رضا رو برده زیر سوال که چرا هر کس و ناکسی وارد حرم میشه!!؟؟؟ پس باید صاحب حرم و همچنین کسانی که تو حرم خدمت میکنن رو برد زیر سوال!!!؟؟؟ پس باید گفت که هرکی میره زیارت برا ریا میره و برای جانماز آب کشیدن چون که مثلا یه نفر توی اون جمعی که وارد حرم میشه ریاکار هست!!!؟؟؟ اصلا چطوره نماز نخونیم چون یه عده ای برا ریا نماز میخونن!!؟؟؟ چطوره مسجد نریم چون یه عده ای جانماز آب میکشن!!!؟؟؟ چطوره هیآت نریم چون یه عده آدم خراب تو هیآت هستن!!!؟؟؟ فکر کنم خدا هم از این دلیلایی که بخوایم براش توی اون دنیا بیاریم میخنده. اگه خدا این دلیلا رو قبول میکنه خوب نه کسی هیآت بیاد نهمسجد بیاد نه نماز بخونه و .... اینقدر از دیگران عیب جویی نکنید برید یه گلی سر خودتون بزنید. با عیب گرفتن از دیگران تز خودتون غافل میشید. یاعلی

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۹:۰۹

آفرین به هاشم که خیلی عالیه صحبت میکنه


ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ ۱۱:۱۹

برادر حسن شاهی ورودی خواهران هیات از کدام در هست!!!!! میخوایم حضوری به ما هم لبیک بگید ما هم عزیز دل شما هستیم اگر قابل بدونيد

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۹:۰۰

قدیمی ها خوب گفتن که تا مرد سخن نگفته باشد /// عیب و هنرش نهفته باشد. آدم اگه حرفی برا گفتن داشته باشد و بتونه استدلال و منطق قوی داشته باشه نیازی به تهمت ، فحش یا مسخره کردن نداره. معمولا آدمای ضعیف که هیچ چیزی ندارن سعی میکنن فحش بدن و یا تهمت بزنن. فکر می کنید با این حرفتون ما را زشت کردید؟؟؟؟ سخت در اشتباهید ! همه مردم میدانند که شما چیزی تو چنته ندارید که این حرف ها و کامنت ها را میذارید. برگردید و گامنتها را از اول بخونید تا به شخصیت بچه های هیات و چند تا مخالف معمولی پی ببرید.


محمد رضا
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ ۱۵:۳۶

باسلام اگه می خواهید با هیت رزمندگان بیشتر آشنا بشید یه وبلاک هیت سر بزنید ammareyon.blogfa.com سر بزنید.اجرتون به بی بی دو عالم

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ ۱۷:۲۳

آفرین به بچه های با ادب هیات رزمندگان که با کمال احترام پاسخ تهمت تعداد اندکی مخالف را می دهند. دوست مخالف من از همین کامنت های هم میتوان به روحیه بچه های هیات پی برد. نیازی به تهمت نیست.

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ ۱۷:۲۶

شاید برای عده ای سوال باشد که چرا تمام افراد موجود در عکس ها نوجوانان می باشند. نیاز به توضیح دارد که هیات رزمندگان از دو بخش تشکیل شده است که عکس های موجود مربوط به بخش نوجوانان عاشورایی هیات میباشند که اغلب مخاطبان بچه های ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و هنرستان می باشند.

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ ۱۷:۲۸

خیلی خوشحالم که بچه های هیات کامنت های زیبا و با منطق را ارائه داده اند. امیدوارم که همشون به درجه نوکری برای مادرمون حضرت زهرا س برسن

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ ۱۷:۳۱

تعدادی از افراد در کامنت های بالا قرار بود که حضوری در خدمتشون باشیم که انتقادات را به ما انتقال دهند ولی ما کماکان منتظر آن ها هستیم. عده ای هم قرار بود انتقادات را به ما ایمیل کنند که متاسفانه آنها هم ایمیلی به ما نزدند که منتظر در یافت انتقادات و پیشنهادات آنها هستیم.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ ۱۸:۰۲

حجت جان بارون اگر نمیاد به خاطر شماست اگر بیاد که ....شسته میشه کسی نميفهمه چکاره هستي

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ ۲۲:۰۸

برادر حسن شاهی ما آمدیم ولی ورودی خواهران را پیدا نکردیم!!!

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۹:۰۸

جواب شما را در کامنت بالا دادم و نیازی نمی بینم که با افراد ضعیف مباحثه کنم. افرادی مثل محمد رضا و قطعه ای از بهشت و ... با اینکه دبیرستانی هستند به راحتی و با منطق و استدلال می توانند به کل سوالات شما جواب دهند. چه برسد به افرادی بزرگتر مثل هاشم و احسان و .... تازه اینها از اعضای هیات می باشند نه مسئولین هیات و خیلی باید بزرگ بشید و منطق که بتوانید با بقیه در مورد مسائل مختلف صحبت کنید. البته تا شما بزرگ بشید خیلی طول میکشه و میتونید با محمد رضا، قطعه ای از بهشت و یا حسین مناظره داشته باشید. و العاقبه للمتتقین


محمد
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ ۲۲:۱۴

اقای غلامحسین حسن شاهی،من انتقاداتی و پیشنهاداتی دارم که حضوری خدمت بچه های هیات عرض میکنم، متاسفانه به علت نبود در شهر نتوانستم چهارشنبه در جلسه شرکت کنم و شرمنده شدم.

پاسخ به این نظر
محمد
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ ۲۳:۱۳

اللهم ارزقنا زیاره الحسین فی الدنیا و شفاعه الحسین فی الاخره

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۶:۰۷

شما اگر بلد هستید به جای منم منم کردن و تعریف و تمجید از هیات و خودتون از کسی که به شما تهمت بی اساس زد تشکر میکردید، چون باعث شد بفهمید کار هیات زیر ذره بین هست و اگر کار میکنیم خالصانه و برای خدا از این به بعد دوچندان بشه که هم چشم همه کور بشه هم یاد بگیره.بهتره بیان بهتری داشته باشید تا به جای دافعه ، جذابه انجام شود با توپيدن به فرد مخالف و تعریف از خود هیچ تغییری حاصل نمیشه .

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۹:۴۸

هدف کار را توجیه نمیکنه. خب کسی به ما تهمت زده و خودتون هم میگید که تهمت زده !!! ما سکوت کنیم؟؟؟ خب اگر یک نویسنده کامنته ها را بخونه و ببینه که ما با دلیل جوابشو ندادیم چه فکری میکنه؟؟؟ ما هرچه از خودمان گفتیم واقعیت بوده نه تعریف و تمجید. اون اسلامی که شما مگید اسلام گوشه گیر و منزوی هست نه اسلام ناب. ما حق داریم و باطل. درسته؟ غیر از این که نداریم. شما میتوانید یک امر را به من بگویید که نه حق باشد و نه باطل یا هم حق باشد و هم باطل؟ خب هر فرد مسلمان باید بتواند در مقابل باطل اظهار نظر کنه و البته با باطل هم مبارزه کنه.


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۹:۵۳

به کسی که تهمت میزنه نباید تشکر کرد. این منطق درست نیست. ضمنا ما که نمی گوییم بدون عیب هستیم و در کامنت ها بالا مدام گفته ایم که اگر کسی از ما انتقادتی دارد به ما ایمیل بزنه و یا بیاد رو در رو صحبت کنیم. این نشون میده که ما انتقاد پذیری بالایی داریم و خوشحال می شویم که کسی به ما پیشنهاداتی ارائه دهد و یا مشکلات را به ما بازگو کند. البته نه در قالب حرف بی منطق و یا تهمت.


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۹:۵۹

بیان بچه های هیات کاملا واضح هست و بر اساس استدلال. نه اینکه من و نه اینکه شما بلکه هیچ کس نمی تواند در مقابل تهمت بی اساس سکوت کند. اونم در یک محیط اجتماعی تاکید می کنم در یک محیط مجازی اجتماعی. بله یک وقتی شما به من نوعی یک تهمت می زنید در یک محیطی که هیچ تاثیری روی جامعه ندارد و ممکن هست من نوعی بگذرم ولی در محیط اجتماعی خیر. بچه های هیات در کامنت ها به نظرم خیلی با ادب صحبت کردند و خواهند کرد. ما نمیتوانیم در مقابل تهمت سکوت کنیم که جاذبه زیادی داشته باشیم. این منطق یا این استدلال مورد تایید ما نیست.


مهدی
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۲۲:۳۳

ببین آقا غلامحسین کسي به شخص خاصی حرفی نزده و با نفس عمل هياتم کسی مشکل نداره. من از جریان قليون چیزی نمی دونم ولی این مشخصه که همه افراد هیات درست نیستند، خودتونم میدانید و نیاز به گفتن نداره.به طور مثال همین قليون یا هزار تا کار دیگه که بیرون هیات انجام میدن تو شهر به این کوچکی ام دو تا از بچه ها ی دبیرستانی یا راهنمایی طرف دیدن در حین فلان کار به نظرتون وقتي وارد هیات میشن و طرف برای این بچه ها حرف بزنه تاثیر داره یا میگن این خودش اینکاره داره به ما درس ميده پس ورود شراب خوار و... به صرف اینکه هیات برای امام حسین درست نیست، قیاس آدم از حرم امام رضا با هیات خیلی فرق داره، تو حرم امام رضا یه سنی هم ميره آیا همون سنی میاد هیات امام حسين!!!! اگر هم بره به صرف وجود یه عالم دینی بزرگ هست که نه چند تا جوان که تازه ابتدای راهند


مهدی
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۲۲:۳۷

اگر کسی بیاد مطالب بخونه و عاقل باشه میاد هیات و رو دورو با هیات آشنا میشه و با چند تا نظر مطمئنا قضاوت نميکنه


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۸ ۱۹:۳۱

مهدی جان شما درست می گویی ممکن است باز هم می گویم ممکن است (یک فرضه هست و مطلق نیست) در بین مخاطبان (یا اعضا نه مسئولین) هیات افرادی وجود داشته باشند که مشکل خاصی داشته باشند که وجود این افراد در هیات اصلا ایرادی ندارد. زیرا هیات جای آدم سازی هست و جای بزرگ شدن و از بین بردن آلودگی های اخلاقی. و هیچ کس نمیاد به سخنان یکی از مخاطبان هیات گوش کند یا او را به عنوان الگوی خود قرار دهد بلکه مسئولین، روحانیت و اساتید دانشگاه را الگوی خود قرار می دهد ضمنا ما در برنامه ریزی های فرهنگی طوری رفتار می کنیم که نوجوانان کمترین ارتباط را با مخاطبان و اعضا داشته باشند و فقط با مسئولین هیات، روحانیت و اساتید دانشگاه ارتباط داشته باشند.


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۸ ۱۹:۳۱

اینکه می گویید یک نفر میاد برا بچه ها حرف میزنه که مشکل داره منظور شما را متوجه نمی شوم. زیرا در هیات فقط مسئولین هیات ( نه اعضای هیات) برای نوجوانان صحبت می کنند و اساتید دانشگاه و روحانیت محترم. نمی دانم کدام یک از این ها از نظر شما مشکل داند و رفتارهای متناقض دارند؟؟؟؟؟ آیا شما مسئولین هیات را می شناسید؟ روحانیت چطور؟ اساتید چطور؟؟ خب کدام یک ایراد دارند. برای من جالبه و خیلی خوشحال می شوم که خصوصی در این مورد صحبت کنیم اگر حرف شما واقعیت داشته باشد.


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۲۸ ۱۹:۵۳

و اما ما برای چی میریم حرم امام رضا ع ؟؟؟؟ غیر از این هست که ائمه علیها سلام را واسطه بین خود و خدای خود قرار دهیم؟ در قرآن هم آمده است که برادران یوسف پیش پدر خود رقتند و به ایشان توسل کردند که از درگاه خدا برای ما آمرزش بخواه. این توسل ممکن است در کنار پیکر امام معصوم ع باشد یا جاهایی که منصوب به ایشان هست و یا مکان هایی که خود حضرات توصیه کرده اند. به طور مثال در قرآن آمده است که قایق یا جعبه ای که حضرت موسی ع را در رود انداختند نزد قوم بنی اسرائیل بود و در قرآن ذکر شده است که این جعبه مایه آرامش (سکینه) برای این قوم بود. چرا مایه آرامش بود؟؟؟؟ زیرا این جسم مردم را به یاد حضرت موسی می انداخت. خب یکی از مصادیقی که میتواند منصوب به اهل بیت باشد هیات می باشد. زیرا در هیات ذکر فضائل اهل بیت گفته می شود که اهل بیت بارها در احادیث مختلف اشاره کرده اند که این گونه جلسات از آسمان ها نورانی به چشم می خورد. همچنین در هیات ذکر مصیبت اهل بیت می شود که در این باره هم احادیث فراوانی وجود دارد که می توانید از طریق اینترنت به آنها دسترسی داشته باشید از جمله این احادیث این است که کسی که بگریاند، کسی که بگرید و کسی که تباکی کند وجبه له الجنه (بهشت بر او واجب می شود). از طرفی در هیات مطالب اخلاقی گفته می شود که برای رفع آلودگی های اخلاقی کاملا موثر می باشد. خب آیا ما می توانیم هیچ کس را از این نعمت بزرگ دفع کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا ما اجازه این کار را داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ درسته که هیات حکم حرم اهل بیت را ندارد ولی نعمتی است که میتواند تعداد زیادی از آثار و برکات حرم اهل بیت را داشته باشد و ما به هیچ عنوان نمی توانیم برای مخاطبان آن فیلتر بگذاریم. فیلترینگ فقط و فقط برای مسئولان، مداحان و سخنرانان هیات باید باشد و تمام. سخن طولانی و حرف بسیار. ولی خیلی دوست دارم رو در رو با شما صحبتی داشته باشم.


مادرم حضرت زهرا ((س))
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۹:۱۸

لبیک یا رسول الله (ص)). لبیک یا خامنه ای. بچه های هیئت دوستتون دارم.

پاسخ به این نظر
چای هیات
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۹:۳۰

سلام. دوستانی که بچه هیاتی ها را نمی شناسند چهارشنبه ها بیان جلسه یاد یاران با هم چای امام حسینی (ع) بخوریم

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۲۸ ۱۵:۲۴

دلم لک زده... مشهد... نیمه های شب... روبروی ایوان طلا... روی فرشهای دوست داشتنی صحن... خیره به گنبد طلا... نسیم خنک .... و اشک...اشک...اشک... و یک آرزو... ..... خوش به حالت کبوتر... صلوات خاصه ي حضرت امام رضا علیه السلام ♥اللهم صلي عليٰ عليِ بْنِ موسَي الرِضَا المرتضي ♥الاِمامِ اتَّقيِ النَّقي و حُجَّتكَ عَليٰ مَنْ فَوقِ الاَرض♥ ♥و مَن تَحتَ الثَّريٰ الصِّديقِ الشَّهيد♥ ♥صَلاةً كَثيرةً تامَّةً زاكيةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفا ♥كَأَفْضَلَ ما صَلَّيْتَ عَليٰ أَحَدٍ مِن اَوْليائِك

پاسخ به این نظر
محمد صالح
۱۳۹۳/۱۱/۲۸ ۲۳:۱۹

نميدانيم به چه امیدی مينويسيم وقتی کسی حرف های خدا را نميخواند تکلیف ما که دیگر روشن هست دوستان عالم مجازی هم محضر خداست، حواسمان باشد

پاسخ به این نظر
رضا شریفی
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۸:۵۴

خیلی جالبه که تهمت میزنن ومیگن میخواستیم شما بفهمید زیر ذره بینید به به به به ماهم باور کردیم دوستان چهارشنبه ها بیاید و هر انتقادی دارید بکنید از دور سنگ پرتاب نکنید یاعلی کوچیک شما کیانوش ( رضا)

پاسخ به این نظر
بهار
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۲۰:۲۱

جواب ابلهان خاموشيست شاعر جون


رضا شریفی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۰:۳۱

ببخشید الان ینی من ابلهم؟


ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۱۱:۵۶

اقای شفیعی دیگه از فعالیت هیات مطلب تو سایت نذار مسئولین جنبه شون بیشتر از این بچه هیاتی هاست

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۱:۵۹

در مورد موضع گرفتن علیه تهمت و بی منطقی، نه مسئولین ملاک هستند نه جنبه آنها. بله اگر کسی انتقاد کند ما با کمال میل پذیرا هستیم ولی در مورد تهمت خیر.


ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۱۳:۲۴

غلامحسین ما هیات و مسجد بیا نیستیم کجا ببینمت؟

پاسخ به این نظر
بهار
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۱۳:۳۷

آقا غلامحسین تو عکس سینه زنی زنجیر طلا تو گردنتونه!!!

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۲:۰۵

یک پلاک هست که دقیقا طرح مشابه پلاک رزمندگان زمان جنگ هست. جنس آن از آهن هست و روی آن نوشته شده یا فاطمه الزهرا س. دقت نظر شما قابل تقدیر هست ولی دقت گفتار شما نه.


بهار
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۱۲:۴۵

پس احتمالا ورق هست نه آهن!!!! این زنجیر برای سینه زنی مزاحم کار نمیشه!!!!! همیشه گردنتونه یا فقط در مراسم سینه زنی!!!!!!!!!!! ریا نشه !!!!!


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۱ ۲۱:۳۴

از جنس آهن هست. برا سینه زنی پلاک را میندازم پشت گردنم. حدودا 6 سال پیش گردنم انداختم. همیشه گردنم هست. ریا نمیشه. خیالتون راحت. خیلی تعجب کردید؟ تا حالا ندیده بودید؟ نه تنها من تعداد دیگری از بچه ها هم پلاک یا زهرا میندازند که نه از لحاظ شرعی نه عرفی و نه عقلی ایرادی ندارد. والعاقبه للمتتقین


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۱ ۲۲:۲۶

فکر کنم تا حالا پلاک طرح شهدایی ندیده باشید. با لینک زیر میتونید عکسشو نگاه کنید: http://www.shek.ir/wp-content/uploads/2013/11/pelak.jpg یا http://www.khoobankhabar.ir/image/2014/02/%DB%8C%D8%A7-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86.jpg


ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۱۵:۲۳

آقا شفیعی رفتی چای هیات بخوری یادت ميره نظر ما را بذاری برادر چای کیسه ای همه جا پیدا ميشه

پاسخ به این نظر
رضا
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۱۱:۳۷

سر صبحی که عبادت کردم.. هوس چایی هیأت کردم.. زیر لب ذکر تو گفتم ارباب.. تا که با یاد تو خفتم ارباب.. خواب دیدم که حرم مهمانم.. روضه کرببلا میخوانم.. روضه سوز و عطش , ظهر دهم.. شده ام بین عزادارن گم.. تشنه بودم , که می ناب رسید.. چایی روضه ارباب رسید....


هاشم حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۰:۵۹

ما نه منم منم کردیم و نه تعریف و تمجید از خودمون فقط یه سری حقایق رو گفتیم انگار شما از حقیقت بدتون میاد و در ضمن ما دنبال این نیستیم که با کار کردنمون چشم یه عده ای رو کور کنیم بلکه میخوایم چشم یه عده ای رو باز کنیم حالا اگه که چشمش رو باز نکرد خودش مسول کوری خودش هست. گفتن ما زیر ذره بین هستیم !!!!! کسی میتونه یه جریان فرهنگی رو زیر نظر داشته باشه که کار فرهنگی کرده باشه نه از راه برسه و بشینه نظر بده. کسی که نمیدونه هیآت فقط جای آدمای خوب نیست چطور میخواد یه هیآت رو زیر نظر بگیره. کسی که نظرش خیلی سطحی هست چطور میخواد از بیرون هیآت رو زیر ذره بین خودش ببینه!!!!؟؟؟؟ چطوره در مورد حرفایی که میزنید یه کم فکر کنید. مثل اینکه من که رشته‌ی عمران هستم بگم میخوام عمل جراحی قلب یه دکتر رو زیر ذره بین داشته باشم!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ پس در هر موردی که میخواین نظر بدین نظر تخصصی بدین نه یه نظر سطحی. البته بنده امیدوارم زیر ذره بین یه متخصص فرهنگی بهمون انتقاد و یا پیشنهاد بشه ولی متاسفانه ..... منتظر نظرات و انتقادات دوستانی که در کار فرهنگی دستی بر آتش داشته اند هستیم. التماس دعا. یاعلی

پاسخ به این نظر
مهدی
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۱۱:۱۱

شما هم بهتره همه چیز را سطحی نبینی، الان دقیقا همش دارید حرف خودتون میزنید. کسی تهمت نزده ان جور که شما ها راحت هزار تا انگ میزنید نظر نظر حتی اگر بد باشه ما نیاز نداریم که شما بچه جون بیای به ما بگی چی درسته چی غلط فقط کافی چشماتو باز کنی دور ور تو ببینی که ادعا نکنی خودتو و دوستات قدیسيد اگر تحمل دو تا حرف حالا تهمت واقع را ندارید مطلب نذاريد اگر اگر تهمت زده شده ثابت کنید که نیستید، نیاز نیست بالا و پایین بپرید بحث کردن با چند تا جوون که سرشون داغه فایده نداره. هاشم جون سعی کن خودتو به خواب نزني


ابوالفضل
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۹:۳۰

همچو کم عقلی که ازعقل تباه بشکند توبه بهر دم درگناه مسخره ی ابلیس گردد در زمن ازضعیفی رای آن توبه شکن درسرآید هرزمان چون اسب لنگ که بود بارش گران و راه سنگ

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۱۱:۱۹

امام عسکری(ع):هركه نالايقى را ثناگويد،خود او در موضعِ اتّهام قرار گیرد.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۱۳:۴۲

آقای شفیعی اگر وجدان داری فقط از این بچه هیاتی دفاع نکن. پست ما روهم بذار تا دلمون خنک بشه اینا بشينن سرجاشون

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۱ ۲۱:۳۸

قصد شما خنک شدن دل خودت هست یا منطقی بودت تفکراتت و به کرسی نشوندن تفکراتت؟ خب فرضا دل شما خنک شد خب بعدش چی؟؟ والعاقبه للمتتقین


رضا شریفی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۰:۳۴

ما که بشینیم سرجامون جات تنگ میشه بنده خدا:-D ما همون ایستاده باشیم بهتره نشستن کار ما نیست


ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۱۷:۳۷

نظر من را میذاشتیی شفیعی آنقدر از این ... دفاع نکن همتون ریا کارجانماز آبکشيد

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۱ ۲۱:۴۵

منطق شما فکر کنم منطق صفر و یکی هست. درست فهمیدم؟


رضا شریفی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۰:۳۶

ببخشید جانماز آب کش ینی چی؟


محمد صالح
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۲۰:۱۹

ﻣﻨﺎﺟﺎﺕ ﺯﯾﺒﺎی شهید ﺩﮐﺘﺮ ﭼﻤﺮﺍﻥ : ﺧﺪﺍﯾﺎ ... ﺍﺯ ﺑﺪ ﮐﺮﺩﻥ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﺖ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﺩﺭﮔﺎﻫﺖ ... ﺍﻣﺎ ﺷﮑﺎﯾﺘﻢ ﺭﺍ ﭘﺲ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ... ﻣﻦ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﻡ ... ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺑﺪﯼ ﺭﺍ ﺧﻠﻖ ﮐﺮﺩﯼ ﺗﺎ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻥ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﺖ ... ﻧﮕﺎﻫﻢ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ ... ﮔﺎﻫﯽ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﻨﺎﺭﻣﻦ ﻧﯿﺴﺖ ... ﻣﻌﻨﺎﯾﺶ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﻢ ... ﻣﻌﻨﺎﯾﺶ ﺍﯾﻨﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭ ﺯﺩﯼ ﺗﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺎﺷﻢ ﻭ ﺧﻮﺩﺕ ... ﺑﺎ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻣﻌﻨﺎ ﻧﺪﺍﺭﺩ ... ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻡ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﭼﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ...

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۳/۱۲/۱ ۱۲:۰۴

ای آنکه زنی طعنه چرا اشک فشانی، خودسوزی پروانه مگر جای سوال است؟

پاسخ به این نظر
بچه هیئتی
۱۳۹۳/۱۲/۱ ۱۲:۴۰

قابل توجه کسانی که حال ندارن ثواب کنن، لطفا گناه نکنن !!!

پاسخ به این نظر
امیر حسین
۱۳۹۳/۱۲/۱ ۱۲:۴۶

خدایا تا پاکم نکردی ولم نکن. تمام امیدم به جلسات چهارشنبه شب هیئت هست... لبیک یا رسول الله صلوات الله علیه و علی آله

پاسخ به این نظر
محمد صالح
۱۳۹۳/۱۲/۱ ۱۴:۱۲

خدایا هم پاکم کن هم رهایم نکن. التماس دعا

پاسخ به این نظر
محمد مهدی
۱۳۹۳/۱۲/۱ ۱۷:۱۵

بدترین احساس زمانی است که +++ خودت هم می فهمی ، از خدا دور شده ای. هیات جلسه خوبی برگزار میکنند. من دوست دارم

پاسخ به این نظر
بچه هیئتی قدیمی
۱۳۹۳/۱۲/۱ ۱۷:۲۳

خدایا برای تمام لحظاتی که تو با من بودی ولی من بی تو مرا ببخش. جلسه چهارشنبه یاد یاران خیلی پر رونق است. احسنت به جوانتر ها. آی لاو محمد ص

پاسخ به این نظر
حبیب
۱۳۹۳/۱۲/۱ ۱۷:۳۰

در جواب تهمت فرد ناشناس: از نگاه تا گناه فقط یک گاف فاصله است... زبان به زیان چقدر نزدیک است... از حرفهای بی فکر تا فکرهای بی حرف، فقط تقوا فاصله انداخته است... اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم والعن اعدائهم اجمعین

پاسخ به این نظر
حقگوی بیطرف
۱۳۹۳/۱۲/۱ ۱۷:۵۴

اکثر کارای هیات رزمندگان قشنگه ولی اشتباه بزرگ هم دارن. یکیش سبک سینه زنی شون هس که باعث میشه جلسه عزای امام حسین(ع) تو ماه محرم در مصلا خلوت شه و باید جواب ارباب رو بدن! دوم مثلا اینکه مثلاً دهه فجر درست همون شبی که تو مسجدشون جشن انقلاب هس آقایون در منزل حاج اصغر جانباز عزیز مشغول سینه زنی بودن که واقعاً جای تأسف داره. مگه میشه داعیه نوکری اهل بیت(س) داشت ولی نسبت به جشن انقلاب اسلامی که منجر به تشکیل حکومت شیعه بعد از قرن ها شد بی تفاوت بود!؟ ولی کاراشون بیشترش قشنگه و ما ازشون ممنون هستیم.

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۱ ۱۹:۳۰

ممنون از نظر شما در مورد هیات. خب دو انتقاد وارد کردید ولی بهتر بود مطلب را با دید بازتری نگاه می کردید. در مورد انتقاد اول شما که سبک سینه زنی که باعث خلوت تر شدن مصلا می شود باید بگم که: 1-آیا شما می توانید فرضیه خود را برای ما اثبات کنید؟؟؟ 2- اگر ما سبک سینه زنی را عوض کنیم مصلا مملو از جمعیت می شود؟؟؟ 3- این سبک سینه زنی در تمام هیات های مذهبی بزرگ در شهرهای بزرگ پیاده می شود و مردم با آن مشکلی ندارند. به طور مثال سبک تک یا ضمینه که ما در ابتدای جلسه میزنیم را اکثر هیات های یزدی در تمام ماه محرم انجام می دهند. سبک واحد و شور را هیات اعظم زنجان انجام می دهد. البته سبک واحد و شور در حسینیه امام خمینی در حضور رهبر معظم انقلاب که جانم به فدایش باشد نیز انجام می گیرد. 4- اکثر مداحانی که در حضور رهبر معظم انقلاب و دیگر مراجع به ذکر اهل بیت می پردازند در جلسات خود دقیقا سبک هیات رزمندگان را پیاده می کنند. اگر این سبک مشکل داشت رهبری و دیگر مراجع این افراد را به بیت خود دعوت نمی کردند. نمونه این مداحان میثم مطیعی، محمود کریمی، سعید حدادیان، سید مهدی میر داماد، حاج مهدی سلحشور و ... 5- اگر سبک سینه زنی رایج نبود مراجع و رهبری هیات های زنجیر زنی را در بیت خود رواج می دادند نه سینه زنی 6- این سبک سینه زنی به قدری در کشور رایج می باشد که جلسات به صورت هفتگی در شهر های بزرگ انجام می گیرد و در بعضی مناطق در ایامی غیر از مناسبت های بزرگ تا ده هزار نفر در جلسات حضور پیدا می کنند. از نمونه های این جلسات می توان به هیات رایه العباس چیذر تهران، هیئت الرضا تهران، هیات رزمندگان قم، هیات میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق ع، هیات فاطمیون قم، هیات رهپویان وصال شیراز و هزاران هیات دیگر در سطح کشور اشاره کرد. البته از نمونه های بارز دیگر می توان به هیات های دانشجویی در تمام دانشگاه های سراسری کشور اشاره کرد که به صورت هفتگی این سبک را انجام میدهند. 7- اکثر مردم ارسنجان به سبک زنجیر زنی عادت کرده اند و به سبک سینه زنی عادت ندارند این عادت نداشتن و یا عدم حضور به معنی اشتباه بزرگ ما تلقی کردن، خیلی درست و منطقی نمی باشد. 8- به فرض اینکه چند نفر محدود، مخالف این سبک باشند ملاک نمی شود که بگوییم سبک ما مشکل دارد و اشتباه بزرگ هست. 9- در اگثر جلسات اهل بیت که به صورت هفتگی برگزار می شود سبک سینه زنی مشابه سبک ما پیاده می شود نه زنجیر زنی. آیا این ملاک اشتباه بزرگ ما محسوب می شود؟ خیلی جالبه !!! البته ما دلایل زیادتری برای نوع سبک خود داریم که در اینجا مجال صحبت نیست و از حوصله خوانندگان خارج می باشد.


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۱ ۱۹:۳۹

باز هم از نظر حسن نظر شما در مورد هیات تشکر می کنم. و اما در مورد انتقاد دوم شما که ما در شب پیروزی انقلاب جلسه ذکر امام حسین ع گذاشتیم باید دلایل و مستندات زیر را متذکر شوم. 1-ما در شب پیروزی انقلاب (شب چهار شنبه) در دفتر مرکزی هیات رزمندگان جشن داشتیم نه عزاداری. که عکس های آن به زودی در وبلاگ هیات منتشر خواهد شد. 2-در شب پنج شنبه که جلسه هفتگی ما برگزار شد سخنران در مورد پیروزی انقلاب صحبت هایی داشته اند و بعد از آن ذکر مصیبت اهل بیت داشتیم که و در آخر به مناسبت پیروزی انقلاب شیرینی توزیع شد و شام توزیع گردید. 3- ذکر مصیبت اهل بیت ع با جشن انقلاب هیچ تضادی با هم ندارد همانطور که امام (ره) فرمودند که محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است. همه ما و بزرگ تر های ما می دانند که اگر جلسات امام حسین ع و ذکر توسل به اهل بیت ع نبود انقلاب ما به سختی شکل می گرفت. 4- جامعه شناسان، روانشناسان، کنگره آمریکا و شیعه شناسان آمریکایی و صهیونیستی متفق القول اذعان دارند که انقلاب اسلامی را سه چیز هست که زنده نگه داشته است اول و مهمترین آن قیام سرخ (جلسات ذکر مصیبت اهل بیت ع) دوم قیام سبز (امید به ظهور امام زمان عج) و سوم ولایت مطلقه فقیه . پس بپا داشتن ذکر مصیبت اهل بیت ع بسیار مهم و به عنوان امر کلیدی در پیشرفت اسلام رقم خورده است. البته ما در جلسه هم جشن داشتیم و هم ذکر مصیبت که این دو با توجه به نکته بالا ایرادی ندارد. 5- علاوه بر اینکه ما نسبت به جشن انقلا بی تفاوت نشدیم و نخواهیم بود به عامل مهمتر از این که ما نسبت به عامل پیروزی و تداوم انقلاب نیز بی تفاوت نشدیم و نخواهیم شد که این عامل چیزی نیست جز جلسات مداوم ذکر اهل بیت ع در طول سال (که البته عده ی کم خرد از آن غافل هستند و گاها دشمنی میکنند و آب در چرخ آسیاب دشمن میریزند). 6- . اینکه جنابعالی فرمودید که ""مگه میشه داعیه نوکری اهل بیت(س) داشت ولی نسبت به جشن انقلاب اسلامی که منجر به تشکیل حکومت شیعه بعد از قرن ها شد بی تفاوت بود!؟ "" با توجه به توضیحات بالا حرف غیر واقعی هست و البته ناشی از عدم شناخت و به نظرم مقابل حق است نه حق گویی!!!!!


حقگوی بیطرف
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۹:۵۴

دوست عزیز. منظور من حرکاتتان در سینه زنی بود نه خود سینه زنی. حرکاتی مثل بال و پایین پریدن! جیغ و داد زدن! صدای بلند بلنگو و فریادهای گوشخراش مداح! افکت گذاری روی نوحه یا همان سین سین سین! غش کردن حین سینه زنی! بعدم که گفتین اینا سبک مداحانی هس که در حضور رهبری مداحی می کنن تو مجالس رهبری اصلاً اجازه ندارن از این کارا کنن اگه راس میگی یه تیکه از فیلمش رو بیار. اتفاقاً شرط رهبری برای اینکه راهشون بده همینه که از این حرکات خبری نباشه. ضمن اینکه لازم است به سخنان رهبری در همین خصوص هم مراجعه کنید. همه سینه زنی را بیشتر از زنجیر زنی دوست دارند ولی نه اینجوریش رو. برا خلوت شدن مصلا در شبهای محرم هم خود نمازگزاران بهتر می دونن. یه سال به سبک سنتی و آرام و متین سینه زنی کنین تا ببینین شلوغ میشه یانه. مراسم حضرت قاسم رو که یادتون هس. سه چهارم معلما و دانش آموزا کنار نشسته بودن و کاری به سینه زنی شما نداشتن! عکساش بود تو همین سایت. ولی بازم میگم اکثر کاراتون قشنگه. از اینکه منو هم در مقابل حق دونستین نه حقگو متشکرم!!!!


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۰:۲۴

آقای بی طرف شما در کامنت خود گفتید که سبک مشکل دارد. سبک با جزئیات متفاوت هست. اینهایی که شما متذکر شدید مربوط به جزئیات سینه زنی می شود نه سبک. بخاطر همین من مطلب را ذکر کردم. من معذرت می خواهم.


رضا شریفی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۰:۴۹

شما باخبرید که بیت رهبری میگن اگه اومدید اینجا ازاین کارا نباشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من تو حسینیه های دیگه هم دیدم کسانی که غش کردن!! گنه کارن؟ سین سین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ویل لکل همزه لمزه . . .


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۰:۵۵

ما که قسمت بیشتر قسمت های سبک سینه زنیمان به صورت سننتی هست و آرام و متین که شما عرض می کنید مثل تک زدن و واحد زدن. آیا سبک سنتی که شما می فرمائید غیر از این هست؟ اگر سبک دیگری هست برای ما شرح دهید. همین سبک سنتی در حسینیه امام حسن ع هم انجام می گیرد. فقط قسمت کمی از آخر جلسه ما به شور اختصاص داده می شود که البته در بیت رهبری هم سبک شور خوانده می شود که می توانید به سایت ایشان (لیدر یا خامنه ای دات آی آر) مراجعه کنید. و البته خود بنده هم که دو سال و نیم در تهران دانشجوی کارشناسی ارشد بوده ام در اکثر مناسبت هایی که در بیت آقا واقع در خیابان فلسطین بود شرکت کرده ام. در مورد روز حضرت قاسم طبق آمار خود شما پس سه چهارم داشتن سینه میزدند و ما بقی یا حال نداشتند یا مایل نبودند. نه اینکه با سبک مشکل داشتند. شما از کجا میدانید که با سبک مشکل داشتند؟؟؟ ضمنا دوستان که در جلسه حضور داشتند به وضوح شوق بچه ها را برای ورود به وسط سینه زنی دیده اند. باز هم می گویم مطالبی که شما فرمودید مربوط به سبک نیست. مربوط به جزئیات سبک می باشد نه خود سبک. باز هم من از جنابعالی عذر خواهی می کنم.


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۱:۱۱

ضمنا عزاداری که با متانت و آرام چهار انگشتی سینه زدن و ... برای کسانی هست که میخواهند در کنار جلسه بایستند و به جلسه نگاه کنند. همانطور که سر فلکه سعیدیه تعدادی افراد همیشه ایستادند و فقط نگاه میکنند. مگر امام حسین تماشاچی نیاز داره؟ آیا ما برای بزرگ شدن روحمان به تماشاچی بودن نیاز داریم؟ البته این کار ایرادی ندارد. ولی بهتر هست که مثل 100 سال پیش ارسنجون سینه بزنیم. که ما تعریفاشو شنیدیم. همچنین چرا آیت الله حکیم در مراسمات خود شور همراه با شعور پیاده می کردند؟ چرا آیت الله بروجردی دسته عزا براه می انداختند؟ و ... مکتبی که شور نداشته باشد نمی ماند. سخنان حجه الاسلام پناهیان که سخنران بیت آقا هستند. سخنران دانشگاه امام صادق ع هستند. در نهاد رهبری داشنگاه ها فعالیت دارند و در رسانه ملی هم تریبون دارند تحت عنوان منطق های عجیب را می توانید گوش کنید. http://www.aparat.com/v/EvupS


محمد صالح
۱۳۹۳/۱۲/۱ ۲۲:۰۱

عاشقی را پرسیدند: زندگی چند بخش است! گفت: دو بخش، کودکی و پيري. گفتند: پس جوانی چه! گفت: فدای حسین ...

پاسخ به این نظر
امین گفتار بی کینه
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱:۰۴

سلام دوستان هیاتی وغیرهیاتی همشهرستانی ها بنده چندین شب باخانواده این قسمت رادنبال میکنیمولازم دیدم چندنکته را تذکردهم اولا بیش از۵۰سال سن دارم درجلسات هیات هم رفته ام ۱-درهر کاری افراط وتفریط محکوم است ۲- وجودهیات رزمندگان درشهرستان لازم است که الحمدلله پرچمدار آن جانباز عزیزی است ۳-درمیان کامنت های گذاشته شده کامنت«م ح ارسنجونی» بسیارجالب بود وبعضی نکات اساسی درآن ذکرشده ۴- برادران هیاتی از مخالفت اصلا هراسی نداشته باشید ناحق همیشه درمقابل حق بوده وخواهدبود ۵- بعضی ازکارهای هیات منطقی نیست که باید بازنگری شود مثال صدای گوشخراش بلندگوها،خاموش کردن چراغ که مختص ارسنجان است، سینه زنی وعزاداری درهمه جلسات حتی شبهای تولد،بالا وپایین پریدن،بدعت گذاشتن وگفتن کلمات بعداز صلوات وعجل فرجهم،طولانی کردن مدت جلسه ،اسراف وهدردادن غذا چه درجلسات ودرنذورات ایام ،دعوت خاص کردن افراد (این جلسات بایدعمومی باشد) یک نکته هم به مسول سایت آقاجان بعضی مواقع جو گیر واحساساتی میشوی مثلا اگرکلمه«قلیان» راکه گناه هم نیست نمی نوشتی چه میشد یک تذکر هم به منتقدین بی تقوا درب هیات بروی همه باز است بیا ببین گوش کن هروقت هم خواستی بلندشو برو وازصدر اسلام تاکنون زنان هم درهمه امور مشارکت فعال داشته اند وهیات رزمندگان بخوبی این رسالت را انجام داده کسی حق ندارد فکر باطلی بکند وتهمت بزند ابه امید موفقیت انشاالله

پاسخ به این نظر
رضا شریفی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۰:۴۶

سلام برادر بالا پایین پریدن اسم داره که بهش میگن هروله نظر علمارو ببینید خاموش بودن چراغ درهمه جا رواج داره منتها جلساتی که فیلم برداری دارن روشن میذارن مانداریم کتشکراز حسن کلامتون


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۱:۲۴

سلام بر شما. در مورد اینکه در هر کاری افراط و تفریط محکوم هست باید بگویم که حدود این افراط و تفریط باید مشخص شود. به طور مثال امام زمان ارواحنا فدا می فرمایئد که در عزای امام حسین ع تا آنجا که اشک داشته باشم اشک می ریزم و اگر اشک من تمام شود خون گریه می کنم. اول اینک امام معصوم دروغ نمی گویند. دوم این افراط هست یا خیر؟ یا امام سجاد ع آنقدر سجده کردند که پیشانی و پاهایشان پینه بسته بود. آیا این افراط هست؟ یا شیخ عباشس قمی نویسنده مفاتیح از بس کتاب نوشته بود جای خودکار روی دست ایشان پینه بسته بود. خب در تعدادی از کارها حدود افراط یا تفریط خیلی گسترده و یا خیلی تنگ می شود. از جمله جاهایی که حدود افراط خیلی باز هست مودت نسبت به اهل بیت می باشد. این مطالب را برای تقریب ذهن خوانندگان نوشته ام که خدای ناکرده ذهنیت بدی نیت به حرف شما پیدا نشود و مکمل حرف جنابعالی باشد


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۴:۲۹

در مورد بالا و پایین پریدن یا همان هروله (که البته من متاسفم برای فردی که پشت تریبون گفت که بعضی ها ورج و وورجه میکنند !!!!!!!! ) باید بگویم که هروله بالا و پایین پریدن نیست بلکه یک حالت درونی هست که این گونه راه رفتن بنا به دلایلی میتواند باشد مانند سردرگمی، حیرت ،اضطراب وپریشان حالی ویا حیرت وسردرگمی و و...که این حالت درونی باعث اینگونه راه رفتن در انسان میشود. و این بخاطر تاثیر شنیدن ذکر مصیبت خانواده یا اهل بیت یا هر مصیبت یا خبر ناگوار یا ... روی انسان پدید می آید. . در زیر نظر مراجع محترم و عالیقدر و همچنین بزرگان در باره هروله تقدیم می گردد. امام خامنه ای: http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=27988#50 آیت الله سیستانی: http://www.sistani.org/persian/qa/search/47115/ آیت الله شاهرودی http://www.shahroudi.com/Portal.aspx?pid=71243&Cultcure=Persian&CaseID=102925&PageIndex=0&Query=%D9%87%D8%B1%D9%88%D9%84%D9%87 آیت الله جوادی آملی: http://www.portal.esra.ir/Pages/Index.aspx?view=1&id=Mjg4MQ%3d%3d-JTml839AgUo%3d&kind=1 آیت الله مکارم شیرازی: http://makarem.ir/Question/ViewQuestion.aspx?lid=0&mid=9978&CatID=-2&GID=-2 آیت الله صافی گلپایگانی: http://www.saafi.net/fa/node/3495 حاج آقا قرائتی: http://www.aparat.com/v/YofTs/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C_%D8%AD%D8%A7%D8%AC_%D8%A2%D9%82%D8%A7_%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D8%AA%DB%8C_-_%D9%87%D8%B1%D9%88%D9%84%D9%87_%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86_%D8%AF%D8%B1_%D9%87%DB%8C%D8%A6%D8%AA سایت پرسمان که زیر نظر نهاد مقام معظم رهبری می باشد: http://www.porseman.org/q/vservice.aspx?logo=images/right.jpg&id=26573 متاسفانه در سایت های مراجع دیگر یا امکان جست و جو وجود نداشت و سایت آن ها قابلیت را نداشت یا مراجع در این باره جوابی نداده بودند. ضمنا اگر مرجعی در بین مراجع بالا حکمی را داده باشند که هروله مشکل دارد (مشکل دارد نه حرام است. هیچ یک از مراجع حکم به حرام بودن حروله نداده اند) مربوط به زمانی می باشد که هروله به صورت عرف کشوری رایج نشده باشد. متاسفانه تعدادی از مردم ارسنجان به علت اینکه از هیات های بزرگ کشوری اطلاعی ندارند (نام تعدادی از این هیات ها را در کامنت های بالا ذکر کرده ام) و سبک های عزاداری مختلف را ندیده اند در مقابل این موضوع مقابله می کنند. همانطور که در چند سال پیش در مورد سبک شور به ما خورده می گرفتند و حال متوجه شدند که نه تنها در استان فارس بلکه در کل کشور این سبک رایج هست و خوشبختانه امسال هم این سبک در رسانه ملی به نمایش درآمد. والعاقبه للمتتقین


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۴:۴۲

خاموش کردن چراغ مختص ارسنجان هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما چند هیات دیدید که این مطلب را ذکر می کنید؟؟؟؟ خاموش کردن چراغ منطقی نیست؟؟؟ خاموش کردن چراغ علاوه بر حزن باعث میشه کسانی که کمرویی میکنند و یا خجالت میکشند در مصیبت اهل بیت ع گریه کنند راحت تر باشند. در اکثر هیات هایی که جلسه هفتگی دارند در سطح کشور مجلس در هنگام روضه خوانی تاریک می شود. به جز جلساتی که برای آرشیو خود نیاز به فیلم برداری دارند و جلسه را روشن نگاه میدارند.


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۴:۴۳

هیات رزمندگان در چند جشن خود سینه زنی انجام داده که شما این مطلب را اشاره کردید؟ بهتر نبود با آمار دقیقتر و مستند تر این موضوع را بیان می کردید؟؟؟؟؟؟؟ ما همچنین کاری انجام نمی دهیم که شما بگویید این کار شما منطقی نیست !!!!


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۴:۴۳

در مورد طولانی شدن جلسه باید بگویم که جلسه ما مطابق با جلسات کشوری و حتی مدت زمان کمتر از آن ها می باشد. ضمنا لزومی ندارد که تمام کسانی که در جلسه حضور دارند باید تا آخر جلسه بنشینند. البته ما به فکر مسن تر ها و کوچکتر ها هم هستیم و بخاطر همین هست که نسبت به بقیه هیات ها مدت زمان حلسه را محدود تر کردیم.


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۴:۴۸

من خیلی خوشحالم شدم وقتی گفتید که با خانواده کامنت ها را دنبال می کنید. شما با توجه به سن و سالی که دارید پیر غلام هیات هستید و روی چشم ما جای دارید. از نظر شما در مورد هیات تشکر می کنیم. ممنون هستم که به ما در مقابل دیگران روحیه می دهید. نظرات شما کاملا منطقی بود و ما آنها را تایید می کنیم. البته قسمت هایی نیاز به توضیح بیشتر داشت که بنده آنها را ارائه دادم. برای شما و خانواده محترم آرزوی موفقیت، عاقبت به خیری و آرامش را دارم. التماس دعا


لینک خودتان
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۶:۵۵

آیا هروله کردن در عزاداری اشکال دارد؟ اگر موجب وهن مذهب نباشد، یعنی دیگران سواستفاده نکنند علیه مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام، اشکالی ندارد. ولی به طور کلی توصیه این است که از اینگونه اعمال در عزاداری ها پرهیز کنند. در پاسخ سوال هایی که معمولا در مورد شیوه ی عزاداری و برخی از کارهایی که در عزاداری صورت میگیرد و اشکال شرعی هم ندارد مثل تعزیه‌خوانی و امثال اینها، وقتی سوال شده است، ضمن تایید آن عزاداری‌های متعارف و متعادلی که از دیرباز بین مومنین مرسوم بوده اضافه فرموده اند:"بهتر آن است که مجلس ذکر مصیبت برپا کنند".پس معلوم است که اینگونه کارهای متعارف مثل هیئت‌های عزاداری مثل سینه‌زنی و زنجیرزنی به طور متعارف اینها اشکالی ندارد و جزء شعائر دینی ما محسوب می‌شود. اما یک کارهایی که موجب وهن مذهب است در شان مومن نیست این کارها را انجام دهد و دشمنان علیه مکتب تشیع از آن سوءاستفاده می‌کنند ، آن کارها جایز نیست. هروقت خود رهبری یا روحانیون بالا و پایین پریدن موقع سینه زنی ما قبول می کنیم.


رضا شریفی
۱۳۹۳/۱۲/۳ ۱۲:۰۴

اگر موجب وهن میشد مثل قمه زنی حرام میشد،دوست عزیز داستان ایت الله بحرالعلوم دررابطه با هروله رو بخونید، مراجع میفرمان اگه باعث سواستفاده بشه حرامه شما یه فیلم بیار که هروله بصورت متعارف باشه و کسی سواستفاده کرده باشه، نظرجناب قراِئتی (که مورد وثوق رهبرم و رهبر فرمودن اگه ده تا مثه قرائتی داشتیم مشکل نماز و قران کشور حل میشد)رو درمورد هروله ببینید چی میگن؟ شما چندتا هیات کشوری رفتی؟باچندتا از مداحان بیت مرتبط بودی ؟من با سه تاشون هم سفره ام! لطفا کورکورانه قضاوت نکنید


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۳ ۱۹:۵۵

در جواب کامنت لینک خودتان باید بگویم که شما اگر واقعا حق گرا هستید نظر مراجع دیگررا هم لینک می کردید. ما حق گرا بودیم و لینک نظر کلیه مراجعی که در این زمینه نظر داده بودند را گذاشتیم و گلچین نکردیم، تاکید می کنم گلچین نکردیم. اولین لینک را هم از نور چشم خودمان امام خامنه ای گذاشتیم که فقط گفته اند مشکل دارد (اگر عرف نباشد، تاکید بسیار می کنم اگر عرف نباشد) و نگفتند که حرام می باشد. و بعد لینک دیگر مراجع را گذاشته ایم. ضمنا من در مورد عرف جامعه در کامنت های بالا توضیح داده ام و رهبری هم در این زمینه تاکید به عرف کرده اند. البته اگر حکم شناس باشید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ضمنا در مورد عرف باید بگویم که در کل کشور، در اکثریت هیات هایی که جلسه هفتگی دارند هروله انجام می گیرد. حتی در استان فارس که خودم به شخصه دیده ام و در این هیات ها حضور داشته ام. اگر شما طالب حق هستید نظر مراجع دیگر را هم مطالعه بفرمائید.


بچه هیاتی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۱:۳۵

با سلام در جواب به برادر عزیز امین گفتار بی کینه در مورد عزاداری در تمام مراسمات باید بگویم که اگر شما تمام مراسمات را دنبال میکردید میدیدید که در تمام جشن ها وولادت ها هیات جشن برگزار کرده است وتصاویریک نمونه در خود سایت هم هست پس معلوم که برنامه های هیات رو خوب دنبال نمی کنیدو در مورد خاموش کردن چراغ ها باید بگویم مگر می شود درهمان حال وهوای سخنرانی و وبانور زیاد روضه خواند و اشک ریخت خاموش کردن چراغ ها خود باعث حزن واندوه جلسه می شود ودر مور د حروله کردن که شما از لفظ بالا وپایین پریدن استفاده کردید باید بگویم که شما سخنرانی ایت الله قرائتی را گوش کنید بعد نظر دهید وهمچنین وقت جلسه یک کلاس درس نیست که به محض تمام شدن وقت تعطیل شود بعضی وقت حا با توجه به حال و هوای جلسه وکشش جلسه باید با اصول تمام شودودر مورد دعوت کردن از اشخاص بگویم که جلسه عمومی است وفقط هیات مداح وسخنران را دعوت می کند واگر خو صوصی بد در مصلی بر گزار نمی شد که یک جای بی طرف در شهر است یا علی

پاسخ به این نظر
چرا ما باید هیئت هفتگی داشته باشیم؟
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۵:۱۶

چرا ما باید هیئت هفتگی داشته باشیم؟ با سلام خدمت همه دوستان و شرکت کنندگان در جلسات هفتگی هیئت و دیگر همشهریان این مطلب را با یک حدیث از امیر المؤمنین (علیه السّلام) شروع می کنیم که می فرمایند :« مؤمن باید یک روز از هفته خود را به آموختن معارف دینی اختصاص دهد. » 1..............هفته ای یک بار آموزش دیدن با هـر روز آموزش دیدن تفاوت دارد و بر هر روز آموزش دیدن ترجیح دارد. شما هر بار که از معارف دینی آموزشی دریافت می کنید، باید تا دفعه بعد فرصتی برای تفکر، برای عمل و تجزیه وجود داشته باشد تا در جان شما تثبیت شود و هفته بعد قطعه دیگری را دریافت کند و اگر فاصله آموزش معارف دینی از هفته ای یک بار تبدیل شود به هر ماه یک بار باز آسیب های فراوانی خواهد د اشت و ذهن انسان انسجام مطلب را از دست خواهد داد. 2..............این آموزش چرا باید در هیئت اتفاق بیفتد؟ امیرالمؤمنین در نامه ی سی و یکم نهج البلاغه فرمودند:« جوانِ من، اگر قلبت صفا دارد، حرف های مـن را بخوان، چون به دردت میخورد. » هیئـت صفای دل به انسان می دهد و صفای دل داشتن مقدمه و آغازه آموختن است. این صفا از نور اهل بیت آغاز میشود و با انگیزه آدم ها که با انگیزه مخلصانه ای بدون نام و نان و بدون نمره گرفتن و حقوق دریافت کردن در این جلسه شرکت می کنند، آمیخته می شود. 3............همین نور سبـب می شود که انسان به جز در بحث آموزش دینی در هیئت، بتواند بحث آموزش عملی هم داشته باشد؛ پیامبر (صـلی الله علیه و آله و سلم) در همیـن باره می فرمایند :« هرکسی اهل بیت مرا دوست داشته باشد خدا به او حکمت می دهد. » یعنی شما در هیئت ، « یُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَ الْحِکْمَةَ » را تجربه می کنید و چون محبت اهل بیت هست، خدا به شما حکمت می دهد؛ یعنی هر معرفتی که اینجا فرا می گیرید صد برابر میشود و از آن طرف صفای باطن موجب فهم بهترکتاب و معارف دینی خواهد شد. 4.................یکی از عوامل بسیار نورانی و کمک کننده برای کسب معرفت جمعیت هیئتی هاست. زیرا در آن لحظه همه ی افراد به خاطر اباعبدالله الحسین آمده اند و الآن در لحظه ای از زندگی و قطعه ای از زندگی قرار دارند که آن لحظه و آن قطعه نورانی است؛ و وقتی ما وارد این لحـظه و این مکان می شویـم در واقع از نور آنها نیز بهره مند شـده ایم. این اولیـن نکته ای است که می توان درباره ضرورت تشکیل هفتگی هیئت گفت. 5...................نکته دوم در همین باره اینست که هیئت ها تنها جای آموزش نیستند بلکه جای تذکر و یادآوری هم می باشند. قرآن کریم می فرماید :« إِنَّمَا أَنتَ مُذَکِّرٌ » یعنی تو تنها تذکّر دهنده هستی! یعنی اگر در هیئت چیزی هم یاد نگیریم و فقط در این هیئت مطالبی را برای ما یادآوری کردند، کار اختصاصی پیامبر خدا انجام گرفته است؛ زیرا تذکر یک نیاز مهم برای بقای یک مطلب مهم در ذهن است و شاید بتوان گفت که تنها راه حفظ و نگه بانی از یک موضوع است. 6.................گاهی هم ممکن است نه آموختن در هیئت در کار باشد و نـه تذکّر بلکه یک موضوع مهم تر در کار باشد که آن تفکر است. یک نفر می آید و ما را تا هفته بعد به تفکر وا می دارد. و این یک کاری است که می توان با در نظر گرفتن سبک جلسات که هفتگی هستند انجام داد. شما میدانید که تفکر کار ساده ای نیست؛ جمعیتی که همه به یک موضـوع فکر میکنند به انسان کمک می کنند که انسان تمرکز خود را از دست ندهد و به همین دلیل است که هیئت داری یک آداب خاص خود را دارد. یعنـی مثلا کسـانی که در صـف های ابتدایی قرار دارند نبایـد زیاد حرکـت کنند و حواس دیگران را پرت کنند، وسط سخنرانی نباید بلند شوند و بروند و بیایند، نباید از عقب سخنرانی کسی به جلو بیاید همه باید جلسه را از جلو پر کنند و به عقب بروند. چون هیئت جای تفکر است و آدابی را بر میتابد. 7..............کار دیگری که در هیئت ها انجام می گیرد که شاید این کار از همه ی آن چه که گفتیم مهم تر باشد ذکر سیدالشهدا اباعبدالله الحسین است و چرا ذکر حسین باید هفتگی باشد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که مخاطبین عزیز از سر عشق و معرفتی که به سید الشهدا (ع) دارنـد حتما در این باره از ما اعلم تر و دانا ترند و ما این را به عنوان موضوعی دیگر در نظر می گیریم که باید در باره آن تحقیق شود. ولی هیچ چیزی نمی گوییم جز یک نکته از مرحـوم قاضی استاد مرحوم بهجت که سلام و درود خدا بر این دو بزرگوار باد و همه ی عرفا و خوبانی که این ها سـرآمدشان بودند و از میان آن ها بودند. آقای قاضی می فرماید :« که کسی به جایی نمی رسد جز به مدد ابا عبدالله الحسین. » تمام شد رفت. یک جایی از ایشان پرسیدند که :« راه میانبر کجاست؟ فرمود هرچه دقت کردم راه میانبر جگر سوخته است و جگر کجا مثل روضه اباعبدالله الحسین می سوزد؟ » 8......................به نکته بعدی می رسیم که چرا این برنامه بایـد هفتگی باشد؟ جدا از این که ما بی مهری و بی ادبی می دانیم که آدم از روی هوس به سمت اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برود. چرا بی مروتی و حتی بی ادبی است؟ برای این که به ما فرموده اند عمل کـم انجام بـدهید اما مـداوم که اثرش بیشتر از این است که عمل زیاد انجام بدهیم اما موسمی. روانشناسان فیزیلوژی گفتند وقتی که انسان یک کاری را در طول هفته مداوم و سر ساعت خاصی انجام دهد فیزیک بدن انسان نیز همراهی می کند و سـر هفته بدن یک ماده ای را ترشح میکند که بدن این عمل را از شما می خواهد. و وقتی آن کار را انجام می دهیم یک آرامـش مضـاعف بدسـت می آوریم و اصـلا کسـانی که در عبادت نظم و استمرار نداشته باشند، دچار یک نوع روان پریشی می شوند. برنامه هفتگی انسان را متحول می کند و زمان با ما انس پیدا خواهد کرد. مداومت در یک عمل هست که در یک انسان تغییر ایجاد می کند، گاهی سر زدن فایده ای ندارد. نتیجه گیری : هدف اصلی برگزاری جلسات هفتگی هیئت ها ذکر مصیبت های آقا اباعبدالله الحسین (ع) و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا است. اما از آنجایی که اسلام دینی جامع و کامل است و برای همه ی زندگی انسان برنامه دارد، در این جلسات اهداف دیگری نیز دنبال می شود که عبارتند از : 1. آموزش به صورت هفتگی 2. تـذکر و یـادآوری 3. تـفکر شرکت مداوم در جـلسات هفتگی مـا را در حصـول اهداف ذکر شده یاری می کند. و در آخـر هم روایتـی را دربـاره حضرت فاطمه صدیقه (س) می گوییم که ایشان هر هفته مسیر طولانی ای را طی می کردند و می رفتند کنار قبر حمزه سید الشهـدا با آن که حمزه سیدالشهدا خود به شفاعت فاطمه زهرا در صحرای محشر محتاج است و مقام فاطمه زهرا (س) کجا و مقـام حمزه سیدالشهدا کجا، اما فاطمـه زهرا (س)خـود را مقیـد می دانـد که هر هفته زیارت قبر حمزه و سوگواری در مزار او را فراموش نکند. والسلام با اقتباس از سخنرانی های شخصیت قابل معرف همه حجت الاسلام علیرضا پناهیان که خدا حفظشان کند و برکات خاص نصیب ایشان گردد.

پاسخ به این نظر
هاشم حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۵:۴۹

سلام. بنده نگفتم که من و دوستام قدیسند و حتی به کسی هنوز توهین نکردم که از ما پائینتر هست و در ضمن گفتم هرکسی به هر شخصی انتقاد داره بره به خودش بگه حالا چه طرف مسلمون باشه چه کافر و هیچ ربطی به هیآت نداره چون هیآت جای هر آدمی هست از خوبش بگیر تا اونی که تارک الصلاه هست و اصلا هیآت برای همین هست که افراد مختلف توش جمع بشن و رنگ خدایی بگیرن حالا یکی زود خدایی میشه و یکی هم شاید ده سال طول بکشه. پس بودن هر فردی با هر خصوصیت فردی در هیآت ربطی به هیآت نداره. خدا به پیامبر فرمود تو باید بشارت به بهشت و مردم رو از جهنم بترسونی حالا اگه یه مسلمونی اشتباه کرد باید خدا پیامبر رو مقصر بدونه در صورتی که پیامبر وظیفه ی هدایت اجباری افراد رو نداشته اون که پیامبر بود وظیفه ش این بود ما هم تو هیآت نمیتونیم پامون رو فراتر از این بزاریم و بگیم هرکی اومد تو هیآت باید مطلقا حرف ما رو گوش کنه و خودش حق انتخاب نداره پس هر فردی که عضو یه هیآت یا نهاد یا گروه یا مسجد و ... و یا حتی یه خانواده بود و به راه خلاف رفت نمیشه خانواده رو برده زیر سوال اگه اینجور باشه پس حضرت نوح هم یکی از عاملان گمراهی فرزندش هست و مثال های دیگه. پس هدایت افراد اجباری نیست. مساله دوم اینکه کسی که تهمت به یه نفر میزنه باید ثابت کنه که بوده. وقتی یه نفر از دیگری شکایت میکنه و میرن دادگاه قاضی به کسی که شکایت کرده میگه اثبات کن که این کسی که ازش شکایت کردیمثلا دزد هست. و وقتی دلایل کافی نداشته باشی حتی اگر راست هم بگی قاضی حرفت رو قبول نمیکنه. حالا این شما هستین که باید ثابت کنین که آقای فلانی قلیان میکشه و یا فلان خلاف رو انجام داده. درضمن قبلا هم گفتم این مسایل به هیآت هیچ ربطی نداره هیآت مثل یه مبلغ دین هست که به افراد بگه و انتخاب با افراد هست پس اگر که ثابت کنید که یه نفر از اعضاء هیآت رزمندگان اهل یه خلافی هست نمیتونید کل هیآت رو زیر سوال ببرید چون مشکل از فرد هست نه از هیآت. امیدوارم متوجه بشین که چی گفتم. یاعلی

پاسخ به این نظر
محمد رضا
۱۳۹۳/۱۲/۳ ۱۵:۱۷

باسلام خدمت شما دوستان عرض منک که در مورد هروله که شما عرض کردید بالا و پایین پریدن این کارو هیچ کدوم از مراجع آن را حرام اعلام نکردند و آیت الله قراِئتی دربارهی این موضوع سخنرانی کردند که می فرماید(ابراهیم آماده شد که اسماعیل را قربانی بکند ولی قربانی نکردولی امام حسین اماده شد و قربانی هم داد(در راه خدا)وتمام پولداراهای روی زمین باید به مکه بروند و در مکه بین صفا و مروه راطی کنند و باید 40متر آن را بااضطراب و نگرانی بروند چون در موقعه حضرت ابراهیم هاجر ای مسیر را برای یافتن آب طی میکرد وبرای کودکه مکه آب پیدا شد ولی برای کودک کربلا آب پیدا نشد و حال حاجیان برای کودکی که آب برای او پیدا شد هروله می کنند ولی برای کودکی که آب پیدا نشد هروله نکنیم.در مورد نور جلسه در مراسمات کشور وقتی مداح روضه می خونند چراغ ها را خاموش می کنند چون بتونند راحت تر گریه کنند و بعضی از هیات خامش نمی کنند چون برای آرشیو خود فیلم برداری میکنند.و درموردئ سبک ینه زنی هم هیچ ایرادی ندارد طبق نظر مراجع عرض می کنم که آیت الله حکیم یکی از بزرگترین مرجع شیعه خود در مراسمات هروله می کردندو...ودر مورد اینکه هیات رزمندگان که همیشه سینه زنی برکزار میکنند ودر جشن انقلاب سینه زنی داشتنند باید گفت که امام راحل هم عرض کردند که همین محرم وصفر است که اسلام را زنده نگه داشته است ولی در شب 21بهمن ماه جشن برگزار کرداند که عکس های مراسم در وبلاگ هیات گذاشته خواهد شد.از نظر شما دربارهی هیات تشکر میکنم .

پاسخ به این نظر
بچه هیاتی
۱۳۹۳/۱۲/۳ ۱۷:۱۴

با سلام ایشالا چهار شنبه این هفته جشن ولادت حضرت زینب س در دفتر مرکزی هیات خانه حاج اصغر نعمتی یازینب

پاسخ به این نظر
آنتی فتنه
۱۳۹۳/۱۲/۳ ۱۸:۴۶

لعن علی عدوک یا حسین(ع) / خاتمی و کروبی و میرحسین / بچه های هیئت نظرشون در این باره چیه؟ فتنه گران ملعون به عاشورا و امام حسین(ع) اساعه ادب کردن. بچه های هیئت برا 9 دی برنامه ای داشتن؟

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۳ ۲۰:۰۸

آقای محترم ما نمی توانیم به افرادی بدون منطق تهمت بزنیم. طرفداران یک جناح سیاسی یک کاری انجام دادن و از نظر همه و از نظر ما هم محکوم هست. ولی نمی توان گفت که سران این جناح دشمن اهل بیت ع یا دشمن امام حسین ع هستند. بله بهتر بود که کار طرفداران خود را محکوم می کردن. البته واجب بود نه بهتر !!!!!!!!!!


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۳ ۲۰:۰۹

سران این جناح با توجه به اینکه به قانون تمکین نکردند و البته آب توی چرخ آسیاب دشمن ریختند کاملا محکوم هستند و مردود. البته موارد بسیار هست و جای بحث در اینجا نیست. از جمله ادعاهای و فعالیت های باطل آنها می توان به وجود تقلب فراگیر، اعلام پیروزی در انتخابات قبل از اتمام رای گیری، ارتباط با عناصر خارجه مخالف نظام، توزیع بیانه های بی مورد، راهپیمایی های خیابانی که وزارت کشور تایید نکرده، شایعه سازی در مورد مرگ افراد مختلف و حضور در مراسم ترحیم و غیره که قبلا هم گفتم جای بحث نیست و نیازی نمی بینیم.


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۳ ۲۰:۱۱

من حضور ذهن ندارم ولی در مورد این مناسبت فکر نکنم که کار خاصی انجام داده باشیم و البته ایرادی هم ندارد. درسته که بهتر بود آگاه سازی بیشتر شود ولی نگفتن آن هیچ ایرادی ندارد.


مهدی
۱۳۹۳/۱۲/۳ ۲۰:۲۱

همه چیز در زندگی تکراری می شود ! به جز ، مهربـانے ... ! بچه های هیوت همتون لاووو دارید. درود بر پیام آور مهربانی ...

پاسخ به این نظر
امیر حسین
۱۳۹۳/۱۲/۳ ۲۰:۲۴

ما عاشق حضرت محمد هستیم- از طرف من و پدرم و مادرم

پاسخ به این نظر
خیرخواه مردم
۱۳۹۳/۱۲/۳ ۲۰:۳۲

آقای بهجت: آمده ایم تا زندگی کنیم که قیمتی پیدا کنیم، نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم. من می گویم که انسان ها با حسین علیه السلام قیمت پیدا می کنند. بچه های هیئت مردانگی دارند. آیا کسی هست بجای آنها کار کند؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

پاسخ به این نظر
شور همراه شعور
۱۳۹۳/۱۲/۳ ۲۰:۳۶

محرم، سیاه پوش لحظه های عاشوراست. کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا. ما عاشق رسول رحمت و عشقیم

پاسخ به این نظر
محمد صالح
۱۳۹۳/۱۲/۳ ۲۲:۵۶

قیامت بی حسین غوغا ندارد شفاعت بی حسین معنی ندارد حسینی باش که در محشر نگویند چرا پرونده ات امضا ندارد

پاسخ به این نظر
بچه هیاتی
۱۳۹۳/۱۲/۴ ۱۳:۳۴

عالیه حال کردم


هاشم حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۴ ۳:۱۵

حضور هیآت در تمامی زمینه ها از جمله سیاسی فرهنگی اجتماعی اقتصادی ورزشی و ... خیلی عالی هست چون هیآت به منبع اسلامی متصل هست و به صورت مستقیم از سبک زندگی اسلامی میتونه تو کارهاش استفاده کنه در صورتی که یه نهاد و یا سازمان اداری بخاطر اداری بودن شاید دست بسته تر وارد این موضوعات بشن لذا هیآت بهتر میتونه تو این زمینه ها کار کنه که این کار کردن یه نیروی قوی فکری و اجرایی قوی در زمینه های مختلف رو لازم داره اگه هیآت توی تمام مناسبت ها و یا توی تمام زمینه ها کار نکرده چون در برخی موارد بخاطر حجم کارهایی که در دیگر حوزه ها انجام میشه نتونسته وقت کافی رو برای یه مناسبت و یا یه زمینه کاری دیگر بزاره. پس عدم فعالیت هیآت در یه زمینه ی خاص دلیل بر بی تفاوت بودن هیآت به اون نیست بلکه بخاطر حجم کارایی هست که داره انجام میشه و این باعث میشه که شاید توی بعضی موارد فعالیتی از طرف هیآت نباشه. که انشاالله با دعای خیر دوستان و یاری خدا و اهل بیت هیآت بتونه توی تمام زمینه ها نقش خودش رو ایفا کنه. از نظر بجای شما تشکر میکنیم. یاعلی

پاسخ به این نظر
عمار رهبر
۱۳۹۳/۱۲/۴ ۱۹:۳۲

لبیک یا رسول الله ص ! مرگ بر منافق ! درود بر افسران جنگ نرم

پاسخ به این نظر
امین
۱۳۹۳/۱۲/۴ ۱۹:۴۰

اللهم صل علی محمد وال محمد- جمع شدن جوانها به اسم اهل بیت کاملا مقدس بوده و من تایید می کنم. مشکلات در همه جا وجود دارد. نیاز نیست عده ای دلسوزی کنن که مشکل وجود دارد. این مشکلات معظل نیست. معظل دوری جوان ها از ائمه علیها سلام هست. آفرین به بچه های هیئت و عزیزان دل حضرت زهرا س

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۲/۵ ۱۱:۱۶

دوستانی که منطق دارن چرا هرکی نظر میده آنقدر جبهه ميگيريد مشکل که حل نشه به معضل تبدیل میشه ائمه گفتن که هرکسی نظر سازنده داد اینجوری باهاش برخورد کنید!!!!!! در مورد هروله با نظر مخالف ها موافق تر هستم چون شما با روش نادرست دارید بقیه را از ائمه دور میکنید جز عده ای از خودتان که در جمع هیات هستن کسی وارد مراسم هروله میشه!!! متاسفانه مردم ما فقط شنیدن هر وله ولی روش درست شو نمیدونن اگر هروله خوب بود که تو تلویزیون به جای سینه زنی آرام مدام هر وله را نشون میداد غلامحسین که ادعا میکنه در بیت رهبری هروله

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۷ ۹:۴۰

ما در مورد هیچ کس جبهه نگرفتیم. شما جواب با منطق دادن را جبهه گرفتن می دانید؟؟؟؟؟؟ ما از نظرات خوب تقدیر کردیم و با نظراتی که مخالف اعتقاد ما بوده با منطق و رفرنس جواب دادیم. لطفا کامنت ها را بخونید. من هیچ وقت نگفتم که در بیت رهبری هروله می شود. من گفتم در بیت سبک شور هم زده می شود. شوری که چند مدت پیش تعداد محدودی در مورد آن با ما مشکل داشتند. سبک شوری که گاها در تلویزیون نشان داده می شود. سبک هروله هم که فیلم اصلی آن در مراسم تدفین امام راحل گویای همه چیز می باشد.


ناشناس
۱۳۹۳/۱۲/۵ ۱۱:۲۸

کسی که ادعا میکنه در عزاداری های رهبری هر وله هست چرا در تلویزیون پخش نمیشه که ما ببینیم حالا شما فیلمی بدارید که ثابت کنه که این مراسم هست. اگر برگزار نمیشه و شما هم پیرو ولایت هستید باید مثل آنها مراسماتونو برگزار کنید نه اینکه جبهه بگیرید که کار ما درسته، شما چشماتونو بستید خودتونو به خواب زديد و هیچ وقت از خواب بیدار نمی شید و حرف هیچ کسی را قبول نداريد کار شما مثل مداحی حاج کریمی هست لباس شو در ميارهدبا یه زیر پيرن سینه زنی ميکنه، تا حالا تو تلویزیون دیدی که این مراسم را نشون بدن، نميگم اشتباهه ولی درست هم نیست نقد پذیر باشید تا هم راه رو خودمون درست بريم هم بقیه را درست هدایت کنيم

پاسخ به این نظر
یه دوست
۱۳۹۳/۱۲/۵ ۱۳:۵۳

با سلام چون دربعضی مناطق ایران مثل ارسنجون خودمون با هروله اشنایی ندارن یا از فلسفه اون اشنا نیستن وتلویزیون یک رسانه کلی است واز دور ترین نقاط کشور رو شامل میشه تا مرکز کشور پس مجبورن سینه زنی رو پخش کنن که در اخرین روستای سیستان بلوچستان هم با اون سینه زنی اشنا باشن ولی جلسات خصوصی در حد یک شهر و هیات اشکال نداره یا علی


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۷ ۹:۴۸

ما که ادعا نکردیم در بیت هروله می شود. ما گفتیم در بیت رهبری شور هم زده می شود. ضمنا شما که می گوییداگر رهبری کاری نکنه ما هم نباید انجام دهیم این تعبیر شماست. خب رهبری فوتبال نمی کنن. ما هم فوتبال نکنیم؟ خب رهبری کشتی نمی گیرند. ما هم گشتی نگیریم. خب رهبری فقط میرن کوهنوردی . یعنی ما فقط باید بریم کوهنوردی؟؟؟؟؟؟ این تعبیر شما از ولایت مطلقه فقیه اشتباه است. مراجع همه چیز را بر اساس حکم تعیین می کنند. نظر مراجع را باید در تمام موارد سرلوحه کار خود قرار دهیم. نظر مراجع در مورد هروله در کامنت های بالا آمده است.


مشتی
۱۳۹۳/۱۲/۷ ۱۰:۳۵

حاج محمود مداح بیت هست-عقلا، با زیر پیراهنی سینه زدن مشکل نداره- به فتوای مراجع روجوع بنمویید !!!!! مراجع هروله را مشکل یا معظل نمی دانند و شماری از حضرات آن را جزئی از شعایر حسینی میدانند. (ارجاع به فتاوای مراجه معظم)


سعید
۱۳۹۳/۱۲/۷ ۱۳:۵۵

ملاک این نیست که خود رهبری بیان وسط هروله انجام بدهند، منظور این هست اگر اینکار را مناسب ميدونستند به جون ها اجازه اینکار را میدادن اگر فوتبال بازی نمیکنن آیا تاکید به ورزش و فوتبال ندارن!!!!!!! مثالاتون جالبه!!!!! اطلاعاتتون بیشتری کنید و مطلب بدارید چهار تا بچه این مطالب ميخونند جو گیر نشن


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۸:۳۴

درسته که این ملاک نیست. من فقط میخواستم از منطق خودتان استفاده کنم که متوجه شوید منطق درستی نیست. ملاک فتوای مرجع می باشد و تمام. مثال ما مطابق با منطق دوستمون بود که در بالا کامنت گذاشتن و منطق ایشان درست نمی باشد. ضمنا مطابق با فتوای مراجع نه فقط جوانها بلکه به تمام مردم اجازه داده شده است. اینکه میگویید چهار تا بچه میاد مطلب میخونه اول اینکه ملاک برتری سن نیست و ملاک طرز تفکر و عمل یک فرد می باشد دوما همه عقل دارند و بین مطلب خوب و بد یکی را انتخاب خواهند کرد سوما اگر چهار نفر میومد میخوند که خبر ما جزء پربازدیدترین خبر ارسن نیوز شناخته نمی شد پس فکرکنم بیشتر از چهار نفر بودن. کسی جوگیر نمیشه شما خودتون را نگران نکنید.


ناشناس
۱۳۹۳/۱۲/۵ ۱۶:۱۴

دقیقا منظور همینه که باید روش درست ابتدا یاد بگیرن بعد اجرا کنند، نفس عمل مشکل نداره طریقه اجرا کردن مشکل داره. شما دارید میگید جلسه خصوصی نه مراسمی که کلی بچه و پیر و جوان در آن حضور دارند درسته این مراسم از آیین عزاداری هست ولی هرچیزی برای زمان خاص خودش هست مثل علم بلند کردن که خیلی جالب نیست خوبه که برخی ازآیین ها را با توجه به شرایط تغییر بدیم، اینکه بپر بپر که گفته میشه از حزن و اندوه هست نشانه جلب توجه نیست، الان یه عده نگویند برای امام حسین کسی جلب توجه نمی کنه اتفاقا در این مراسمات بیشتر از اینکار ها هست شما یکسال به جای سینه زنی در خیابان ها که یک سری دختر دنبال پسر راه ميوفتن یا برعکس جلسات سخنرانی را بیشتری کنید و با آرامش سینه زنی کنید قطعا افراد بیشتری جذب ميشند

پاسخ به این نظر
فرزند مادرم
۱۳۹۳/۱۲/۷ ۱۱:۳۳

آغوی ناشناس عزاداری باید شور داشته باشه. امام فرمودند که مکتبی پاش شور و هیاهو نباشد نمی ماند. با آرامش سینه زدن یعنی چی؟ بابای تو توی گودال قتلگاه باشه تو با آرامش گریه میکنی؟ خواهر تو وسط یک مشت حرامی چشم چران باشند با آرامش ناله میزنی؟ سر باباتو بیارن جلو سرت با آرامش داد میزنی؟ به خواهر کوچیکت سیلی بزنن تو با آرامش به سر خودت می زنی؟ وسط کوچه مادرتو بزنن که بچش سقط شه میری کنار دیوار میشینی گریه می کنی؟ اونم با آرامش؟ این آرامشی که می گویی یعنی چه؟ آیا تو قبول نداری که حضرت زهرا مادر ما هستند؟ (امام صادق فرمودند که شیعیان میتوانند به حضرت زهرات مادر بگویند). آیا اهل بیت را پدر خود نمی دانی؟ پیامبر فرمودند که من و علی پدران این امت هستیم.


فرزند مادرم
۱۳۹۳/۱۲/۷ ۱۱:۴۸

جلسه هیات از بخش های مختلف تشکیل شده و متناسب و مناسب برای سلیقه های مختلف. و البته مثل زنجیر زنی ریتم و روش ثابتی نداره. هر کس هر قسمتی را دوس داره انجام بده. وقتی هیئت جلسه میگیره یه عده بعد از سخرانی میرن. یه عده بعد از روضه میرن و یه عده بعد از واحد میرن و یه عده هم تا آخر جلسه میشین. شما با چه استدلالی می گویید که اینایی که میرن بخاطر وجود هروله هست؟ یا بخاطر وجود فلان هست؟ این رفت و آمد ها در جلسات قرآن، زنجیر زنی و ... هم هست! یکی کار داره، یکی حوصله نداره، یکی پاش درد میکنه و ... اتفاقا تنوع برنامه و متناسب بودن هر بخش برای سنین مختلف جزئ محاسن جلسه هیئت هست که شما جزئ معایب میدانید؟ تعداد محدودی از افراد با هروله مشکل دارند که به امید خدا تا چند سال آینده مثل سبک شور در سراسر کشور عرف خواهد شد و مشکل حل میشود. ما باید رنج ببریم از اینکه حکم مراجع در مورد یک کار (مثل هروله) را مهم نمیدانیم ولی حرف چند فرد محدود (نه مردم ارسنجان بلکه چند فرد کم سواد) را مهم می دانیم. یا ملاک را تلویزیون میذاریم که داخل تلویزیون پخش میشود یا خیر؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


دلسوخته!
۱۳۹۳/۱۲/۷ ۱۲:۱۹

شما اگه بعد 120 سال بابات رحمت خدا بره جلوی مردم هی بالا و پایین میپری و تند تند میگی بابام بابام بابام بابام!؟ کدام یک از مراجع و روحانیون بنام، خودشون بالا و پایین میپرن موقع سینه زنی!؟ این لفظ سِین سِین سِین یعنی چی اصلاً!؟ غیر از هیجان کاذب بخشیدن هدف دیگه ای داره؟ شما که خود را فرزند اهل بیت(س) می دانی چقدر به اشاعه شعائر الهی از جمله حجاب و مبارزه با بدحجابی می پردازی!؟ متأسفم که حرف حق رو نمی پذیرید و بر فکر غلط خودتون اصرار دارین. دوستان عزیزم! شیعه انگلیسی شروعش از همین حرکات نابجاست. تو رو خدا و به جون امام زمان(عج) مواظب خودتون باشید. حیف این پتانسیل قوی شماست که صرف کارهای مفید نشود. اینم بگم کسی که به قول شما هروله میکنه و تو نمازهای جمعه و جماعت شرکت نمیکنه حق نداره ادعای فرزند اهل بیت(س) بودن بکنه. زجر ما میکشیم از این بلاهای اعتقادی که داره سر شیعه میاد. اون مثلاً هیأتی که محرم همین امسال نعره زدن "رقاصم رقاصم رقاصه ی عباسم" اولش از همین بالاوپایین پردینا شروع کردن! مثل معتادایی که اولش از سیگار و قلیون شروع می کنن که حروم هم نیست! آب به آسیاب دشمنان اهل بیت(س) نریزین دوستان. در پی جذب حداکثری باشین اگر پیرو ولایتید.


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۷ ۱۳:۰۵

در جواب دلسوخته . باید بگویم که مرگ پدر با شهادت اهل بیت فرق داره. 1---- اینکه اون مرگ و اون شهادت. 2--- اینکه مقام اهل بیت کجا و مقام انسانهای دیگر کجا. 3--- اینکه داغ دیده ها را دیدی که چند بار اسم بچشونو صدا میزنن تا نفس دارن؟ خب ما هم تا نفس داریم اسم اربابمان را صدا میزنیم و چندین بار در غم شهادت امام می گوییم حسین حسین حسین. 4--- در فلسفه هروله نه بالا و پایین پردیدن نه ورج و وورجه کردن در کامنت های بالا توضیح داده شده. لفظ سِین سِین سِین نیستو حسین حسین حسین هست. مشکل از گوش بعضی ها هست و البته مشکل از اون حاج آقایی هست که اومد و پشت تریبون و این حرف و تعدادی حرف نا حق دیگر را زد. البته تعدادی هم از اون آقا تقلید کردن و میگن سین سین سین (لازم به ذکر هست که ما برای حاج آقا احترام زیادی قائل هستیم و به ایشان اعتقاد داریم ولی در چندین مورد اشتباه داشتن که ما لزومی نمیبینیم بر اون حرف ایشان تاکید کنیم و در آن زمینه منطق خودمان را اسرار داریم که منطق ما جدا از حکم مراجع نیست). 5--- اینکه رفتار مراجع در مراسم عزاداری چگونه هست جوابش را درکامنت های بالایی داده ام ولی به کلیپ آیت الله حکیم هم می توانید رجوع کنید که چگونه عزاداری می کنند. 6--- هیجان کاذب نیست. شور هست. شور با هیجان متفاوت هست. شور بر اساس شعور شکل می گیرد. 7-----شما که داعیه هستید و از دیگران انتقاد می کنید که در برابر بی حجابی چکار کردید لطفا خود شما هم بگید که شما چه کارایی کردید تا خط مشی داده باشید به فرزند مادر و امثال من. 8--- شیعه انگلیسی شروعش بر اساس تقلید از یک مرجع بی کفایت که جامع الشرایط نمی باشد شکل گرفته است. لطفا به تاریخچه رجوع کن. نه اینکه ما که در مورد هروله حکم مجموع مراجع تقلید را مد نظر داریم (به کامنت های بالا رجوع کنید تا حکم مراجع را ببینید) 9--- شما از کجا میدانید که فرزند مادر در نماز جماعت شرکت می کند یا نه؟؟؟ این یک تهمت نیست؟؟؟ 10--- فکر کنم شما کلیپی نگاه کردید تحت عنوان انحرافات عزاداری. زیرا تمام حرفاتون کپی اون کلیپ هست. عزیزم تمام آن انحرافات و اون مواردی که ذکر کردید بر اساس دوری از حکم مرجع تقلید هست. هیات ما که حکم مجموع مراجع را سرلوحه خود قرار داده است. والعاقبه للمتتقین


.
۱۳۹۳/۱۲/۷ ۱۳:۳۳

فرزند مادر بيانتون درست کنید بی سواد!!!!! ما ارسنجوني هستیم و حق اظهار نظر داریم حتی اگر سواد نداشته باشیم اگر هم کسی ارسنجوني نیست بازهم غیر منطقی حرف نميزنن و دلیل نمیشه بی سواده، همه بلد هستن برن چند تا سایت مطلب جمع کنند و بیارن اینجا بذارن کاری که همتون دارید انجام می ديد شما زیاد ماهواره میبینید اگر تلوزیون میدید ميفهميديد عرف چيه، اصلا میدونی هروله چیه. خدا پدر ما رحمت کنه و پدر شما ها را هم زنده نگه داره ولی یکی با باشم بميره اینکار نمی کنه ، حالا بعد صد و بیست سال میام ببینم برای باباتون هروله راه ميندازيد. به قول دل سوخته شما اگر بلد هستید بیاید وضع حجاب درست کنید امام حسین عزادار نمی خواهد، عزاداری که همش گناه هست ،


سعید
۱۳۹۳/۱۲/۷ ۱۳:۴۹

فرزند مادر و بقیه هیاتی ها اگر بلدین لالایی بخونيد برای خودتون بخونيد اول هم خودتونو درست کنید که آنقدر بی جنبه نباشید و مدام حرف خودتان را به کرسی بشونيد همین کارا میکنید که همه از هیات دل زده شدن. ما داریم راهکاری میدیم که مردم مشتاق بشوند و بیشتر جذب بشوند آنوقت کار ما اشتباهه کار شما درست!!!!!!!!!! شما اگر دل سوز مردم و شهر بودی خودت کار شکنی نمی کردی ميذاشتي چهار نفر بیان نظر بدن که مشکل حل شه حالا به دل شما خوش نمیاد بحث دیگریه. به شخصه حاضر نیستم با چهار تا جوان که دو دقیقه دو اینترنت سرچ میزنن و مطلب ميذارند بدون اینکه فکری کنم بحث کنم اجرتان با خدا


فرزند مادرم
۱۳۹۳/۱۲/۱۰ ۱۳:۵۷

نقطه جان همه ارسنجونی ها برای من مهم هستند. من خودم ارسنجونی هستم. من می گویم تعدادی افراد که سواد کافی ندارند نباید اظهار نظر کنن و حرفم منطقی هست. مثل اینکه من بیام در مورد فلان کروموزوم در فلان سلول صحبت کنم. آیا میتوانم؟ آقا جان سوادم پایینه. برا چی باید صحبت کنم؟ چه ربطی به ارسنجونی ها داره؟ چرا بد برداشتی بوجود اومده؟ عزیزم اگه من یا دیگر دوستان از جایی مطلب را کچی کردیم لینکشو به من بدید. چرا تهمت میزنید؟؟؟ عرف جامعه به توده متدین جامعه گفته می شود. طبق گفته مراجع تقلید. وضع حجاب هم انشاالله درست میشه. من تو و دیگران میشویم ما. امیدوارم همه با هم در بهبود وضع جامعه کار کنیم.


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۱۰ ۱۴:۱۵

سعید آقا. ما حرف خودمان را منطقی میدانیم و روی آن تاکید داریم. برای ما هم مهم نیست که به کرسی بنشیند یا نه. همه از هیات دل زده شدن؟ نکند منطق شما هم صفر و صدی هست؟ یا اینکه پوزیتیویستی به قضایا نگاه میکنید ؟ ما که مشتاق نظرات همه هستیم و در کامنت های بالا هم گفته ایم که مشتاقیم. البته به شرطی که راهکار های که شما از آن صحبت می کنید تعادلی بین ایدآلیستی و رئالیستی داشته باشه. نه اینکه بگید همه مردم از هیات ناراضی هستن دلیلش هروله هست یا غیره؟! خب اول شما بر اساس چه آماری میگویید که همه مردم همه مردم همه مردم دل زده هستند؟ بعد شما رفتید از تمام مردم پرسیدید که علت ناراضی بودنشون هروله هست؟! خب سعید جان کل قضیه از اساس ایراد داره. مگه میشه تفکر تعداد محدودی از آنهایی که نظراتشون را شنیدی به کل جامعه ارسنجون تحمیل کنی؟ خب شما نظرات چند نفر را شنیدی؟ 5، 10، 50، 100 یا 500 نفر ؟؟؟؟؟؟؟ بعد ما میایم با اینجور تفکر مقابله میکنیم و شما انگ بی جنبگی یا هر چیز دیگری به ما میزنید. آیا منطقی هست؟ نظر شما در مورد بحث کردن با ما محترم هست ولی ما بر اساس دو دقیقه توی اینترنت گشتن با شما بحث نمی کنیم. البته ما به دوستان اعلام کردیم که حاضریم در محیط حقیقی نه محیط مجازی با دوستان مباحثه کنیم و یا نظرات و انتقادات آنها را پذیرا باشیم. لطفا تمام کامنت های بالا را بخونید و بعد تهمت کارشکنی بزنید و یا بگید که حاضر به مباحثه نیستید. اینکه مطالب بالا را یکسری افراد جوان مینویسند از نقاط قوت هیات می باشد. زیرا هنوز بزرگ های هیات وارد فضای مجازی نشده اند که بخواهند جواب دهند. والبته همون جوان ها کافی هستند و نیازی به بزرگتر هامون نیست.


امین گفتار بی کینه
۱۳۹۳/۱۲/۶ ۹:۵۱

سلام سلام بر جوانان ارزشی هیات رزمندگان ۱-من بیست تا ازشما را که تقریبا همسن پسرم هستید مثل فرزندم دوست دارم واگر ده روز شما رانبینم دلتنگ میشوم (همسن های شفیعی) وبقیه رافرزند برادر وخواهر خود میدانم اصلا یک لحظه هم ناراحتی شما را قبول ندارم ۲-در کامنت قبلی هم اگر کلمه ای شما راناراحت کرده معذرت می خواهم ۳- درآنجا هم گفتم «بازنگری شود» که خوب شد نظرات مراجع وعلما هم بررسی شد وهمه فعالانه موضع مثبت وبعضا منفی گرفتند وهینکه شماهم دنبال مطالعه وجواب منطقی هستید شکرا لله. ۴- خیلی از کارهای هیات که درست هم است یا افراط است (مثل چند روز قبل از محرم شهر راسیاه پوش کردن که هنوز مردم امر لازم عروسی دارند)و یا مورد پسند ۹۰درصدی نیست (مثل هروله ؛صدای گوشخراش؛) بوالله بی کینه ام دوستتان دارم .شما یاران امام حسین(علیه السلام)هستید خدا حفظتان کند من باگریه این جملات را نوشتم دعا گویتان هستم دعایم کنید.یاعلی

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۷ ۹:۵۴

سلام بر شما. ما همه پیر غلامای امام حسین ع را دوست داریم. امیدوارم شما از ما دلگیر نشده باشید. ما را از دعای خیر فراموش نکنید. امیدوارم عنایت مادرمون حضرت زهرا ع که جانم بفداش باشه همه ما را فرا بگیره.


هاشم حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۶ ۲۰:۱۸

ما هم از شما عذر میخواهیم

پاسخ به این نظر
ی.اسکندری
۱۳۹۳/۱۲/۷ ۱۶:۱۶

خودتون ببینید این همه نظر و کامنت فقط در یه خبر از هیات درج شده، در هیات مشکل وجود داره و همه مشتاقانه دلشون میخواهد مشکلات حل بشه، من برای برخی متاسفم که بابزرگتر ها که جای پدرمون هستن مناسب صحبت نمیکنن آفرین به غلامحسین و هاشم

پاسخ به این نظر
غیر هیاتی
۱۳۹۳/۱۲/۸ ۱۰:۴۱

غیر هیاتی ها دمتون گرم

پاسخ به این نظر
وحدت
۱۳۹۳/۱۲/۱۰ ۱۳:۴۶

دم همه گرم. چه هیاتی چه غیر هیاتی. فقط اونایی که میخوان وحدت را از بین ببرند دمشون گرم نیست. اینجا چاله میدون نیست که !!!!! مناظره خوبی هست و البته هیئتیها منطق تر هستند و دلایل جالبی آورده اند که تا حالو من نشنیده بودم.


حسین
۱۳۹۳/۱۲/۸ ۲۰:۵۱

السلام غلیک یا باب الحوائج کربلا همه ما آدما باید یه تجدید نظر تو رفتار مون بکنیم اونم اینکه اگه رفتار کسی رو نمی پسندیم و میخایم تخریبش کنیم نیایم به اسم انتقاد بهش تهمت بزنیم.اگه واقعا باهاش مشکل داریم یریم راست و حسینی تو روی خودش بگیم.اینکه بعضی از عزیزان با سبک سینه زنی امروزی مشکل دارن نباید بیان و این امر رو مسخره کنن.چطور باپیشرفت زمونه بچه 5 ساله باید تبلت داشته باشه ولی سبک سینه زنی نباید از حالت سنتی تغییر کنه و متناسب با امروز باشه.سینه زنی امروزی به هیچ وجه باعث نشده که مردم از ائمه رونده بشن مگه که بعضی ها چون دلشون رو صاف نکردن این حرفو بزنن.عزیزانی چون هاشم و غلامحسین حسن شاهی که سابقه بیشتری نسبت به بنده در هیأت دارن و نظرات خیلی خوبی هم میدن در مقابل بعضی نظرا باید هم جبهه بگیرن چون بعضی از مردم واقعا با نظراتی که گذاشتن هدفی جز خراب کردن هیأت و بچه های هیأت نداشتن.احسنت به این دوعزیز ارجشون با خانم فاطمه زهرا(س).البته همه هیأتی ها زیر سایه لطف الهی و زیر پرچم ائمه اطهار(علیه السلام) و بعد زیر سایه حاج اصغر نعمتی به راهشون ادامه میدن.به امید روزی که آقامون صاحب الزمان ظهور کنندو ما بچه هیأتی ها و تمام مردم شهرمون جزو یاران حضرت باشیم.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۲/۹ ۱۱:۴۱

آدم نیمرو باشه ولی دو رو نباشه کف سوت هوراااااااااااااااااااا

پاسخ به این نظر
فوتبالیست
۱۳۹۳/۱۲/۱۰ ۱۳:۴۳

هنوز بازی شروع نشده. بیخودی خودتو خسته نکن !!!!!!!!!


محمد رضا
۱۳۹۳/۱۲/۹ ۱۵:۱۹

سلام در مورد شور باید گفت که یکی از مداح های بیت این سبک رو به وجودآوردند که خدا حفظشون کنه و بعد سید جواد ذاکر خدا بیامرز این راه را ادامه دادوالان هم تمتم مداحان مطرح کشوری این سبک را اجرا میکنند یکی از آنان حاج رضا هلالیه که داره برنامه میلیونی مدافعان حرم و برگزار میکنه که در میدان امام حسین تهران است.ودر مورد هروله که آیت الله قرائتی میفرمایند:برانسان های پولدار واجبه که برند مکه ویکی از اعمال اونجا اینکه بین صفا مروه را طی کردومقداری از آن را با حالت اضطراب رفتن چون حضرت هاجر این مسیر را برای پیدا کردن آب میدوید وآب هم پیدا شد و حالا مابرای کودکی برایش آب پیدا شد هروله میکنیم ولی برا کودکی که برای او آب پیدا نشد هروله نکنیم )این منطقی نیست که هروله نکنیم.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۲/۹ ۱۷:۵۰

این چه وضعی شده دختر چینی!!!!! دختر مگه تو ارسنجون خودمون کمه نشستید در مورد سینه زنی بحث میکنید یه فکری به حال جوانا کنید را به را کلاس ميذارن هم دخترش هم پسرش این که مهمتر از اون هروله !!!!!!

پاسخ به این نظر
خوب خوبان
۱۳۹۳/۱۲/۱۰ ۱۳:۴۱

آغوی ناشناس هر سخن جایی و هر نکته مکانی


ناشناس
۱۳۹۳/۱۲/۱۰ ۱۶:۳۰

دوست عزیز تایپيک اشتباه آمدی زن چینی!!! کلاس گذاشتن جوونا چه ربطی به هیات داره!!


جووووون ناکام
۱۳۹۳/۱۲/۱۰ ۱۹:۳۱

اشتباه نيومديم آغووووووو حاج آقا نعمتی اگر بلده بیاد به جوانا ساده زیستی را یاد بدنه نه اینکه به خاطر چشم وهم چشمی کلاس گذاشتن چندتا دختر و پسر جوون تو شهر نتونن ازدواج کنن حالا مشکل سین سین و هروله حل بشه کافیه، زرت زرت نگيد تهمت میزنی مشکلات شهر و جوونا را حل کنید، نفستون از جای گرم بلند ميشه


حسین
۱۳۹۳/۱۲/۱۱ ۱۷:۵۰

جووووون ناکام اولا به امام حسین توهین نکن.حسین حسین نه سین سین.اگه شما دقت میکردی به خاطر اکو که به سیستم صوت میدن حسین شبیه به سین شنیده میشه.حاج آقا نعمتی خیلی هم بلده به جوانا ساده زیستی رو یاد بده.حاج آقا نعمتی تا چقدر مشکل جوونا روحل کنه؟؟؟!!!1


جووووون ناکام
۱۳۹۳/۱۲/۱۱ ۲۱:۲۰

هی آقا !!!!! ما چکار امام حسین (ع) داریم خودتون میگید سین سین سین ميندازيد گردن اکوووووووو ...


حسین
۱۳۹۳/۱۲/۱۲ ۱۶:۰۷

ما چرا باید بیایم اسم زیبای امام حسین رو نصفه بگیم .قراره که ما از این کار چه نفعی ببریم .شما خودتون تا حالا تو سیستم صوت پشت سر هم گفتی حسین حسین.لطفا ی کم اطلاعات عمومی تون رو حداقل دز مورد سیستم صوت بالا ببرید


جووووون ناکام
۱۳۹۳/۱۲/۱۲ ۲۱:۲۳

آقا حسین اطلاعاتم بالاست خودم سیستم باند ماشین را میبندن در خدمت همه ارسنجوني ها هستم برادر من اگر اسم امام حسین (ع)خیلی مهم بود یه علیه السلام کنار اسم امام ميذاشتي نه از سر خودت رد کنی بعدشم مداح بلندگو دست شه و اکوووو میده چه ربطی به بقیه داره!!!!!!! همینطور که غلامحسین گفت شما جز نونهالها هستی پس سعی کن به درس ات برسی و به بحث بزرگترها که سر رشته نداری وارد نشي


حسین
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۱۱:۰۱

تو ضبط کدوم ماشین 100 تا دکمه هست که بخای بچرخونیش تا یه صوت منظم درست بشه؟؟؟؟؟ امام حسین (ع) رو قلب ما حک شده.ما نونهالها اگه پاش بیفته خیلی حرفا برای گفتن داریم.شما غصه درس ما رو نخور.این بحث اصلا هم بحث بزرگتر ها نیست،بحث امام حسین و مردم کوفه است


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲۰ ۳:۲۷

آقای جوان ناکام آقای نعمتی سعی میکنند که مکتب اهل بیت را پیاده کنند و همه ما باید در این زمینه تلاش کنیم. هرجا که نقصی وجود دارد از عدم اجرای سبک زندگی اهل بیتی میباشد.


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲۰ ۳:۳۱

نوجوان های هیات درسشون را میخونن و علاوه بر اینکه تعداد زیادی از آنها رتبه اول کلاسشون هستند حرف برای گفتن دارند و نیاز نیست که سکوت کنند و میتوانند در بحث شرکت فعالانه و با بصیرت داشته باشند.


محمد صالح
۱۳۹۳/۱۲/۹ ۲۰:۴۷

آقا سلام ...... روضه ی مادر شروع شد /// باران اشک های مکرر شروع شد /// آقا اجازه هست بخوانم برایتان /// این اتفاق از دم یک در شروع شد /// تا ریشه های چادر خاکی مادرت /// آتش گرفت ، روضه معجر شروع شد /// فریادهای مادر پهلو شکسته ات /// تا شد فشار در دو برابر شروع شد /// این ماجرا رسید به آنجا که نیمه شب /// بی اختیار گریه حیدر شروع شد /// وقتی رسید قصه به اینجای شعر من /// ایام خانه داری دختر شروع شد ....... دختر رسید تا خود آن لحظه ای که ظهر /// یک ماجرا به قافیه سر شروع شد .....

پاسخ به این نظر
رضا
۱۳۹۳/۱۲/۱۰ ۱۴:۳۰

پست ها جذابیت بیشتری نسبت به خبر داشت. هیئتی ها منطق زیبایی داشتند. نظر خوبی نسبت به هیئت نداشتم ولی با پست ها و چند خبر هیئت نطر خوبی پیدا کرده ام.

پاسخ به این نظر
هیات
۱۳۹۳/۱۲/۱۱ ۱۱:۳۱

مراسم فاطمیه از امشب دوشنبه 11/12/93به مدت سه شب در منزل حاج اصغر نعمتی یا فاطمه الزهرا

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۱۱ ۱۳:۱۷

لبیک یا فاطمه الزهرا س


محمد صالح
۱۳۹۳/۱۲/۱۲ ۱۰:۲۱

السلام علیک یا فاطمه الزهرا بوی دود است که پیچیده ، کجا میسوزد؟ نکند خانه ی مولاست خدا رحم کند.... همه ی شهر به این سمت سرازیر شدند در میان کوچه دعواست، خدا رحم کند.... هیزم آورده که آتش بزنند این در را پشت در حضرت زهراست خدا رحم کند.... جمع اند و موافق که علی را ببرند و علی یکه و تنهاست، خدا رحم کند.. بین این قوم که از بغض لبالب هستند قنفذ و مغیره پیداست، خدا رحم کند ... مادر افتاد و پسر رفت زدست، درد این است چشم زینب به تماشاست، خدا رحم کند ....  ماجرا کاش همان روز به آخر می شد تازه آغاز بلاهاست، خدا رحم کند... غزلم سوخت، دلم سوخت، دل آقا سوخت روضه ی ام ابیهاست، خدا رحم کند...

پاسخ به این نظر
محمد صالح
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۲۱:۲۸

صلوات مخصوص حضرت زهرا (س) : اللهم صلی علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها و سِرِ المُستَودع فیها بِعَدد ما احاطَ به عِلمُک

پاسخ به این نظر
علی رضایی
۱۳۹۳/۱۲/۱۷ ۱۲:۴۷

از دیدن این کامنتها..... دلم به حال دلم سوخت.... لبیک یا خامنه ای

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۲/۱۷ ۱۳:۴۶

مدير سايت اين خبر را بيشتر آقاي غلامحسين حسن شاهي پوشش دادند. اگر يك شخص مي باشد پس بايد گفت اين خبر بيننده زيادي نداشته و ... اما بايد از هيئت رزمندان تشكر كرد و خسته نباشيد گفت .. و اما بعد هيئت رزمندگان از يك تفكر ، يك رئيس، يك عقيده و يك... بهره ميگيرد و در يك راستا ... آن هم عزاداري ها مانور مي رود.. وقتي مراسم عزاداري است همه گان را دعوت مي كند و از حضور حماسي و سياسي مردم استفاده و بهرمند مي شود. اما در مناسبت هاي شادي و اعياد مختص يك گروه و عده ي خواصي مي باشد و به احاد مختلف مردم اهميت نمي دهند. حضورشان در مراسم دهه پر فروغ فجر آن هم در مصلي نماز جمعه كم رنگ و حتي مي توان گفت بي رنگ بود. چرا كه همان شب هيئت رزمندگان در منزل آقاي حاج اصغر نعمتي مراسم بود و اين سئوال كه چرا؟؟؟ مگر فلسفه هيئت رزمندگان از پيدايش انقلاب نبوده است . مگر سالروز ورود حضرت امام و جشنهاي مردمي براي اعضاي هيئت رزمندگان قابل احترام و ارزش نمي باشد. ووووووو..... و يادآوردي كنم شبهايي كه هيئت رزمندگان تدارك شام دارد مراسمات شلوغ تر مي باشد. آيا حضور براي شام است يا براي كيفيت برنامه ها؟؟؟؟ ما نير به اصول معتقديم اما به افراط و تفريط نه!!!!!!!!!!!!! همگي خسته نباشيد. قبول درگاه حق.

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲۰ ۲:۴۴

این همه کامنت را یعنی غلامحسین حسن شاهی گذاشته؟ پس بقیه چی؟ شمارش کردید که چند تا کامنت گذاشته شده که به اسم غلامحسین حسن شاهی نیست؟ من به نمایندگی از نوجوان های هیات سوالاتی و شبهه هایی که نیاز باشد را جواب دادم و نقش دیگری ندارم. البته دوستان لطف میکنند که وقتی من جواب میدهم دیگر جواب نمیدهند و من بی ادبی می کنم که در حضور بزرگترها جواب تعدادی از کامنت ها را می گذارم. اینکه هيئت رزمندگان از يك تفكر ، يك رئيس، يك عقيده و ... بهره می گیردو به آنها پافشاری دارد کاملا درست می باشد و اصلا این به فلسفه هیات بر میگردد. ما هم تا آنجا که در توانمان باشد سعی میکنیم که در اعیاد حضور فعالتری داشته باشیم. مثل جشن میلاد حضرت زهرا س که در اوایل سال برگزار شد که لینک خبر آن در روبرو می باشد: http://arsannews.ir/news/show/430/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA-%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%D9%87-%D8%B3-%D8%AF%D8%B1 این جشن به صورت عمومی و فراخوان کل شهر برگزار شد ولی باید تغییراتی در مکان، و زمان و چینش برنامه ها گذاشته شود که در این زمینه حرف شما صادق می باشد.


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲۰ ۲:۴۸

حضور بچه ها در مصلی برای مراسم دهه فجر در تصاویر مربوط به آن در همین سایت موجود می باشد. و بعد از آن بچه های هیات به مراسم دفتر هیات رفتند. در مورد فلسفه هیات رزمندگان و شب های دهه فجر در کامنت های بالا جواب داده شده است که میتوانید کامنت های بالا را بخوانید.


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲۰ ۲:۵۶

اینکه حضور مردم برای شام می باشد یا برای کیفیت برنامه را باید از خود مردم بپرسید نه از ما. ما در حد توانمان برنامه را برگزار میکنیم و اگر نقصی در برگزاری مراسمات وجود دارد باید تمام مردم دست به دست یکدیگر دهند تا مراسم با حداکثر جمعیت و حداکثر کیفیت و اخلاص کامل برگزار شود. در مورد افراط و تفریط در کامنت های بالا توضیحات فراوان داده شده است. ولی یک سوال که باید از خودمان بپرسیم این هست که معیار افراط و تفریط چیست؟ عرف جامعه، عرف مومنین، نوع کار فرهنگی، شرایط سنی، هدف، چشم انداز، سلیقه فردی یا چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سهیل اسکندری
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ ۱۳:۳۷

اوهههههههههههههههههه. چه قدر کامنت و نظر خدا رحم کنه

پاسخ به این نظر
پایه سوم
۱۳۹۳/۱۲/۲۰ ۲:۳۷

خدا به کی رحم کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


محمد مهدی
۱۳۹۳/۱۲/۲۰ ۱۳:۱۵

لبیک یا محمد ص. کامنتها عالی بود. اگر وقت کنم دوباره همه کامنتها را مرور میکنم.

پاسخ به این نظر
مرد ثابق
۱۳۹۳/۱۲/۲۰ ۱۴:۰۳

سلام. کاش غلامحسین و محسن عکس بچه های قدیمی هیئت را نیز برای کمپین به ارسن نیوز ارسال میکردند. درسته شما در هیئت نوجوانان عاشورایی فعالیت دارید ولی بهتر بود عکس بزرگتر ها و پیر غلامان را هم در بین عکس ها قرار می دادید. من از بچه های قدیمی هیات و مخلص همه هستم. ما عاشق محمد "ص" هستیم. درود بر شما

پاسخ به این نظر
بصیر
۱۳۹۳/۱۲/۲۰ ۱۴:۰۸

چقدر پست گذاشتند؟! هوووووووووو. معلومه که هیات منتقدای زیاد داره و البته منطق و پیشینه قوی تری داره. باریکلا به همه خصوصا خواص. چند بار جلسات یاد یارن اومدم عالی بود.

پاسخ به این نظر
عضوی از هیات
۱۳۹۳/۱۲/۲۲ ۸:۴۷

قصد نداشته ام تا به حال جوابیه ای بداشته باشم چون حضور غلامحسین کفایت لازم و کافی رو داره و به تنهایی از پسش بر میاد، اما در تکمیل صحبتهای غلامحسین و در جواب به برادر عزیزی که صادقانه نقد خودشون رو اینجا در میون گذاشتن، در امور فرهنگی مسایلی هست که مجال اون در این مقال نمیگنجه و قابل بحث بصورت عمومی نیست اینکه در شب 22 بهمن بچه های هیات در مراسمی حضور پیدا نکردند ، حال مهم نیست در چه مکانی بوده است حتی مصلی، دلیل بر این نیست که کوچکترین اصلی یا هدفی ، کمرنگ شده است، هیات رزمندگان در آن شب اتفاقا در شب 22 بهمن جلسه داشت که بیعت دوباره و اصولی و تجدید قوایی دو صد چندان با انقلاب و ولایت داشته باشه و حاج اصغر نعمتی از این منظر الگو و شاهد زنده ای بر این عقیده میباشد که بعنوان سالگرد جانبازی ایشان عده ای از جوانان پرشور و شعور شهرستان ، پیش پاهای فدا شده اش ، دو زانو تلمذ کرده و روحیه گرفتند، چرا باید جشن 22 بهمن را مختص حضور در مصلی قلمداد کنیم؟ آیا بهتر نیست جشنهای سالگرد حیات مادی و معنوی ما بعنوان جشن های دهه فجر را همه خودجوش برگذار کنند؟ اینکه هیات رزمندگان در آن شب در مصلی حضور نیافت اصلا و ابدا دلیل به عمدی بودن یا دلیل به دوری از آرمان های ولایت و انقلاب نبوده است !!! همه ی اون بچه هایی از هیات که در اون شب در جلسه بودند به اتفاق هم به میدان شهرداری با شوق و ذوق و هیجان و حماسه و شور و شعور ، حضور یافته و در بین مردمان دیگر ، چه آنها که از پشت بام خانه هاشان و چه آنها که در آن میدان حضور داشتند، به همراه همه مردم خوب ارسنجان، بانگ توحید و بانگ انقلاب را سر دادند و از خداوند عزیز و متعال، نصرت عظیم را خواستار شدند امیدواریم که همه دلسوزان در نتیجه گیری هایی که میکنند ناخود آگاهانه و از سر اشتباه غیر عمدی ، عده ای را ، شخصی را بدون دلیل محکم و حتی محکم ، به همین راحتی ، مخالف ارزشهای انقلاب و ولایت نکنند!!! این دوست عزیزی که بالای اولین پست آقا غلامحسین ، نظر شریف و صادقانشون رو دادن ، از نظر ما قابل احترام هستن و امیدواریم که خداوند همیشه تو زندگیشون نصرت بده انشاالله

پاسخ به این نظر
زیبا کلام
۱۳۹۳/۱۲/۲۳ ۱۶:۰۱

هیئتی ها این هروله که میکنید درست نیست و شاید عده ای مخالف اینکار باشن و بخاطر کار شما هیات نیان.

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۹:۳۹

زیبا کلام عزیز در مورد هروله در کامنت های بالا بطور مفصل توضیحاتی ارائه شده است. ولی حرف شما به صورت یک فرضیه می باشد نه حقیقت. درصورتی که اثبات شود تبدیل به حقیقت می شود. از طرفی خود شما هم در کامنت گفتید که شاید نیان شاید.... از طرفی ما در آخرای جلسه حدود 5 دقیقه هروله می کنیم و در صورتی که کسی با مبانی این نوع عزاداری آشناییتی ندارد یا حوصله استفاده از آنرا ندارد می تواند از آن قسمت مراسم استفاده نکند. این کار هیچ ایرادی ندارد. همانطور که مسن تر هایی که در جلسه حضور دارند به دلیل مشکلات جسمی نمیتوانند روضه و مداحی را گوش کنند و بعد از اتمام سخنرانی جلسه را ترک می کنند و اینکار هیچ ایرادی ندارد. ما به مبانی هروله اعتقاد کامل داریم و برای آن فلسفه داریم و نمی توانیم بخاطر چند نفر محدود و یا چند نفر که با این مبانی آشنا نیستند و یا افرادی که نمی خواهند این مبانی را قبول کنند هروله را حذف کنیم. خب اگر کاری بود که در هیچ جای دنیا انجام نمی شد و یا خلاف حکم مرجع بود ویا مثل قمه زنی باعث سوء استفاده دشمن علیه تشیع می شد ما مجاز به اینکار نبودیم ولی واقعا این موارد به هیچ عنوان مطرح نیست.


عیب یاب
۱۳۹۳/۱۲/۲۳ ۱۶:۰۵

جلسات طولانی خیلی خسته کننده هست. باید جلسات هیات بیشتر از یکساعت زمان نبرد تا مردم زده نشوند.

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۹:۵۰

عیب یاب محترم مدت زمان برنامه های ما طبق مراسمات بزرگ کشوری می باشد و البته کمتر از آنها نیز انجام میگیرد. خب یکساعت خیلی کم هست و نمیتوان جلسه را هم جمع کرد. در صورتی که شما در جلسه ای حضور داشتید که در نیمه های آن به دلایل مختلف خسته شدید میتوانید جلسه را ترک کنید و هیچ ایرادی ندارد. امام جمعه محترم شهرستان هم در بعضی از مراسمات تا آخر جلسه حضور دارند و در بعضی جلسات بنا به مشغله نمی توانند تا آخر جلسه حضور داشته باشند و جلسه را ترک می کنند. و اینکار هیچ ایرادی ندارد. همانطور که در هیات های مختلف زنجیر زنی شهرستان در ماه محرم هرکس هر لحظه دوست داشته باشه وارد مراسم میشود و هر لحظه دوست داشته باشه از جلسه خارج می شود. البته ما سعی کردیم که مدت زمان جلسه متناسب با عموم مردم باشد ولی نمیتوان جلسه را از یک حدی کمتر کرد.


رضا نعمت الهی
۱۳۹۴/۱/۲ ۱۸:۵۲

من عاشق حضرت محمد ص هستم

پاسخ به این نظر
امین گفتار بی کینه
۱۳۹۴/۱/۱۱ ۸:۱۴

سلام من به نوبه خود ازاعضا محترم وجوانان ونوجوانان هیئت رزمندگان به خاطر برگزاری دهه اول ودهه دوم ایام شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهراسلام الله علیه تشکر میکنم شما عزیزان آبروی اسلام وآبروی شهرستان را خریدید اجر ومزد دنیوی و اخروی آن به خداوند بزرگ وائمه معصومین بخصوص خود حضرت زهرا وامام زمان(عج) خوب بعضی کارها سلیقه ای است مورد پسند عام نیست یا افراط است ۱- ببینید مقام عظمای ولایت حضرت آقا هم رعایت کردند واز شب سوم فروردین جلسه عزا بر پا کردند اما شما درست شب عید چه توجیه دارید؟ ۲ -اصرار دارید همه لباس مشکی بپوشند مگر غیر مشکی نمیشود گفت یا فاطمه. ۳- مصلی را با پارچه مشکی بسیار محدود کردید و چیزی بدست چند نوجوان دادی که مردم را به داخل بفرستند جای دیگر مصلی نمیتوان عزاداری کرد یاگوش به سخنرانی داد. ۴- باباجون مگر آدمی چقدر اشک دارد که سخنرا ن روضه ومداح اول بیست دقیقه روضه ومداح دوم هم روضه میخوانند وهمه انتظا ر اشک ریختن دارند و رو میزنند گریه کنید اشک بریزید. ۵ -درغذا پختن وتوزیع آن هم که بی نظمی واسراف چه ظهر وچه شب وجود عینی داشت. یک سؤال هم ازروحانیون وسید های بزرگوار چرا حضور ندارند غیر از حاج آقااحمدی بقیه خوشگذرانی بودند یا ازشدت گریه وزاری نای راه رفتن نداشتند!!!؟ «پیشنهاد میکنم یک سایت مخصوص هیئت ارسنجان راه اندازی کنید وهمه عکسها وفیلم ها وپاسخ ها رادر آنجا با حضورونظر عزیز دلمان جانباز بزرگوار سرتیپ پاسدارحاج اصغر نعمتی داشته باشید. بازم میگویم دوستان دارم قد خودم اگر ناراحت شدید مثل الآن من یک لیوان آب ولرم بنوشید یک صلوات به روح همه شهدا بفرستید . یک شوخی هم با«مرد ثابق»اولا سابق درست است دوما یعنی الآن مرد نیستی چرا!!؟

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۴/۱/۱۱ ۱۸:۰۲

ممنون از نظرتون در مورد نوجوان ها و جوانها. خود شخص بنده با تمام صحبت های جنابعالی در کامنت موافق هستم و البته مورد 2 و 3 بخاطر یکدستی، همدلی و همنفسی بد نیست و بهتره انجام بشه، ولی نباید اجباری در کار باشد. جواب انتقادات شما را باید دیگر دوستان دست اندرکار بدهند. والعاقبه للمتقین


هاشم حسن شاهی
۱۳۹۴/۱/۱۸ ۱۶:۰۷

سلام. از امین گفتار بی کینه ممنون هستم که با نظرات خوبشون ما رو در بهتر برگزاری جلسات کمک میکنن. در مورد پذیرایی نهار و شام شهادت باید بگم که شام در قسمت مردا کاملا با نظم بود و بنده مشکلی در پذیرایی شام ندیدم اما در مورد نهار که روی تپه شهدا بود حرفتون رو تا حدودی قبول دارم چون حجم کار واقعا سنگین هست و رسیدگی به این جمعیت واقعا سخت هست که سعی میکنیم در برنامه‌های آینده بهتر عمل کنیم. بازم ممنون از نظرات شما. یاعلی

پاسخ به این نظر
هاشم حسن شاهی
۱۳۹۴/۱/۱۸ ۱۶:۲۹

در مورد سخنران و مداح که زیاد روضه میخونن ما هم چندین بار به مداح و سخنران تذکر دادیم ولی بعضی مواقع خود مداح و سخنران تشخیص میدن که چقدر روضه بخونن. ما نمیتونیم وسط روضه خوانی بیایم روضه رو قطع کنیم فقط میتونیم تذکر بدیم که این کار رو هم کردیم. در مورد جمع شدن زیر یه سقف برای عزاداری باید بگم که نمیشه جمعیت پخش بشه تو مصلی چون پراکندگی جمعیت باعث میشه جلسه با کیفیت مطلوب برگزار نشه و تو قرآن هم میخونیم که (ید الله مع الجماعت) پس پراکندگی تو مصلی معنی نداره. و در مورد لباس مشکی هیچ اجباری نیست ولی اگه همه یه دست باشن جلسات اهل بیت با نظم بهتر و این نظم بهتر باعث میشه که جلسه باشکوه بیشتری برگزار بشه. یاعلی

پاسخ به این نظر
علی رضایی
۱۳۹۴/۲/۲۴ ۱۱:۲۲

ارسن نیوز ترسو

پاسخ به این نظر
مشتی
۱۳۹۴/۴/۲۲ ۰:۳۰

چرا کسی کامنت نمیذاره دیگه؟؟؟

پاسخ به این نظر
امیرحسین غریبزاده
۱۳۹۴/۴/۳۰ ۱۶:۱۰

سلام گرم به تمام بچه هیاتی های با ادب که به این زیبای سینه می زنند من همه شما رو دوست دارم

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۴/۵/۱ ۱۰:۴۵

سلام بر امیر حسین. ممنون از نظری که گذاشتی. امیر حسین از بچه هایی هست که هم در درس و هم اخلاق و هم ورزش رتبه اول می باشد. امیدواریم همیشه موفق باشی.


amirhosseingharibzadeh
۱۳۹۴/۴/۳۰ ۱۶:۲۰

سلام به تمام بچه هیاتی های امام حسینی من شما رو خیلی دوست دارم

پاسخ به این نظر
amir