سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵,Jan 24 2017
عضویت در خبرنامه

در پی اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص):

شما هم به کمپین «عشّاق محمد(ص)» پایگاه ارسن نیوز بپیوندید

۲۶ دي ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱:۱۴ کد مطلب: 806


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ارسن نیوز؛ در پی اهانت مجدد مجله فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) که با حمایت دولت های غربی صورت گرفته است، موج محکومیت این اقدام ضدبشری در بین مسلمانان و حتی برخی پیروان ادیان دیگر به راه افتاده است.

از پیام ها و سخنرانی ها گرفته تا کمپین های مردمی در فضای مجازی. مردم شریف ارسنجان نیز به دعوت ما، پیوستن به کمپین "عشّاق محمد(ص)" را آغاز نموده اند. آنچه در این جا ملاحظه می کنید اولین سری از این عکس ها است که مختص علاقه مندان به فوتبال می باشد که امروز میزبان غلام حسیم پیروانی هم بودند. از دیگر مخاطبان هم می خواهیم با ارسال عکس های زیبای خود به ایمیل سایت به این کمپین بپیوندد.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/224224









عالیه تخفیفی
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۳:۱۳

من عاشق محمد صلی الله علیه و آله هستم

پاسخ به این نظر
مهم نیست
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۲۳:۴۹

خدایی ژست گرفتنت عالی حاج مهدی .................

پاسخ به این نظر
دانش
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۷:۴۹

اللهم صل علي محمد و آل محمد. ما عاشق محمد هستيم.

پاسخ به این نظر
عاشق محمد
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۸:۴۶

محمد(ص) معشوق همه حق طلبان عالم است. محمد (ص) معشوق و محمود خداوند است .

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۱۱:۰۳

من هم عاشق محمد(ص) هستم

پاسخ به این نظر
اسكندري
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۱۱:۳۰

درود خدا بر اشرف مخلوقات حضرت محمد ص

پاسخ به این نظر
خادم الحسینی(عاشق محمد(ص))
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۱۲:۵۵

"اللهم صلی علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم" نور پرفروغ خورشید هستی،منجی عالم بشریت، حبیب قلوب عالمین چه در آسمانها و چه در زمین،سرور و سالار ما، محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله) با یک فوت شیطان صفتان نه تنها خاموش نخواهد شد،بلکه روز به روزپرفروغ تر از گذشته در سرتاسر جهان خواهد درخشید. با وجود اینکه توهین (شارلی ابدو) جسارتی بزرگ به ساحت مقدس پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله)می باشد و خشم مسلمانان و حتی پیروان ادیان دیگر را در سرتاسر جهان برانگیخته است،اما بارها شاهد بوده ایم که اهانت های ضد اسلامی، اروپاییان را به کنکاش درباره قرآن و اسلام واداشته است. یک زوج تازه مسلمان دانمارکی که پس از انتشار کاریکاتورهای موهن به رسول اکرم در دانمارک، مسلمان شده اند،با انتشار نامه ای در فضای مجازی خطاب به مسلمانان نوشتند:"نگران اسلام نباشید،چرا که تصاویر کاریکاتوری موهن به نبی اکرم (صلی الله علیه و آله)، اروپاییها را به مطالعه قران و کنکاش در تعالیم دین اسلام وا می دارد"(جزئیات بیشتر در سایت خبرگزاری بین المللی قران (ایکنا)) جهت تعجیل در فرج منجی موعود بشریت، امام زمان(عجل الله تعالی فرجه){که با آمدنش کاریکاتور شیطان صفتان وابسته به آمریکا و اسرائیل در سرتاسر جهان رونمایی خواهدشد} صلوات.

پاسخ به این نظر
هادی رضایی
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۱۳:۲۸

اینجانب نیز به پیروی از حرکت زیبای شما به کمپین عشاق حضرت رسول صلواته الله علیه پیوسته و به سهم خود حرکت ناپسند رسانه خارجی را محکوم می نمایم.

پاسخ به این نظر
جعفرزارع خوشدل
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۱۳:۲۹

نورمحمد(ص) جان ها تمیز و تابناک به نور محمد است /دل شادمانِ عشق پاک وسرور محمد است/منت خدای را که گفت و محمد بیافرید/دین خدا بیان شعور محمد است/هر عصمت وصداقتی که ببینی در این جهان/بی شک ز نور آفتاب ظهور محمد است/هر جا که کاخ ظلم و ستم واژگون شده/حقا که از ندای حضور محمد است/آیدندای لطف و مرحمتی از دیار قدس /کین قدس هم مسیر عبور محمد است/یاران ،خدا صفای دوعالم نصیب کرد/مهدی(عج) ز رهروان صبور محمد است/ما خوشدل از رسالتیم و ولایت همیشگی/خوش آن دلی که جایگاه مرور محمد است...

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۲۱:۵۹

ماه فروماند از جمال محمد سرو نباشد به اعتدال محمد کور باد چشم دشمنان محمد(ص) امت محمد ودین محمد

پاسخ به این نظر
مهسا
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۲۲:۲۵

خدا با محمد (ص) است و محمد (ص) با خدا... ما مسلمانان را همین کافیست. درود و سلام خداوند بر محمد (ص) خاتم پیامبران.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۰:۱۶

ﺑﺎ ﺩﻳﺪﻥ اﻳﻦ ﺗﺼﺎﻭﻳﺮ اﺷﻚ ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺎﻡ ﺣﻠﻘﻪ ﺯﺩ....اﻟﻠﻬﻢ ﺻﻞ ﻋﻠﻲ ﻣﺤﻤﺪ و اﻝ ﻣﺤﻤﺪ

پاسخ به این نظر
موسوی
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۸:۲۸

درود خدا و سلام همه عالیمان به گل سرسبد هستی عالم حضرت محمد(ص)

پاسخ به این نظر
غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۹:۳۷

لبیک یا رسول الله ص

پاسخ به این نظر
نعمت الهی
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۱:۱۱

من هم عاشق محمد(ص) هستم : اللهم صل علي محمد و آل محمد

پاسخ به این نظر
شورابی
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۳:۳۰

عشق محمّد بس است و آل محمّد.....

پاسخ به این نظر
محبی پور
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۴:۵۱

سلام بر پیامبر مهربانی و رحمه للعالمین ؛ گویند عاشقی با عرب خوش است من عاشق عربم چونکه محمد عرب است لبیک یا رسول الله إن الذین یوذون النبی لعنهم الله فی الدنیا و الاخره ان الله و ملائکه یصلون علی النبی پس خدا و ملائکه دائما درود می فرستند اگه کسی توهین کنه از مقام رحمه للعالمین ذره ای کم نمیشود بلکه خودش ضرر میکند

پاسخ به این نظر
عشاق محمد
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۸:۳۵

انا احب محمد (ص) من عاشق پیامبرم هستم

پاسخ به این نظر
مریم
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۹:۰۴

السلام علیک یا رسول الله جزاک الله افضل ما جزا نبیا عن امته اشهد انک رسول الله و اشهد انک محمد ابن عبدالله

پاسخ به این نظر
Amir Hosini
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۹:۲۴

مرگ بر این کافران بی خدابه نظرمن حقشون بو مثل سگ بکشنشون لبیک یا رسول الله

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۲۰:۱۱

من عاشق مبارزه با دشمنان محمد(ص) هستم. لعنت بر منکرش

پاسخ به این نظر
منصور
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۲۲:۱۹

بیاییم همه با هم با راه وروش درست چهره پیامبر (ص)را به دنیا نشان دهیم کافیست از دریای برنامه های کامل زندگی که پیامبر ارائه کرده فقط قطراتی را به دنیا نشان دهیم و اشنا کنیم بی شک وضع خیلی فرق می کند چون کمبود دنیای تاریک امروزروشنایی های برنامه پیامبر ماست

پاسخ به این نظر
unknown
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۹:۰۶

صلی الله علیک یا رسوال الله

پاسخ به این نظر
جشنی
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۱:۵۰

من هم عاشق حضرت محمدم وآماده ام تا جانم را در راه دینم فدا کنم.

پاسخ به این نظر
امین اسکندری
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۲۴

من عاشق حضرت محمد ص و اهلبیت مطهرشان هستم. سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی / عشق محمد بس است و آل محمد

پاسخ به این نظر
نظرخادم الحسینی
۱۳۹۳/۱۱/۱ ۸:۴۵

بادرودوصلوات بیکران برروح منوروملکوتی پیامبرعشق ومهربانی،حضرت رحمه للعالمین وبامحکوم کردن عمل شنیع ومغرضانه شیطان صفتان جاهل به ساحت مقدس پیامبرعظیم الشان اسلام،بدینوسیله اعلان می داردکه مادانش آموزان،مدیریت ودبیران مدرسه سما(دوره اول متوسطه)باجان ودل به کمپین عشاق حضرت ختمی مرتبت(ص)می پیوندیم.به امیدتعجیل درظهورقطب عالم امکان حضرت بقیه ا...الاعظم روحی وارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا.

پاسخ به این نظر
فاطمه
۱۳۹۳/۱۱/۱ ۱۵:۴۶

اولین چیزی که در این جهان آفرینش خلق شد نور حضرت محمد (ص)واهل بیت طاهرش بود پس من عاااااااااااااااااااشق این محمد (ص)هستم

پاسخ به این نظر
خاکی
۱۳۹۳/۱۱/۱ ۱۵:۵۷

لبیک یا رسول الله ((اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک))

پاسخ به این نظر
م ح ارسنجونی
۱۳۹۳/۱۱/۴ ۲۲:۱۸

سلام من عاشق خلق وخو ؛روش و شیوه ودین وآئین «محمد» (صلی الله علیه وآله ) هستم وحاضرم جان خود را در راه برپایی ارزشهای اسلامی فداکنم.

پاسخ به این نظر
بچه پهلوون
۱۳۹۳/۱۱/۶ ۱۹:۳۲

sina