پنجشنبه ۳۰ دي ۱۳۹۵,Jan 19 2017
عضویت در خبرنامه

گلباران قبور شهدای ارسنجان در آخرین روز از هفته بسیج

۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۳۸:۲۱ کد مطلب: 716


در آخرین روز از هفته بسیج، قبور مطهر شهدای گرانقدر ارسنجان توسط تعدادی از مسوولان و کارکنان سپاه و نیروی انتظامی گلباران گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/224224









ناشناس
۱۳۹۳/۹/۷ ۹:۱۰

شهید والامقام قنبریان قبل از اینکه به درجه رفیع شهادت نایل شوند، یک دست لباس بسیجی به همراه یک چفیه را به برادرم هوشنگ می سپارند تا به مادرم بدهد تا به عنوان تبرک نگاه دارد، و گفته بودند که ممکن است شهید شوم. بعد از آن به شهادت رسیدند و مادرم این لباس را از آن زمان نگهداری کردند و فکر می کنم بعدها آن را به اصغر نعمتی سپردند. یاد این شهید گرامی باد.

پاسخ به این نظر
هادی رضایی
۱۳۹۳/۹/۹ ۰:۴۲

متاسفانه نام اینجانب در بالای این نوشته ام به جای "هادی رضایی" اشتباها "ناشناس" درج شده که احتمالا اشتباه خودم در وارد کردن نام بوده، و لذا عذرخواهی می کنم.


سهیل اسکندری پایه هفتم
۱۳۹۳/۹/۷ ۱۰:۵۱

عکس 7 و 8 خیلی زیبا است. واقعا خوش حال شدم که نام مدرسه شاهد ابتدایی را به نام چنین شهید گهربار و دلاور (شهید اصغر ابراهیمی) ثبت کردند. البته من خودم یه پاورپوینت برای ایشون سال گذشته که در مدرسه شاهد بودم ساختم و به استان فرستاده شد. به هر حال دوست دارم یک تشکر هم از مدیر ارسن نیوز (آقای شفیعی) داشته باشم چون از هیچ تلاشی برای تهیه گزارش و خبر از شهرستان زیبایمان دریغ نمیکند.

پاسخ به این نظر
شرمنده شهدا...........
۱۳۹۳/۹/۸ ۷:۵۹

شهيد سعيد است و شهادت سعادت.... كاش راه و رسم شهدا را پيشه كنيم و نه فقط در مراسمات و مجالس بلكه دل و ذكر و جانمان هم سو با شهدا شود... چرا كه آنان كه رفته اند كاري حسيني كرده اند و آنان كه مانده اند بايد كاري زينبي كنند.. پس مسئوليت ما كه مانده ايم سنگين است.. لبيك يا حسين(ع) ؛ لبيك يا زينب(س)

پاسخ به این نظر
سعید اسکندری پایه هفتم
۱۳۹۳/۹/۱۰ ۲۰:۴۰

محمد حسین
۱۳۹۴/۲/۵ ۱۹:۰۲

من از همه عکس ها خوشم امو و جاهای زیبا و مذهبی و ارام کننده دل را نشان داد مممنونم جناب اقای شفیعی و صلواتی برای شادی روح شهدای عزیز(شهدا شرمنده ایم)

پاسخ به این نظر
sana
۱۳۹۴/۴/۲ ۱۲:۱۶

ممنونم از همکاریتون با از دیدن عکس ها لذت بردم

پاسخ به این نظر
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  
گلباران قبور شهدای ارسنجان در آخرین روز از هفته بسیج