سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵,Jan 24 2017
عضویت در خبرنامه

سخنی با استاندار فارس:

«امید» ارسنجانی ها به «تدبیر» چه کسی باشد!؟

۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶:۲۷ کد مطلب: 708

استاندار و مسوولین استانداری و البته نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی، در سفر های خود به ارسنجان همواره از اهمیت این شهرستان در عرصه های مختلف و ضرورت خدمت هرچه بیشتر به مردم آن سخن می گویند

از پایان مأموریت بخشدار سابق بخش مرکزی ارسنجان 4 ماه می گذرد و ظاهراً تعیین جانشین وی هنوز اندر خم یک کوچه است! بخش مرکزی ارسنجان که شامل بیش از 80 پارچه آبادی و روستاست، در این مدت بی متولی مانده و فرماندار ارسنجان به تنهایی باید علاوه بر وظایف خود، به امورات بخش مرکزی هم رسیدگی کند و قضیه آن جا جالب تر می شود که بیش از دو سال است که اطاق و صندلی معاون فرماندار ارسنجان هم خالی است! احتمالاً اگر به اطاق های این دو سمت در فرمانداری ارسنجان سری بزنیم مشاهده خواهیم کرد که بر میز و صندلی بخشدار مرکزی 4 میلیمتر و میز و صندلی معاون فرماندار هم 40 میلیمتر خاک نشسته است! به خصوص با این فضای غبار آلودی که همیشه بر افراد و گروه های سیاسی ارسنجان حاکم بوده است، احتمالا میزان خاک مورد اشاره بیش از برآورد ماست!

بدیهی است پاک کردن گرد و خاک نسشته بر این میز و صندلی ها، قیل از آنکه وظیفه ی آبدارچی های محترم فرمانداری باشد، وظیفه ی مسوولان بالادستی از جمله مدیران کل مربوطه در استانداری فارس و البته شخص استاندار است، که لازم است با پایان دادن به این وضعیت عجیب و تعیین مسوولینی که باید در این سمت ها به کمک فرماندار ارسنجان بیایند و به پیگیری امور مردم ارسنجان مشغول شوند، توجه خود به این شهرستان را نشان دهند.

در حال حاضر همانطور که قبلاً هم گفته ایم، فرماندار ارسنجان همچنان باید به تنهایی بار اداره ی شهرستان را به دوش بکشد، در همه جلسات و مراسم مختلف حضور داشته باشد، به مأموریت های محوله از طرف استانداری برود، به درخواست های ارباب رجوع فرمانداری و بخشداری رسیدگی کند، و در عین حال در پی برنامه ریزی های بلندمدت و پیگیر خروج شهرستان از وضعیت فعلی اقتصادی هم باشد!

ما که نمی دانیم گیر کار در کجاست و «امید» مان به «تدبیر» چه کسی باید باشد و قفل اطاق بخشدار مرکزی و معاون فرماندار ارسنجان با چه «کلید» ی باز می شود!؟ اما همین قدر می دانیم نیروهای شایسته برای این سمت ها زیاد است و فقط کمی اهمیت دادن به امورات مردم و کنار گذاشتن افکار و سلیقه های اشخاص جناحی لازم است تا مسوولین امر زمینه ی پاک شدن گرد و خاک نشسته بر امورات مردم شهرستان، به خصوص اهالی محروم روستاهای بخش مرکزی را فراهم کنند. به خصوص آن که استاندار و مسوولین استانداری و البته نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی، در سفر های خود به ارسنجان همواره از اهمیت این شهرستان در عرصه های مختلف و ضرورت خدمت هرچه بیشتر به مردم آن سخن می گویند. با این حال مشخص نیست به چه علت تعیین این دو سمت این قدر مشکل شده و به درازا کشیده است!؟

 

از دست و زبان که برآید     کز عهده ی حلّش به درآید!؟

انگار نه انگار که جانم،              باید به عمل کار برآید!

 

 

 

مطالب مرتبط:

ابلاغ حکم فرماندار ارسنجان / تعیین معاون و بخشدار، شاید وقتی دیگر!

 

ارسنجان دوباره تک مسوولی شد:

شهرستانی که نه فرماندار دارد، نه معاون فرماندار و نه بخشدار!

 

 

اندر احوالات عجیب و غریب ارسنجان:

شهرستان تک بخشی و حالا تک مسوولی! احتمال حضور وزاری سابق در ارسنجان!

 

 

انتهای پیام/224224









ناشناس
۱۳۹۳/۹/۲ ۱۳:۰۹

احتمالاً کلیدش شکسته که باز نمیشه!؟

پاسخ به این نظر
صادق
۱۳۹۳/۹/۶ ۱۴:۴۷

هم کلیدش شکسته هم احتمالا مرودشتی پیدا نشده.حالا هم اگه هم بخواهند بومی بگذارند کسی رو می گذارند که تو انتخابات بعدی مجلس بتونه رای ارسنجان را بشکند تا ارسنجانی رای نیاورد.


یک منصف
۱۳۹۳/۹/۶ ۲۱:۵۴

تو رو خدا یک نمایتده قوی و بومی پیدا کنید و با اتحاد با پاسارگاد و بعضی بخش های دیگه بتونیم با اتحاد به این سیاست بازی ها پایان بدیم.ارسنجان شده گوشت قربونی


مهم نیست
۱۳۹۳/۹/۲ ۱۳:۵۱

واقعاً باز کردن این قفل کار سختی است چون یک نفر مانند مهندس اسکندری خیلی کم پیدا میشه

پاسخ به این نظر
ب.ن.ا
۱۳۹۳/۹/۲ ۱۳:۵۲

سلام نمیدونم کی این سیاسی بازیها می خواد تموم بشه دائم در سخنرانی هامون دم از عدالت و دین و دیانت و خدا و پیغمبر می زنیم ولی در عمل چی؟ بخشداری که جز محبوبترین بخشدارها بود باید بره کنار چون که در جبهه و حزب ...... نیست خدا بداد اون دنیاتون برسه اگه قراره عدالت رو بخاطر سیاسی بازی زیر سوال ببرم هیچ وقت پستی نگیرم . . . گرد و خاکت قابل تقدیره اقای سردبیر

پاسخ به این نظر
سهیل اسکندری پایه هفتم
۱۳۹۳/۹/۲ ۱۴:۴۲

جالب بود.

پاسخ به این نظر
سعید اسکندری پایه هفتم
۱۳۹۳/۹/۲ ۱۴:۵۵

حسن برومند
۱۳۹۳/۹/۲ ۱۶:۵۹

باعرض سلام خدمت سردبیر محترم با این مطلب باحالی که روی سایت گذاشتی.من میدونم آقای برومند باید غرورش بشکنه بره دوباره از آقای مهندس اسکندری درخواست کنه که بیاد بخشدار مرکزی بشه گمون نکنم تو این گروه سیاسی جدید که اومده رو کار کسی باشه که بتونه مثل مهندس اسکندری به اوضاع این روستا ها برسه.شما برید نظر خواهی کنید از تمام روستاهها .چون من خودم روستای هستم دارم میبینم

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۹/۴ ۱۳:۲۴

دیشب که آقای نوبخت سخنگوی دولت خبر خوبی داد ! گفت سال دیگه هم مبلغ یارانه ها همینه ، دستشون درد نکنه که کمش نکردن خدا سایه این دولت را از سر خودشون کم نکنه .

پاسخ به این نظر
شهروند...
۱۳۹۳/۹/۴ ۱۴:۳۳

مخاطبين محترم..!!! چرا سر درد نكرده را دستمال ميبنديد!!! مگر قرار است در اين شهرستان كاري مفيدي صورت پذيريد كه نياز به چند مسئول رده بالا باشد!! شهر توسعه يافته نياز به امكاناتت و مسئولين اضافي ندارد. با توجه به متن خبر كه فرموده اند فرماندار يك تنه كارها را انجام و به مأموريت نيز مي رود.!! مگر روزهايي كه ايشان مأمور يا خارج از شهرستان هستند چرخ !! نمي چرخد... آخه كشتي و يا قايقي كه لنگر انداخته است نياز به ناخدا و خدمه ندارد...!! من مطمئن هستم آقاي فرماندار هم كه نباشند آنقدر فرهنگ مردم بالا مي باشد كه خودشان گليم خودشان را از آب ميكشند و نياز به كسي ندارند. پس اتاق معاون و بخشدار نياز به كليد ندارد.. البته عده اي هستند كه مشغول ساختن عروسكي هستند كه شب با دست آنان كوك و روز به ساز آنان برقصد..!! هيچ نگران نباشيد.. ماه يك شبه زير ابره.. اما دوشبه ميان زمين و آسمان پيداست..!!!! شهدا خون دادند ما چه كرديم....!!!

پاسخ به این نظر
آی پی منو مسدود نکن
۱۳۹۳/۹/۴ ۱۵:۵۷

ip منو مسدود میکنید ؟ میگید شاید تغییر آی پی بلد نیستم ....

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۹/۶ ۸:۳۶

فعلا که فرماندار به تنهایی سکاندار است با وجود ی که معاون ندارد ، بخشدار ندارد ، کارشناس فنی(مهندس کشاورز و حمید زارعی را ندارد ، حراست ندارد و . . . ندارد .الحمدلله فرماندار امور را رفع رجوع می کند ، به مأموریت های خارج شهرستان می رود و در تمام جلسلت درون شهرستانی هم خودش شخصا شرکت می کند .این می تواند چند دلیل داشته باشد اول این که فرماندار خیلی قوی است و در 24 ساعت 30 ساعت کار می کند دوم این که شهرستان مشکل خاصی ندارد و همه کارها بر وفق مراد است سوم این که فرماندار سابق اقای جاویدی و حسین شیری و بخشدار اقای اسکندری که تلاش شبانه روزی داشته اند بی خودی تلاش کرده و سرو صدا می کرده اند و بی خود از وجود مشکلات زیاد می نالیده اند .جا دارد از نماینده محترم و پرتلاش شهرستان که همه مشکلات را حل کرده اند تشکر نماییم باید مجسمه ایشان را از طلا ساخت و بر دروازه شهر نصب نمود

پاسخ به این نظر
با شناس!!!!
۱۳۹۳/۹/۸ ۸:۴۶

آقا يا خانم ناشناس.. چشم نخوري ايشالله.. يا از قضايا مطلع نيستيد يا مطلع هستيد خودتون رو زدي كوچه علي چپ... آگر آقايان و مسئولين قبلي داد و فرياد مي زدند چون كشتي و قايقشان ميان دريا و طوفان بود.. حال كشتي و قايقي كه لنگر انداخته نياز به ناخدا ندارد!!! خيلي ساده بگويم.. اگر در آش رشته سبزي و نخود و لوبيا نباشد آيا آن آش مزه خوبي دارد.. حال كه صندلي معاون فرماندار و بخشدار مركزي خالي است شرايط و موقعيت كار فراهم نمي شود؟؟ كسي نگفته و نمي گويد كه فرماندار توان ندارد.. ولي بايد باور كرد كه ظرفيت و توان فرماندار آنقدر نيست كه بتواند موارد مربوط معاون و بخشدار را صددرصد پيگيري نمايند..!!! خدمات و زحمات نماينده را نيز نمي توان كتمان كرد.. و روي كرد وي در حال حاضر تبليغاتي است و هدف آن است كه بتوانند دوره آينده نيز موفق شوند تا بتوانند كارهاي نيمه تمام را به پايان برسانند.. ساده تر بگويم يك دانش آموز ضعيف با يك دانش آموز قوي در كلاس درس يك شرايط را دارند؟؟ آيا برخورد معلم با هر دو آنان يكي است..؟؟ نظر شما كاملا ابتدايي و بدون كارشناسي بود... انشاء الله در نظرات بعدي تجديد نظر كنيد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ناشناس
۱۳۹۳/۹/۷ ۲۱:۳۰

بله وقتی یه شهرستان بدون بخش باشه وچند تا دهستان قابل تو این زمینه باشه معلومه دیگه چیمیشه

پاسخ به این نظر
امین
۱۳۹۳/۱۱/۵ ۱۳:۵۹

احسنت به آقای شهروند... واقعا گل گفتی مگه بخشدار که داشتیم چه گلی به سر روستاها زده که با نبودش بیچاره ایم. خداوکیلی اگه نمیگفتی هم غیبتش حس نمیشد.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۵ ۱۵:۴۴

منظور شهروند چیز دیگری بوده. این کامنت مثلاً امین دقیقاً از طرف همین افرادی هس که این وضع رو پیش آوردن. اصلاً مگه تو روستایی هسی؟ خود روستایا از هر کسی بهتر می دونن بخشدار قبلی چه کارا براشون کرد و الآن تو چه وضعی هستن. تو پشه و سالک و سگ و زباله غرق هستیم هیچ کسم پیگیر امور نیس. بر باعث و بانی های این وضع لعنت ابدی


ناشناس
۱۳۹۳/۱۲/۶ ۸:۰۴

نه کلیدیشکسته شما مثل سابق به دنبال باند بازی هستید رای ملت را قبول ندارید اگر کسی بابدلتان نباشد چه کارها که نمیکنید تقوی مهم است که رعایت نمیشه

پاسخ به این نظر
ارسنجونی
۱۳۹۵/۵/۲۴ ۱۶:۱۱

ارسنجون که شهر نیست از اول هم اشتباه شده نباید اسم شهر روش میذاشتن اونم یه روستایی هست مثل خبریزو علی آباد. سالهاست که با بخشداری مرکزی اداره میشه این عرضه را نداشته که مثل شهرستانهای جنوب حالا لااقل چندتا بخش هم داشته باشه. خلاصه خیلی به روستای ارسنجون امیدوارنباشین .

پاسخ به این نظر
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  
«امید» ارسنجانی ها به «تدبیر» چه کسی باشد!؟