سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵,Jan 24 2017
عضویت در خبرنامه

عزاداری دانش آموزان ارسنجان در سوگ نوجوان شهید کربلا

۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲:۵۱:۳۱ کد مطلب: 672


همزمان با سراسر کشور همایش دانش اموزی احلی من العسل در ارسنجان برگزار شد.

در این برنامه که از طرف آموزش و پرورش، هیأت رزمندگان اسلام و بسیج دانش آموزی سپاه ارسنجان و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوول آموزش و پرورش ارسنجان ترتیب یافته بود، دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول و دوم ارسنجان به همراه مدیران و معلمان خود با به راه انداختن دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی از 3 نقطه شهر و حضور در مصلای نماز جمعه، یاد نوجوان شهید کربلا حضرت قاسم ابن الحسن(ع) را گرامی داشتند.

این همایش با برگزاری نماز جماعت و گسترانده شدن سفره نذری ناهار پایان یافت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/224224

 

 

 









ارسنجونی بیطرف
۱۳۹۳/۸/۱۴ ۸:۰۹

احسنت به این همت بچه ها و مسولین آموزش و پرورش ، راستی پس چرا هی میگن رئیس آموزش و پرورش اون وری ؟!!!

پاسخ به این نظر
کامی
۱۳۹۳/۸/۱۴ ۹:۲۳

منظورتون از اونوری هست چی هست؟!!!


شهردار
۱۳۹۳/۸/۱۴ ۸:۴۴

عزاداری همه شما قبول انشاالله درسال بعد درحرم امام حسین ع حضورداشته باشید

پاسخ به این نظر
دلسوز
۱۳۹۳/۸/۱۴ ۱۴:۳۲

عزاداری با استقبال و همکاری خوب مدیریت و پرسنل اموزش و پرورش و مدیران و همکاران محترم مدارس تحت عنوان هیأت یاوران مهدی (عج) به خوبی انجام شدالبته بارندگی باعث شد برخی از برنامه های پیش بینی شده از جمله راه اندازی 3 سیستم صوتی و حرکت دانش اموزان از سه مسیر به طرف مصلی)دچار مشکل شود ولی بارش باران هم در این فصل سال و در اوج خشکسالی لطف و عنایت حضرت حق و اهل بیت (ع) می باشد .در مصلی می شد عزاداری خوب و گرمتری برگزار شود با این جمعیت دانش اموزی (1000نفر) .متأسفانه در این برنامه حداکثر فدای حداقل شد و اکثریت نمی توانند به خوبی برنامه های عزاداری را انجام دهند مثلا فراخواندن جوانان که جلو جایگاه ازدحام نمایند کار قشنگی نیست و این فرصت از بقیه گرفته می شود و در حاشیه قرار میگیرند . بیاییم از عزاداری مردم ایران در شهر های مختلف عبرت بگیریم (زنجان -یزد و و و )در مجموع حرکت خوب و مثبتی بود اجر همه به اقا اباعبداله و اهل بیت . دست همه دست اند کاران درد نکند .

پاسخ به این نظر
رضا شریفی
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۰:۵۲

انشالله از الان به بعد همه رو به عقب جایگاه میخونیم


110
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۱:۴۶

هه هه هه


مسعود
۱۳۹۳/۱۲/۲ ۱۱:۵۱

حد اکثر فدای حداقل یعنی چی؟ به نظم جلسه خیلی هم خوب بود. لطفا تبلیغات منفی علیه هیچ کس نداشته باشیم. وحدت ... وحدت .... وحدت... مطالبی که شما گفتید جزئیات هستش و خیلی مهم نبود. مهم حضور حد اکثری جوانهای شهرستان با ذکر ابی عبدالله ع و فرزند ایشان هست. انشاالله هرسال بهتر از سال قبل شود.


ارسنجونی بی طرف
۱۳۹۳/۸/۱۵ ۱۱:۱۹

منظور از اون وری یعنی جزو یه مسجد خاص نبودن !!!

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۸/۱۶ ۲۱:۴۰

سردبیر محترم ای کاش یه تصویری هم از مراسم باشکوه سالروز شهدای عزیز که در شوراب برگزار شد داشتید تا سایت صرفا مخصوص ارسنجان نباشه

پاسخ به این نظر
سردبیر
۱۳۹۳/۸/۱۶ ۲۲:۰۷

با سلام، در خصوص روستاها شخصاً توفیق داشتم تا در میان عزاداران عزیز بیش از 20 روستا (هرچند برای دقایقی) حضور یابم که تصاویر مربوطه پس از تدوین بر خروجی سایت قرار خواهد گرفت ضمن اینکه در این خصوص از اهالی روستا به خصوص دهیاران محترم انتظار می رود با سایت همکاری داشته باشند و موارد مربوطه را جهت انعکاس در اختیار سایت قرار دهند که علی رغم درخواست های متعدد تا کنون به جز چند مورد اینگونه نبوده است. با تشکر.


دلسوز
۱۳۹۳/۸/۱۷ ۱۴:۲۶

اقای سردبیر باید عرض کنم خود فردی که عنوان نموده باید از مراسم شهدا گزارش تهیه می کرد هم دهیار است و کاهلی از خود دهیاران محترم نیز هست .می بایست تصاویر برنامه های مختلف را برای جنابعالی ارسال نمایند

پاسخ به این نظر
آرشه