پنجشنبه ۳۰ دي ۱۳۹۵,Jan 19 2017
عضویت در خبرنامه

توسط یک شرکت پیمانکاری صورت گرفت:

ساخت اولین پل هوایی در ارسنجان!

۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵:۳۹ کد مطلب: 652


اگر این روزها از مسیر منتهی به باغ های عایشه گذر کرده باشید، حتماً متوجه یک سازه ی خارق العاده در بین راه شده اید! پلی که بر روی جوی آب قنات احداث شده که باعث ایجاد یک خیز با ارتفاع زیاد در مسیر شده است

و اگر پل مورد نظر را دقیق تر بررسی کنید متوجه می شوید که ارتفاع آن عمداً زیاد شده است تا ظاهراً لایروبی جوی آب راحت باشد!

 

 

 

 

اما این اقدام به نظر می رسد با اصول فنی و ایمنی سازگاری ندارد. شهردار ارسنجان نیز با ما هم عقیده است و در این خصوص گفت: « متأسفانه پلی که توسط شرکت قنات عایشه احداث شده، بر خلاف اصول فنی و ایمنی است و ممکن است در آینده باعث بروز حادثه در این مسیر که تردد از آن کم هم نیست شود.»

مجید ابراهیمی افزود: « محل پل مورد نظر خارج از محدوده ی خدماتی شهری است و لذا احداث آن وظیفه شهرداری نیست اما از طرفی این محل واقع در محدوده ی قانونی حریم شهر می باشد و لذا طی مکاتبه ای به شرکت احداث کننده ی پل، اخطار داده ایم که با توجه به خطرات ناشی از احداث غیر اصولی این پل و نارضایتی مردمی، ظرف 15 روز نسبت به جمع آوری پل اقدام نماید در غیر این صورت شهرداری از طریق مراجع قانونی و قضایی موضوع را پیگیری خواهد نمود.»

ظاهراً پس از اعتراضات، پیمانکار مربوطه با مخلوط ریزی سعی در کم کردن شیب خیز ایجاد شده در راه را داشته که قطعاً اصل موضوع را تغییر نخواهد داد.

 

 

 

انتهای پیام/224224









ناشناس
۱۳۹۳/۷/۲۸ ۶:۳۹

شهرداری به حوزه شهر برسه بعد گیر به اینو اون بده هرکی قبول نداره یه سر به کوچه هشت نه وده ساحلی شهرک بزنه اقای مدیر سایت برا شما هم سوژه جالبی هست وصد البته اگر شهرک امام با وجود داشتن شهروندان درجه 2!!!!!!حوزه شهری لحاظ شود

پاسخ به این نظر
جوان همشهری
۱۳۹۳/۷/۳۰ ۱۰:۱۷

مدیریت محترم سایت ، کارمند سابق شهرداری و رفیق گرمابه و گلستون اکثر کارمندهای شهرداری لطفا رایگان سایت خبری شهرداری نشو ، بلکه بلندگویی باش برا انعکاس فعالیت های ارگان های ، شهرستان و همچنین انعکاس کم کاری اونها میدونی تو هر خیابون چندتا چاله وجود داره که هرکدومش برا جلوبندی و لاستیک خودرو های ارزان قیمت ( پراید ارزونترینشون هست ) همشهریان ایجاد هزینه و خسارت میکنه ، البته تقصیر نداری چونکه بیشتر با پای پیاده از کوچه و پس کوچه ها تردد میکنی و احتمالا تا حالا پایت هم تو این چاله و برخی هم که گودال شده اند آشنا نیست ، خواهش میکنم از کم کاری های شهرداری حداقل تو بحث لکه گیری خیابون ها و چاله های موجود یه گزارش تهیه کنی نه اینکه حالا یه بنده خدایی تو جاده بین مزارع یا باغات با هزینه شخصی یه پل احداث کرده بره یه گزارش عریض و طویل تهیه کنی – اگه پای کاری اوکی بده با ماشین بیام دنبالت و بریم چاله ها و گودال های که تا حالا بیش از سیصد هزار تومان برا خودرو بنده خسارت ببار آورده گزارش تهیه کنیم که تازه این یکی از کم کاریهای شهرداری و کوچکترین معظل شهری می باشد . حالا ساخت ساز غیر مجاز تو باغات و تل سرخ که چندین ساختمان در حال احداث سراغ دارم که بدون گرفتن هیچ گونه مجوزی در حال ساخت می باشن – زیربنایی یکی از اونها که صاحبش هم همه میشناسن بالا 140 متر و با نقشه ویلایی در حال ساخت می باشه ( م ... ) بقیه مشکلات پیش کش شما و دیگر دوستانتون تو شهرداری و شورای شهر


سردبیر
۱۳۹۳/۷/۳۰ ۱۰:۵۴

با سلام. دوست عزیز اگر به دقت به آرشیو مطالب سایت بنگرید اتفاقاً اولین مورد مصاحبه انتقادی از شهرداری و شورای شهر بود که هنوز در ستون مصاحبه موجود است. همین مطلب هم با فرض دخیل بودن شهرداری در ماجرا پیگیری شد که پاسخ شهردار به ما اینگونه بود که شهرداری مجری نبوده است. بهتر است در اظهار نظر هایمان کمی دقیق تر بوده و قضاوت بی مورد نکنیم. در مورد عملکرد سایر ارگان ها هم اتفاقاً اکثر مطالب سایت به همین موضوع اختصاص دارد. ضمن اینکه بنده هیچگاه کارمند شهرداری نبوده ام بلکه به عنوان حسابدار در یک شرکت تعاونی خصوصی فعالیت می کردم. با تشکر.


ناشناس
۱۳۹۳/۷/۳۰ ۱۱:۰۴

با هزینه شخصی!!!!!!!!!!!!!! چی میگی برا خودت جوان همشهری؟ طرف از قنات عایشه پول گرفته. البته از اون طرف هم ما منتظرین ببینیم واقعاً شهرداری بعد 15 روز چه اقدامی میکنه!؟ البته نمیدونم از این 15 روز چقدش باقی مونده.


ناشناس
۱۳۹۳/۷/۲۸ ۸:۰۵

جناب سردبیر محترم این موضوع به نظر نمی رسد ارزش مطرح کردن در سایت داشته باشد

پاسخ به این نظر
اميد راننده اتوبوس
۱۳۹۳/۷/۲۸ ۸:۰۸

اين هم ازشاهكارهاي شوراي شهر ميباشد تهران پل هوايي مي زنن ارسنجون هم پل زده احسن.

پاسخ به این نظر
س
۱۳۹۳/۷/۲۸ ۱۲:۳۰

برو متن خبر رو بخون دقیق!


2
۱۳۹۳/۷/۲۸ ۸:۱۵

سهیل اسکندری کلاس چندم کجایی-نظر بدی

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۷/۲۸ ۱۰:۵۴

حالا پلي احداث شده قطعا خيلي هم هزينه شده اگر خطري هم دارد مي شود بانصب چند تابلو اين مشكل را حل كرد. به قدري مشكلات ساخت وساز در شهر وجود دارد كه نيازي نيست شهردار محترم به فكر خطر پل احداث شده در كوچه باغها باشد .ويا به فكر تخريب ان

پاسخ به این نظر
علی
۱۳۹۳/۷/۲۸ ۱۲:۲۸

جناب شهردار وراهنمایی رانندگی محترم شمادر تقاطع ها وخیابان شهر هم محل عابر پیاده علامت گذاری نکرده اید یا پاک شده بچه مدرسه از هرجا بخواهند عبور کنند ماشین با سرعت زیاد عبور می کنند این چند تا قوطی رنگ می خواهد شق القمر که نمی خواهد کنید حتما باید چند خانواده عزادار بشوند بعد اقدام کنید همدیگر مقصر کنید شهرداری در حوزه کوچه باغ ها بیشتر فعالیت دارد تادر شهر

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۷/۲۸ ۱۲:۲۸

ناشناس های فوق! اولاً پیگیری این موارد در سایت بجا هم هست و باید بیشتر هم بشه. دوماً درسته که شهر مشکل داره ولی روا نیست به هر بهانه ای مشکلی به مشکلات شهر اضافه بشه. سوماً اگر شما تخلفی در ساخت و ساز دیدی حتماً یکی مثل خودت اومده و گفته حالا ساختمانی ساخته شده و هزینه بسیار زیادی هم شده با یه جریمه حل میشه و.... چهارماً اگه شهرداری جلوی این تخلفات کوچک رو بگیره باعث میشه کسی به فکر تخلفات بزرگ تر نباشه. پس وقتی یه نفر می خواد با یه تخلفی برخورد کنه باید حمایتش کرد نه بهش تاخت. نکنه شماها خودتون ذینفع ماجرا هستین!!؟

پاسخ به این نظر
با شناس
۱۳۹۳/۷/۲۸ ۱۴:۰۸

با سلام. نا شناس هاي محترم اين پيامهاتون نابجا و "ناشناس" هست. دليلي نداره اگر جايي توي شهر وضعيتش بده جاهاي ديگه هم همينطوري بشه.اين پل به اصطلاح هوايي واسه اين كه در حوادث غيرمترقبه مردم زيرش قايم بشن و كاربرد اصليش هم بعنوان خاكريزه براي زمان جنگ... اين خندق بلا كه هوايي هم هست نه زميني!!!!! در مسير باغ پيوند هم هست وبراي تردد به خصوص در برگشت از مراسم ها كه شلوغه خيلي خطرناك و حادثه خيز هست. آقايون مهندس و كارشناساي قنات عايشه دست مريزاد؛ اجراي پل هوايي بين قشم و بندرپل رو حتما بايد بدهند به شما البته به شرطيكه از روي قشم ردش نكنين. ميريت محترم ارسن نيوز از انعكاس اين خبر مهم از شما متشكريم؛ فقط يه زحمت بكشين پيگيري كنين تا تو گينس ثبتش كنن تا.........!!!

پاسخ به این نظر
؟؟؟؟؟؟؟
۱۳۹۳/۷/۲۹ ۸:۲۱

سلام از مدیر سایت تشکر میکنم که تنها مشکل ارسنجان را مطرح کرد و پس از حل این مشکل شهر ما دیگر مشکلی ندارد. شما به عنوان رسانه وظیفه مهمتری دارید که از آن غافلید کسی که سراغ مشکلات شهر میرود باید ترتیب اهمیت ان مشکلات را رعایت کند و همچنین بیطرف باشد به قول دوست دیگر وضعیت شهرک امام خمینی از روستا ها نیز اسف بار تر است همچنین تردد دانش اموزان در شهر و.... امیدوارم که این نظر درج بشه علیرغم اینکه ازتون تعریفی نکردم و سراپا انتقادید

پاسخ به این نظر
کامی
۱۳۹۳/۷/۲۹ ۱۰:۲۸

اقایون مهننس منتقد. عنایت بفرمایید که اینجا رو بهش می گند کوچه باغ و یا بهتره گفت جاده بین مزارع(باغ ها) ، با استانداردها و محدودیت های خاص خودش. از جمله محدودیت های آن عبور سازه های آبی از اون هست. اینجا اتوبان و بزرگراه و آزاد راه نیست که یه همچین مانعی خطر بالقوه باشه . کما اینکه وسط راه های که گفته شد شاهد ساخت برج هایی به نام دست انداز یا سرعت گیر هستیم. القصه همانطور که گفته شد اینجا جاده بین باغ هاست و قرار نیست که وسایل نقلیه با سرعت بالا حرکت کنند که این پل براشون خطرناک باشه. برادر من خواهر من خوب شما می فرمااید چگونه این پل رو بسازن که امکان دسترسی و لایروبی آان به طور دایم میسر باشه؟ یادمون نرفته که در گذشته چگونه از همین محل به واسطه کوچک بودن و عدم کشش پل چقدر آب این نعمت گرانبها هدر می رفت. انصاف هم خوب چیزی هست برای آدم به خدا

پاسخ به این نظر
بی طرف
۱۳۹۳/۷/۲۹ ۱۰:۵۵

با این کاری که کردن باید هم تند و تند لایروبی کنن! همین سنگ و مخلوطای ریخته شده کنار پل، داخل جوی میریزه و هی باید لایروبی کنن! آخه پیمانکار و مجری کی بوده!؟ نمی تونسته با حداقل یه دانشجوی کاردانی عمران مشورت کنه تا راهنماییش کنه!؟ بعدم مسیر به اون پرترددی شما آقا کامی کنار پل بایست و به ماشین و موتوری ها بگو یواش برین یواش برین اینجا جاده بین مزارع هس!!


شهروند.........
۱۳۹۳/۷/۲۹ ۱۰:۳۰

مدير ارسن نيوز با سلام و تشكر ... بايد گفا عده اي از مخاطبان شما تمام به دنبال منفي بافي و ديد آنان كم و بيشتر نيمه خالي ليوان را مي بينند... آدرس دكتر يا روانپزشكي را در سايت به نمايش بگذاريد تا ضمن مراجعه به ديد مثبت به مطالب نگاه كنند و نظر بدهند.. !!!!!!!

پاسخ به این نظر
آشنا
۱۳۹۳/۸/۵ ۱۱:۲۵

سلام بر همشهریان عزیز ضمن تشکر از مدیر محترم سایت خواهشا" بجای انتقاد های بی مورد سعی همه بر این باشه که مشکلات کوچک و بزرگ شهرمون مطرح بشه با این نیت که شاید پیگیری بشه و حل بشه وگرنه با تیکه انداختن به همدیگه کاری از پیش نخواهیم برد.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۸/۲۱ ۰:۴۰

شهردار ارسنجان چرافکری به حال خیابان های شهر نمی کنی بی کیفییت ترین اسفالت ها در شهر ارسنجان ریخته میشود شهر های کوچک و تازه تاسیس از اسفالت توپکا استفاده میکنند شما چی هنوز خیابان روکش نشده اسفالتش ترک میخورد و کنده میشود در تقاطع های شهر از علایم راهنمایی و چراغ راهنما خبری نیست چراغ های چشمک زن هم خراب است در حالی که در شهر های دیگر از چراغ های ال ای دی استفاده میکنند ورودی و خروجی های شهر هم بسایار خراب است بروید فکری به حال شهر بکنید سری به شهر های دیگر بزنید متوجه میشوید

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۸/۲۱ ۱۴:۵۴

ها یعنی این پل هواییه احسنت احسن!!!!!!!!!

پاسخ به این نظر
728
۱۳۹۳/۸/۲۲ ۲۱:۵۷

سوژه جالبی هست و تصاویر گویای همه چیز است موفق باشی دوست عزیز.

پاسخ به این نظر
محمد
۱۳۹۳/۱۲/۱۱ ۹:۴۶

سلام این پل جای حرف داشت و باید تصحیح بشه از طرحش دراین سایت متشکریم

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۱۲/۲۷ ۲۲:۵۷

خیلی باحال بود چهارتا از این اخبار بذار بخندیم

پاسخ به این نظر
مهراد
۱۳۹۴/۲/۷ ۱۶:۵۱

ای دلم پوکیدم خدابرت بخات پل هوایی!!!!خخخخخ

پاسخ به این نظر
آشناس شهر
۱۳۹۴/۷/۴ ۹:۵۸

از در آمد آب عایشه در این مکان بجای پل معمولی پل برقی بسازید!!!!!

پاسخ به این نظر
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  
ساخت اولین پل هوایی در ارسنجان!