دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵,Jan 23 2017
عضویت در خبرنامه

تغییرات در شورای شهر ارسنجان:

انتخاب هیأت رییسه ی جدید شورای شهر ارسنجان با اجماع

۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲:۱۹ کد مطلب: 595

آقایان محمد جعفر اسکندری به عنوان رییس،مهندس مصطفی رحیمی به عنوان نایب رییس و حسین نعمتی به عنوان منشی انتخاب گردیدند.

در جلسه امشب شورای شهر ارسنجان، با حضور تمامی اعضا و نماینده فرمانداری، ترکیب هیات رییسه برای سال دوم دوره چهارم شورای شهر مشخص شد.

 

بر این اساس آقایان محمد جعفر اسکندری به عنوان رییس،

 

مهندس مصطفی رحیمی به عنوان نایب رییس

 

و حسین نعمتی به عنوان منشی انتخاب گردیدند.

 

همچنین آقایان محمد جعفر اسکندری با حفظ سمت، به عنوان سخنگوی شورا و علی اکبر ابراهیمی به عنوان خزانه دار انتخاب گردیدند. شایان ذکر است نمایندگان شورای شهر در شورای شهرستان، بدون تغییر آقایان محمد جعفر اسکندری و حسین نعمتی خواهند بود.

 

پس از این جلسه، رییس و سخنگوی شورای اسلامی شهر ارسنجان در گفتگو با ارسن نیوز، ضمن تشکر از زحمات و تلاش های آقایان علی اکبر ابراهیمی رییس و اسداله رضایی سخنگوی سابق این شورا گفت: « این جلسه در فضایی صمیمی برگزار گردید به طوری که به عنوان مثال آقای اسداله رضایی با توجه به عضویت شان در شورای حل اختلاف شهرستان و احترام به دیگر دوستان عضو شورا، از پذیرش هرگونه سمتی خودداری نمود و تعیین سمت ها بدون رأی گیری مخفی و با اجماع صورت گرفت.»

 

محمد جعفر اسکندری در ادامه ابراز داشت: «امیدواریم با وجود فضای دوستانه و صمیمی شورای شهر ارسنجان، همچون سال گذشته، شاهد رسیدگی و حل مشکلات شهری با در نظر گرفتن امکانات و توان مالی شهرداری باشیم، ضمن آنکه تلاش خواهیم کرد تعامل سازنده و خوبی هم با اعضای محترم شوراهای اسلامی بخش مرکزی و شهرستان و همچنین سایر ادارات و نهادها و به خصوص رسانه ها داشته باشیم و در جهت پیشرفت همه جانبه ی شهرستان گام های موثری برداریم، به طوری که شورای شهر فقط شورای شهرداری نباشد.»

 

 

مطالب مرتبط:

پاسخ شهردار و سخنگوی شورای شهر به پرسش های مخاطبان ارسن نیوز(بخش دوم). مجید ابراهیمی:

متأسفانه تعطیل و پلمپ مغازه های غیر قانونی در حیطه ی شهرداری نیست!

پاسخ سخنگوی شورای شهر به پرسش های مخاطبان ارسن نیوز(بخش اول). اسداله رضایی:

در 24 خرداد ماه سال گذشته، و در پی فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم لبیک گفتند و حماسه ی سیاسی را آفریدند / داستان بیمارستان ارسنجان و بیمارستان خیّرساز حاج رضا ابراهیمی داستان هزار و یک شب شده است

پرسشگری یک حق و پاسخگویی یک وظیفه است:

سخنگوی شورای شهر به سوالات مخاطبان ارسن نیوز پاسخ می دهد

عدم همکاری برخی از ادارات علت اصلی این وضعیت می باشد

برخي خطر زباله ها را از خطر اورانيوم بيشتر مي دانند!

اعضای شورای شهر، شهرداران شهرها و فرمانداران باید دارایی های خود را اعلام کنند

حمله ی لشکر زباله ها به طبیعت ارسنجان!

شهرداری اولین متضرر توقف مسکن مهر:

کاهش شدید ساخت و ساز مسکن در شهر ارسنجان

چه کسانی در ارسنجان تعطیلاتشان تعطیل است!

از دیده بوسی ها تا انتقاد صریح امام جمعه از شوراهای اسلامی ارسنجان

وضعیت فعلی تپه نورالشهدای ارسنجان

مجید ابراهیمی حکم خود به عنوان شهردار ارسنجان را دریافت کرد

شرح ارسن نيوز از جلسه ی چهاردهم دوره ی جدید شورای شهر:

احداث میدان میوه و تره بار در ارسنجان

 

انتهای پیام/224224

 









ارسنجانی ولایتمدار
۱۳۹۳/۶/۱۷ ۷:۴۲

خدا را شکر ما ارسنجانیها این اتحاد را میخواهیم وهمه ما باید تلاش کرده که جوی صمیمی را در شهر بوجود بیاوریم.جناح بندیهای سیاسی در ارسنجان معنی ندارد.پس بیایید با تأسی از شورای شهر جوی متحد وصمیمی در شهر ایجاد کرده ونیروهای متعهد ومتدین ومتخصص شهر را فارغ از جناح بندیهای سیاسی جهت پست های شهر معرفی کنیم.شورای شهر ارسنجان درود بر شرفتان

پاسخ به این نظر
س
۱۳۹۳/۶/۱۷ ۸:۵۱

ما هم امیدواریم اما بنده خدا، همه نیروهای بومی شهر که چه عرض کنم، شهرستان در سکوت و حتی حمایت برخی از همین آقایان قلع و قمع شده و خواهند شد. دلت خوشه ها! همه چیز رو همین جناح بازی ها و سیاسی کاری ها تعیین میکنه نه دلسوزی و تعصب روی ارسنجون.


زاپاتا
۱۳۹۳/۶/۱۷ ۷:۴۴

تقلب شده

پاسخ به این نظر
آینده نگر
۱۳۹۳/۶/۱۷ ۸:۳۷

تفاهم شورای شهر بسیار خوب است وامیدوارم پایدار بماند ودر سال آخر تفاهم با همدیگر منجر به تهاجم با یکدیگر بر سر ریاست نشود

پاسخ به این نظر
منتظر پاسخ
۱۳۹۳/۶/۱۷ ۹:۱۵

سلام پس پاسخ سوالات قبلی ما را کی میدهد رییس جدید یا سخنگوی قبلی؟ منتظریم مگه نمی گویند پاسخگویی یک وظیفه است؟

پاسخ به این نظر
سردبیر
۱۳۹۳/۶/۱۷ ۹:۲۲

با سلام. پاسخ سوالات از سخنگوی قبلی و شهردار اخذ شده و بزودی قسمت سوم آن منتشر خواهد شد. با تشکر.


استاندار گمبان
۱۳۹۳/۶/۱۷ ۱۱:۰۰

آرزوی تفاهم و موفقیت برای اعضای این تیم داریم سر بلندی ارسنجان آرزوی هر ارسنجانی است

پاسخ به این نظر
مطلع
۱۳۹۳/۶/۱۷ ۱۲:۰۱

دوستان یادتونه گفتم هدف آقای هادی رضایی از درج خاطرات پدر گرامیشان گرفتن لقمه هست ظاهرا" نتیجه داده و با توجه به اطلاعات رسیده قرار حکم بخشدار مرکزی ارسنجان براشون زده بشه رضای خدا کیلویی چند؟؟؟!!!

پاسخ به این نظر
دکتر خادمی
۱۳۹۳/۶/۱۷ ۱۷:۰۵

بسلامتی وارزوی موفقیت انشاله فعالتر از سالهای قبل بخصوص در اسفالت پشت استادیوم ولکه گیری جلوی مطب و....

پاسخ به این نظر
انصاف
۱۳۹۳/۶/۱۸ ۷:۴۹

شورای محترم شهر لطفا سری هم به کوچه های شاه ولی بزنید که اسفالت کنده شده وچاله های ان از جاده خاکی بدتر است همین جا هم مسیر به بعضی باغ و...می خورد

پاسخ به این نظر
آشنا
۱۳۹۳/۶/۱۹ ۷:۰۹

با سلام خدمت هیئت رئیسه جدید شورای شهر خواهشا آسفالت فاز 2 شهرک امام خمینی(ره) خیابانهای ساحل 6 و7 را در برنامه قرار دهید.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۶/۲۲ ۱:۳۱

اقایون شورای گل وبلبل شما ایقد ادعا دارین همه میدونن که کد خدا سواد کلاسیکش از همتون بیشتر هستش اگه واقعا اخلاص دارین چرا ایشون رییس نمیشه ها چر تازه از همتون هم محبوب تر هست ورای بیشتری هم اورده شورای پر ادعای گل وبلبل نایب رییسی یعنی پشم واینو بهش دادین تا مثلا هجمه های خودتون رو کم کنین

پاسخ به این نظر
كل غلوم.......
۱۳۹۳/۶/۲۳ ۱۳:۴۲

مدير ارسن نيوز سلام ابتدا شما مي بايست عكس هر پنح نفر را به نمايش مي گذاشتيد. تا عدالت و وحدت رعايت شود/دوم تبريك به آقاي حاج جعفر اسكندري مبني بر انتصاب رئيس شوراي شهر ارسنجان/ سوم خسته نباشيد به آقاي ابراهيمي از زحمات يكسال وي به عنوان رئيس شوراي شهر ارسنجان/ چهارم تشكر از همه كساني كه دلسوزانه براي شهر و شهرستان تلاش مي كنند/ پنجم طلب هدايت براي كساني كه خبرچین هستند و در صورت عدم هدايت، آنان را خوار و ذليل بگردند/ششم بجاي تفرقه و ايجاد اختلاف وحدت و همبستگي را پيشه كنيم/ هفتم نظر و دخالت بي مورد نداشته باشيم/ هشتم آقاي اسكندري براي رفاع حال مردم مثل منطقه ي ... آباد مسير باغ پیوند را ترميم و آسفالت كنيد تا همه از آن بهره مند شوند/ نهم اهالي محترم شهرستان(روستاها و شهر) اميذ ما بايد به خدا باشد نه نماينده مجل ، فرماندار يا استاندار. شهرستان ارسنجان قبل از انقلاب و بعد از انقلاب وابسته به كسي نبوده و خودشان در عمران وآباد و پيشبرد شهرستان سهيم بودند و خودشان گليم خود شان را از آب مي كشيدند . مسئولين نياز به حمايت مردم دارند / چرا ما آنقدر ذليل باشيم كه بنشينيم مسئولين آن هم افراد غير بومي براي ما كار كنندذ . خاك بر سر ما كه دست نياز به طرف مسئولين دراز كنيم. چرا اينقدر مسئولين را بت مي كنيم و مي پرستيم . مگر آنان نميگويند مردم ولي نعمتان انقلابند. همه ما مي دانيم آنان براي پست و مقام دست به هر كاري مي زنند . بياييم دست در دست هم دهيم و شهرستان را كمافي السابق آباد كنيم. و به مخاطبان بگويم كه عده اي از شوراها چه در شهر و چه در روستاها براي رفاه حال خودشان و به به و چه چه گفتن ديگران مردم را زير پاي خود له مي كنند . ما بايد آنان را شناسايي و با آنان برخورد نماييم. ديگر اختلافان قوم و قبيله اي ، شهري و روستايي و سياسي بازي هاي مريض بس است. تاكي....؟ براي چه كسي...؟ بخاطر چي .....؟ همت بلندار كه مردان روزگار با همت بلند به جايي رسيده اند.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۶/۳۰ ۱۲:۲۵

با سلام وعرض تبرک بمناسبت تشکیل هیئت رئیسه جدید شورای شهر ارسنجان ما اهالی فاز 2 شهرک امام خمینی(ره) کوچه 6 و7 تقاضای آسفالت کوچه هایمان را داریم که حداقل بعد از کذشت 5 سال سکونت در آنجا کی باید آسفالت شود. الان کوچه های روستا ها هم آسفالت شده ولی نمی دانیم ما جزء شهر نیستیم یا توجه به آنجا نمی شود.

پاسخ به این نظر
آشنای شهر
۱۳۹۴/۱۰/۱ ۱۲:۰۶

خیلی بهتر شد

پاسخ به این نظر
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  
انتخاب هیأت رییسه ی جدید شورای شهر ارسنجان با اجماع