سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵,Jan 24 2017
عضویت در خبرنامه

تودیع و معارفه مسوولین سابق و جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) ارسنجان

۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲:۲۲ کد مطلب: 587


مراسم تودیع و معارفه مسوولان سابق و جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ارسنجان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم ابتدا ابوالحسن افشاری مسوول سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ارسنجان گزارشی از دوره مدیریت خود ارائه نمود:

 

 

در ادامه حجة الاسلام محمدی امام جمعه موقت، دکتر کاووس رضایی از حامیان ایتام، سید محمد یوسف کاظمی فرماندار ارسنجان و اللهیاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، در سخنانی از خدمات مسوول قبلی این نهاد تقدیر و تشکر و برای مسوول جدید آن آروزی موفقیت نمودند:

 

 

 

 

 

سپس فضل الله شهریاری مسوول جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) ارسنجان در سخنانی ضمن تشکر از خدمات ابوالحسن افشاری، خواستار تداوم حمایت و کمک مردم و مسوولان به کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ارسنجان شد:

 

 

در پایان نیز با اهدا اوح تقدیر و هدایای از خدمات ابوالحسن افشاری تقدیر و حمک مسوولیت فضل الله شهریاری به وی اعطا شد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/224224









سعید اسکندری
۱۳۹۳/۶/۱۰ ۱۱:۵۷

چه همایش مجلل و باشکوهی.مرحبا به ارسن نیوز

پاسخ به این نظر
متحیر
۱۳۹۳/۶/۱۰ ۱۱:۵۹

1) برای اقای شهریاری آرزوی موفقیت داریم. امیدواریم با این اوضاع اقتصادی ارسنجون، افراد تحت پوشش این نهاد بیشتر نشن! 2) باز هم یک مرودشتی عزیز در ارسنجون سمت گرفت!! 3) حاج کاووس که تو این چند سال نقطه مقاومت در برابر اصلاح طلبا بوده چه جوری اینجا سخنرانی کرده!!!

پاسخ به این نظر
شیر فرهاد!
۱۳۹۳/۶/۱۰ ۱۲:۰۴

هآآآ! حتماً چشم خرزو خان ولایتشون رو دور ودیده که تونسته از خودش سخنرانی در وکنه!! هآآ چه ومیکنه ای خرزو خان!! بهخ!!


حح
۱۳۹۳/۶/۱۰ ۱۳:۴۵

وا لا به حضرت عباس قسم اينقدر تجمل گرايي براي چه هزينه اين چنين مراسمي مي دانيد چند ميگه نكينيد اينكار را فبلا كه اينطور نبود حسن خان متشكريم


ناشناس
۱۳۹۳/۶/۱۰ ۱۲:۰۵

جا دارد از زحمات چند ساله جناب اقای افشاری تشکر نماییم ایشان مرد گلی بود و برای مدیر جدید ارزوی توفیق نماییم

پاسخ به این نظر
علی
۱۳۹۳/۶/۱۰ ۱۲:۱۳

از اقای افشاری که واقعا فرد بسیار فعال ومدیری شایسته بود و واقعا درد اشنای مستضعفین بود تشکر می کنیم

پاسخ به این نظر
دوست
۱۳۹۳/۶/۱۰ ۱۳:۳۶

ملت ... ارسنجان .برید اسم شهرستان را کنید همون مرودشت که بهتره.چرا اعتراضی و ... چیزی نمی کنید؟

پاسخ به این نظر
شفتل قوس
۱۳۹۳/۶/۱۱ ۸:۵۱

پس كيو ميخواستي بكني رييس،يك فرد بالياقت دركميته وجود داره كه صلاحيت رييس شدن داشته باشه.بگذار همش كه مرودشتي وترك شدن اين يكي هم روش.بدبخت مردم خموش ارسنجون

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۶/۱۱ ۹:۳۲

از نظر حاضر در جلسه بهترین سخنرانی رو دکتر حاج کاووس رضایی ارایه داددن ان شاالله ریشه خزرو خان برا همیشه کنده شود که از تفکر غنی دکتر ارسنجونی ها بهر مند شوند .

پاسخ به این نظر
استاندار گمبان
۱۳۹۳/۶/۱۱ ۱۲:۴۹

با اجازه سعدی شیرازی هرکه امدریاست خود باخت رفت و آن را به دیگری انداخت ای که میزت رفت ودر خوابی فکر آنی که صندلی یابی مگذران وقت رابه دسته و باند عاقبت صندلی نخواهد ماند فکر ارباب رجوع باید کرد در پی ریاستی اگر برگرد این من هنوز استاندارم علت آنست که مردم دارم

پاسخ به این نظر
نعمت الهی
۱۳۹۳/۶/۱۱ ۱۴:۵۱

اززحمات آقای افشاری تشکر می نماییم ورییس جدید هم گول کارمندان حسود وچاپلوس رانخورد وخودش تصمیم گیرنده نهایی باشد

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۶/۱۶ ۱۷:۲۷

هنوز چندتا پست ریاستی دیگه مونده مشغول الذمه اید اگه کارگر فصلی بیکاری تو مرودشت هست ازش استفاده نکید

پاسخ به این نظر
سهیل اسکندری پایه هفتم
۱۳۹۳/۶/۱۶ ۱۹:۰۳

چقدر عکساتون ماته. چه کیفیت آزار دهنده ای. چه سوژه های بی نمکی. اگر هم امکان داره یکم تو گزارشاتون متون رو بیشتر کنید. دیگه این عکسا داره ناامیدم می کنه. البته این فقط و فقط یه انتقاد بود. از دستم ناراحت نشید.

پاسخ به این نظر
علی محمد زارعی کلاس هفتم
۱۳۹۳/۶/۱۸ ۱۵:۴۳

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه. ارسن نیوز باریکلا.

پاسخ به این نظر
ح ابراهیمی
۱۳۹۳/۷/۳ ۱۱:۵۶

چرا ما ارسنجونی ها اینقدر با خودمون مشکل داریم که تمام ریس ادارات از بیرون شهرستان میاد و هیچ اعتراضی نیست. اما اگه فردی با علم وتدبیر از ارسنجون منصوب میشد، تمام فامیلهای دیگه شروع به بد گویی و اینکه این پسر فلانی اس و خلاصه نمیگذاشتند کار کنه.تورو خدا یه کم عوض شید. دیگری بازم نماینده محترم جناب برومند باز از مرودشت رجال آورده واسه ارسنجان و سعادتشهر. ایول اون از جهاد اینم کمیته امداد

پاسخ به این نظر
ح ابراهیمی