پنجشنبه ۳۰ دي ۱۳۹۵,Jan 19 2017
عضویت در خبرنامه

صدور پروانه صید ماهی در اداره حفاظت محیط زیست ارسنجان

۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳:۵۰ کد مطلب: 578


ماهیگیری با قلاب به شرط رعایت اصول زیست محیطی و ایمنی، تفریحی سالم و سومند می باشد. هرچند متأسفانه با توجه به خشکسالی های اخیر، تالاب ها و دریاچه هی اطبیعی و مصنوعی وضعیت مناسبی ندارند اما هنوز امکان صید ماهی در برخی مناطق وجود دارد.

در همین راستا اداره ی حفاظت محيط زيست ارسنجان آمادگي خود را برای  صدور پروانه صيد ماهي با قلاب را به ارسن نیوز اعلام داشته و از متقاضیان خواسته است جهت دريافت پروانه و اطلاع از ضوابط قانونی، با در دست داشتن مدارك (يك برگ كپي شناسنامه و كارت ملي، دو قطعه عكس و فيش واريزي ) به این اداره مراجعه نمايند.

لازم به ذکر است قيمت هر پروانه صيد 50000ريال (پنجاه هزار ريال) بوده و مي بايست به حساب شماره 2170603014000 بانك ملي سيبا در وجه اداره كل حفاظت محيط زيست فارس واريز گردد.

 

انتهای پیام/224224









شیر فرهاد!
۱۳۹۳/۵/۳۰ ۱۲:۲۸

هآآآ ای اداره حفاظت محیط زیست که گفتی ای یعنی چَه!؟ هآآ اصلاً مگه ای ارسنجون ماهی هم وداره! هآآآ من نبفهمم! اصلاً اوو هس تا توش ماهی صید وکنن!؟ هآآ ما تو برره دستامون وکنیم تو اوو تا ماهی ویاد بین دستامون اووقت زود وگیریمش!! هآآ پارسال من دستام تا دو روز تو آب بید ماهی ونیومد!!

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۵/۳۰ ۱۶:۰۰

شیر فرهاد ماهی نداره واسه اونا که نون داره کف گیر کف دیگ هست کلی پنج تومنی جمع میشه


ناشناس
۱۳۹۳/۵/۳۰ ۱۵:۰۸

کجا میشه ماهی صید کرد؟ خبرتون کامل نیست!

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۵/۳۱ ۸:۱۹

احتمالا شب عید تو ماهی گلی فروشی ها


همساده
۱۳۹۳/۵/۳۱ ۹:۲۰

مجوز رو از محیط زیست ارسنجون بگیرید ماهی گلی بخرید بندازید توی حوض خونتون ...بعد با قلاب بگیرید....

پاسخ به این نظر
glx
۱۳۹۳/۵/۳۱ ۱۷:۲۲

سالهای قبل گمبون داشت.ولی الان نداره به دلیل الوده شدن اب و ...

پاسخ به این نظر
استاندار گمبان
۱۳۹۳/۶/۱ ۱۰:۰۱

طرح ماهی خاویاری که از بزگترین طرح های استان فارس است در پیچ خم کاغذ بازی ها در محیط زیست شیلات و جهاد مانده است طبق نظر کارشناسانی که از شمال آمده بودند اب گمبان شبیه دریای کاسپین (خزر)است و یکی از طرح های بزرگ اشتغال زاست و اگر محیط زیست سنگ های سر راه را بردارد کشاورزان می توانند از پسماند آب شیلات که بهترین آب برای کشاورزی است استفاده کنند با تکمیل طرح بسیاری از پمپ های کنار چشمه به طور طبعیعی جمع آوری می شود . البته ازمحیط زیست خصوصا آقای دستمزدو مردم گمبان به خاطر تعامل برای لایروبی گمبان و زه کش هاتشکر می کنیم


سلام
۱۳۹۳/۶/۱ ۱۱:۲۷

احتمالا میخوان از ااب های بنو ،عایشه ،محمود آباد و پیچو ماهی بگیرن :-) بازم دست مریزا ب اداره محیط زیست ک ی خودی نشاند داد و مجوز صید ماهی رو ب ما داد برا سلامتیشون صلوات :-))))))))

پاسخ به این نظر
جعفرزارع خوشدل
۱۳۹۳/۶/۲ ۱۸:۵۸

آب ِ خوردن نیست ،کو ماهی جناب مستطاب؟/ کو دگر رود وقنات و چشمه ها و جوی ِ آب؟/ این خبر را چون که خواندم چشمهایم تیره شد / پیش خود گفتم خدا، بیدار هستم یا که خواب؟/ ما فقط در یاد ماهی غبطه و غم می خوریم / اندرین صحرای خشک ودشت های چون سراب/ هرچه می گردیم نه آب و نه ماهی دیده ایم / حال ما زین خشکسالی ها که گردیده خراب/ مار هم دیگر نمی بینیم زیرا رفته اند / از غم این خشکسالی های بی حد وحساب/ عده ای چون این خبربشنیده از ارسن نیوز/ درپی ماهی روان گشتند با صد اضطراب/ گفت یاری هست در گمبان ولی آنجا نبود / گفت حتماًهست در کاریز جوشان بناب/ تازه فهمیدیم از ماهی غرض کمپوت اوست / بود قوطی های خالی اش فراوان ای جناب!/ ای برادر این خبر هم مایه ی خوشحالی است / هست "وصف عیش نصف عیش"بشنو این جواب/ چونکه اغراق فراوان کرده ای بااین خبر / شعر مارا پخش کن ای جان وروی از ما نتاب/ خوشدلم از یک جواب منطقی و بی ریا / دوست می دارم خبرهای جدید وپرشتاب/ پنج تومان چیست گوی از دادن پنجاه هزار / نه نکن زین پولها، ای جان جانان اجتناب /

پاسخ به این نظر
مارال اصغری نژاد
۱۳۹۳/۶/۱۶ ۱۸:۵۸

کار خوبی کرده اداره محیط زیست بذار تو این شهرستان دور افتاده یه سرگرمی هم باشه تو این تورم.

پاسخ به این نظر
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  
صدور پروانه صید ماهی در اداره حفاظت محیط زیست ارسنجان