دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵,Jan 23 2017
عضویت در خبرنامه

ارسنجان دوباره تک مسوولی شد:

شهرستانی که نه فرماندار دارد، نه معاون فرماندار و نه بخشدار!

۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۴۲:۱۴ کد مطلب: 544

در حالی پایان مأموریت مهندس اسداله اسکندری اعلام گردیده است که نه جانشینی برای این پست معرفی شده است و نه حتی افرادی همچون اعضای شوراهای اسلامی روستاها، بخش و شهرستان از این مسأله مطلع شده بودند!

با پایان مأموریت بخشدار مرکزی ارسنجان، این شهرستان که قبل از این هم فاقد معاون فرماندار بود، اکنون فقط با سرپرست فرمانداری اداره می شود. به عبارت دیگر شهرستان ارسنجان در حال حاضر نه فرماندار دارد، نه معاون فرماندار و نه بخشدار!!

نوع اتمام مسوولیت بخشدار مرکزی هم در نوع خود جالب است! در حالی پایان مأموریت مهندس اسداله اسکندری اعلام گردیده است که نه جانشینی برای این پست معرفی شده است و نه حتی افرادی همچون اعضای شوراهای اسلامی روستاها، بخش و شهرستان از این مسأله مطلع شده بودند!

 

 

ارسن نیوز سعی دارد با ترتیب دادن گفتگوهایی، از چند و چون این ماجرا و سرنوشتی که در انتظار این شهرستان ظاهراً فراموش شده است اطلاعاتی کسب و به مخاطبان ارائه کند.

 

مطالب مرتبط:

اندر احوالات عجیب و غریب ارسنجان:

شهرستان تک بخشی و حالا تک مسوولی! احتمال حضور وزاری سابق در ارسنجان!

 

انتهای پیام/224224

 









پیشگوی دلگرم
۱۳۹۳/۵/۲ ۱:۵۰

ارسن نیوز عزیز. اصلاً ناراحت نباش. الآن نماینده محترم سه نفر رو از مرودشت میفرسته خدمت تون!

پاسخ به این نظر
مهدی
۱۳۹۳/۵/۳ ۲۲:۴۵

وحدت و همدلی رمز پیروزی است.اندکی صبر سحر نزدیک است........آن مرد خواهد آمد.........


اهل دل ...........!!
۱۳۹۳/۵/۲ ۸:۲۳

با سلام: مدير سايت شما بايد بجاي عكس بخشدار مركزي اين مرد خستگي ناپذير، مردمي، بي حاشيه، دلسوز و بي تكبر سه صندلي خالي را مي گذاشتيد چرا كه چهره مهندس اسكندري در ذهن ها حك شده و نياز به تصوير تبليغاتي ندارد و اصلاً اين مطلب نياز به عكس وي رانداشت. ديم پيشگوي دلگرم... اين مطلب مگر به نماينده مربوط مي شود. آن بنده ي خدا دنبال عمران و آبادي است و وقت خود را جهت ع...و...ن... صرف نمي كند...!!!!!!!! سيم همه دست در دست هم داده اند كه نام ارسنجان را نيز حذف كنند...!! شما به فكر مسئولين بومي هستيد..!! چهارم مگر حال كه مهندس اسكندري تشريف بردند كسي بجزء اينكه با زبان مي گويند حيفش...!! آخه كجا رفت...!! اين كه خوب بود...!! وووووو...!! ديگر چه اقدامي و حركتي از خودمان نشان داديم. پنجم مگر در زمان بودنش كسي قدر وي را دانست ..!! پس چه بهتر كه رفت.! مطمئنا در كار و زندگي مومق خواهد شد ...!! ششم با اين اوصاف دلسوزي بس است..!! هفتم ماساكنين شهرستان ارسنجان(شهر و روستاها) لياقت بيش از اين را نداريم. هشتم خلايق هر چه لايق بود دادند. نهم ما داريم كشت خود را درو مي كنيم پس منتظر معجزه نباشيم..!! دهم يك شهرستان تك بخشي را مي توان با يك مسئول بي حاشيه و پر تلاش مديريت كرد. يازدهم الحمد الله خدمت در ارسنجان با همه فراز و نشيبش راحت و بدون دغدغه مي باشد. دوازدهم مدير سايت مي خواهي با چه كسي گفتگو كني؟ چرا كه همه علت را به ديگري ربط مي دهند. و الا قانون سیخی چند!!! سيزدهم شهدا خون دادند ما چه كرديم...!! و چهاردهم ما شهرستان را به خداي بزرگ و چهارده معصوم مي سپاريم و نياز به مديريت مسئولين بي مسئوليت نداريم.

پاسخ به این نظر
هم شهری
۱۳۹۳/۵/۲ ۹:۰۹

مدیر محترم سایت جایگزین ایشان آقای مهندس مهدی روستا کارشناس فرمانداری فراشبند و بچه روستاهای توابع خودمونه ... بسوزن اونایی که تو دولت قبل میگفتن فرماندار توابعیه حالا که شکر خدا دارن یکی یکی روسای ادارات عوض میشن و جایگزین اونها هم از بچه های پر انرژی و پرکار روستاها می باشن از بعد از ماه رمضان تغییرات روسای ادارات شهرستان هم به حول قوه الهی کلید خواهد خورد

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۵/۲ ۹:۴۷

پر انرژی تر از همتون هم همون فرماندارتون بود!!! بعضی عقده ای ها در حال تلاش برای تفرقه بین مردم شهر و توابع هستن. مردم شهر کاری به این مسایل ندارن و کوچکترین اعتراضی هم به برداشتن نیروهاشون نمی کنن ولی یه عده تو توابع اگه کلنگ یه دستشویی هم بخواد زمین بخوره خودشون رو می کشن که ببرن تو محل خودشون و پشت مردم هم قایم میشن! خدا ازشون نگذره.


ناشناس
۱۳۹۳/۵/۲ ۱۱:۳۳

باعرض سلام خدمت همشهری. اول مهندس مهدی روستا هم میاد مثل آقای جاویدی گل سرتون میزنه.برید نگاه نکنید مهندس اسکندری چه کارهای برای روستاها کرده .حیف ساختمانهای که برای دهیاریا ساخته.اول من اصلا کاری ندارم که مهدی روستا بچه کجا هست اما من مدارکاتی دارم که فراشبندم کاری نکرده خدا کنه بیاد که اگه بیاد بشینیم نگاه کنیم چکار میکنه.


هم شهری
۱۳۹۳/۵/۲ ۱۳:۲۳

سلام دوستان بد برداشت کردین بنده حقیر منکر زحمات و تلاش های بسیار زیاد جناب اسکندری که از سالهای دور و از زمانی که نیروی شهرداری بودن با ایشان رفاقت داشته و دارم و تاسف میخورم به جای اینکه ایشون رو فرماندار کنن قبل از برکناری توسط مسئولین ارشد استانداری مثل آقای جاویدی پیش دستی کردن و خودشون رفتن ایشالا هر جا هستن موفق و پیروز باشن و خدا به همراهشون . منظورم کسانی بود که در دولت گذشته کسانی که مخالف دولت بودن همش میگفتن مشکلات ما به خاطر اینه که فرماندار توابعیه ولی برخی از همون ها طوری اطراف دو مسئول تازه انتصاب شده که اتفاقا بچه توابع هست رو گرفتن که آدم توش میمونه


ارسنجونی
۱۳۹۳/۵/۲ ۱۱:۱۲

زمانی که یه عده مثل آقا یا خانم "همشهری" پیدا میشن باید هم عاقبت شهرستانمون این بشه.باید هم بعضی ها از فرصت ها استفاده کنند. یه ضرب المثل محاوره ای و محلی از قدیما بوده که می گه: "آب در خونه شلو هست" تا زمانی که ما قدر نخبگان خودمونو (کلا در شهرستان چه این محل چه اون محل چه ارسنجونی چه توابعی) وضعیتمون همین خواهد شد. اونایی که باید سو استفاده کنند می کنند.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۵/۲ ۱۱:۱۲

خدا خیرش بده اجر به خدا مگه قرار بوده همیشه باشه انشاالله میره یه جای دیگه دوباره خدمت میکنه ناراحت نباشین

پاسخ به این نظر
یا علی
۱۳۹۳/۵/۲ ۱۱:۳۵

ناشناس کسی که ناراحته دلش برای این شهر میسوزه مثل شما نیست که عین خیالشون نباشه.میخوای ارسنجون پیشرفت کنه مثل تو داشته باشه


جعفر زارع خوشدل
۱۳۹۳/۵/۲ ۱۱:۵۶

اینجانب به نوبه خودم به عنوان کمترین شهروند ارسنجانی از زحمات چندین وچند ساله جناب آقای مهندس اسدالله اسکندری تقدیر و تشکر می نمایم .امیدوارم خداوند متعال به همه نیروهای خدوم این مملکت اسلامی ازجمله ایشان جزای خیر عنایت فرماید.هر جاهستند سربلند وسرفراز باشند. قطعه شعر زیر تقدیم به ایشان وخطاب به کسی که جانشین وی خواهد شد... هرچه دنیا بگذرد ما هر چه بااو بگذریم / عاقبت باید سپاریم وخدا را بنگریم/ ای برادر نیک کاری کن که بعدازرفتنت/ کم بگویی وااسف از نیک ها پایین تریم تاتوانی دستگیری ضعیفان پیشه کن/ چون مسلما نیم و هم از مکتب پیغمبریم/ دور شو ازخدعه وتزویرونیرنگ ودغل / چو نکه زیرپرچم دین خدا سر می بریم/ از شگفتی هـای دنیا دیدن پست ومقام / وان شگفتی ترکه با یک نامه آن را بسپریم/ کار دنیا واگذاری کردن وبگرفتن است / ای خوشا دل بر مقا م پست دنیا نسپریم/ گفت :یک فرزانه ی دانشور والامقام ما زپاداش عمل در حشر لذت می بریم...

پاسخ به این نظر
نظرخادم الحسيني
۱۳۹۳/۵/۲ ۱۲:۲۶

ضمن تقديروتشكرخالصانه خدمت دوست بزرگوارم جناب مهندس اسدا...اسكندري،به عنوان يك ارباب رجوع پيگيرامورعام المنفعه ،خداراشاهدوناظردانسته وازصميم قلب اعلام مي كنم كه مردان خدمتگزاري كه اين چنين خالصانه وبي ريا وبه دورازهرگونه مسايل سياسي وحزبي وجناحي ومحله اي درخدمت جامعه باشند،كم هستند.پايان ماموريت دريك جاومسووليت ،پايان خدمت وعمركه نيست.باورقلبي دارم كه مطمئنااين شخصيت دوست داشتني وكارآمدومتعهدهركجاودرهرپستي كه باشنددرخدمت مردم گره گشايي خواهندكردومنشاخيرات ومبرات هستند.بنده ازنقاط مختلفي واسطه شدم وپيشنهادشهرداري چندشهردراستان فارس رابه ايشان منعكس كردم،وليكن به لحاظ علاقه ي خدمت ذرشهرستان به ويژه خدمت رساني به مردم محروم بخش مركزي ارسنجان عليرغم اصراردوستان ووساطت اينجانب،پست هاي پيشنهادي رانپذيرفتند.اجرشان باخداست وتوفيقشان رانيزازخداخواهانم.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۵/۲ ۱۳:۱۵

با سلام.ناشناس عزيز اوا كه مهندس روستا هنوز نيومده كه دستپاچه شدي دوما ايشان شروع كارش تو وزارت كشور بوده و با فوق ليسانس عمران به عنوان يك نيروي نخبه به عنوان يه كارشناس تلاش خودش كرده و سيستم فراشبند به اين راحتي حاضر نيست ايشون از دست بده چرا كه گارگروه هاي اصلي فرمانداري را داره انجام ميده.وازش راضي هستند.سوما ايشان پيشنهادتي از شهرستانهاي ديگه براي پست شهردار-بخشدار-معاون فرماندار داشته كه به خاطر مشكلات بيماري همسرش قبول نكرده.در ثاني اسمش محمد روستا هست پس نشون ميده ايشون نمي شناسي و در ماه مبارك رمضان بي رضاي خدا يه حرفي زدي.

پاسخ به این نظر
منم یک همشهری
۱۳۹۳/۵/۲ ۱۷:۴۲

ای خدا از دست شما مردم وای به حال اوضاع و احوال ارسنجان به مردمی مثل بعضی ها داره آخه چرا تا نوک دماغتون رو بیشتر نمیبینید یعنی چی توابعی- ارسنجونی-این محله ای اون محله ای - شهرکی نچ نچ نچ نچ نچ نچ یکم نگاهتون رو ملی کنید و سعی کنید نمایی که شهرستان در استان و کشور را داره بهبود ببخشید خیلی از مردم حتی اسم ارسنجان را نشنیده اند بعد شما فکر این هستی که فلان مسول از کجا اومده کجا میخواد بره مهم اینه که همه از یه شهریم و باید به فکر ارتقا اون باشیم نه مثل عصر حجر درگیر این باند بازی ها باشیم

پاسخ به این نظر
پارس دشت
۱۳۹۳/۵/۳ ۱۴:۰۷

با عرض سلام و خسته نباشد. مطلب فوق در ستون سردبیر "پارس دشت" نیز منتشر شد، باشد که مسئولین ذیربط، هرچه سریعتر نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایند

پاسخ به این نظر
***
۱۳۹۳/۵/۴ ۹:۴۲

کاش ریس اداره ارشاد هم عوض می کردند...

پاسخ به این نظر
استاندار گمبان
۱۳۹۳/۵/۴ ۱۱:۲۳

امید وارم روزی ای دعوای حیدر نحمتی این محل و آن محل توابعی و ارسنجانی در شهر ارسنجان پایان پذیرد و به مدیر نگاه کنیم نه به شخص تا شاهد رشد و تعالی شهرمان باشیم جا دارد از خدمات ارزنده بخشدار که بدون حاشه های سیاسی کار کرد و طعم خدمات او را روستاییان چشیدند از جمله فضای سبز روستاها ساختمان های متعدد دهیاری ها شرکت دهیاران پویای ارسنجا ن که در استان حائز رتبه شده و...در مورد بخشدار جدید هم که هنوز نه به داره نه به باره چرا قضاوت عجولانه می کنیم کمی فکر کنیم فردا باید جواب تهمت ها توهین ها و حرفهای تفرقه افکن را بدهیم .


ارسنجانی
۱۳۹۳/۵/۴ ۲۳:۰۰

سلام بر استاندار گمبان.شما جشنی های دل پاک همیشه مایه وحدت و همدلی هستید

پاسخ به این نظر
دهیار----
۱۳۹۳/۵/۵ ۱۰:۳۴

از خدمات ارزنده، دلسوزانه و متخصصانه مهندس اسکندری کمال تقدیر و تشکر را داریم. خداوند انشاءا... به حق اقا امیر المؤمنین به ایشان سلامتی عطا فرماید. مهندس اسکندری واقعاً ستودنی بودند.

پاسخ به این نظر
همشهری
۱۳۹۳/۵/۱۱ ۸:۵۷

همشهری ها بجای این همه تفر قه بیایید از آمدن مرودشتی ها جلوگیری کنیم در شهر ما .الان شهرستان ارسنجان زیر یوغ مرودشت هستا. دعوواها را بعد کنید

پاسخ به این نظر
آباده طشک-بختگان سیتی
۱۳۹۳/۵/۱۱ ۹:۴۳

مدیر محترم سایت ارسن نیوز باسلام برخود لازم دانستم پیشاپیش 17مرداد ،روز خبرنگار ؛ روز امانتداران گفتمان ؛ وقایع و اخبار را به شما مدیر محترم وهمکاران گرامی شما تبریک گفته امید که نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی که نمی توانند بگویند یا فریادشان بی صداست باشد. سیدمحی الدین صادقی مدیر سایت بختگان سیتی(آباده طشک) www.bakhtegancity.ir 09176189685

پاسخ به این نظر
همشهري ولي نه اون يكي
۱۳۹۳/۵/۱۱ ۹:۵۷

جناب آقاي سردبير من چند بار ديگه هم تذكر دادم بهتون چرا نظراتي رو ميگذاريد كه باعث تفرقه ميشه ؟ عزيز من اگه نميخواي رعايت كني تا از طريق مراجع ذيصلاح و قانوني اقدام كنيم . شما حق نداريد تو سايتتون نظراتي رو بگذاريد كه به تفرقه بيشتر دامن ميزنه چرا كنترل نميكنيد عزيز من

پاسخ به این نظر
باخبر
۱۳۹۳/۵/۱۱ ۲۳:۰۵

نماینده محترم اگر از این عزل ونصب ها با خبر ی برای شما ودیگرانی که... جای تاسف و... اگر هم بی خبری جای تاسف

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۵/۱۶ ۱۸:۲۰

اهای همشهری البته نه ازنوع اون یکی چرا تهدیدمیکنید مگه این حرفها به منافع شما لطمه میرنه که این همه عصبی شدید

پاسخ به این نظر
متأسف
۱۳۹۳/۵/۲۰ ۹:۳۵

نتیجه روی کار اومدن اصلاح طلبا برا ارسنجون همیشه همین بوده... همش سیاسی کاری می کنن.. اصلاح طلبای ارسنجونی هم که ادعای ارسنجون دوستی شون سر به فلک می کشه هیچ کاری که نمی کنن تازه همراهی شون هم می کنن.. آخه برا اونا منافع حزب و دسته شون و فرامینی که از بالا بهشون میرسه مهمه نه منافع و پیشرفت ارسنجون!!

پاسخ به این نظر
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  
شهرستانی که نه فرماندار دارد، نه معاون فرماندار و نه بخشدار!