دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵,Jan 23 2017
عضویت در خبرنامه

احیای دومین شب قدر در مساجد شهر:

شبی که ارسنجان نخوابید! + تصاویر

۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۵:۳۵:۴۰ کد مطلب: 537


همزمان با سراسر کشور، مردم متدین ارسنجان با حضور در مساجد سطح شهر، مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان و شهادت مولای متقیان را به جا آوردند. نکته جالب حضور پررنگ تر بانوان ارسنجانی در مساجد مختلف بود:

مسجد حاج میرزا ابراهیم محمدی

 

 

 

 

 

 

 

 

مسجد بلال

 

 

 

 

مسجد امام خمینی(ره) شهرک

 

 

 

 

 

مسجد صاحب الزمان(عج)

 

 

 

 

 

 

مسجد امام حسین(ع)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مسجد آقا میرزا احمد

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

مراسم احیای دومین شب قدر در مصلای نماز جمعه و مسجد جامع ارسنجان + تصاویر

تصاویر:

مراسم احیای شب نوزدهم در مصلای نماز جمعه ارسنجان

 

 

انتهای پیام/224224

 

 









ناشناس
۱۳۹۳/۴/۲۸ ۱۲:۳۷

خیلی خوبه. قبلاً این چیزا جایی منعکس نمی شد.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۴/۲۹ ۸:۳۸

خسته نباشيد قبول باشه...!! در نوع تصوير ، اشخاص، جايگاه، و احساسات دقت شود.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۴/۲۹ ۹:۴۸

با سلام کار بسیار جالبی بود متشکریم اما بعضی از تصاویر مناسب نبود

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۴/۲۹ ۹:۴۹

سلام خسته نباشید قبول باشه لطفا هنگام عکس گرفتن شخصی عکس نگیرید عکس های را بگیرید که گویای حضور جمعی مردم باشد نه حضور اشخاص و دوستان

پاسخ به این نظر
مفت خور
۱۳۹۳/۴/۲۹ ۱۱:۲۶

هیچ مسجدی مثل مسجد محمدی افطاری نمیده.درود برهیات امناء خصوصا فرمانده پایگاه.

پاسخ به این نظر
حسن
۱۳۹۳/۴/۲۹ ۱۴:۲۱

با سلام و ارزوي قبولي طاعات مراسم شب 21 در مسجد صاحب الزمان برگزار گريدد ولي سخنراني جعفر اسكندري در مراسم اصلا سنخيتي با مراسم نداشت چرا اول كه مراسم شب قدر چه ربطي به جامعه ايمن دارد دوم اينكه مناسفانه در شروع سخنراني يادي از امام و شهدا و...نكردند(البته در مراسمي ديگر سخنگوي شوراي شهر هم همچين عملي انجام دادند) (چراغي را كه ايزد برفروزد هرانكس پف كند ريشه اش بسوزد )سوم اينكه در سخنراني ايشان به جاي فلسطين اشغالي از كلمه بهت بر انگيز كشور اسراييل استفاده نمودند اون هم توي اين شرايط كه غزه در خاك و خون است ---- اگر ادعاي تحصيل در امريكا داري دكتر چمران هم كه امريكابود و با صهيونيست مبارزه مي كرد ولي شما0000 (هرچند كه بعد از ان مطلب را اصلاح نمود) چهارم اينكه شما كه دم از جامعه ايمن و.... مي زنيد زماني كه شهردار بوديد چه مشكل ترافيكي را حل نموديد.....

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۴/۳۰ ۹:۴۴

خدارا خوش ميادهيات امناي مسجد محمدي مداح آقاي خان ازتهران دعوت كنن ويك ميليون پول بدهند

پاسخ به این نظر
طرفدارروحانیت
۱۳۹۳/۴/۳۰ ۱۵:۰۹

مگه مسجدصاحب الزمان عج روحانی نداره که از کت وشلواری جهت سخنرانی استفاده می کنن

پاسخ به این نظر
دکتر خادمی
۱۳۹۳/۴/۳۰ ۱۷:۲۴

جالب بود اگه از مراسم روستاها هم گزارش وتصویر تهیه شد بود معنویت شهرستان ارسنجان تکمیل میشد

پاسخ به این نظر
سردبیر
۱۳۹۳/۴/۳۱ ۰:۰۲

با سلام، در این مورد از طریق بخشداری مرکزی از دهیاران خواسته بودیم عکس های مراسم احیای روستاها را به دست ما برسانند که متأسفانه نرساندند!!


ناشناس
۱۳۹۳/۴/۳۱ ۰:۰۹

بسیار بد بود

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۵/۲ ۱۹:۰۰

آقای مفت خور واقعا واسه شما فقیر فقرا که فقط برای خوردن افطاری به مسجد های شهرمون می رید متاسفم.

پاسخ به این نظر
سعید اسکندری
۱۳۹۳/۵/۳ ۱۹:۱۳

چه تیتر زیبایی انتخاب کردید.به کسی که اینو انتخاب کرده احسنت می گم.

پاسخ به این نظر
خوش خواب
۱۳۹۳/۵/۱۶ ۱۰:۳۸

بهتر بوددر تیتر بگوئید شبی که در خانه نخوابیدند ودر مسجد خوابیدند البته بعضیها ...

پاسخ به این نظر
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  
شبی که ارسنجان نخوابید! + تصاویر