سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵,Jan 24 2017
عضویت در خبرنامه

پاسخ سخنگوی شورای شهر به مخاطبان:

در پی فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم لبیک گفتند و حماسه ی سیاسی را آفریدند

۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰:۰۳ کد مطلب: 509

مسایلی هم در خصوص اتفاقات بعد از انتخابات سال 88 به بنده نسبت داده بودند / برای انتخاب هيأت ریسه بین اعضا تعارف بود و هیچ کس برای رییس و نایب رییس کاندیدا نشد و دوستان با خواهش و تمنا این مسوولیت ها را پذیرفتند / ما باید بیشتر به اصل مطالب و مشکلات بپردازیم نه حاشیه ها.

طبق وعده ای که داده بودیم، در آستانه سالگرد انتخابات دوره ی چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا، به سراغ سخنگوی شورای اسلامی شهر ارسنجان رفتیم تا سوالات مطرح شده توسط شما مخاطبان عزیز  پایگاه تحلیلی - خبری ارسن نیوز را با وی در میان گذاشته و پاسخ های اسداله رضایی(هرکول) را منتشر نماییم.

لذا ضمن تشکر از استقبال این مسوول از طرح مباحث چالشی در این رسانه، با توجه به زیاد بودن سوالات مطرح شده و طولانی بودن پاسخ ها، حاصل این پرسش و پاسخ طی چند بخش مجزا منتشر خواهد شد که در این جا بخش اول آن را به مخاطبان محترم ارائه می نماییم:

 

آقای رضایی با سلام، اگر در ابتدا مقدمه ای دارید بفرمایید تا به سراغ سوالات برویم:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ای دو جهان از قدمت یک رقم       بی رقمت لوح دو عالم عدم

در کف من مشعل توفیق نه         ره به نهان خانه ی تحقیق ده

شمع زبانم سخن افروز ساز         شام من از صبح سخن روز ساز

با سلام و عرض ادب خدمت همه همشهریان و سپاسگزاری از جنابعالی که فرصت صحبت رودررو با مردم و همه کسانی که مطمئناً نگرانی ها و دل مشغولی هایی نسبت به شهرشان دارند را به صورت مجازی فراهم کرده اید.

قبل از اینکه وارد مباحث شویم، جا دارد عرض کنم که در 24 خرداد ماه سال گذشته، و در پی فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم لبیک گفتند و حماسه ی سیاسی را آفریدند. با گرامی داشت این روز و تبریک مجدد به خاطر شرکت حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، مردم در این روز هم به رییس جمهوری رأی دادند که شعارش خرد و اندیشه و تدبیر و امید بود و هم نمایندگانی را در شوراها انتخاب کردند که مورد وثوق شان بود و امیدواریم که ماهم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

 چگونه سر ز خجالت برآورم بر دوست       که خدمتی به سزا بر نیامد از دستم.

 قرار بود به نمایندگی از طرف اعضای شورا و شهردار محترم پاسخ سوالات مخاطبان شما را عرض کنم اما به این نتیجه رسیدیم که برای پاسخگویی مستقیم به برخی سوالات درج شده در ارسن نیوز، خود آقای شهردار هم در این جلسه حضور داشته باشند و منتظریم تا به این سوالات پاسخ دهیم.

 

با تشکر اولین سوال: سلام ضمن استقبال از اين طرح و پيشنهاد چند سوال از ايشان دارم اميدوارم شفاف و بدون سانسور پاسخ آن را دريافت كنيم چرا پارسال اول شما را تاييد نكردند وبعدا چه شد که شما را تاييد كردند؟

ج: سال قبل بر حسب تکلیف و وظیفه و البته علاقه، بنده هم مثل بقیه کاندیداها ثبت نام کردم و امیدوار بودم در فضایی آرام و قانونی، صلاحیت بنده نیز مورد بررسی قرار گیرد و مطمئن بودم همه کاندیداها تأیید می شوند اما متأسفانه فضای غبار آلودی حاکم شده و اعضای هيأت اجرایی مسایلی را مطرح کردند که هیچ مدرک و سندی برای آن نداشتند و بنده را رد صلاحیت کردند و این در حالی بود که بنده قبل از بررسی صلاحیت ها با همه ی آن ها صحبت کرده بودم و خواسته بودم که فقط خداوند و قانون را در نظر بگیرند و بر اساس اسناد و مدارک تصمیم گرفته و تحت تأثیر فضاسازی هایی که ریشه در کینه های شخصی دارد قرار نگیرند و دین را به دنیا نفروشند. اما اتهاماتی عجیبی به بنده زده شد و حتی از اسم مستعارم هم ایراد گرفته بودند و این در حالی است که اسم مهم نیست بلکه رسم مهم است و یا اینکه اشتباهی در خصوص نام "چک چک" صورت گرفت که هم نام منطقه ی مقدس زرتشتی ها در یزد هست و هم نام تفرجگاهی در ارسنجان که زمانی با هیأت مذهبی امام علی(ع) که بنده از خدمتگزاران آن هستم برای تفریح دسته جمعی به آن جا می رفتیم و عنوان کرده بودند که بنده مردم را به "چک چک" یزد می برم و ترویج افکار زرتشتیان می نمایم. یا مسایلی هم در خصوص اتفاقات بعد از انتخابات سال 88 به بنده نسبت داده بودند نظیر ایجاد درگیری مسلحانه در ارسنجان یا اینکه در بعضی از تجمعات شرکت کرده ام که بعدها متوجه شدند که چنین مسایلی صحت نداشته و خوشبختانه اصرار من برای اثبات حقانیتم نتیجه داد و هرچند در ارسنجان به نتیجه نرسیدیم اما از طریق مسوولین دلسوزتر و منصف تر پرونده ی بنده بررسی و حتی یک مورد از اتهامات ثابت نشد و صلاحیت این جانب تأیید شد.

 

س: آيا باز هم در شورا اختلاف هست اگر هست بر سر چیست؟ 

ج: اختلاف همه جا هست و باید هم باشد اما اختلاف نظر و اختلاف سلیقه، نه نزاع و کشمکش و درگیری. ما اختلاف نظر و سلیقه و رأی داریم اما واقعاً نزاع و درگیری و کشمکش نداریم و با کمال افتخار به مردم شریف اعلام می کنم که در این 10 ماه فعالیت شورا، حتی یک مورد نبوده که اختلافات به نزاع و ناراحتی منجر شود و مطمئناً یکی از بهترین دوره ی شوراها، همین دوره می باشد تا جایی که برای انتخاب هيأت ریسه بین اعضا تعارف بود و هیچ کس برای رییس و نایب رییس کاندیدا نشد و دوستان با خواهش و تمنا این مسوولیت ها را پذیرفتند و مردم مطمئن باشند اعضا دلسوزانه و برادرانه مسایل را پیگیری می کنند.

 

 

 س: سرنوشت بيمارستان حاج رضا و بيمارستان دولتى چه شد؟

 ج:  قبل از آن خواهشی از همه همشهریان و هم شهرستانی های عزیز دارم که ما باید بیشتر به اصل مطالب و مشکلات بپردازیم نه حاشیه ها و همین حاشیه ها و حاشیه سازی ها سبب شده فعالیت های عمرانی و اقتصادی در ارسنجان به تأخیر افتاده یا متوقف شود و بهتر است همگان به فکر مردم باشند نه سلیقه های قومی و محله ای. باید با اتحاد مشکلاتمان را حل نماییم. داستان بیمارستان ارسنجان و بیمارستان خیّرساز حاج رضا ابراهیمی داستان هزار و یک شب شده است. از زمانی که ایشان تصمیم به این کار خیر نمودند، مسوولین وقت زمینی را به وی معرفی کردند که به دلیل مشکلاتی در خصوص مالکیت، وجود معارض، آب و گاز، مناسب این کار نبود تاجایی که هرچند برخی از این مشکلات حل شد اما خیر محترم را از ادامه کار ناامید کردند. و این در حالی بود که هیچ مخالفتی از طرف مردم ارسنجان بر سر مکان احداث آن وجود نداشت. اواخر سال گذشته نیز به اتفاق فرماندار قبل جناب آقای حسین شیری خدمت آقای دکتر ایمانیه رفتیم تا خواهش کنیم نقشه بیمارستان را در اختیار خیّر قرار دهند که آخرین صحبت دکتر ایمانیه این بود که ما این مکان را مناسب نمی دانیم.  اینکه چرا از اول کلنگ بیمارستان در اینجا زده شده سوالی است که مسوولین وقت خودشان باید پاسخ دهند. در این فضا بود که با تلاش و پیگیری های زیاد جناب آقای برومندی نماینده محترم، با وجود مشکلات فراوان، احداث بیمارستان دولتی 64 تخت خوابی، از محل ماده 215 به تصویب رسید و اواخر اسفند ماه، بخشی از بودجه مربوطه نیز وصول شد و ماند بحث مکان احداث این بیمارستان، نظر دانشگاه این بود که بیمارستان باید در محدوده شهر باشد که چندین زمین پیشنهاد شد که شامل زمین پارک نگار، زمینی واقع در ورودی از طرف آباده طشک، زمینی مجاور دانشگاه، زمین پارک زیتون و زمینی واقع در روبروی ملکشاه و زمین مجاور اداره ی برق که در در نهایت زمین مجاور اداره برق که متعلق به شهرداری است انتخاب شد. روز 9 اردیبهشت ماه هم، یکی از معاونین وزارت بهداشت به اتفاق آقای برومند تشریف آوردند و زمین بیمارستان خیر ساز و زمین روبروی ملکشاه و زمین مجاور اداره برق را ملاحظه نمودند که زمین مجاور اداره برق با وجود اینکه بیان شد این زمین محدودیت توسعه دارد، به دلایلی همچون دسترسی بهتر، مجاورت با پارک و هتل رستوران فردیس و.. مورد تأکید قرار گرفت. در حالی که کارهای مقدماتی آن در حال انجام بود، کم کم فضا مسموم شد و بحث هایی در خصوص مکان این بیمارستان از طرف اهالی محترم روستاها و اعضای شورای شهرستان و بخش مطرح شد. اما با مذاکرات انجام شده، در نهایت دوستان با امضای صورت جلسه ای موافقت خود را با احداث این بیمارستان اعلام کردند و توافق نامه با مالک زمین مجاور و مصوبه شورای شهر، به نهادهای ذی ربط ارسال شد. البته عده ای از دوستان و مردم شهر هم به دلیل محدودیت توسعه با این زمین مخالف اند اما باید بگوییم بهتر است اجازه دهیم کارشناسان در این خصوص تصمیم بگیرند. البته متأسفانه ما مردم در همه موردی خود را کارشناس می دانیم برای مثال اگر ماشین شما در کنار خیابان خراب شود، هر رهگذری نظری می دهد و عادت نکرده ایم که کار را به کارشناس بسپاریم. بنده اعلام می کنم که در شورای شهر هیچ اصراری بر روی مکان خاصی نیست و با وجود مشکلات شهرداری اما به دلیل احترام مردم از حق خودمان به نفع مردم گذشتیم که البته قول جبران آن را به شهرداری داده اند. ما از مسوولین امر و فرماندار محترم و نماینده ی عزیز می خواهیم در این خصوص طبق نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی عمل شود و اگر این زمین را مناسب نمی دانند هریک از زمین های دیگر را که انتخاب کنند ما اصراری نداریم. متأسفانه تا قرار است کاری انجام شودف همه همّ و غم و انرژی ما صرف حاشیه های مکان یابی ها می شود حتی در خصوص آسفالت یک کوچه و انگار عده ای دوست ندارند کارها در آرامش پیش برود و با فضاسازی ها و تحریک کردن ها جلوی اجرای طرح ها را می گیرند. شنیده ام که عده ای در حال طومار نویسی در مورد زمین بیمارستان هستند که مشخص نیست چه لزومی به این کار و تشویش اذهان مردم است؟ حتی شوراها هم نمی تواند در این خصوص دخالت کند چه برسد به افراد غیر مرتبط؟

 ادامه دارد...

 

مطالب مرتبط:

پرسشگری یک حق و پاسخگویی یک وظیفه است:

سخنگوی شورای شهر به سوالات مخاطبان ارسن نیوز پاسخ می دهد

عدم همکاری برخی از ادارات علت اصلی این وضعیت می باشد

برخي خطر زباله ها را از خطر اورانيوم بيشتر مي دانند!

اعضای شورای شهر، شهرداران شهرها و فرمانداران باید دارایی های خود را اعلام کنند

حمله ی لشکر زباله ها به طبیعت ارسنجان!

شهرداری اولین متضرر توقف مسکن مهر:

کاهش شدید ساخت و ساز مسکن در شهر ارسنجان

چه کسانی در ارسنجان تعطیلاتشان تعطیل است!

از دیده بوسی ها تا انتقاد صریح امام جمعه از شوراهای اسلامی ارسنجان

وضعیت فعلی تپه نورالشهدای ارسنجان

مجید ابراهیمی حکم خود به عنوان شهردار ارسنجان را دریافت کرد

شرح ارسن نيوز از جلسه ی چهاردهم دوره ی جدید شورای شهر:

احداث میدان میوه و تره بار در ارسنجان

 

انتهای پیام/224224









دلواپس
۱۳۹۳/۴/۳ ۱۳:۵۳

ممنون از اطلاع رسانی شما...امیدوارم به همین روند رک بودن ادامه بدهید و ...

پاسخ به این نظر
ن
۱۳۹۳/۴/۳ ۱۹:۳۵

میشه مدرک تحصیلی سخنگوی محترم شورای شهر ارسنجان را بگید چه است و از کجا گرفتن و سال اخذش کی هست؟


اسدالله رضايي(هركول)
۱۳۹۳/۴/۵ ۲۳:۱۵

سلام بنده در سال ٦٢ همزمان با اخذ ديپلم در رشته كارشناسى ارتباطات اجتماعى دانشگاه علامه طباطبايي تهران پذيرفته و سپس با درخواست خودم به دانشگاه شيراز منتقل شدم و درسال ٦٦ در رشته دبيرى جامعه شناسى فارغ التحصيل شدم روز و روزگار تان خوش باد


مصطفی
۱۳۹۳/۴/۳ ۱۴:۲۲

سلام اقای رضایی.برای بهترین فهمیدن راههای حل مشکلات شهر و شهرستان به 2 مطلب (پارادوکسی به نام ارسنجان دوستی و یوزپلنگهای شهرستان ارسنجان )دقت کنید تا در حل مشکلات به کارتان اید.

پاسخ به این نظر
هركول
۱۳۹۳/۴/۵ ۲۳:۲۱

سلام اقا مصطفى مطالبى كه فرموديد را به دقت خواندم با سپاس از نگارنده اميد است علاوه بر مباحث تئو ريك و نظرى راهكارهاى علمى و عملى مبتى بر واقعيتها نيز ارايه شود بى گمان مفيد خواهند بود ايام به كام


مصطفی
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۲:۳۰

سلام.در مورد یادداشت های فوق اتفاقا این موضوع به درد شما می خورد جناب رضایی که دوست دارید هرکول نام بگیرید.اتحاد و همدلی رمز هر نوع حرکت پویا و دقیق است.اتحاد یعنی اینکه ساختار اختلاف انگیز را طوری نچینیم که همه وارد شورای شهر شوند جز نخبگان ارسنجان.مولفه ها هم یکیش مردم هستند که شما با اختلاف انگیزیتان 3 تیکه کرده اید.شمال و جنوب ارسنجان و روستاهها این فاجعه از این بزرگتر که شما در متن این اختلافات خواسته یا ناخواسته قرار گرفتید.راهکار علمی و عملی هم در نخبگان باید جستجو کرد که به واسطه این اختلافات یا در شهرستان منزوی شده اند یا به شیراز و جاههای دیگر پناه برده اند.انجمن دانش آموختگان که نخبگان زیادی در آن هستند یک ظرفیت بلقوه برای پویاییست و چون شما مشاورانتان افراد کم سواد و منفعت طلب و محله گرا هستند.امروز یک نمونه از مدیریت شهر شده شهرداری که مردم از نزدیک می بینند.آشغال ها را به موقع جمع کنند بقیه مسائل پیشکش.اتحاد و همدلی نیاز به فلسفه بافی ندارد که شما دنبال راهکار هستید .اختلاف نکنید.جوانها را به خاطر محله گرایی به جان هم در انتخابات نیندازید.منفعت و سود را فدای هرج و مرج در شهرستان نکنید.عزت روستا ها را خدشه دار نکنید.شهردار مسئله دار انتخاب نکنید.به نظر بنده اگر شما هیچ کاری نکنید وحدت خود به خود اتفاق می افتد.آن وقت نیاز به راهکار هم ندارید.آقای هرکول نوع حرکت مردم به نشانه اعتراض در سالهای اخیر به دوستان شما اگر چه در مواقعی تند بوده ولی این نشان می دهد در مواقعی که چرخ روزگار کمی به نفع طیفتان می چرخد باید حرمت مردم را نگاه دارید و خدا را در نظر بگیرید و صادقانه حرف بزنید.امورات سیاسی و حزبی را که آفت بزرگی است را در امورات این مردم مظلوم دخیل نکنید.مردم شهر و روستای ارسنجان توقع زیادی ندارند حداقل خواسته شان این است که شما کمی از مطامع و خواسته های حزبی و جناحی و محله ای خود به اسم ارسنجان بکاهید و حتی کمتر زحمت و مرحمت و لطف خود را نثار آنها کنید تا شهرستان بوی آرامش و تلطیف فضا به خود گیرد و زمینه ای برای پیشرفت و اشتغال فراهم آید.مطامع حزبی طوری در شهرستان ما توسط شما و دوستان شما شکل گرفته که نماینده با حداکثر به سمت جناح راست با شما که دقیقا هیچ وجه اشتراکی ندارید در شهرستان ارسنجان جولان می کنند و غیر بومی سازی و منفعت طلبی را در نظر گرفته اند.منصفانه با این کارها نگاه کنید خواهید دید منطق مخالفان وضع بد امروز ارسنجان هم از راست ضربه خورده اند و هم از چپ و این به مظلومیت شهرستان و حتی شهرستانهای اقمار افزوده است.جناب رضایی شما و دوستانتان در سنی نیستید که دیگر تغییر در روشتان صورت پذیرد ولی به نظر می رسد کمی از خدا بترسید پرهیزگاری کنید شاید روزنه ای از امید و انصاف و رایحه زیبای وحدت و همدلی در مردم پدید آید.اگر هم در این متن جسارتی به کسی شد عذرخواهی می کنم و حلالیت می طلبم ولی باید گفته ها را گفت اگر چه نا گفته ها هنوز بسیار است.ایام به کامتان


بى طرف
۱۳۹۳/۴/۳ ۱۴:۴۱

واقعا به شجاعت و اطلاعات و بيان زيباى شما افتخار مىكنم سخنگوى شوراى شهر بايد همينطور باشد منتظر ادامه حرفهاى شما هستم كاش به شما راى داده بودم انهايى كه اين تهمتهارا زده اند چه جوابى به خدا و وجدانشان خواهند داد

پاسخ به این نظر
شاکی
۱۳۹۳/۴/۴ ۲۲:۳۵

کدوم شجاعت!؟ هرکول اگه شجاع بود باید از مواضع ما در انتخابات 88 دفاع و به آن افتخار می کرد نه این که بگه همش دروغ بوده و من تو هیچ تجمعی نبودم! برا باقی موندن تو مقامش این حرف ها رو زده. واقعاً ازش نا امید شدم.


حقگو...
۱۳۹۳/۴/۴ ۲۳:۱۲

شاکی محترم! انگار خیلی سرخورده شدی از این واقعیت!؟ نکنه خودت از فتنه گرها بودی؟ مسلم هس که گرایش فکری ما با هرکول خیلی فرق نداره ولی چرا نمی خوایم یاد بگیریم به نیت و مواضع افراد احترام بگذاریم!؟ چرا چنین چیزی رو به یک مسوول نسبت می دی که "برای باقی موندن تو مقامش این حرفا رو زده"!؟ اگه اینجور بود این روزا به این افراد که بیشتر مقام و پست های مهم می دن! اتفاقاً به ایشون به خاطر اعلام صریح موضع باید آفرین گفت. تازه حالا شاید با این حرفا موقعیتش تو خطر بیافته! دمش گرم.


ناشناس
۱۳۹۳/۴/۵ ۰:۰۵

ای شاکی کج فهم! اگه در صحبت های هرکول دقت کرده بودی متوجه می شدی که مواضع انتخاباتیش رو منکر نشده فقط گفته بهش تهمت دورغ زدن که در تجمع و درگیری ها حضور داشته. مگه نمیشه یه نفر سر عقیده اش باشه ولی در عین حال کار غیر قانونی هم نکنه!؟ اون احمقایی که بعد انتخابات ریختن تو خیابونا فقط به آبروی ما ضربه زدن. خاک بر سرشون


هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۵ ۹:۵۲

جناب شاکی عزیز.. به نظر شما یک نفر که یک کاری را انجام نداده است باید برخلاف عملکردش حرف بزند و به مردم دروغ بگوید؟ آیا شما که خود مدعی هستید چرا با نام و هویت واقعی صحبت نمی کنید و شجاعت خود را نشان نمی دهید؟ من اگر تنها یک ویژگی قابل توجه در شخصیت آقای رضایی دیده باشم، صداقت و راستگویی ایشان است. الحق و الانصاف یکی از متدین ترین و باصداقت ترین افرادی که می شناسم ایشان هستند.


هركول
۱۳۹۳/۴/۵ ۲۳:۳۷

بى طرف و شاكى عزيز ممنون و سپاسگزار از لطف شما اساسا بحث شجاعت و ترس مطرح نيست بحث راست و دروغ و حق و نا حق است از حضورتان درخواست ميكنم يك بار ديگر پاسخ بنده را به دقت بخوانيد عرضم اين بود و هست كه نبايد براى از ميدان به در كردن رقيب يا حريف از هر وسيله و شيوه اى استفاده كرد به ويژه تهمت و گرنه من براى كارهاى كرده و حرفهاى گفته خودم و دوستانى چون شما هيچ نيازى به انكار نميبينم همواره دلت شاد و لبت خندان بماند


هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۳ ۱۵:۴۹

از سخنگوی محترم شورا و هم مسئولین ارسن نیوز کمال تقدیر و تشکر را داریم. من لازم می دانم که نظر یکی از دوستان را نسبت به موضوع بیمارستان مطرح کنم. این دوست من حرف جالبی زد و گفت در طول سالهای گذشته، هیچکس به فکر تاسیس بیمارستان دولتی(به جز بیمارستان خیرساز) نبوده است، و نماینده محترم با همدلی شوراهای محترم و برخی معتمدین، بعد از نزدیک به دوسال دوندگی توانسته است مجوز بیمارستان را بگیرد. سپس بحث بودجه که مطرح شده باز با کمک مجمع خیرین و برخی معتمدین و تلاشها و دوندگی های بسیار بودجه دریافت شده است و این کار ساده ای نیست. ولی در کمال ناباوری می بنیم اشخاصی که یک قدم حتی برای بیمارستان برنداشته اند، در صورتی که وظیفه شرعی شان بوده و از آنها انتظار میرود از حقوق مردم دفاع کنند، حال که همه مراحل بعد از سه سال طی شده، مدعی اند و می خواهند در امور دخالت کنند. البته خدا جای حق نشسته است و حامی دلسوزان خواهد بود. باز هم سپاس

پاسخ به این نظر
سعید ا
۱۳۹۳/۴/۳ ۱۸:۵۶

جناب رضایی بیمارستان با پول خیرین زدن نیاز به دوندگی آنچنان برای مجوز ندارد که نماینده محبوب خانواده شما دنبال آن دویده باشد. همین بیمارستان فکسنی رو که واقعا قتلگاه هست تجهیز می کردند و دکتر متخصص می گذاشتن ببینیم چقدر کارایی دارند ایشون. لطفا از این نماینده که با کار نکردنش روی بقیه نماینده های سالهای گذشته را سفید کرده بخواهید یک فکری به حال اشتغال بکند. البته نه تنها ارسنجان بلکه پاسارگاد و مرودشت و کامفیروزم از ان ناراضی هستن.البته ما هیچ وقت به غیر یک دوره کوتاه مرحوم رشیدی از نماینده شانس نیاوردیم.این نماینده در جهت اشتغال و مسولیت دادن به برخی فامیل شما موفق بوده اند.کاش یک روز شاهد نمایندهای واقعی برای شهرستانمان بودیم.کاش


حسن
۱۳۹۳/۴/۳ ۲۲:۴۱

سلام جناب رضایی این صحبت شما با صحبت شما در مطلب دیگرتان از زمین تا آسمان متفاوت است.نمی شود که هرجا منافع شما و فامیلتان باشد بگویید هیچ اختلافی نیست ولی وقتی منافع عده دیگری باشد بگویید مشکل دارد و وظیفه شرعی انجام نمی شود.لطفا این چند صباحی که به واسطه اختلاف افکنی نماینده مجلس و اقای سخنگو در جهت منافع شما هستند حداقل ظاهر خود را برای موجه قرار دادن کارهایتان آراسته نگه دارید.خدای از دست این اختلاف افکنان به خدا پناه می بریم.


هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۴ ۱۶:۰۲

سعید ا: من باید عرض کنم که بیمارستان دولتی، جدای از بیمارستان حاج رضای ابراهیمی هست. بیمارستان حاج رضای ابراهیمی قرار است مرکز دیالیز 35 نفری باشد. اما بیمارستان 64 تخت خوابی که دولتی است، جدا از بیمارستان فعلی قرار است تأسیس شود. من دغدغه شما را درک می کنم و برای نظرتان کمال احترام را قائل هستم. ولی حقیقتا اگر بیمارستانی در ارسنجان تأسیس شود، خانواده ما چه نفعی می برد؟ در خصوص مهندس برومند هم باید عرض کنم که ابتدا خودشان باید از خودشان دفاع کنند و در وقت مقتضی هم اینکار را خواهند کرد. ولی اگر همین یک بیمارستان را برای ما تأسیس کند(تا الان دومیلیارد از ردیف بودجه به حساب دانشگاه علوم پزشکی برای آن واریز شده) و جاده ارسنجان و توابع رو نوسازی کند که در حال انجام است، آنوقت از نمایندگان دیگر بیشتر کار انجام داده است. خدا جلیل رشیدی را رحمت کند. جلیل رشیدی دوست صمیمی پدرم بود و هنوز هم پدرم با خانواده ایشان در ارتباط است و مهندس برومند هم رییس دفتر ایشان بود. در آخر هم باید بگویم من خوشحال می شود مردم انتقاداتشان را نسبت به ما بیان کنند تا خدای نکرده اگر ما هم مشکل یا خطایی داشتیم برطرف کنیم. ممنون


هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۴ ۱۶:۱۲

حسن: بنده لازم دیدم نظرم را به این افراد منتقل کنم ولی این به معنی اختلاف و دشمنی نیست. این افرادی هم که مخاطب من هستند، زیاد تأثیر گذار نیستند، ولی همانطور که من قبلا گفته ام نبایستی اقداماتی کنیم که موجب شود اختلافاتی که فروکش کرده دوباره زنده شود، بلکه نیاز به وحدت عمیق تر و اتفاق نظر جدی تر داریم، چرا که مشکلاتی که در سطح شهرستان داریم زیاد است. من خوشحالم که سخنگوی محترم شورای شهر هم گفتمانی در پیش گرفته اند که منجر به تقویت فضای همدلی در جامعه میشود. اگر در مورد بیمارستان، غیر از مسئولین ذیربط افراد دیگر، ولو که صاحب جایگاه اجتماعی باشند بخواهند نظر بدهند، مسئولین نظر منفی پیدا می کنند. پدر من با اینکه بارها از وی خواسته اند در خصوص مکان بیمارستان نظر بدهد و دخالت کند، ولی صرفا می گوید هرجا کارشناسان نظر بدهند همانجا و برای ما فرقی نمی کند. پدرم گفته اند از خبریز تا جنگل هرجا بهتر بود و کارشناس گفت ما حرفی نداریم.


هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۴ ۱۶:۴۵

سعید ا: در خصوص اینکه فرموده اید همان بیمارستان قبلی را تجهیز کنیم، نظرتان را قبول دارم. یک روز پزشکان بیمارستان بخاطر شرایط بدی که در بیمارستان حاکم است به خانه ما نزد پدرم آمدند و اعتراض خود را بیان داشتند و توقع داشتند پدرم بتواند کاری انجام دهد. همان روز عصر پدرم معتمدین شهر را دعوت کردند منزل و اغلب متخصصین و پزیشکان بیمارستان حضور داشتند. حرفها زده شد و قرار شد جلسه ای در بیمارستان تشکیل دهند. مجدد جلسه در بیمارستان تشکیل شد و آن موقع هنوز شورای قبلی بر سر کار بود. آقای رضایی سخنگوی محترم شورای فعلی هم آن زمان در جلسه شرکت کردند. بعد از آن جلسه باب گفت و گو با نماینده محترم و مسئولین دیگر را باز کرد که برای تجهیز بیمارستان از هر امکانی از خودیاری مردمی تا کمک های دولتی بهره بجویند. اما برخی مسئولین وقت مخالفت هایی کردند که کار را مشکل کرد. بعد ها که آقای حسین شیری سرپرست فرمانداری شدند، سنگ هایی که سر راه توسط آنها گذاشته شده بود را برداشتند و بودجه دومیلیاردی دولت و یک میلیارد و نیم سازمان برنامه و بودجه به خاطر همین اقدامات بود. ان شااله امیدواریم که همه ما مردم دست به دست هم دهیم و شهر خود را آباد کنیم، و در بهبود وضعیت شهر تلاش کنیم. تشکر فراوان


ارسنگان
۱۳۹۳/۴/۴ ۱۶:۵۵

جناب ( سعید ا ) اولا که منظور جناب رضایی بیمارستان حاج رضا ابراهیمی نبود بلکه بیمارستانی بود که چن وقت پیش یک نفر از معتمدین شهر به همراه نماینده پیگیر بودند و بالاخره توانستند بودجه را برای بیمارستان (دولتی) دریافت کنند که متاسفانه با سنگ اندازی یک عده متوقف شد ...دوما خود رییس جمهور هم نمیتواند مشکل اشتغال را به طور کامل حل کند چه برسد به نماینده!! سوما اگر بیمارستانی که با پول خیرین میخواهد راه اندازی شود نیاز به دوندگی ندارد چرا خود شما پیگیر نمیشوید!! چه اشکالی دارد برای شهرتان یک قدم خیر بردارید !!!!


هركول
۱۳۹۳/۴/۵ ۲۳:۵۱

حقگوى عزيز ناشناس ارجمند وهادى گرامى سپاس و درود من پست و مقامى نداشته و ندارم كه بخواهم به خاطر ان اين كنم يا ان كنم اندك ابرويى نزد مردم وانشا الله ذره اى در پيشگاه خداوند البته كاش به پاس احترام به بزرگان كه فرموده اند نبينيد كه ميگويد ببينيد چه ميگويد با شخص كارى نداشتيم با سخن شخص كار داشتيم به هر حال ان كس از دزد بترسد كه متاعى دارد پيروز باشيد


ناشناس
۱۳۹۳/۴/۳ ۲۲:۴۸

ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت رضایی عزیزمتاسفانه اطلاعات غلط در مورد بیمارستان خیر ساز به مردم محترم وفهیم ارسنجان ارایه میشود که چند سوال قابل ذکر است اولا خیر محترم اصرار زیاد بر احداث بیمارستان داشتند وهزینه های ملیاردی انجام دادند اب برق گاز وتمام زیر ساختها مهیا بود حتی رفع معارض .در سال 87بابت هزینه ژءوفیزیک (زمین شناسی ( مبلغ سیصد وهفتاد ملیون پرداخت شده است مقدار بالغ بر بیست هکتار زمین به نام دانشگاه علوم پزشکی شده است که مبلغ یکصدو پنجاه ملیون ان سال بابت پذیره اوقاف طبق اسناد موجود پرداخت شده است کلنگ بیمارستان توسط اقای دکتر ایمانیه که به اذعان حضرت عالی مخالف شماره یک به دلایل واهی است زده شده است اقای خیر حتی حاضر به پرداخت وجه بیمارستان است حال مردم مانده اند وهزارو یک سوال که یکی دو تای ان را مطرح میکنم جابه جایی بیمارستان خیانتی اشکار به بیت المال مسلمین است بیمارستان جدید بالغ بر ملیاردها هزینه نیاز دارد تا به این پیشرفت فیزیکی برسد وسالها به طول خواهد انجامید مردم کارشناسی میکنند چون مردم شریف ارسنجان افراد تحصیل کرده ای هستند ویک سوال دیگر اینکه وقتی همه چیز فراهم وبستر اماده است چرا اموال بیت المال(شهرداری( به تاراج برود........درپایان وظیفه میدانم از همدلی شورای شهر تشکر نموده وخواهش کنم به تپه نورالشهدا رسیدگی وبه میدان طالقانی نیز سرو سامانی درصورت وجود منابع بدهید

پاسخ به این نظر
هركول
۱۳۹۳/۴/۶ ۰:۴۲

سعيد جان ، حسن أقا و ناشناس عزيز با عرض سلام و احترام ، بزرگى گفته من بيش از أنكه از موافقانم بياموزم از مخالفانم أموخته ام باسپاس مجدد لازم است توضيحاتى را به عرض برسانم ١- اولا چه بيمارستان خير ساز باشد چه دولتى وچه هر عنوان ديگرى داشته باشد براى ساخت وبه ويژه براى فعاليت نياز به اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشكى دارد و اتفاقا و متاسفانه اصلى ترين مشكل خير نيكوكار به همين مساله مربوط ميشد كه بالاخره سبب توقف كار و ساخت وساز شد ٢-مسايل مربوط به نمايندگان فعلى و پيشين به خودشان مربوط ميشود نه بنده البته ميزان محبوبيت كانديداها در زمان انتخابات و توسط مردم مشخص ميشود ٣- حسن أقاى عزيز متوجه فرمايشات شما نشدم اگر صلاح ميدانيد واضحتر بيان نماييد تا پاسخ دهم


هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۶ ۱:۱۱

جناب آقای رضایی، سخنگوی محترم شورای شهر: روی سخن سعید و حسن با اینجانب بوده است، چرا که در دیگر مطالبی که قبلا در این وب سایت درج گردیده نظراتم را بیان کرده ام و نظرات را با هم مقایسه کرده اند.


یا حسین
۱۳۹۳/۴/۴ ۹:۴۷

صحبت های قشنگی بود اما ببخشید کی داره درباره طومار نویسی وفضا مسموم حرف میزنه اینقدر توصحبت هات از نماینده(برومند) تشکر نکن با بی تدبیریش ارسنجون زمین زد با آوردن مردشتیها برای ادارات

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۴/۴ ۱۳:۰۴

هرچندهم ... ... ... ... ... ... که مشکلی نداری در اذهان مردم اینطور جاافتاده خواهشا درجلسات مذهبی شرکت کن تا لااقل مردم با واقعیتها ربروبشن ولی درمجموع درشهری که با احساسات مرم بازی میشه وبرای بدست آوردن میز وصندلی و برکرسی نشاندن افراد از محل خودشون دست به همه کاری میزنن میرن مردم رو قسم میدن که به این گروه رای بدین وبه اون محله رای ندین هرچند هم که بگین اختلات نیس بازهم هس اگه حسن نیت دارین از نظرات رقیباتون که کاندیدای شورای شهرشدن ولی شما نذاشتید که مردم خودشون تصمیم بگیرن و هرکه را خواستند انتخاب کنند استفاده کنین اگه راست میگین.....

پاسخ به این نظر
هركول
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۲:۵۴

ناشناس گرانمايه سلام يادم به اين بيت مرحوم سپهرى افتاد كهً" من انارى را ميكنم دانه و به دل ميگويم خوب بود اين مردم هم دانه هاى دلشان پيدا بود ارزو مند سعادت و سلامت شما هستم


خوشحال
۱۳۹۳/۴/۴ ۲۲:۳۱

همین که آقای رضایی از فتنه 88 تبری جسته اند خیلی جای خوشحالی دارد. ببین این فتنه گرها چقد بی آبرو شده اند که هیچکس حاضر به طرفداری از آنان نیست و حتی شاخص ترین اصلاح طلب ارسنجان همراهی با آنان را تکذیب می کند. خدا رو شکر. اسلام پیروز است فتنه گر نابود است. خوب که همچین سایتی هس تا این چیزا آشکار بشه.

پاسخ به این نظر
دلواپس؟؟؟
۱۳۹۳/۴/۵ ۹:۴۹

واقعا که ... ایا اون 13 میلیون نفری که به میرحسین راد دادن فتنه گر بودن یا حق انتخاب نداشتن ... حاضر به طرفداری نیستن به خاطر از دست دادن کار به خاطر بیکار ماندن بچه هایش و ... دلیل طرفداری نکردن اینه نه ...


هركول
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۲:۴۲

خوشحال عزيز سلام كاش با دقت و منصفانه نقد ميكرديم به هر حال به احترام شما اين بيت شعر را تقديم ميكنم در بند أن نه ايم كه دشنام يا دعاست. يادش به خير هر كه زما ياد ميكند ارزومند سعادت وسلامت شما هستم


حسن
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۰:۱۶

با يك زمين بيمارستان اماده با بلوار و 00000 كارپيش نرفت (چون نزديك ارسنجون نيست و به طرف توابع است) حالا با اين زمين كه متعلق به شهرداري گداست مي خواييد بيمارستان احداث كنيد اگر واقعا راست مي گوييد پي گير همان زمين شويد اينقدر هم شعار نده اصلاح طلب محترم ايا مردم ارسنجان نميدانند كه ان ماشين شما بعد از حمايت شما از0000 شما خريديد0 مگر يك دبير بازنشسته چقدر حقوق دارد--- راستي چرا اين دوره شواري محترم بيشتر شان به فكر حق الجلسه خودشان است(نسبت به دوره هاي قبل)

پاسخ به این نظر
هركول
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۲:۳۱

حسن أقاى عزيز سلام راجع به بيمارستان قبلا توضيح داده ام در رابطه با درامد اندك شهرداريهاى شهرهاى كم جمعيت متاسفانه حق باشماست البته نه با اين شدتى كه شما فرموديد ماشين من هم پاداش ودستمزد تبليغات براى شخص يا گروه خاصى نيست پاداش ٣٠ سال كار در أموزش و پرورش است و من درپيشگاه خداوند اعلام ميكنم كه در تمام عمرم بابت تبليغات يا سخنرانى يا حمايت از كانديد خاصى حتى يك ريال هم نگرفته ام باور نميكنيد ديدارمان به قيامت با قضاوت قاضى القضات شاد و پروز و سربلند باشيد


آرش
۱۳۹۳/۴/۵ ۲۳:۳۰

سلام بر شما.وحدت و همدلی رمز پیشرفت ارسنجان.همه با هم باشیم

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۴/۶ ۵:۱۹

سلام هادی عزیز خواستم راجع به بیمارستان یه چیزی به شما که خیلی دوست دارم بگم اونم اینکه بزک نمیر بهار میاد.....بحث راه اندازی دیالیز در بیمارستانی که قرار بود حاج رضا بسازن یه سناریو برای انحراف اذهان بیش نیست ازشما که جوان فهمیده ودستی نیز بر اتش سیاست داری بعید هست این حرفها وگرنه خیلی راحت میشد در بیست وپنج هکتار زمین بخش دیالیز رو هم راه انداخت از طرفی وقتی دانشگاه برای بیمارستان حاضر به همکاری نیست وانهم تنها به دلایل سیاسی چطوربرای بیمارستان دیالیز هست

پاسخ به این نظر
هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۰:۵۴

حقیقتا ما در زمینه بیمارستانی که خیر محترم جناب آقای ابراهیمی قرارست تأسیس کنند زیاد مطلع نیستیم. صبحت من بیشتر در خصوص بیمارستان دولتی بود. آنچه در خصوص بیمارستان حاج رضا ابراهیمی قبلا اتفاق افتاده و حتی تصمیمات جدید را در حد همه مردم در جریان هستیم. کسانی که خیلی مجدانه پیگیر آن هستند، اعضای مجمع خیرین بهداشت و سلامت هستند و آنگونه که من شنیده ام جلسات زیادی با دکتر ایمانیه برگزار کرده اند. از جمله اعضای مجمع خیرین بهداشت و سلامت هم آقای حاج حبیب اسکندری و آقای اسداله رضایی، سخنگوی محترم شورای شهر هستند که فکر می کنم بهترست از ایشان پرسیده شود. البته یک نکته هم باید عرض کنم که طبیعی ست که مسئولین استان هم خیلی تمایل به تأسیس بیمارستان خیرساز در ارسنجان نشان ندهند، بدین خاطر که عقیده دارند بهترست این مراکز در شیراز ساخته شوند و نه در شهرستان ها. در خصوص خیلی شهرهای دیگر هم همین مشکلات بوده است.


هركول
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۲:۰۱

ناشناس عزيز سلام اولا بعضى از ما به جاى اينكه براى سرمايه گذار و خير فرش قرمز پهن كنيم متاسفانه با انواع كارشكنيها و بى مهريها رغبت و انگيزه شان را كم ميكنيم حتى مزاحمت ،تهديد ، درگيرى و. .. ثانيا اينكه فرموده ايد در ٢٥ هكتار زمين ميتوان بخش دياليز ساخت حرف درستى هست اما زمانى چنين كارى ميسر است كه به قول شما بخش باشد نه مركز كه البته قرار است مركز باشد نه بخش ، ونيز بايد تحت نظر و مديريت واحد باشد كه قرار است اين مركز به مديريت مركز حمايت از بيماران كليوى با رياست أقاى حاج نادر معينى اداره شود نه دانشگاه علوم پزشكى ولذا طراحى و نقشه نيز توسط اين مركز انجام خواهد شد


ریز بین
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۰:۰۱

سلام اگر شما به پست ومقام اهمیتی نمی دهید چرا درجلسه افتتاحیه دوره ی اموزشی ucmasزمانی که با پاورپوینت شما رامهندس خطاب کردند واکنش نشان ندادید؟ ماکه میدونستیم مدرکتون چیه.نگید ندیدم یک سخنگو باید خیلی دقیق باشه.

پاسخ به این نظر
هركول
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۲:۱۵

ريز بين عزيز فرمايش شما صحيح است اما اولااينكه مهندس بودن يا نبودن ماهيتا و لزوما نه پست ومقام تلقى ميشود و نه مايه فخر و مباهات است ثانيا بنده به خودم چنين عنوانى را ندادم مجريان و ميزبانان ارجمند عليرغم ميل بنده و به جهت رعايت ادب و از سر فروتنى چنين لطفى كردند ومن بلا فاصله يادداشتى به مجرى محترم دادم و ايشان هم تصحيح كردند . زنده و سربلند باشيد


حسن
۱۳۹۳/۴/۶ ۲۰:۵۷

جناب آقای رضایی شما سخن گوی شورای شهر هستید لطفا به جای شعر گفتن جواب افراد را درست بدهید.از مدیر سایت می خواهیم که تذکر جدی به سخنگو بدهد اگر قرار باشد با شعر جواب مردم را بدهیم که خودمون می رویم تفالی به حافظ رحمه الله علیه می زنیم و جواب می گیریم.پاسخگویی لوازمی دارد که جناب سخنگو با کنایه و شعر جواب ندهد بهتر است.دیگه الحمدلله شهرداری که مال شماست دولت هم که در 1 ماه دو حکم فرماندار می زند برای شما نماینده هم به واسطه تعاملات و منافع با شماست دیگه شعر تحویل مردم ندهید.....اینجوری هم جواب می دهید.به شعور مخاطب احترام بگذارید.

پاسخ به این نظر
هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۶ ۲۳:۰۸

حسن آقا: فکر می کنم خیلی از سوالاتی که پرسیده شده ربطی به شورای شهر ندارد. ایشان به عنوان سخنگوی شورای شهر پاسخگوی سوالات ما مردم هستند. اگر قرار باشد به سوالات دیگر پاسخ دهند، باید تقاضا کنیم مدیریت محترم سایت فرصت جداگانه در اختیار ایشان و ما قرار دهند.


دلواپس؟؟؟
۱۳۹۳/۴/۷ ۸:۴۶

من نمیدونم چرا این حسن اقا این قدر تندرو و بی ملاحظه هستند...من نمیدانم شغلتان چیه و ایا مسوولیتی در این شهر دارید یا خیر ولی همین را میدانم که مشکل اساسی کشور ما و در مقیاس کوچکتر شهر ما همین تند رویهای از سر تعصب کورکورانه هست... حسن اقای عزیز من و شما داریم با اسم مستعار صحبت میکنیم در حالی که مخاطب ما و پاسخگوی ما شناخته شده هستند و در مقام پاسخگوی شورای شهرمان مجاز نیستند که به مسایل بی ربط کسی که بدون ملاحظه هر چیز را که میخواهد بگوید جواب دهند ... متاسفانه فرهنگ نقد کردن در وجود ماها جا نیفتاده است و هنوز نمیدانیم ما داریم عملکرد شورای شهر را نقد میکنیم نه عملکرد هرکول و طایفه اش را ... متاسفانه افراد تندرویی مثل شما هم در جریان اعتراضات بعد از انتخابات 88 مسیر را به بیراهه بردند ودل مقام معظم رهبری را خون کردند... وگرنه بعد از اعلام نتایج طرفداران موسوی از اعلام نتایج شوکه شدند و یک راهپیمایی عظیم همراه با سکوت انجام دادند و ... من نمیدانم چرا الان که دارم دیدم را نسبت به این مسایل مطرح میکنم میترسم ... ترس از همین افراد تندرو ... ترس از دست دادن کار ... ترس از کشف شدن شخصیت واقعی ام ... ترس از وصله زدنهای اینچنینی که اره این فرد ضد ولایت فقیه است و مرتد هست و ... وترس ترس ترس ... تا این ترسها و تندرویها و تعصب گریهای کور کورانه وجود داشته باشه وضعیت ما همین است و بس ...


ناشناس
۱۳۹۳/۴/۷ ۹:۰۸

همین راهپیمایی کار غیر قانونی بود و با سکوت هم همراه نبود. این ها را دیگه همه میدونن و مدعی فقط خودش رو زشت میکنه. تمام کسانی که در فتنه 88 نقش داشتند چه آن هایی که آشوب کردند چه آن هایی که با سکوتشان آن ها را همراهی کردند و چه آن هایی که بازهم به هر نحو از آن ها طرفداری کنند، همگی در خون اونهایی که رو آسفالت خیابون ها کشته شدند شریک اند و باید در این دنیا و قیامت جواب دهند. حتی زیر دین اونهایی که بین فتنه گرها بودن و آسیب دیدند نیز هستن چون اونها هم به هر حال انسان بودند و پدر و مادر داشتن که با سادگی شون فریب سران منحوس فتنه را خوردند. احمدی نژاد هم اشتباه کرد که گفت 40 میلیون ایرانی (یعنی اونهایی هم که به موسوی خائن رأی دادند) حماسه آفریدند حالا یه عده خس و خاشاک ...! معلوم شد اون بدبختا در حد همون خس و خاشاک هم نبودن. همون حامیان فتنه که نظام رو به تقلب متهم کردن، تو انتخابات پارسال با سرافکندگی شرکت کردند و وقتی نظام رأی کمتر از یک درصدی که روحانی رو رییس جمهور کرد رو امانتداری کرد، خجالت زده ترم شدن. مواظب موضع گیریتان باشید.


دلواپس؟؟؟
۱۳۹۳/۴/۸ ۸:۲۴

اقای ناشناس عزیز من در کل با حرفهای شما موافقم و میدانم که این فتنه گران در جریان اعتراضات خیابانی چه جنایاتی انجام دادند و حالا هم فتنه دوستان دارند در مسیر اونها قدم بر میدارن ودل مقام معظم رهبری رو خون میکنند و ... بحث تندرویهای بی ملاحظه است که با توجه به صحبتهای رهبرمان و مولایمان امام خامنه ایی چه در گروه چپ و چه در گروه راست مانع از حرکت انقلابمان به سمت مدینه فاضله که همان رضایت امام زمان هست خواهد شد ...


؟؟؟؟؟
۱۳۹۳/۴/۸ ۱۳:۲۱

حسن اقای عزیز چرا خودتو معرفی نمیکنی؟؟؟


حامد ابراهیمی
۱۳۹۳/۴/۷ ۹:۰۴

آن کس که بدم گفت، بدی سیرت اوست وان کس که مرا گفت نکو خود نیکوست حال متکلم از کلامش پیداست از کوزه همان برون تراود که در اوست ((شیخ بهایی)) سلام و درو د و ارزوی توفیق برای تمام کسانی که در راه آبادانی ارسنجان تلاش میکنند.کاش اندکی هم تشویق میکردیم و یا لا اقل انتقاد منصفانه و سازنده با ارزوی سربلندی ارسنجان و ارسنجانی

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۴/۸ ۰:۴۳

جای بسی تاسف است که باشعور مردم بازی وبه فهم انها توهین بشود بابا مشکل بیماران دیالیزی تو همون دویست متر فعلی مرتفع شده ببخشید مرکز چه مشکلی داره که بخش دیالیز نداره دقیق بگید من بیسواد من هرچی شما بگید اقا تا بخوایم بیمارستان رو به این پیشرفت فیزیکی برسونیم چند ملیارد باید هزینه کنیم ها وچند سال دیگه انتظار به خدا توابعی ها هم ادم هست چرا نمیخوایم بفهمیم اخه سیاسی کاری تا کی؟اقای نماینده ای که سرمایه دولت رو داری خرج تبلیغات دوره بعدت میکنی تو همونجا هم بسازی مردم میفهمن تو بوجه اش رو زحمت کشیدی وکار خیره بیچاره که داره به اب واتیش میزنه که بسازه ولی به دلایل سیاسی که اینجا جای باز کردنش نیست نساخته یعنی نمیزارن که بسازه اقا دوتا فیل که دعواشون میشه فقط علفای زیر پاشون له میشه مردم شریف شهر ارسنجان فهیم هستند ودغدغه ها رو میفهمن والاااا

پاسخ به این نظر
هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۸ ۱۰:۴۹

ناشناس عزیز: من دغدغه شما رو درک می کنم. ولی به نظرم باید نکته بینانه تر به قضایا نگاه کرد. ببینید، ساخت بیمارستان از نظر فنی و مهندسی هم موضوعات خاص خودش را دارد. هم از نظر معماری، از نظر سازه و هم از نظر تأسیسات پیچیدگی های خاص خود را دارد. مطابق استانداردهای ملی و بین المللی می بایستی یک سری اصول در خصوص محل بیمارستان و طراحی فضای آن رعایت شود. در میان همه مسئولین و مردم شهر، حتی یک نفر هم نیست که بر این موضوعات اشراف داشته باشد و نظرهای که از سوی این و آن مطرح میشود، صحیح نیست. نماینده محترم هم جهت تعیین مکان بیمارستان از کارشناسان خبره وزارت بهداشت و معاون وزیر رجوع کرده اند و در واقع نه به نماینده که به هیچ مرجع دیگری جز وزارت بهداشت مرتبط نمی باشد. جهت اینکه بهتر با قضایا آشنا شوید بنده از دوستان که تحصیلات مهندسی دارند تقاضا می کنم که نشریه 287، 89 و استاندارد برنامه ریزی و طراحی بیمارستان ایمن را مطالعه کنند و به دیگر دوستان توضیح دهند.


ناشناس
۱۳۹۳/۴/۹ ۹:۳۲

ناشناس
۱۳۹۳/۴/۹ ۹:۳۲

ناشناس
۱۳۹۳/۴/۱۲ ۱۱:۱۰

آقای هادی رضایی! شما که از پدرت تعریف می کنی، بدان که کسانی در این شهر رنگ عوض کردن کار همیشگی شون است! امروز با کسی متحد می شن که دیروز باهاشون دشمن بودن و توهین نثار هم می کردن. جالبه که حتی برای منافع خود و خانواده شان (که نمونه آن سهم خواهی و استفاده از دانشگاه آزاد تا جایی است که 4 نفر از خانواده خود را در یک بخش آن جا داده اند!)، با کسانی که زمانی به ادعای خودشون قصد جون شون را داشتن نیز همکاسه میشن! و با افرادی همراه می شن که تا دیروز هر کاری را علیه همدیگه می کردن....

پاسخ به این نظر
هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۱۳ ۲۲:۴۷

دوست ناشناس عزیز: ازینکه انتقاد خود را بیان کردید تشکر می کنم. اول در خصوص پدرم عرض میکنم که پدر من یک بار برایم تعریف کرد که پدرش مرحوم مشهدی علی محمد، یک سری اختلافاتی با برخی افراد قدرتمند وقت داشته است. پدرم تعریف می کند که من کودک بودم و پدرم اسلحه ای به من میداد که اگر لازم شد از خود دفاع کنیم. اتفاقا گاهی لازم هم شد. می گوید یک بار از خانه که خواستیم خارج شویم پدرم به من گفت: "حسین، یادت باشد که ما باید از خودمان دفاع کنیم، اما این دلیل نمی شود که اگر بین ما و عده ای اختلافی هست، یک وقت کینه به دل بگیری و نامردی کنی یا خدای نکرده توهین و افترا در حق شان کنی که این رسم روزگار نیست". پدرم این نصیحت را آویزه گوشش کرده است و پدرم یک هدفی دارد آن هم پیشرفت جامعه است. حال اگر کسی در این راه قرار بگیرد دوستش است، و اگر بداند فردی در راه خدمت به مردم و بخصوص شهر ارسنجان نیست، قضیه متفاوت میشود.پدرم هیچ زمانی با هیچ فرد ارسنجانی با زبان توهین برخورد نکرده است. بعد از انقلاب یکی از سوالاتی که همیشه از پدرم پرسیده میشود اینست که چرا با کسانی که یک زمانی دوست نبودی و اختلاف داشتی دوست شدی. پدرم میگوید" آن زمان که ما اختلاف داشتیم، خیلی ها که حالا مدعی اند جرات این را نداشتند که حتی بر سر زبان بیاوند، چه رسد که از خود دفاع کنند و من هم اغلب بخاطر دفاع از همان ها موضع می گرفتم و نیت خیر و مردمی داشته ام، اما انقلاب که شد، و بنده در راس انقلابیون بودم، بعد از انقلاب بنای اتحاد و همدلی را بنا به خواست حضرت امام (ره) گذاشتم". پدرم عقیده شان اینست انقلاب مثل یک قطار سریع السیرست که باید به هر ایستگاه که میرسد مسافر جدید سوار کند، نه اینکه خدای ناکرده در بین راه از تعداد مسافران آن که حامیان انقلاب باشد کاسته شود. البته این را هم بگویم که پدرم معتقد است ما در زمان شاه هم در ارسنجان افراد ضد انقلابی آنچنانی نداشته ایم و این برای ارسنجان یک افتخار است. پدر من هیچ زمانی با هیچ شخصی کینه و عداوت و خدای نکرده اختلاف شخصی ندارد، بلکه اگر گاهی اختلافی هم بوده، بر سر منافع جامعه و مردم بوده است. همه مردم برای او برابر هستند و خدا می داند که همیشه به مسئولین توصیه میکند، که نباید بین کوچه خودمان و کوچه آخر دوکوهک برایمان فرق کند، هرکجا نیاز به خدمت باشد باید خدمت کرد. در خصوص آن بخش از دانشگاه هم که فرموده اید باید مسائلی را عرض کنم. اول ممنون که بیان کردید که من هم به این نکته توجه بیشتری کنم. در این خصوص باید برادرم که مسئول است پاسخ دهد و قطعا از ایشان خواهم خواست جوابگو باشد. اما یک دوسه مورد می دانم. افرادی که مدنظرتان هستند، به غیر از برادرم که عضو هیئت علمی اند،دو نفر دیگر می باشند، که از سالها قبل از مدیرگروه شدن برادرم در این بخش به تدریس مشغول اند و از نظر معدل، سابقه تدریس و همچنین سوابق تحصیلی، اگر کسی پیدا شود که بالاتر از ایشان باشد، قطعا من خودم هم مدعی خواهم بود که باید حق به حق دار برسد. اما تا آنجا که می دانم(همانطور که گفتم در امور دانشگاه زیاد مطلع نیستم) فکر نمی کنم کسی باشد که رزومه بالاتری داشته باشد. مجدد سپاسگذاری می کنم.


جعفرزارع(خوشدل)
۱۳۹۳/۴/۱۲ ۱۲:۵۸

خداییش نسبت به شهرستانهای اطراف شهرستان بدی نداریم مگه می خواهیم کجا را بگیریم بالاخره هر منطقه ای مشکلات خاص خودش روداره کاستی هایی هم هست ولی به نطر می رسه که در این کم وکاست ها، عمدی درکارنبوده مسئولین شهرستان ماهم خوب کار کردن حالا هرکدوم باهر خط وخطوطی بوده باقصد خدمت اومده وخدماتی هم انجام دادن آنچه مهمه اینکه هرکی مسئولیتی روقبول می کنه برای خدا وخدمت به مردم باشه متاسفانه بعضی از اهالی قدیم شهر ارسنجان یه جورایی خودشون رو تافته جدا بافته می دونن . همین موضوع باعث شده که به کسانی که از جاهای دیگه اومدن وساکن ارسنجون شدن به یه چشم دیگه نگاه کنن . این حس حس خوبی نیست باید بپذیریم که این شهرستان واین شهر مال همه هس .همه اونهایی که ساکنش هستن البته یک نکته مهم رونباید فراموش کرد اینکه به دلیل وصلت های زیادی که در چند سال گذشته بین اقوام وگروههای مختلف شهرستان انجام شده همه باهم قوم وخویش هستند درنتیجه همه باهم یکی شدند دیگه این محل وآن محل یا شهر وروستانداره .هم اعضای محترم شورای شهر وهم اعضای محترم شورای بخش وهم مسئولین ومردم باید این مهم رو مد نظر قرار بدن .به همه وبه همدیگه به چشم یک دوست نگاه کنن اون وقته که جبهه گیری ها ازبین می ره اگه یک مسئول ویا فرماندارهم از جایی دیگه اومده برای خدمت به مردم همین شهرستان مامور شده پس باید فرصت رو مغتنم بشماریم واز توانمندی هایش بهتراستفاده کنیم آخه اگه خدمتی کنه ،بنایی بسازه نمی خواد که همراه خودش ببره باید همه ما دست به دست هم بدیم فقط منتقد نباشیم پیشنهادهای سازنده هم بدیم گاهی از خودمون هم مایه بگذاریم همدیگر رو تحمل کنیم به هم برچسب های ناروا نزنیم خداهم کمک می کنه باتشکر از مدیر محترم سایت وآرزوی توفیق برای همه مسئولین ومردم فهیم وهنرورو بااخلاق وبااخلاص شهرستان ارسنجان

پاسخ به این نظر
بچه توابع
۱۳۹۳/۵/۱۲ ۱۶:۳۴

می خواهم نقدی بر صحبت ها و نظرات اقای رضای کنم: "زمین مناسب نبود و مشکلات ....." اگر شما عنوان می کنید بحث کارشناسی رو قبول دارید ایا نمی دانید ان زمین هم کارشناسی شد و مشکل اب – برق – گاز و... همه انها حل گردید ایا می دانید بیش از 150میلیون تومان هزینه کارشناسی زمین شناسی و زلزله نگاری ان زمین شده و از لحاظ کارشناسی همه شرایط را داشته است " اواخر سال قبل بهمراه فرماندار سابق و دکتر ایمانه عنوان کردند زمین مناسب نیست!" اولا :این نقل را دکتر ایمانیه رد کردند و تکذیب نمودند دوما: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی که هستند و موضوع را قبلا کارشناسی کردند "زمین های مختلفی ..... پینهاد دادید" فکر کنم زمین بالای شهرک را داشتید بازدید می کردید یک نفر سوال کرده بود اینجا می خواهید گراز...... "زمین کنار اداره برق" ایا قانون دانشگاه علوم پزشکی حداقل زمین را سه هکتار عنوان نکرده اند پس شما چرا بر زمین 7000متری اصرار دارید ایا این همه نظر کارشناسانه است؟؟؟؟ ایا فکر 5سال اینده رو ندارید..... "کم کم فضا مسموم شد..." ایا اعتراض به مسایل غیر کارشناسانه مسموم کردن فضاست ایا مردم حق ندارند برای سرنوشت شهرستان خود اعلام نظر نمایند " موافقت شورای روستاها و اعضای شورای شهرستان....." ایا این موافقت نامه موجود است یا خیالی است چون تمام اعضای شورای روستا ها و بخش و شهرستان منکر چنین موافقت نامه ای می گردند " حتی شورا ها نمی توانند در این خصوص دخالت نمایند...." اولا پس چرا شما اینقدر دخالت می نمایید. دوما در این کشور مردم شورا و نمایند مجلس و رئیس جمهور و رهبر انتخاب می نمایند ایا کسانی که این قدرت را دارند که برای خود و جامعه خود تصمیم بگیرند شما دخالت را ....... از شما که روشنفکر و سابقه چندین ساله شورا را دارید بعیده........ و شورای شهرستان در برخی موارد بالاتر از فرماندار می باشد.... بحث کارشناسی: ایا مگر قبول ندارید 70درصد جمعیت شهرستان در روستاها هستند پس بیمارستان سمت روستا ها باید باشد زمین فعلی که مشکل توسعه صدسال اینده را ندارد و مشکل اب برق گاز و ترافیک را ندارد ................. پس حق را به حق دار بدهید

پاسخ به این نظر
هادی رضایی
۱۳۹۳/۵/۲۲ ۱۴:۰۷

همشهری و دوست گرانقدرم: من اصلا هیچ زمین خاصی را مطرح نکردم، و به نظرم هیچ تفاوت نمی کند که زمین بیمارستان کجا قرار است کلنگ زنی بشود. همدلی و اتحاد بین مردم برای ما بسیار ارزشمند است و بخصوص مردم محترم توابع که ما به آنها علاقه داریم. اگر بحث کارشناس را مطرح کردیم برای اینست که مشکل حل بشود و هر کجا که متخصصین بگویند تا اختلافات مرتفع گردد. حال که خود شخص دکتر ایمانیه هم زمین توابع را دیده اند و نظر خود را بیان داشته اند.


هادی رضایی
۱۳۹۳/۵/۲۲ ۱۴:۲۷

ببخشید. من فکر کردم کامنت دوست عزیز "بچه توابع" در پاسخ به کامنت های اینجانب است که اشتباه کردم.


بچه توابع
۱۳۹۳/۶/۷ ۸:۵۵

نمی دانم چرا اقای رضایی (هرکول) جوابی برای متن قبلی من نداشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ناشناس
۱۳۹۳/۷/۲ ۱۱:۵۱

با سلام وعرض تبرک بمناسبت تشکیل هیئت رئیسه جدید شورای شهر ارسنجان ما اهالی فاز 2 شهرک امام خمینی(ره) کوچه 6 و7 تقاضای آسفالت کوچه هایمان را داریم که حداقل بعد از کذشت 5 سال سکونت در آنجا کی باید آسفالت شود. الان کوچه های روستا ها هم آسفالت شده ولی نمی دانیم ما جزء شهر نیستیم یا توجه به آنجا نمی شود.

پاسخ به این نظر
نعمت الهی
۱۳۹۳/۸/۲۵ ۱۰:۲۹

با سلام وخسته نباشید : با توجه به اهمیت کار سایت شما خاصه در خارج از کشور خیلی مهم می باشد چون آخرین اخبار و اطلاعات شهرستان در دورترین نقاط جهان به گوش ما میرسد . ممنونم اززحمات شما . موفق باشید .

پاسخ به این نظر
دلسوز
۱۳۹۴/۳/۲۴ ۸:۴۹

اقای رضایی لطفا جواب بدید ایا شما به فکر پیشرفت ارسنجون هستید یا به فکر حزبتون که اگه به فکر حزبتون باشید که هستید باید جواب خدا وشهیدا رو بدیدبرا که اگه فکر ارسنجون بودید نیروهای کارامد بومی رو با کمک نماینده از صحنه فعالیت محو نمیکردید وهمه رو نیروهای مرودشتی جایگزین کتید که حتی به خودشون زحمت شرکت در مراسمات خرداد رو بدن اینفدر حرف مفت نزن و یه حرف هم با اقای شاکی دارم خودت رو علاف سیاست واین چنین ادما نکن چون اینا بزرگتر از شما رو به راحتی کنار گذاشتن ومثل یه پله از افراد استفاده میکنن تا خودشونو بالا بکشن واینا مردم رو نه خودشون رو خر فرض کردن ....

پاسخ به این نظر
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  
در پی فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم لبیک گفتند و حماسه ی سیاسی را آفریدند