يكشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵,Jan 22 2017
عضویت در خبرنامه

یادداشت وارده:

یوزپلنگ های شهرستان ارسنجان، اتحاد و همدلی همیشه جواب می دهد!

۱ تير ۱۳۹۳ - ۹:۰۱:۵۷ کد مطلب: 507


شب گذشته  شاهد این بودیم که تیم ملی فوتبال ایران مردانه در مقابل  تیم صاحب نام و صاحب سبک آرژانتین بازی کرد و در کمال ناباوری درحالی که ایران در این مسابقه برتر از آرژانتین بازی کرد و بهترین بازی تاریخ خود درجام جهانی را انجام داد مغلوب استعداد و تکنیک لیونل مسی باشد. البته به قول کارلوس کی روش هم داور و هم مسی باعث شکست ایران شدند.

 این موضوع چیزی از ارزشهای تیم ملی ایران کم نکرد .تیمی که نشان داد با تلاش و وحدت و همدلی می تواند بیش از 90 دقیقه یکی از بهترین تیم های دنیا و قهرمان 2 دوره و نايب قهرمان 2 دوره و میزبان یک دوره جام جهانی را اسیر تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر خود کنند.

مهمترین شاخصه تیم ملی ایران به تعبیر کارشناسان اتحاد و همدلی در اجرای تاکتیک های مربی صاحب نام خویش بوده است .و اگر این نبود شاید اگر مربی بزرگی مثل ویسنته دل بوسکه و تیم بزرگی مثل اسپانیا با مهره های گران قیمت خود هم باشد با 5 گل مغلوب خواهد شد و مربی خود را راهی بیمارستان خواهد کرد. یوزپلنگ هایی که به خاطر همدلی و اتحادشان جانانه در برابر شیرها و عقاب های دنیا خوش درخشیدند.

به نظر نگارنده زیر ساخت هر تحول و پیشرفتی در دیار ما نیز همین رمز گران بهای وحدت و همدلی است. به قول عادل خان فردوسی پور چه که نمی کند  این(وحدت البته به تعبیر بنده).

همانطور که نمی توان نقش جواد نکونام و سید جلال حسینی  را کمرنگ تر از نقش دژاگه و رضا قوچان نژاد  کمرنگ تر جلوه داد.باید این اصل را پذیرفت که با حذف هر قشر از اقشار شهرستان نمی توان به پیشرفت ارسنجان کمک کرد .ارسنجان با همه مولفه هایش ارسنجان است .با شهر و روستا و با همه مردم آن .

 شهرستان ارسنجان با جوانان غیور و با تعصبش با روحانیت عزیز و همیشه در صحنه اش با پدران و مادران و پدر بزرگ ها و مادر بزرگ هایش هم با هم  می تواند به پیشرفت و ترقی برسد و بدون این ها اگر پولدارترین افراد کشور هم بخواهند در این شهر سرمایه گذاری کنند مغلوب عدم اتحاد و اختلافات شهرستان می شوند و عطای سرمایه گذاری را به لقای آن می بخشند. بسان دل بوسکه معروف و متبحر که به خاطر بد کار کردن تیمش  ناچار به بیمارستان پناه می برد. اگر چه فوتبال یک بازی است ولی میتوان از این بازی مفرح نیز عبرت های زیادی گرفت.

امروز مردم دیار من هم بسان مردم ایران زمین با بازی تیم های ملی فوتبال و والیبال ایران در عرصه های جهانی به خود می بالند و امیدوارم با بیشتر شدن همدلی و همراهی آنها  مشکل بیکاری و عدم پیشرفت و توسعه شهرستان نیز حل بشود. والبته آرزوی بازی زیبا تر، تیم های ملی فوتبال و والیبال ایران اسلامی با حریفان صاحب نام خود در روزهای آتی دارم تا دل مردمان غیور ایران اسلامی شادتر از همیشه شود.

و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِين

 

نویسنده: علی رضا مقصودی

 

مطالب مرتبط:

پارادوکسی به نام (علاقه به ارسنجان)









محمد کشاورز
۱۳۹۳/۴/۱ ۹:۴۴

سلام آقای مقصودی.عالی بود استفاده کردیم.تیتر را اگر می زدید یوزپلنگ های بیشه ارسنجان بهتر بود.باز هم مرسی

پاسخ به این نظر
احمد زارع
۱۳۹۳/۴/۱ ۱۷:۴۲

اصلا فکر کنم در گذشته جنگل ها و کوههای ارسنجان یوزپلنگ هم داشته است.ممنون از مطلب خوبتون اقای دکتر مقصودی.


فرید
۱۳۹۳/۴/۱ ۲۱:۰۴

سلام این نوشته و ترکیب آن با فوتبال خوب بود .ممنون از نگارنده.مشکلات ارسنجان ان شاالله با کمک همه مردم حل شود.


هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۲ ۸:۴۱

من شنیدم که پلنگ در کوه های ارسنجان وجود دارد. برخی هم می گویند یوزپلنگ دیده اند، ولی چون تشخیص این دو حیوان از هم ساده نیست، درست مشخص نیست کدام حیوان در کوهستان های ارسنجان زیست می کند.


باقر
۱۳۹۳/۴/۲ ۱۰:۲۴

کاش اگر هستند بیارنشون توی منطقه استحفاظی و نظارت داشته باشند روی آنها که از بین نروند


هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۱ ۱۰:۰۹

تشکر فراوان از آقای دکتر به خاطر درج این خبر.. من لازم می بینم در راستای این خصوص مطلبی رو عرض کنم. من فکر می کنم موضوع اختلاف در شهر ارسنجان بیشتر یک پارادایم بیشتر نیست و به نظر من از یک سال پیش که اجماعی نسبی در خصوص وحدت بخشی صورت گرفته، اکنون شاهد نتایج آن هستیم و به عقیده من اختلافی در شهر آنچنان که به چشم آید نیست. اگرچه برخی دلخوری های جزیی وجود دارد، ولی فضای همدلی وجود دارد. البته این به معنی اتحاد کامل نیست، ولی من عقیده دارم دورنمای کلی شهر خوب است. ولی می بایستی رویکردی در نظر گرفته شود که اختلافات بازتولید نشود، و آن هم تنها در سایه نقد گذشته و گفت و گو پیرامون ریشه اختلافات گذشته است که امیدواریم صورت پذیرد.

پاسخ به این نظر
ارسنجانی
۱۳۹۳/۴/۱ ۱۶:۵۶

من بر خلاف اقای رضایی مثل همه مردم معتقدم که اون یک سال پیش تا حالا که منظورشون انتخابات شورا ها است بر اختلافات شهر افزوده است.مگر شما ندیدید که شهر را به دو قسمت تبدیل کردند و بر علیه هم متینگ گرفتند و جلسه تشکیل دادند.اینکه بین فامیل های ارسنجان اختلاف ایجاد می شود این اتحاد است.بله اگر منظور از اتحاد به رخ کشیدن اختلافات باشد ذرست است.نتیجه آن اختلاف هم می شود این شورای شهر ناهمگون و شهرداری ضعیف.خدا عاقبت ما را ختم بخیر کند که اگر این معنایش اتحاد است پس اختلاف چیست!؟


هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۱ ۲۲:۳۶

ارسنجانی عزیز.. من قبول دارم که در زمان انتخابات جناح بندی بود، ولی مگر قرارست در انتخابات غیر ازین باشد؟ انتخابات عرصه رقابت و جدال است و در همه جای دنیا هم همین است. اگر رقابت ناسالمی صورت گرفته شده باشد آری، آن وقت حرف شما صحیح است... در مورد عملکرد شورا و شهرداری هم می بایست خودشان پاسخ دهند، ولی من با توجه به آنچه میدانم و قبلا هم گفته ام، عملکرد شورای شهر را مثبت می دانم، چرا که این شورا جدا ازینکه از همه فامیلها تشکیل شده، تعامل خوب و بی حاشیه ای داشته است. اگر عملکرد شهرداری راضعیف بدانیم، باید اول ببنیم شهردای چه دارد و ظرفیت هایش چیست و بعد دید عملکرد آن متناسب بوده یا خیر که این قابل بحث است.


هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۱ ۲۲:۴۶

همانطور که گفتم اختلافات فقط در ذهن ما به صورت پارادایم وجود دارد و وجود خارجی ندارد(یا اگر هست خیلی ضعیف) و فقط کافیست برای اثبات این موضوع بیایم بنشینیم و بشماریم ببنیم در چند مورد بین مردم اختلاف وجود دارد. اگر بخواهیم به عنوان مصداق بارز نشان دهیم، واقعا در چه زمینه هایی اختلاف وجود دارد؟


ارسنجانی
۱۳۹۳/۴/۱ ۲۳:۳۲

جناب اقای رضایی کمی از این اختلاف افکنان ارسنجان فاصله بگیرید خواهید فهمید که چه خیانتی در حال انجام است.درست است که اختلافات کم است ولی اختلاف افکنان به خاطر منافعی که دارند همین اختلافات را بزرگ می کنند.در مورد شورای شهر برامده از اختلاف هم باید گفت شب دراز است و قلندر بیدار.ولی از مردم و جونان که در این اختلافات دارند میسوزند نباید انتظار داشت بگویند ان شا الله گربه است.با تشکر


مجتبی ر
۱۳۹۳/۴/۲ ۲:۲۴

اقای رضایی لطفا واقع بین باشید.شما به جای مردم اختلاف افکنان را مخاطب قرار دهید.البته می دانم برای شما سخت است.با تشکر


هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۲ ۱۲:۱۲

دوستان و همشهریان عزیز.. من این اطمینان خاطر را به شما بدهم که آینده ارسنجان خوب و روشن است. شاید هنوز لکه ای از اختلافات باقی مانده باشد، ولی روال خوبی در پیش گرفته شده و من از تمام زوایا به هم جریانات که نگاه می کنم، وضعیت خوب است. مشکل شماره یک حال حاضر ارسنجان مسئله کم آبی است. این مشکل به اندازه ای حاد است که اگر فکری به حال آن نشود، تمام باغها و مزارع، قنات ها، و آب شهر تا کمتر از چند سال دیگر خشک خواهد شد، و باید از شهرهای دیگر برای ما آب خوردن با تانکر بیاورند. دوستان این مشکل جدیست و شهرهای زیادی به این سرنوشت دچار شده اند. آیا کسی توانست دوباره زاینده رود را زنده کند، یا دریاچه ارومیه را.. به نظر من تمام پتانسیل های شهر باید صرف این دشمن شماره یک شود.


مرتضی
۱۳۹۳/۴/۳ ۲۲:۵۰

آقای رضایی!!!!!!!!!کمی آهسته تر برادر اهسته تر.................


رضا رحیمی
۱۳۹۳/۴/۱ ۱۱:۲۵

مایه مباهات و سرفرازی است که عضویت جناب آقای مقصودی که یکی از نخبگان تاثیرگذار شهرمان هستند را در انجمن دانش آموختگان ارسنجان را نظاره گر باشیم.

پاسخ به این نظر
مهدی ابراهیمی
۱۳۹۳/۴/۱ ۲۱:۳۰

سلام.من هم با جناب آقای رضایی موافق هستم.البته اگر لینک سایت انجمن را بگذارند خیلی خوب است.


reza rahimi
۱۳۹۳/۴/۲ ۲۲:۵۸

www.arsanjan.org


مهدی
۱۳۹۳/۴/۳ ۲۳:۰۱

کمترین کار انجمن این است که مقالات اینچنینی را که به نفع ارسنجان است در سایت خودش درج کند.من با این لینکی که گذاشتید به اونجا رفتم ولی این چنین مطالبی در آن سایت ندیدم ولی در کل کار خوبی است و امیدوارم هر روز بهتر و بهتر شود.


محمدعلی
۱۳۹۳/۴/۱ ۱۵:۰۱

سلام اقای دکتر مفصودی.مطالبی کدراین یادداشت و یادداشتهای گذشته شما مشاهده کردیم بسیار جذاب و خواندنی ست. بحمدلله اطلاعات شما در زمینه فوتبال نیز عالیست. بنظر میرسد پرداختن همه نخبگان شهرستان به این موضوع میتواند زمینه ساز پیشرفت و ترقی جوانان و مردم شهرستان شود. با تشکر

پاسخ به این نظر
حسین
۱۳۹۳/۴/۳ ۱۴:۱۲

شهرستان ارسنجان همه با هم باید باشند.ممنون از شما اقای دکتر مقصودی


محسن نعمت الهی
۱۳۹۳/۴/۱ ۱۷:۰۲

این تحلیل نشان زیرکی نویسنده محترم در بیان ایده های نو و زیبا با بیان جوان پسند و جذاب می باشد.به نظر میرسد سایت ارسن نیوز از این نوع یادداشت ها بیشتر بگذارد تا مخاطب جذب شود.در ضمن از آقای مقصودی می خواهم که حضور خود را در بین هم ولایتی ها پر رنگ تر کنند.با تشکر

پاسخ به این نظر
سعید
۱۳۹۳/۴/۲ ۲:۲۳

چه کردند یوزپلنگهای دیار ایران زمین.کاری کارستان.ممنون از مطلب ترکیبتون


مهدی روستا
۱۳۹۳/۴/۲ ۱۰:۲۲

این شکارچیان اختلاف افکن مگر دیگر یوزپلنگی هم باقی گذاشته اند!


مهد تاریخ تمدن
۱۳۹۳/۴/۲ ۶:۳۹

سلام آقای دکتر مقصودی . هروقت نوشته هاتون رو میبینم غبطه می خورم و از خودم با ناراحتی سوال می کنم چرا از ظرفیت های جوانان نخبه و فعالی مثل شما در خود شهرستان نمیتونیم استفاده کنیم . وجود افرادی مثل شما به پیشرفت منطقه خیلی می تونه کمک کنه . جاتون در شهر خیلی خالیه... واقعا شهر ما به اتحاد و همدلی نیاز داره...

پاسخ به این نظر
صادق
۱۳۹۳/۴/۳ ۱۴:۱۸

ارسنجان دیار شیران و یوزپلنگان است.دیاری که چند صباحی گرفتار بیماری خطرناک اختلاف شده است.


احمدرضا
۱۳۹۳/۴/۲ ۱۰:۱۴

دیار ما زخمی کینه ها و عداوت های عده ای اندک که در جهت منافع خویش مردم را به جان هم انداخته اند.بی توجهی مردم به اختلاف افکنان و اتحاد تنها راه حل مشکلات شهرستان است.با تشکر از نویسنده یادداشت که از هر فکر و تفکری که می باشد این مطلب را گل گفت.

پاسخ به این نظر
احمد شیروانی
۱۳۹۳/۴/۳ ۱۴:۱۴

تا اختلافات باشد هیچ کسی در ارسنجان سرمایه گذاری نمی کند و نه بیمارستانی خواهیم دید و نه کار خانه ای.مطلبتون خیلی دقیق بود.


مهدی رحیمی
۱۳۹۳/۴/۳ ۱۴:۰۹

مرسی آقای دکتر مقصودی از مطلب زیبایتان.امیدوارم شاهد ارسنجان متحد باشیم

پاسخ به این نظر
کریمی
۱۳۹۳/۴/۳ ۱۶:۲۳

درود بر آقای مقصودی با این متن زیبا وتاثیر گذار. ادغام استعاره های زیبا و انتقال مفاهیم ، اوج هنر نویسنده را می رساند و متن را برای هر خواننده ای جذاب می کند بویژه نکات کلیدی و بار محتوائی مهمی را به مسئولین شهر انتقال داده است .

پاسخ به این نظر
کرمانی مقدم
۱۳۹۳/۴/۳ ۱۶:۴۰

متنی بسیار زیبا همراه با مفاهیم ظریف اما رادیکال. کمتر نوشته ای با چنین رویکردی دیده بودم.امیدوارم مسولین شهرمان به نکات سربسته این متن دقت کنند و بدور از سیاسی کاری و بازی های سیاسی بفکر توسعه شهر باشند.

پاسخ به این نظر
میترا شیرازی
۱۳۹۳/۴/۳ ۱۶:۵۰

سلام . نوشته جالبی بود . بدور از "مباحث" مطرح شده در زمینه وحدت ، بلحاظ خلاقیت و ابتکار و قدرت استدلال نویسنده براساس چند نوشته قبلی وی نشانگر قلم روان وی می باشد. در اینترنت در خصوص علی رضا مقصودی جست و جو کردم که چیز خاصی پیدا نکردم .کاش بیشتر درباره این نویسنده خلاق و خوش قلم می نوشتین. ایشون همشهریمون هستن؟از مطالبشون بیشتر استفاده کنین. مطالب ایشون براحتی در سایت ها و خبرگزاری های مرجع میتونن مورد استفاده قرار بگیرن.حتما یه مصاحبه ازاین نویسنده بگیرین . ایشون شغلشون نویسندگیه؟ مجموعا نوشته عالی بود و بلحاظ ادبیاتی زیبا بود . عالی بود. منتظر مصاحبه ای با این نویسنه خوش ذوق هستم.نوشته های بعد شما را پیگیری خواهم کرد.

پاسخ به این نظر
طاها
۱۳۹۳/۴/۳ ۲۲:۵۸

سلام خانم شیرازی.کاش همه مطالب مثل این مطلب به همگرایی مردم کمک می کرد.


یوزپلنگ بازنشسته
۱۳۹۳/۴/۳ ۱۷:۱۷

یوزپلنگ های بیشه ارسنجان بیاد اتحاد باشید... . . . از دکتر سپاسگذارم که ضرورت اتحاد را بعنوان پازلی گمشده در شهرستان مطرح کردند. واقعا آقای دکتر کاش بودین و ازنزدیک این اختلافات رو میدیدن.این سیاسی بازی ها رو و... فک کنم اخبار شهرستان خوب بهتون میرسه که میدونین اختلافاتی وجود داره. انشالله با وجود نخبگانی چون شما، چه باک از موج بهر آن را که باشد نوح کشتیبان. ما دلمون بشماها گرمه.شما جوانان بسیازید ارسنجان رو.آقای دکتر مقصودی مدیونین اگه بفکر توسعه منطقه نباشید.این حرف آخرم بود. آن سفرکرده که صدقافله دل همره اوست هرکجا هست خدایا تو سلامت دارش

پاسخ به این نظر
محمد تقی
۱۳۹۳/۴/۳ ۲۲:۴۶

سلام آقای مقصودی.لطفا از این مطالب بیشتر بنویسید.امید ما به جوانها است از یک مقدار سن گذشته ها دیگه چیزی بر نمی اید.جوانها دیگر خواهان اختلافات نیستند.

پاسخ به این نظر
محمد اسماعیل آثاری
۱۳۹۳/۴/۳ ۲۳:۲۵

همیشه همدلی و اتحاد می تواند تمامی مشکلات را حل کند.امام امان از روزی که منیت ها و اختلافات قومی و قبیله ای گریبان گیر شهری به قدمت ارسنجان گردد. مطلب بسیار عالی بود و جای تامل زیادی دارد.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۴/۴ ۱۴:۵۸

سلام آقای دکتر.وحدت و هم دلی همیشه جواب میدهد.چه جمله زیبا و پر مفهومی.مرسی

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۴/۴ ۱۵:۲۵

سلام آقای مقصودی.وحدت چاره همه مشکلات است حتی وحدت و همدلی با شهرستانهای اطراف نیز مهم است چون منافع مشترک با همه داریم.کسانی هستند که نه وحدت خود ما را می خواهند و نه وحدت شهر با روستا و نه وحدت با شهرستانهای اطراف.منافع اینها با اختلاف افکنی و تفرقه افکنی است و به اسم فامیل هم بین مردم اختلاف می کنند.

پاسخ به این نظر
تعجب
۱۳۹۳/۴/۴ ۲۳:۴۷

درسته آقای ناشناس> البته امروز تبلیغ وحدت و همدلی به خاطر اینکه فرصت طلبان و اختلاف آفرینان منافع خود را در خطر می بینند خیلی سخت شده است.من هم تعجب کردم که دکتر مقصودی چطور جرات کرده که از وحدت و همدلی بگوید نمی دانم.


محمد جواد
۱۳۹۳/۴/۵ ۰:۳۵

سلام آقای دکتر مقصودی.اختلاف افکنان با شما هم طوری برخورد می کنند که دیگر تبلیغ وحدت نکنی می گی نه خواهی دید......


بی طرف
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۱:۵۹

محسن جان بدنیس بدونی حسین رضایی 30 سال از عمر خودشو صرف کارهای ارسنجون کرده بدون چشم داشت مادی از تاسیس دانشگاه بگیر تا پیگیری برای گرفتن فرمانداری دادگستری و... بعید میدونم خود شما و یا هر کس دیگه از نزدیکانتون حاضر باشین یه سر سوزن بدون چشم داشت مادی برای ارسنجون قدمی بردارین چه برسه به این که عمرتونو صرفش کنید. تا اونجایی هم که من میدونم فقط 1 نفر از پسرانش شغل دولتی دارن پس انصاف نیس که اینطور قضاوت کنی من ایشونو دورادور میشناسم


هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۸:۰۴

بی طرف عزیز: ازینکه نسبت به پدرم حسن توجه و نظر لطف دارید سپاسگذارم. پدرم اگر قدمی برای مردم برداشته اند، همیشه این را وظیفه خود دانسته و همیشه میگویند هرکاری برای ارسنجان انجام داده ام حق مردم ارسنجان بوده است و مردم ارسنجان همواره لیاقت این خدمت ها را داشته اند. هم اکنون هم اگر کاری از دستش بربیاید کوتاهی نمی کند.


بی طرف
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۸:۰۶

سردبیر محترم من اون نظرو که راجع به جناب رضایی گفتم برای قسمت پایین بود درجواب اقا محسن


جانور شناس!!
۱۳۹۳/۴/۴ ۲۲:۳۹

یوز پلنگ ها که آخرش در حد گربه هم حاضر نشدن و با یه امتیاز تو گروه آخر شدیم!! یوزپلنگ های ارسنجان گربه از آب درنیان خوبه! اصلاً به آقای برومند می گیم دیگه کاندید نشه تا آقای دکتر(!)مقصودی بیاد و ارسنجون رو نجات بده!! خوبه؟

پاسخ به این نظر
مهدی ابراهیمی
۱۳۹۳/۴/۴ ۲۲:۵۷

شما فعلا توی توهمات خود مشغول باشید. تیم ملی ایران در دو بازی با بزرگترین تیم های دنیا به خوبی بازی کرد و در بازی سوم هم چون همدل و متحد نبودیم خیلی خوب بازی نکردیم. یادمان نرود که همه می گفتند کاش ابرومند ببازیم!در ضمن ادبیات شما برازنده نه تنها یک ارسنجانی بلکه یک ایرانی هم نیست.در مورد آقای مقصودی هم فکر می کنم مطلب خوب و عالی را در این یادداشت ارائه کردند.اگر ایشون بیاد در حوزه کاندیداتوری مجلس بنده که با دید خوب به ایشون نگاه می کنم.و از این متن جانور شناس باید گفت که اگر ایشون عزم ورود کنند ما همه پشتیبان هستیم.و شما هم پشتیبان مهندس(کشاورزی از دانشگاه ازاد با احترام به همه دانشجویان کشاورزی) برومند باشید که بزرگترین مسولیتش فرماندار بوانات بوده........چه می کشیم از این افراد اختلاف افکن ارسنجان که اینگونه به تخریب نخبگان ارسنجان می پردازنند.ولی این دفعه وحدت عامل حرکت و پیشرفت ارسنجان است.کسانی که مناسبات خودشان را از اقای برومندی دارند باید از یک یادداشت یک ارسنجانی هم نگران باشند.


علی روستا
۱۳۹۳/۴/۴ ۲۳:۰۲

متن 2 یادداشت دکتر مقصودی هم ناظر به همین جانور شناسی که شما گفتید بوده است.کسانی که منافع خودشان را در اختلاف افکنی و توهین به دیگران می دانند شاید به مراتب نیاز به مراقبت بیشتر داشته باشند.


یاسر ن
۱۳۹۳/۴/۴ ۲۳:۲۰

جناب آقای جانور!شناس .شما به خاطر حدق و کینه هایتان حاضرید برای منافع شخصی و گروهیتون تیم ملی ببازد و بر دل مردم و جوانان هم نمک بریزید.مردم ایران زمین از یوزپلنگهای خود راضی و خشنود است .شما که برای شکست تیم ملی دخیل بسته اید تا به تخریب آقای مقصودی بپردازید بدانید که نه اقای مقصودی هر جوان تحصیلکرده دیگر ارسنجان هم اگر بنا داشته باشد در انتخابات شرکت کند تمام قد پشتیبان آن هستند.


علی زارع
۱۳۹۳/۴/۴ ۲۳:۳۲

اینجا یکی بگه چه خبر است!چه کسانی از یادداشت دکتر مقصودی احساس خطر کرده اند؟به قول عادل فردوسی پور چه می کند این علیرضا مقصودی........دکتر باشی یا مهندس دوست داریم علیرضا.ولی فکر نکنم دکتر بیاد و کاندیدا بشه برا مجلس چون این موضوع باعث وحدت مردم میشود و عده ای که حیاتشون توی اختلاف است ضرر می کنند!البته بنده به عنوان یک عشایر از ایشون دفاع می کنم چون ایشون هم به خانواده عشایر بر می گردند......


مصطفی
۱۳۹۳/۴/۵ ۰:۴۲

شما اقای مشکوک و جانور شناس و دلسوز هستید که یک نفر هستید اگر مرد هستی مثل بقیه اسمت را بگو. با این حرکات شما یاد سریال "پهلوانان نمی میرند "میفتم که قاتل پهلوانان چقدر مرموز و منافقانه برخورد می کرد. اگر راست می گویی و باور داری از جانب مردم حرف می زنی بگو اسم و فامیلت چیست.توهین کردن و پشت قایم شدن هنر نمی باشد قاتل یوزپلنگ های بیشه ارسنجان.تو را خواهیم یافت و رسوا خواهی شد.البته رسوای روزگار هستی چون در دیاری که اختلاف افکنان هستند قورباغه ابو عطا می خونه .


محمد
۱۳۹۳/۴/۵ ۸:۴۱

سلام .ای انسان ناتوان و کینه ورز که در هیچ جا توان رقابت با جوانان غیور ارسنجان همچون دکتر مقصودی را نداری و اینگونه حقیرانه به بیان کینه های خود می پردازی.اگر توان رقابت دارید مثل مرد اسم و فامیل خودت را بگو و گرنه مثل راهزنانی که روپوش دارند و به جان و مال مردم تعدی می کنند خودنمایی نکن.در ضمن آقای دکتر ارسنجان یک مشکل دیگر هم دارد و آن هم نفاق است.افراد منافق پیشه ای که کمر به شکستن کمر ارسنجان و روستا ها و جوانانش بسته اند.مارهای خوش خط و خالی که در ظاهر خود را موجه ولی باطن آنها جز شیطان نیست.مواظب خودتان باشید آقای مقصودی اینها نه به تعاریفشان دلخوش باشید نه به توهین هایشان.یاد فیلم مختارثقفی بخیر ....


جانور شناس!!
۱۳۹۳/۴/۵ ۹:۵۱

اسم نوشتن که کاری نداره! من هم می تونم بشینم و بنویسم مهدی روستا ، علی زارع ، علی اسکندری ، کی به کیه!؟ ظاهراً این شماها هستین که از کامنت من یه جایی تون سوخته و باید آب بریزین همون جا!


محسن
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۴:۴۷

جناب رضایی دیگه پست های ارسنجان تمام شد و دانشگاههای آزاد هم پست هیات علمی و ریاست و کارمندی آن تمام شد .ان شاالله مردم به کسی رای خواهند داد که حداقل به دنبال اشتغال و کار و منافع اقوام شما نباشد.اجماع هم حول جوانان می چرخد نه افرادی که نشان دادند که از بزرگی فقط سن و سالش را دارند نه عدالت و انصاف را.جوانان شهر و روستا ان شاالله کار را تمام خواهند کرد.از دکتر مقصودی هم بابت این مطلب تشکر می کنم و تا وقتی که خودشون اعلام نکردن نمی شود تصمیم گرفت.


هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۵ ۲۲:۱۹

محسن عزیز: من ابتدا از شما تشکر می کنم که نظر خودتان را راجع به خانواده ما بیان می کنید. پدر من هشت فرزند دارد که هم اکنون به جز یک برادرم که در دانشگاه عضو هیئت علمی هستند، هیچکدام شغل دولتی نداریم. بستگان مان هم اگر سمت یا پستی گرفته اند، از سالها قبل این سمت ها را برعهده دارند. پدرم در سالهای قبل از انقلاب همه هستی و نیستی خود را صرف انتقلاب نموده است و این برای ما از هر سرمایه ای بالاتر است. بعد از انقلاب هم پدرم حتی به اندازه یک سر سوزن مال اندوزی نکرده و از دار دنیا غیر همین خانه قدیمی حتی یک وجب باغ و زمین ندارد. در تمام سالهای بعد از انقلاب هم سابقه پدر اینجانب برهمگان مشخص است. برادر بزرگم که حتما میشناسید، یکی از افرادیست که در منطقه ارسنجان بیشترین میزان جبهه را دارد و جانباز نیز هستند و نیاز نیست بگویم که همه میدانند حتی بعد از جنگ یک ریال دریافت نکرده و زندگی ساده ای دارد و حضورش برای خانواده ما افتخار بزرگیست.


امین
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۵:۴۹

محسن جان میشه خودتو کامل معرفی کنی؟؟؟؟


saeed r
۱۳۹۳/۴/۴ ۲۳:۲۵

سلام آقای دکتر می گویم عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد.آقای مقصودی جنبش پویش مردمی و جوانان شهرستان برای دعوت از آقای مقصودی برای انتخابات را در همین جا رقم بزنیم.مرسی جناب جانور شناس بی ادبی خود را با این ایده خوب جبران کردی!

پاسخ به این نظر
منتقد
۱۳۹۳/۴/۴ ۲۳:۵۷

سلام آقای سعید ر.به نظرم می رسد این مطلب دکتر مقصودی آنقدر مهم و اساسی برای جوانهای شهرستان است که خودمان را درگیر بحث انتخابات نکنیم.بنده به شدت به اقای مقصودی اعتقاد دارم ولی به نظر میرسد این بحث را مخالفان وحدت عنوان کردند تا سبب انحراف از آسیب شناسی اختلافات شویم.البته اقای مقصودی همین الان یک سرو گردن از نماینده فعلی بالاتر است ولی اقتضا ایشان را هم باید در نظر گرفت شاید ایشان به این موضوع تاکنون فکر هم نکرده باشند.این بحث را بگذارید همانطور که ایشون خواسته اند حول وحدت و همدلی انجام پذیرد.ممنون از همه دوستان


دلسوز
۱۳۹۳/۴/۵ ۰:۱۳

اگه اینجوره من بهش پیشنهاد میکنم اول تو انتخابات شورا کاندید بشه بعد اگه دید موفق بود و مردم شریف و فهیم ارسنجون بهش محل گذاشتن اونوقت به فکر انتخابات مجلس باشه! چه حرفا! تو رو خدا شعور مردم محروم ارسنجون رو دست کم نگیرید! دکتر واقعی تو انتخابات شورا کارش نشد دیگه چه برسه به ...!


مهدی
۱۳۹۳/۴/۵ ۰:۲۸

سلام جناب جانور شناس دلسوز.بگو ببینیم این یادداشت کجا را سوزانده که همان جا آب بریزیم......مردم و جوانان وحدت و همدلی را انتخاب کرده اند.این یک واقعیت است برای اختلاف انگیزان ......موضوع انتخابات مجلس هم بماند برای روز واقعه........واقعه ای برای از پیشرفت و پویایی شهرستان ..فعلا به همدلی و وحدت بپرردازیم که خوب نون برخی را داری اجر می کنی آقای مقصودی.


دانشجو
۱۳۹۳/۴/۵ ۸:۳۳

سلام آقای مقصودی.ممنون از مطلب خوبتون .وحدت و همدلی مردم شهرستان را از ته قلب آرزو می کنم


هادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۵ ۹:۳۶

دوستان عزیزم.. هر کسی به قصد خدمت به جامعه هر اقدامی بتواند انجام دهد، اقدامش قابل ستایش است، حال چه بتواند یک رای بدهد، چه بتواند در انتخابات کاندید شود یا هر کاری که به نفع نظام و انقلاب و مردم باشد، باید دستش را هم بوسید. اما اینجانب لازم می دانم یک مسائلی را مطرح کنم که به همه همشهریان عزیز کمک می کند درک و شناخت بهتری از ماهیت انتخابات پیدا کنند. انتخابات یک مسئله کاملا سیاسی است و فرایند بسیار پیچیده ای دارد. خیلی از افرادی که در انتخابات کاندید می شوند سوابق بالایی دارند، و در سالیان گذشته اگر ببنید در همین منطقه ما استاندار وقت هم کاندید بوده و اتفاقا کمترین رای ها را آورده است، چرا؟ چون ساز و کار انتخابات بسیار پیچیده است و ربطی به تحصیلات و موقعت و جایگاه ندارد، بلکه به شناخت از منطقه و نفوذ و تجربه باز می گردد. افراد دیگری هم در گذشته از شهر ارسنجان برخواستند و خیلی امیدوار بودند که پیروز انتخابات شوند، اما بعد که نتایج از صندوق بیرون آمد شک زده شدند. اتفاقا این افراد تحصیلات و موقعیت های بالایی هم داشتند. من شخصا از هر شخصی که به قصد خدمت وارد کار و زار انتخابات شود را ستایش می کنم، ولی توصیه من اینست که همه شرایط را در نظر بگیرد، تشریک مساعی با افراد موثر داشته باشند، و واقع بینانه تصمیم گرفته شود که خدای ناکرده پشیمانی در پی نداشته باشد. ضمن اینکه باید از تجربیات و گذشته درس بگیریم و همه مردم به صورت یکپارچه در انتخابات مشارکت داشته باشیم. البته به حمداله الان اتفاق نظر خوبی در خصوص انتخابات آینده صورت گرفته است و مردم به این نتیجه رسیده اند که همه باید در یک راستا به یک نفر رای بدهیم و ااز همه فامیل ها افراد بیان کرده اند که در انتخابات وحدت رویه خواهند داشت و این اطمینان امروز برای ما وجود دارد که تاثیرگذارتر از همه شهرها در انتخابات بعدی ما هستیم.


میثم
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۴:۳۹

اقای دکتر مقصودی در یک قلم سال 88 مسئول یک ستاد در انتخابات شهرستان ارسنجان بودند در شهرستان که کاندیدای آن 90 درصد رای را به خود اختصاص داد.در ضمن ایشون هنوز نگفتن می خواهند بیایند که تحلیل صورت پذیرد و اگر بیایند چون هم رای شهرستان را دارند و هم به خاطر اینکه متعلق به عشایر هستند شانس زیادی دارند.پس لطف بفرمایید قبل از اظهار نظر ایشون در مورد انتخابات پیش داوری نکنیم.


ناشناس
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۵:۱۹

جناب رضایی داشتم متنتون را می خوندم ترسیده بودم که از اقای مقصودی حمایت کنید دیدم که یک جورایی حمایت نکردید .الحمدلله که این لطف را کردید چون در ارای ایشون اگر بیایند تاثیر شگرفی خواهد گذاشت.البته ناراحت نشوید امثال ایشون نیاز به حمایت امثال من و شما ندارند اگر تکلیف کنند می آیند و عزت هم از طرف خداست.مردم از یک سوراخ 2 بار گزیده نمیشوند.


سجاد ن
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۵:۳۳

آقای رضایی از فامیل های نزدیک دکتر مقصودی است و کسی که فکر می کند ایشون بر خلاف دکتر مقصودی حرف می زنند در اشتباه هستند.ایشون روند را توضیح دادند و امید است که اگر ایشان امدند همه حمایت و کمک کنند.در ضمن با وجود اینکه خود اقای مقصودی چیزی در این مورد نگفته اند به نظر میرسد در مورد این مطلب چیزی نگوییم بهتر است


ناشناس
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۹:۲۴

میثم جان جالب بدونی ایشون سال 84 هم ستاد ارسنجان و هم ستاد استان را به نوعی مدیریت می کردند و آنحا هم کاندیداشون پیروز انتخابات شد.پس پیچیدگی های انتخابات را می دانند و استاد هستند.ولی فکر کنم برای مجلس رغبتی نداشته باشند.ان شاالله هر چه خیر شهرستان است اتفاق بیفتد


iهادی رضایی
۱۳۹۳/۴/۵ ۲۰:۵۲

دوستان: ما ارسنجانی ها همه عضو یک خانواده به نام ارسنجان هستیم، هر کس در هر نقطه از شهرستان ارسنجان زندگی کند، عضو این خانواده است. از دوکوهک که دورافتاده ترین روستاست تا تپه نور الشهدا گرفته تا چهارقلات همه جزو خاک این شهر و ملک این خانواده است. اگر ما نظراتی مطرح می کنیم، بخاطر اینست که ما اعضای خانواده بتوانیم باعث پیشرفت این خانواده بشویم. آقای مقصودی هم جدا ازینکه همسایه ما و دوست دوران کودکی هستیم، پیوند خویشاوندی با ایشان هم داریم، و مادربزرگ ایشان رضایی هستند، و جد ایشان هم میرشکال صفر می باشند که از قدیمی ها بپرسید برایتان کامل عرض می کنند. ولی ما باید در نظر داشته باشیم، پیشرفت این خانواده منوط به اینست که ما اعضای این خانواده، بتوانیم حرف هم را خوب بفهمیم، و از همه اعضای خانواده کمک بگیریم و بخصوص بزرگان خانواده که تجربیات با ارزشی دارند را فراموش نکنیم. ان شاء اله دست در دست همه آینده خوبی خواهیم داشت.


رضا رحيمى
۱۳۹۳/۴/۵ ۸:۲۲

سلام به دوستان و همشهريان عزيز: يك نكته أساسي كه بايد در اينجا به استحضار عزيزان رساند اين است كه: بياييد حسادت هاى دوران مدرسه را كنار بگذاريم و به پيشرفت هاي همشهريان مان افتخار كنيم. من اين را مي دانم و تجربه كرده ام كه هر ارسنجاني در هر جايى كه باشد با كمال افتخار به همشهريان خود خدمت مى نمايد. در اينجا هم سخن از وحدت است، نه چيز ديگري. پس بهتر است كه همواره به همشهريان خود ارج نهيم. خوبي هاى يكديگر را ببينيم و بيان كنيم كه اين باعث شادي و پاكي فطرت مان مي شود.

پاسخ به این نظر
کارمند
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۴:۳۴

سلام آقای رحیمی .همه ما شما و خانواده تان را به خوبی و ادب می شناسیم از دکتر مقصودی هم که یکی از امیدهای شهرستان هستند تشکر میکنیم برا این مطلبشون


دوست
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۴:۴۷

مرس اقای رحیمی از نظر منصفانه تان


مجتبی
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۵:۰۰

سلام اقای رحیمی.من به عنوان یک روستایی به هیچ وجه به حرف افرادی که سالها اختلاف بین شهر و روستا را انجام می دهند رای نمی دهم .و اختلاف افکنان بزرگانشون به درد خودشون می خوره و حتی تو خانواده خودشون هم ارج و قربی ندارند.اقای مقصودی هم چون وجهه مثبتی در روستا ها دارند به نظرم گزینه خوبی است.البته اگر بیایند.مگه آدم دیونه شده کارش را تو تهران ول کنه بیاد کاندید بشه.حالا اگر مثل نماینده فعلی فرماندار بوانات بود یه چیزی برا به دست اوردن داشت.ما به برومندی رای دادیم و پشیمون هستیم.امیدوارم اقای مقصودی هم اگر نیمد یه نفر بیاد که شهر و روستا قبولش داشته باشند.


همشهری
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۵:۲۰

مرسی آقای رحیمی از مطلب درست و به جاتون


سجاد
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۵:۳۶

خوشمان آمد از متن زیبایتان آقای رحیمی عزیز.


ناشناس
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۰:۳۶

اون دلسوز حرف درست و منطقی زده. چرا برآشفته میشین!؟ مرگ بر دشمنان وحدت مردم ارسنجان که فقط به فکر منافع خودشون هستن!

پاسخ به این نظر
ابوذر
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۴:۴۰

اتفاقا اقای دلسوز که همان جانور شناس است ماموریت اختلاف افکنان را در این یادداشت انجام می دهد.زنده باد همه جوانهای خوب شهرستان.


هادی
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۵:۰۸

اقای دلسوز جانور شناس مشکوک.....به تعبیر آقای دکتر روحانی با شناسنامه حرف بزن ببینیم کی هستی و از خواستگاه چه تفکری حرف ناحساب می زنی.کسی که خودش اعلام نکرده وکیل وصی نمی خواهد .و اگر اعلام نامزدی کند به خاطر اینکه همچین دشمنانی دارد حتما تمامی جوانان و مردم حمایت می کنند.


ناشناس
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۵:۱۰

با عرض سلام و خسته نباشیدخدمت آقای دکتر مقصودی ایشالا همه نیت شما را درک کنن و تلاشاتون نتیجه بخش باشه.

پاسخ به این نظر
محمد
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۵:۳۷

با سلام .از نگارنده محترم و همه دوستانی که مطالب را پیگیری میفرمایند اعم از موافقین و مخالفین صمیمانه سپاسگزارم. چرا که صمیمانه آرزو و دغدغه تحول و آبادی را برای وطنمان در سر دارند و قطعا من و نسل من همچون تمامی ارسنجانیهای عزیز در صورت تحقق این آرمانها و آرزو ها منتفع خواهیم شد. نیاز به وحدت اساسی ترین نیاز حال حاضر شهرستان است و تفرقه سم مهلکی است که در حال به زانو درآوردن موجودیت منطقه است. هر چند بسیار دیر است برای مقابله با این سم مهلک ، لیکن جلو ضرر را هر وقت بگیریم منفعت است . امیدوارم همه ما که این مطالب را می خوانیم صرف نظر از نام و نشان نگارنده که نیتشان وارد کردن تلنگریست بر همت و همیت خفته ی ما ، تمام تلاش خود را مصروف ایجاد روحیه وحدت در اقشار مختلف به خصوص و اول از همه خانواده خود کنیم که البته میتواند به صورت سازمان یافته ، علمی و با همگرایی کامل صورت پذیرد . اگر روحیه وحدت ایجاد شود حل سایر مشکلات بسیار آسان است. دوستان ، نبود صدای مخالف باعث ایجاد رکود و ندیدن معایب کار میشه پس همیشه برای رشد بیشتر و بالندگی ، قدر منتقدامون رو بدونیم هر چند که مغرض باشن . دوم اینکه صبر و تحملمون باید بسیار زیاد باشه و سعی نکنیم مقابله به مثل کنیم مگر در مواقع خاص و از حاشیه سازی فاصله بگیریم. مطلب راجع به این مساله زیاد میشه نوشت. امیدوارم به همینجا ختم نشه . پیروز باشید.

پاسخ به این نظر
همکلاسی
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۵:۳۹

سلام آقای دکتر مقصودی.ممنون از مطلب زیبا و دلنشینتون .امیدوارم روزی دوباره به سان قبل به ارسنجان متحد و همدل دست پیدا کنیم.خدا شما را هم هر جا هستید در کمک به دیارتان یاری کند

پاسخ به این نظر
جوان روستایی
۱۳۹۳/۴/۵ ۲۳:۲۹

سلام آقای دکتر به عنوان یک جوان روستایی به شما افتخار می کنم


مصطفی
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۴:۰۷

سلام آقای دکتر مقصودی.برخی مطالب که در این کامنت ها می بینید ناشی از همان فاجعه ای است که شما به درستی به آن پرداخته اید به نظر می رسد این دوستانی که رویه تخریب را در پیش گرفته اند مغلوب این فضای اختلاف انگیز شده اند و ابزاری هستند برای اهداف فرصت طلبان.خواهش من این است در باب وحدت و همدلی و پیشرفت به مطالب خود ادامه دهید که از قوت شب برای شهرستان نیاز بیشتری احساس می شود.با تشکر و ارادت


آموزگار
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۷:۰۸

عزیزان دوستدار ارسنجان. مدت هاست دارم فکر میکنم چرا ارسنجان هنوز نتونسته به جایگاه واقعی ش برسه... بعد از 20سال معلمی و آموزگاری بهتون میگم اینو یادگار داشته باشین... باور کنین عدم اتحاد وهمدلی بین مسولین از ارکان محوریست در این زمینه. در بسیاری از جلساتی که حضور داشتم شاهد بودم. این متن هم حرف دل بسیاری از ماها بود. اما تعجب من از اینه که برخی سر خود را زیر برف برده اند و همچنان با گل آلود کردن آب دارنماهی گیری میکنند!!!! در برخی نوشته ها و کامنت ها این امر بدیهیست که برخی از وجود اختلاف و عدم شکل گیری اتحاد سود میبرند. شما را بخدا قسم میدم، از خر شیطون پیاده شین... شما رو قسم میدم.

پاسخ به این نظر
حسین
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۳:۴۴

معلم عزیز همه باید همدلی و وحدت را ترویج و اختلاف و اختلاف افکن را آنچنان در منگنه قرار دهیم که جرات اجرای نقشه های اختلاف افکن را نکند و این با مشارکت همه افراد شهرستان امکان پذیر است.ممنون از دلسوزی و نظر شما که بنده را تحت تاثیر قرار داد.مرسی


تنها راه توسعه
۱۳۹۳/۴/۵ ۱۷:۲۲

توی گوگل داشتم سرچ میزدم "یوزپلنگ" که سایت محلی شما بالا اومد! تعجب کردم. اومدم تو سایت دیدم مطلبی درخصوص وحدت نوشته شده و کلی کامنت و لایک خورده. مطلب رو مطالعه کردم خیلی جذاب بود و تاثیر گذار.. واقعا اگه همدلی بین یوزپلنگ ها باشد همیشه دلاورانه میجنگند و موفق خواهند شد.هر گاه یوزپلنگی از سیستم اتحاد خارج شد سیستم آلوده خواهد.بازی با بوسنی مصداق عینی از عدم اتحاد و یکدلی بین یوزپلنگ ها بود.نویسنده با بصیرت بالای خود این امر را پیشبینی کرده و دیروز مصداق واقعی این مطلب رو در زمین دیدیم. ارسنجان فک کنم استان فارس هستش، مسولین باور کنید برای توسعه راهی جز اتحاد وجود ندارد... . . . کاش میتونستم ایمیلی از نویسنده بدلیل زبان نوشتاری روانش برام میفرستادین تا ازشون تشکر کنم و باهاشون ارتباط داشته باشم .

پاسخ به این نظر
سعید ا
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۳:۴۷

در ارسنجان در قدیم یوزپلنگ هم بوده است البته بیشتر پلنگ داشته است.ارسنجان جنگل ها و بیشه هایی دارد که شاید در نوع خود بی بدیل باشد.


آشنای قدیمی
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۶:۲۶

اسم علی رضا و حمید رضا مقصودی برا من یادآور خاطرات شیرین دوران نوجوانی و تحصیل هس. اونقد شیرین که هنوز مزه ش زیر دندونمه. سال هاست که ندیدمشون و دلم برا ارسنجونم خیلی تنگ شده. آخی یاد باغ رفتنا، یاد زنگ راحتای مدرسه، یا تو کلاس وقتی هنوز معلم نیومده بود، یاد درس خوندن تو خونه ی همدیگه. یاد گمبون رفتنا. دکتری داشته باشن یا نه من همه جوره دوست شون دارم و اگه رضا کاندید هرچی بشه من بهش رأی میدم تا تلافی محبت های اون دوران شون رو کرده باشم.

پاسخ به این نظر
صادق
۱۳۹۳/۴/۶ ۱۹:۲۰

دوست دارم به جای دکتر علیرضا بهش بگم رضا .اینجوری خودمونی تر حرف می زنم.رضا جان جوونا همه با فکر شما همراه هستند موفق باشید


کنجکاو
۱۳۹۳/۴/۸ ۱۳:۲۲

کنجکاو شدم این دوتا برادر رو بشناسم. اگه می شد بیوگرافی کاملی همراه با عکساشون مثه تو تلویزیون که عکس دوران کودکی تا بزرگسالی شخصیتا رو می ذارن به مطلب اضافه می کردین خوب بود. می خوام بدونم مگه چه جوری بودن که این اشنای قدیمی انقد تعریف شون کرده و با اونا بهش خوش گذشته؟


مهدی نعمتی
۱۳۹۳/۴/۸ ۱۹:۴۶

اقای کنجکاو خودت را معرفی کن تا یک وقت از شون بگیرم تو وجود این رو نداری که خودت را معرفی کنی بعد کنجکاوم میشی!اگر حرف منطقی داشتید مثل بقیه خودتون را معرفی میکردید!نکنه قاتل پهلوان خلیل و پهلوان جواد هستی!


خیلی هم شناس
۱۳۹۳/۴/۸ ۲۰:۱۰

هم دکتری هم اختلاف انگیز گیر.منتظرت می مانیم


محمد مهدی اسکندری(کنجکاو)
۱۳۹۳/۴/۸ ۲۳:۵۰

"مهدی نعمتی" مگه من چی گفتم که اینجور برآشفته شدی و توهین آمیز جواب دادی!؟ من دیدیم اون دوستش تعریفش کرده خواستم این دوتا داداش رو بهتر بشناسم همین. تو که برا یکی دیگه اینجوری برآشفته شدی اونم به اشتباه، حتماً ناراحتی روانی داری یا عقده ای هستی! البته اگه وجود خارجی داشته باشی! اون آقای مقصودی با داشتن مثلاً دوستای نادونی مثه شما اصلاً نیاز به دشمن نداره! اصلاً بیخیال! اگه همتون همینجوری هستین که اصلاً ارزش رو ندارین براتون وقت بذارم. ارسن نیوز هم چندتا مطلب در روز بذار تا وقت مون صرف اونا کنیم.


دوستدار محمد مهدی
۱۳۹۳/۴/۹ ۲۳:۰۰

اقایی که خودت را محمد مهدی اسکندری معرفی می کنی! شما همون ناشناس در چند کامنت پاینتر هستی.امیدوارم همیشه با حسن نیت با اخبار و تحلیل های پیرامون خودت بحث کنی.هر نخبه ارسنجان یک ظرفیت است نمی شود با حسادت به آنها پرداخته شود و انتظار انتقاد نداشته باشیم.اگر بخواهیم کسی به ما احترام بگذارد باید به بقیه احترام بگذاریم.ما اقای مقصودی را بدون عیب نمی دانیم ولی با شناختی که از ایشان داریم می دانیم ایشان انسان متفکر و اندیشمند و همچنین با نفوذی هستند و شما به جای دیدن عکسهایشان باید با تعامل بیشتر تفکرات افراد را مورد ارزیابی قرار دهید.همین نگرش های تند به افراد ارسنجان است که دیگر ارزشی برای جوانان صاحب نظر در شهر و روستا قائل نیستند. نگرش حزبی و سیاسی و جناحی را کنار بگذاریم و چشمهای خود را بشوریم و از هر چیزی که باعث وحدت می شود حمایت کنیم.


مجتبی
۱۳۹۳/۴/۷ ۲۲:۱۹

سلام آقای دکتر مقصودی مطلبتون خیلی جالب بود.البته در ارسنجان دوستان شما هم بتوانند برای شما می زنند.خیلی به کسی اعتماد نکنید.خدا به همراهتان

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۴/۸ ۱۳:۲۸

خیلی دلم می خواد این مثلاً دکتر بیاد تو انتخابات شرکت کنه تا ببینیم عیارش و وجهه اش مگه چقد هس که بعضیا جوری دربارش کامنت زدن که انگار ناجی ارسنجونه!؟ از همین حالا میگم اگه بیاد بین 0 تا نهایت 2000 رأی خراب میکنه و بس!

پاسخ به این نظر
ارسنجانی شیراز نشین
۱۳۹۳/۴/۸ ۱۹:۴۳

سلام بر ناشناس که نفاق گونه به حرافی می پردازد.ایشون که هنوز اعلام آمادگی نکردن اینجوریه وای به حال وقتی که اعلام کنند.ولی خاطر جمع باشید ایشون دیونه نشدن که بیان و عمر خودشون رو صرف همچون انسانهایی که مثل تو هستند بکنند که از بس از اختلافات منافع کسب می کنید حاضریدبه شخصیت یک نفر توهین کنه تا منافعتون تو خطر نیفته.من به اقای دکتر مقصودی عرض می کنم که عمر خودت را برای خدمت به کشور و در نهایت استان صرف بکن اینجا لیاقتش بیش از این نیست.از دیگر نخبگان ارسنجان هم خواهش می کنم که وقتشون را تلف نکنند تا وقت دارند بزنند از شهر بیرون که تنفس در بیرون راحت تر است و عمر هم طولانی تر...


سعید
۱۳۹۳/۴/۸ ۲۰:۱۳

اقای ناشناس حداقل ای پی اینترنتت را عوض کن کسی نفهمه با چند اسم ناشناس و جانور شناس و .. میای پیام می گذاری می ری.چند بارم برو کافی نتی چیزی تا رد گم کنی باشه.دکتر مقصودی هنوز نیمده نترس بابا.


قاسم
۱۳۹۳/۴/۸ ۲۲:۱۵

حالا کی گفته داره میاد.بیاد 100000 هزار اری روی شاخش هست.مقصودی دوست داریم


سردبیر
۱۳۹۳/۴/۸ ۲۳:۰۶

دوست عزیز با عنوان "سعید"، امکان نمایش ای پی مخاطبانی که ارسال نظر می کنند برای سایرین قابل نمایش نیست که مشخص شود این نظرات از یک آی پی بوده یا خیر. با تشکر


محمد علی
۱۳۹۳/۴/۸ ۱۹:۵۶

سلام آقای دکتر مقصودی شهر ارسنجان مثل کوفه هست و افراد از پشت خنجر می زنند این آدمهایی که می بینید به صورت غیر منطقی و بدون دلیل و با ترس از آوردن نامشان در چند کامنت محدود تخریب می کنند بهشون حاجتی نیست اینها نوچه های اختلاف انگیزان شهر هستند .شما و دیگر نخبگان داخل و خارج شهر امید مایید چه کاندید شوید چه نشوید.ولی هنوز چیزی نگفته اید عده ا ی که سالها مانع اتحاد شهر بودند و باعث و بانی بی کاری جوانان و وضعیت بد بهداشت و نبود اشتغال در شهرستان هستند دارند احساس خطر می کنند.نترسید اینها کف روی آب هستند.بیاییید دریای مردم و جوانان این شهرستان و مرودشت و پاسارگاد همه را به قعر می برد.پیروز باشید

پاسخ به این نظر
احسان
۱۳۹۳/۴/۸ ۲۳:۲۰

سلام آقای مهندس مقصودی.ما همیشه ارادتمند شما هستیم.ان شاالله بیا همه با تو هستیم


علی زارع
۱۳۹۳/۴/۸ ۲۰:۰۸

سلام آقای دکتر مقصودی.به نظرم می رسد شما که تجربه انتخابات دارید از همین الان بر روی شهرستانهای پاسارگاد و مرودشت کار کنید چون به حول و قوه الهی به غیر از عده ای که همیشه ساز مخالف می زنند رای شهر و مخصوصا روستا برای شماست ولی این کفایت نمی کنه و هر ارسنجانی یک ستاد باید باشد و در بین اقوام و آشناهای خود در 2 شهرستان دیگر تبلیغ کند.البته خواهش می کنم بیایید به حرفهای چند نفر اختلاف افکن هم توجه نکنید که هر چه می کشیم از همین افراد است.

پاسخ به این نظر
سجاد
۱۳۹۳/۴/۸ ۲۳:۲۸

خبر خبر خبر .....پلنگ های والیبال 3 بر 0 لهستان را بردند و مقتدرانه به دور بعد رفتند .ان شاالله پلنگ های شهرستان ما هم قهرمانی بیافریینند.


ناشناس
۱۳۹۳/۴/۱۰ ۲۰:۳۳

در شهر ما خانواده هایی هستند که با دست های زحمتکش خود فرزندانشان را به بهترین جاها رسانده وهیچگاه القاب دوران قاجاریه را به فرزندان خود نمیدهند پدر ومادرانی که گرما وسرما و زحمات بسیاری را تحمل نموده اند وهم اکنون بدون القاب در سطح شهر در تمام محله ها دارای ارزش ومنزلتی می باشند وعده اندکی هم می باشند که بدون هیچ گونه زحمتی با سهمیه های فروان وحقوق های بالا با هزار دردسر و مکافات فرزندان خود را به نون ونوایی رسانده اند تا از این بیت المال به نحو احسن استفاده نمایند و القاب قاجاریه خودرا یدک بکشند و فقط در بین هم پیمانان خویش آن هم به خاطر به منافع خودشان عزت واحترام دارند به امید روزی که از تمام فامیل ها در ارسنجان جوانان در سر کار باشند به امید روزی که برای جوانان شهرمان از طرف عده ای طومار پر نشود به امید روزی که افراد شایسته در سرکار باشند نه وابسته ها دکتر ارسنجانی هیچگاه خودش را به رخ نکشید ولی کارهای بسیاری در زمان خودش انجام داد این دوره که مدرک زیاد به ملت میدهند لطفا" به غیر از خیانت های خودتان کارهای خیر تان را هم بنویسید لطفا" چوب لای چرخ ملت نگذارید لطفا" این نظرراهم بگذارید تا عده ای بدانند هیچ ارزشی برای مردم زحمت کش این دیار ندارند وآنها که طرفدارشان هستند برای تایید شدن وسمت گرفتن ازشان طرفداری میکنند اگر خدارو میپرستی حذفش نکن

پاسخ به این نظر
مهدی
۱۳۹۳/۴/۱۱ ۰:۵۱

امام به همین دکتر ارسنجانی شما گفت "این ارسنجانی خبیث" لطفا از ارسنجان هم می خواهی بگویی از ارسنجانی های درست و حسابی بگو امثال آیت الله ثقه الاسلام .آیت الله روح الامینی .حاج رضوی و حاج رییس السادات و حاج یارمحمودی و ..... و از اساتید هم افرادی مثل مرحوم دکتر اسکندری و دکتر نعمت اللهی و دکتر رییس السادات .....و از هنرمندان همچون محمد حسین نعمتی و سهند ابراهیمی و خانم رییس السادات و از فرهنگیان امثال مرحوم حاج جواد نعمتی و..... در ضمن جناب مقصودی هم نه از سهمیه استفاده کرده و نه پدرش مال و منالی دارد وی ک فرهنگی بازنشسته می باشد البته فکر کنم منظور شما کسان دیگری هستند و خودش هم الحمدلله تا حالا در ارسنجان مسندی نداشته که جای کسی را گرفته باشد.لطفا برای حمایت از هر خاندانی دیگر نخبگان شهر را تخریب نکنید.شما روضه می خوانید و بعد خیمه امام حسین اتش می زنید...هیچ کسی برای بالا رفتن خود کسی را تخریب نمی کند.زنده باد همه جوانان شهر و روستای ارسنجان.هر کسی جنمی دارد خود به میدان بیاید .


سعید
۱۳۹۳/۴/۱۱ ۰:۵۶

سلام آقای دکتر مقصودی لطف کنید به صورت مداوم مقاله و یادداشت دهید که باعث امید هستید.از سر دبیر محترم هم خواهش می کنیم پیگیر باشند

پاسخ به این نظر
محمد
۱۳۹۳/۴/۱۳ ۱۴:۰۳

سلام آقای مقصودی مقاله جالبی بود.ممنون که اینقدر زیبا به موضوع می پردازید.یا علی

پاسخ به این نظر
احمد
۱۳۹۳/۴/۱۳ ۱۵:۰۶

سلام مقصودی حضور شما در انجمن نخبگان خیلی احساس می شود. در ضمن در مورد نامزدشما در انتخابات هم اگر صحت داشته باشد دربست در خدمتیم.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۴/۱۵ ۲۳:۴۴

اتحاد و همدلی همیشه جواب می دهد.منتظرتان هستیم دکتر جان.

پاسخ به این نظر
مهدی ص از اراک و کارشناس ارشد حسابداری
۱۳۹۳/۶/۲۷ ۲۲:۱۱

سلام داشتم نام اقای مقصودی را در گوگل سرچ میی کردم بر خوردم به این مقاله ایشان.اگر اقای مقصودی همان مهندس مقصودی دانشگاه علوم اقتصادی که باعث افتخار همه هستند.بنده افتخار اشنایی با ایشون را به عنوان دانشجو موقعی که معاون دانشجویی دانشگاه بودند داشتم.بنده اراکی هستم و به همه استان شیرازی ها بابت تعلق ایشان به ان استان و شهرستان تبریک می گویم.صداقت و سلامت و قاطعیت و محبوب بودن از خصوصیات ایشان است.اگر ایشان بیایند محبوبیت سرشاری کسب می کنند.موفق باشید

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۹/۱۳ ۲۳:۴۸

زنده باد مهندس مقصودی

پاسخ به این نظر
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  
یوزپلنگ های شهرستان  ارسنجان، اتحاد  و همدلی همیشه جواب می دهد!