يكشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵,Jan 22 2017
عضویت در خبرنامه

سرپرست جدید فرمانداری ارسنجان معرفی شد

۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۲۶:۳۶ کد مطلب: 499


جلسه تودیع و معارفه ی فرمانداران سابق و جدید شهرستان ارسنجان با حضور حجة الاسلام و المسلمین احمدی امام جمعه ی ارسنجان، هاشمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس، فرمانداران سابق و جدید شهرستان، بخشدار مرکزی و جمعی از مسوولین و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان ارسنجان، در سالن ولایت فرمانداری برگزار شد.

 

 

 

در این جلسه که در قالب شورای اداری شهرستان تشکیل شده بود، ابتدا حجة الاسلام و المسلمین احمدی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به خصوص سال روز تولد امام زمان(ع) خیر مقدم به حضار و مهمانانی که از استان به این جلسه آمده بودند و فرماندار جدید، گفت: « بنده معمولاً در جلسات تودیع فرمانداران شرکت نمی کنم اما در این جلسه که معارفه هفتیمن فرمانداری است که به ارسنجان می آیند و اگر هم شرکت نمی کردم به نظر خودم تضییع حقی می شد. بنده از شنیدن خبر استعفای آقای حسین شیری شوکه شدم. آقای حسین شیری چند ویژگی داشت که اولین آن اعتقاد راسخ به ولایت فقیه به معنای خاص و عام بود و دومین ویژگی ایشان این بود که به دنبال حاشیه سازی نبود و دغدغه ی خدمت داشت و هر کاری را به مبادی خودش ارجاع می داد و سعی می نمود فرماندار واقعاً فرماندار باشد و وقت خود را صرف کارهای حاشیه ای نمی کرد. دیگر این ویژگی ایشان هم داشتن بیان خوب و صلابت و شهامت بود و ان شالله ایشان در هر سمتی باشند مطمئناً رشد خواهند کرد و شاید تقدیر این بود که ایشان در این شهرستان بیشتر از این حضور نداشته باشند و ما خیلی علاقه داشتیم که ایشان در ارسنجان بمانند و استعفای ایشان موجب تأسف ما شد و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و ان شاالله در هر سمتی که باشند باعث تقویت نظام و پاسدار خون شهدا باشند و ایشان در این مدت همین گونه عمل کردند و دنبال اهداف شخصی و گروهی خاص نبود.»

 

 

امام جمعه ارسنجان در ادامه ضمن خوش آمد مجدد به فرماندار جدید ارسنجان خطاب به وی گفت: « امیدوارم با توجه به ويژگی های که درباره ی شما بیان شده است بتوانید در این جا موفق باشید و اهدافی که جناب آقای حسین شیری و فرماندارن سابق داشتند را پیگیری نمایید و توصیه اخلاقی من به شما نیز این است که این سمت ها پایدار نیست و روزی هم باید این مسوولیت را تحویل دیگری دهید و ان شالله آن زمان همه از شما هم به خوبی یاد کنند و قدردان شما باشند و سعی کنید در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی، رهبری معظم انقلاب و دولت جمهوری اسلامی گام بردارید و موفقیت شما موفقیت دولت و موفقیت دولت موفقیت نظام است و ان شالله موجب دلگرمی مردم به نظام و این دولت باشید.»

 

 

فرماندار سابق ارسنجان نیز در سخنانی ضمن گرامی داشت مقام امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر و مردم جمهوری اسلامی ایران و تبریک سالروز تولد امام زمان(عج) در خصوص وضعیت شهرستان و عملکرد خود در مدت کوتاه مسوولیت گفت: « علی رغم تمام خدمات انجام شده که به برکت نظام اسلامی در ارسنجان انجام شده است اما متأسفانه در گذشته سهم این شهرستان از امکانات و اعتبارات دولتی به خوبی ادا نشده است و این شهرستان در بن بست جغرافیای هم قرار دارد که جاده ارسنجان به سروستان مهمترین طرح عمرانی برای رفع این مشکل است، در زمان ورود این جانب به شهرستان اجرای این طرح متوقف شده بود اما با لطف خداوند و اهل بیت(س) و با پیگیری های انجام شده و دعوت از معاون وزیر راه و حضور ایشان در ارسنجان و همچنین با تلاش های نماینده محترم مجلس و این جانب که جز انجام وظیفه نبوده است، و لطف استاندار محترم و مسوولین وزارت و اداه کل راه و شهرسازی، با تعیین پیمانکار جدید، عملیات اجرایی آن مجدداً آغاز شده است. غیر از آن جاده ارسنجان به بوانات هم که حتی کد اجرایی هم نگرفته بود با پیگیری های انجام شده عملیات احداث این جاده نیز آغز شده است و جاده ارسنجان به آباده طشک هم رو به اتمام است که با بهره برداری این 3 راه ارتباطی در آینده، ارسنجان در مسیر اصلی بین فارس و هرمزگان و کرمان قرار خواهد گرفت که رونق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارسنجان را درپی خواهد داشت. ضمن اینکه جاده ارسنجان به سعادت شهر قرار بود تا پایان امسال روکش آسفالت شود که متأسفانه به مشکلات بودجه ای برخورده است اما مدیر کل محترم قول داده است که در اولین فرصت این کار انجام شود و همچنین 4 بانده شدن جاده ارسنجان به مرودشت موسوم به جاده توابع هم در دست مطالعه قرار دارد که اگر تمام این راه ها انجام شود، ارسنجان از معدود شهرستان هایی خواهد بود که مشکل راه نخواهد داشت.»

 

 

فرماندار سابق ارسنجان در خصوص دیگر فعالیت های انجام شده در مدت 9 ماهه ی خدمتش در ارسنجان به تصویب و اختصاص بودجه به بیمارستان 64 تخت خوابی، بیمارستان خیّر ساز، راه اندازی ایستگاه فرستنده ی شبکه های دیجیتال، گاز رسانی به روستاها و شهرک صنعتی اشاره کرد و افزود: « در طول خدمتم حتی یک درخواست خلاف قانون یا مافوق امکانات از مسوولین نداشتم و جا دارد به رسم ادب از همه مردم شریف و متدین ارسنجان با تمام ویژگی هایی که دارند تشکر می نمایم. از جمع حاضر نیز تشکر می کنم مخصوصاً از امام جمعه محترم و بزرگوار، آقای هاشمی مدیر کل محترم سیاسی و انتخابات استانداری، مسوولین شهرستان و اعضای شورای تأمین، شوراهای اسلامی شهر و روستاها، خانواده معظم شهدا و جانبازان، و همکاران خود در فرمانداری به ويژه بخشدار محترم مرکزی ارسنجان که با توجه به تک بخشی بودن شهرستان ایشان به تنهایی باید بیش از 80 پارچه آبادی را اداره کنند و در این مدت زحمات زیادی کشیدند تشکر ویژه ای دارم و از ایشان راضی هستم. و همچنین از شهردار محترم و خبرنگاران عزیز نیز تشکر می نمایم.»

 

 

اسداله رضایی سخنگوی شورای شهر نیز با قرائت متنی ضمن تبریک سالروز تولد امام زمان(عج) از خدمات حسین علی حسین شیری فرماندار سابق تشکر و قدردانی نمود و ضمن خوش آمد به سرپرست جدید فرمانداری، انتصاب وی را نتیجه ی دانایی و توانایی وی و محصول اندیشه ی دولت تدبیر و امید دانست و برای همکاری با وی اعلام آمادگی نمود.»

 

 

 

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس نیز ضمن گرامی داشت مقام امام راحل(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب و فداکاری های مردم ایران در جهت حفظ نظام اسلامی، و با تبریک سال روز تولد امام عصر(عج) و سال گرد انتخابات 24 خردادماه، در سخنانی با برشمردن برخی سیاست ها و اقدامات دولت در جنبه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، گفت: « مطمئناً این دولت برای موفقیت نیازمند حمایت کامل است و امروز شاهدیم که بیشترین حمایت از این دولت را رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند . ما نیز باید با انجام وظیفه به شکل صحیح در این راستا گام برداریم.»

 

هاشمی در ادامه افزود: «مردم در چارچوب مردم سالاری دینی خواهان تغییرات در تمامی عرصه های داخلی و خارجی شدند و امروز در بحث سیاست خارجی شاهد آن هستیم وزیر محترم خارجه با اقتدار از حقوق ملت و ارزش ها دفاع می کند و در عین حال دشمن تراشی هم نمی کند و شاهدیم که تمامی خواسته های هسته ای ما در توافق نامه ژنو آورده شده است و علی رغم اینکه عزیزانی در تریبون های مختلف انتقاداتی به این توافق نامه داشتند اما زمانی که رییس جمهور محترم از حقوق دانان برجسته کشور خواستند این توافق نامه را بررسی و ایرادهای آن را بگویند که تا الآن ما چیزی از ایرادات حقوق دانان به توفق نامه نشنیده ایم و یا حداقل عمومی نشده است. چرا چند دولت زورگو باید قطع نامه های ظالمانه ای را با هدف ایجاد نارضایتی در مردم وضع کنند که البته کور خوانده اند و این مردم مقاوم تر از قبل پای آرمان های خود ایستاده اند.»

وی در خصوص سیاست های داخلی دولت هم گفت: « در حال حاضر شاهد آرامش در فضای جامعه هستیم و بستر خدمت به مردم بهتر فراهم شده است و وظیفه ی ماست که در جهت تأمین نیازمندی های عمومی مردم گام برداریم و با توجه به نام گذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، که در هر دو زمینه انتظار از دستگاه اجرایی کشور بالاست و باید تلاش کنیم نگرانی های رهبری برطرف شود که عزم ملی به عهده مردم و مدیریت جهادی به عهده ی مسوولین است.»

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس در پایان گفت: « ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی آقای حسین علی حسین شیری، و تمام کسانی که با ایشان همکاری نموده اند در رأس آنان امام جمعه محترم و نماینده ی مجلس، آقای سید محمد یوسف کاظمی را به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ارسنجان معرفی می نمایم که از خانواده ای جلیل القدر روحانی می باشند که دارای فوق لیسانس علوم سیاسی و 13 سال سابقه خدمت در وزارت کشور دارند که مدتی را در زمان دولت اصلاحات بخشدار بوده اند و مدتی راهم به عنوان کارشناس در فرمانداری های فسا و مرودشت بوده اند که به تمام شرح وظایف یک فرماندار مسلط هستند و با نظر مثبت آقای استاندار در شهرستان ارسنجان خدمت نمایند که به فرموده ی امام جمعه ی محترم و آقای حسین شیری مردمی متدین و دلسوز دارد که به عقیده ی من مردم مظلوم و محرومی هم هستند که امیدوارم آقای کاظمی در خدمت به این مردم موفق باشد.»

 

سرپرست جدید فرمانداری ارسنجان نیز به عنوان آخرین سخنران این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: « ابتدا از حسن اعتماد استاندار محترم سپاسگذارم و عرض سلام و ادب دارم خدمت اعضای محترم شورای اداری و روحانیت معظم و زحمتکش به ويژه امام جمعه ی محترم که توصیه ایشان را همه ما مدنظر داریم و خانواده های معظم شهدا و جانبازان که حق بزرگی به گردن همه ما دارند و برخود لازم می دانم از زحمات جناب حسین علی حسین شیری تقدیر و تشکر نمایم.»

 

 

محمد یوسف کاظمی در ادامه نظریه ی مترقی ولایت فقیه را اساس نظام جمهوری اسلامی و متفاوت با سایر نظام های سیاسی موجود در دنیار دانست که بر دو محور اسلامیت و جمهوریت شکل گرفته است و گفت: « اسلامیت نظام در اصل ولایت فقیه تجلی می یابد که در زمان غیبت حکومت را شایسته فقهای با تقوی دانسته و جمهوریت نظام نیز در حضور و نظر مردم تجلی می  یابد که این نظام بعد از این همه توطئه که در طول بیش از 30 سال علیه این کشو صورت داده اند به دلیل پشتیبانی مردم در دنیا می درخشد.»

نماینده جدید دولت در شهرستان، وظیفه دولت ها را تأمین رفاه و امنیت مردم، و وزارت خانه های امور خارجه و کشور را دو رکن اساسی دولت دانست که سیاست های خارجی و داخلی دولت را در جامعه پیاده می کنند و گفت: « فرمانداری خانه ی همه مردم و گروه هاست و ما فقط خدمتگزارانی بیش نیستیم که به حمایت مردم و تمامی گروه های سیاسی احتیاج داریم و برای پیشبرد این شهرستان از همگان تقاضای کمک دارم.»

در پایان این مراسم با اهدا لوح های تقدیر از خدمات حسین علی حسین شیری فرماندار سابق تجلیل و حکم سرپرست جدید فرمانداری ارسنجان به وی اعطا شد.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

گفتگوی اختصاصی با فرماندار ارسنجان ساعاتی قبل از جلسه تودیع:

علت اصلی تغییر فرماندار ارسنجان چه بود؟

 

وضعیت طرح های عمرانی ارسنجان در گفتگو با فرماندار:

از احداث بیمارستان 64 تخت خوابی و درمانگاه تخصصی تا جاده های در دست احداث ارسنجان

 

بعد از 20 روز:

ارسنجان سرپرست فرمانداری خود را شناخت!

 

انتهای پیام/224224

 

 









یک ارسنجانی
۱۳۹۳/۳/۲۳ ۱۶:۲۹

جرقه اختلافات در ارسنجان از سال 76 دوران اصلاح طلبان شروع شد و انها در شهرستان تا کنون اختلاف می کنند این تغییر هم شروع دیگری برای آنها است. خدا رحم مردم شهر و روستا کند

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱:۱۰

به عنوان یه احمدی نژادی خالص از صمیم قلب برای آقای کاظمی آرزوی موفقیت دارم چون موفقیت ایشون یعنی پیشرفت شهرستان ارسنجان. هرچند عدم استفاده از نیروهای بومی برا ارسنجون دیگه عادی شده!


همشهری
۱۳۹۳/۳/۲۳ ۱۷:۲۹

سلام چرا این همه تغییرات در سطح روسا و مدیران ارسنجان هست اینجوری کار پیش نمیره!

پاسخ به این نظر
خداپرست
۱۳۹۳/۳/۲۳ ۱۹:۳۲

حیف شد که آقای شیری رفت ولی اگر آقای کاظمی بخواهند به حرف امثال ... گوش کنند افسوسش بیشتر است اگر درمسیر ولایت فقیه باشند خوب است البته معضل بزرگ ایشان موضوع فرهنگ وتعلیم وتربیت است ..... درهر حال انتخاب یک راه ازین دوراهی برای فرماندار جدید کار مشکلیست بهترین انتخابش باید تقوا باشد تا هم نزد خدا و رسولش وهم نزد تاریخ سربلند باشد

پاسخ به این نظر
متعجب!
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱:۳۲

ایشالا آقای کاظمی که از سادات معظم هستن در این شهرستان موفق باشند و بدرخشند ولی آقایان دوم خردادی و همچنین اعضای شورای شهر و شهرستان که ظاهراً تو جلسه حضور داشتین، خداییش و به دور از هر تعصبی بفرمایید کدام مورد زیر درست تره: 1- شما فقط ادعای وطن پرستی و ارسنجون دوستی دارین و در عمل ...! 2 - شماها اصلاً تأثیرگذاری در تصمیمات و انتصابات تو ارسنجون ندارین! در هر صورت باید بگیم براتون متأسفیم که در ایجاد اشتغال برای اهالی محترم مرودشت و کلوار انقد موفق عمل کردین!!

پاسخ به این نظر
زاپاتا
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۸:۵۴

حضور آقای س ع م در جلسه به دعوت چه کسی بود؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ به این نظر
hasan
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۹:۰۹

آقای سردبیر این نظر رو حذف نکن. حضور م ا بعد از 9 سال در فرمانداری یعنی تفرقه . یعنی 2 خرداد . یعنی 18 تیر .یعنی کنفرانس برلین یعنی فتنه 88 .

پاسخ به این نظر
سوال
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۹:۵۷

بله وقتی فرماندار قوی و با تجربه ای مثل جناب آقای شیری رو نذارن تو ارسنجون کار کنه و هی از طرف همه جناح ها براش سنگ اندازی کردن باید هم ... هر چی سر مردم ارسنجون میاد از تفرقه و اخلاف هست آقایون شورای بخش و شهرستان و شهر حقتونه .... به سلامتی آقای حسین شیری به زیر مجموعه شرکت نفت و خدمت در کنار سردار قاسمی وزیر توانمند سابق نفت نائل شدند واقعا" هم حیف ایشون بود که تو قصبه ای مثل ارسنجان مدیر باشن آخه ارسنجون رو چه به امثال ایشون ، اینجا باید افرادی مثل خ زمان خاتمی و امثالهم فرماندار باشن تا مردم قدر دولت دایی محمود آن مردی که رفته است رو بدانند جناب سر دبیر لطفا" درج نمائید ...

پاسخ به این نظر
جواب
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱۰:۰۶

حالا مثلاً مگه ج که فرماندار احمدی نژاد بود چه گلی به سر ما زد!؟ البته از حق نگذریم مدیرانی مثل مهندس اسکندری و عسکری هم احمدی نژادی بودن و کارنامه موفقی از خودشون گذاشتن. تو دولت روحانی هم همینه ممکنه یه فرماندار بیاد و کارنامه ی موفقی از خودش بذاره یکی هم نه.. مهم شهرستان و پیشرفت اون هس.


معتدل امیدوار
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۹:۵۹

در سالگرد انتخابات 24خرداد دلم خیلی برا آقای روحانی میسوزه، زمان انتخابات کسی براش ستاد نزد و با حرف ها و سخنرانیهای خودش نظر مردم رو جلب کرد، بعد که رای آورد 100 تا مدعی و سینه چاک پیدا کرد که ما باعث شدیم رای بیاره و حالا باید همه کاره ی شهر باشیم.تو استان هم همین جور! آخه بگو شما که یه پوستر هم بخاطرش نزدین حالا چرا ازش توقع دارین به حرف تون باشن؟ اینا چیزی نیس که مردم ارسنجون ندونن. حالا نگاه کنین: اگه همینا گذاشتن این سید خدا راحت کار کنه ها!!

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱۰:۰۳

دولت تدبیر امید بر امده از اصلاحات است و قانونی ومنطقی عمل می کند نه مثل اینکه اقای ع فرماندار احمدی نزادی معدن سیلیس را به ... بدهد واقعااین حرفا زشته که می گویید اصلاح طلبان انگار قتل زنا وام کلان اختلاس از بانک تازه بعد هم مولودی خوانی می کنند

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱۰:۳۶

فعلاً که قانون و منطق این دولت در مورد ارسنجون اینه که بومی ها و کارآمدها برن و یه مرودشتی بیاد!!! هرچند اینکه مسوول اهل کجا باشه در درجه دوم اهمیت قرار داره و مهمتر از اون تعهد و تخصص و دلسوزیش هس که ایشالا آقای کاظمی همینجور هس ولی دیگه اینجوری هم که همه مرودشتی باشن خداییش خیلی ضایع کاری هس.


تدبیر
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱۱:۴۴

دوست عزیز دعوت اقایان س ع م به دعوت مدیر کل سیاسی استانداری بوده

پاسخ به این نظر
امید وتدبیر
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱۲:۲۰

خوب چکاره هستی که دعوتت کردند این همه ادم مهم توارسنجون فقط تورو دعوت کرده بودند.بازم سیاسی .


علی
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱۱:۵۰

سلام سردبیر جون هرکی دوست داری این پخش کن تا مردم جواب منو بدهند.مردم ،م ا چکاره مملکته که توجلسه ایجوریا میاد؟میرن شیراز خوش گذرونی می کنن بعد میان ارسنجون میبرن توحاشیه هی برای خودشون امتیاز می گیرند .اگه واقعه ارسنجون میخوای یه کارخانه بزن تا 20جوان ارسنجونی بره سرکار نه پولهارو ببر شیراز ساختمون بساز بعد بیا اینجا همه رو بریزن به هم

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱۲:۰۹

باسلام آقا دمت گرم م-ا همه کاره این دولت هست همه خرج دولت این داره میده توشیراز.با دستور اومسئولین عوض میشه .من خودم با گوش خودم فهمیدم که مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس به آقای م-ا گفت همون که میخواستی شد.اتش از ... اینها میاد بالا .راستی متن که از طرف یکی ازاعضای شورا خوانده شد از قبل اماده بود .جسارت نشها بعضی هاشون میدونستن میخواد ایکار بشه.


م و
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱۱:۵۸

جناب آقای حسین شیری هرکجا هستی وخواهی بود خدانگهدارت باشدچون هم هیئتی بودی وهم حامی ولایت...

پاسخ به این نظر
دکتراللهیار خادمی
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱۷:۱۵

باارزوی موفقیت فرماندارمحترم در ابادانی وپیشرفت شهرستان هرجناحی میخواد باشه فعالیتش خوب باشه مهمه

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱۷:۵۶

اگه تحت فشار نبوده چرا هم ایشان وهم جاویدی معاون انتخاب نکردند

پاسخ به این نظر
ارسنجانی
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱۹:۴۹

واقعا دست مریزاد به مردم ارسنجانی با مسولین مرودشتی(خطر-خطر-خطر)

پاسخ به این نظر
دلسوز و دل شكسته...
۱۳۹۳/۳/۲۵ ۱۴:۲۷

سلام بر همه آنان كه به هر عنوان دلسوزي و نظر مي دهند. ولي كمي بخود بياييم و به اعمال و كردار خودمان نظاره گر باشيم. و به قول شاعر: عيب كسان منكر و احسان خويش/ ديده فرو بر ز گريبان خويش/ ... عيب از خود ما مي باشد ... خلايق هر چه لايق...... هرچي كاشتي همان را درو مي كني...... از قديم گقتند اختلاف بينداز حكومت كن.... يا آب كه سربالابرود قورباغه ابوعطا مي خواند... و حاكم شهري كه مرغابي بود / بر سر آن شهر رسوايي بود..... در ديزي بازه حياي گربه كجاست... گربه محض رضاي خدا موش نميگيرد.... فلاني توي ده راهش نمي دادند سراغ خونه كدخدا را مي گرفت....ووووووو..

پاسخ به این نظر
بهلول
۱۳۹۳/۳/۲۵ ۱۵:۱۵

طی اخبار واصله تا چند ماه آینده معاون سیاسی استانداری عوض می شود - با عوض شدن معاون سیاسی تمامی فرماندارها هم عوض می شوند - در نتیجه جناب کاظمی فرماندار ارسنجان هم عوض می شود. پس طی اخبار رسیده کار اساسی فرماندارجدید تعویض رییس تمامی ادارات وچیدن افراد مورد نظر هست. آهای افرادی که نگران ارسنجانید تعویض سریع یک مسئول مخصوصاً فرماندار باعث بحرانی تر شدن وضع ارسنجان می گردد.یک فرماندار عاقل و دسوزداشتیم -حسین شیری - نگذاشتید بماند . وی درد بخش های مختلف ارسنجان را می دانست و راهکار دلسوزانه می داد.مرگ بر فرقه بازی های شما

پاسخ به این نظر
نا امید
۱۳۹۳/۳/۲۵ ۱۹:۱۴

تا حالا هیچ یک از فرماندارهای سابق به فکر روستاهای شهرستان نبوده تاببینیم این یکی چی میکنه

پاسخ به این نظر
تعلیق و سبد
۱۳۹۳/۳/۲۸ ۱۵:۰۴

از دستندرکاران "دولت تعلیق و سبد" جهت اینکه چشم کشور را در آوردند و برای ما فرماندار انتخاب کردند کمال تشکر را داریم

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۳/۲۹ ۰:۳۷

لازم بود نماینده شورای شهر متن قرائت کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ به این نظر
من
۱۳۹۳/۳/۳۰ ۲:۱۴

بله دیگه! تدیر و امید به ارسنجونم رسید متاسفانه گمون کنم دوستان تازه وارد از ولایت فقیه نگن بهتر باشه چرا که نماینده ولایت فقیه امام جمعه هستن که از این تغییرات ناراضی هستن

پاسخ به این نظر
باوی
۱۳۹۳/۳/۳۱ ۱۲:۲۵

اقای کاظمی بسیار کار بلد هستند ایشان را همکاری نمایید درود خدا بر فرزند زهرا

پاسخ به این نظر
ارسنجونی
۱۳۹۳/۴/۲ ۸:۰۶

ان شاالله خدا پشت و پناه آقای شیری باشه و ان شاالله خدا به آقای کاظمی کمک کنه تا بتونه شهرمون را ارتقا بده درود بر روحانی بزرگوار

پاسخ به این نظر
گراشي
۱۳۹۳/۴/۲ ۱۲:۰۶

آقاي حسين شيري از افراد متعهد و ولايي و كاردان هستند

پاسخ به این نظر
دلسووووووووووووز..............
۱۳۹۳/۴/۲ ۱۴:۱۱

آقايان و خانم هاي بازبين كننده و پاسخ دهنده. اول مشك آن است كه خود بگويد نه آنكه عطار بگويد.... از خودمان بگوييم! چه كار به ديگران داريم.! ديم: آقاي م.ا كه خارج از ايران و به عنوان يك فرد غير مسلمان به اينجا نيامد او هم مسلمان هست هم ارسنجاني . سيم: سه سال پيش آقاي م.ا دو سوئيت را بدون هيچ چشم داشتي در اختيار شبكه بهداشت گذاشت تا به عنوان پانسيون پزشكان در اختياز پزشك متخصص قرار بگيرد . من و شما چه كرديم. آقاي م.ا چند سال پيش بدون محل گرايي ساختمان مجمع امور صنفي را در محل كنوني ساخت ! من و شما چه كرديم. آقاي م.ا دو مركزخيريه امام علي (ع) و فاطمه زهرا(س) را با همكاري دوستان و همشهريان تأسيس و هزينه هاي آن را نيز در حد توان تأمين مي كنند. من و شما چه كرديم!. آقاي م.ا حزب و دين و سياستش مشخص است.! من و شما چي وووووووووو....... بياييم همه در دست در دست هم دهيم و شهرستان را آباد كنيم. اين قدر نظر تنگ و خود بد نباشيم.............

پاسخ به این نظر
یک روستایی ساکن شهر
۱۳۹۳/۴/۴ ۱۴:۰۸

لازم می دانم از زحمات خالصانه جناب اقای حسین شیری که فردی شایسته ،شجاع و ولایتی بودند تقدیر نمایم سخنرانی های مختلف ایشان در مباحث گوناگون هنوز در اذهان تداعی می شود فردی که با اطلاعات کامل در جلسات حضور پیدا می کرد و برای هر مجلس مطلب خاص خودش را داشت و این جانب نیز در این خصوص ایشان را چند بار زحمت دادم امید وارم در هر جا که خدمت می کنند درخدمت نظام اسلامی و تقویت ان قدم بردارند ایشان فراتر از شهرستان باند باز ما بودند از خداوند متعال مسئلت می نمایم که جناب اقای کاظمی نیز در همین راستا موفق باشند و فراموش نکنند که این میز ها و پست ها از دولتی سر مردم است که به هر مسئولی می رسد و در فرمانداری بر روی مردم باز باشد چرا که اقایان جاویدی و حسین شیری نیز چنین بودند پس قدر این ایام را بدانند و این میز ها برای هیچ کس نمانده و نخواهد ماند.

پاسخ به این نظر
نظرخادم الحسيني
۱۳۹۳/۴/۱۰ ۲:۵۴

سلام برهمه ي مردم فهيم،شريف،شهيدپروروبافرهنگ شهرستان عالم پروروسرفرازارسنجان.دوستان عزيزمنتقدبهتراين است كه به دنبال وفاق وهمدلي باشيم،نه تفرقه افكني.ماكه ازهرجهت بالاترين پتانسيل وتوانمندي راداريم،چرانميتوانيم باكمي سعه ي صدريكديگرراتحمل كنيم؟چراهميشه به فكرتخريب وكوبيدن ديگران وپيگيرنيمه ي خالي ليوان هستيم؟!؟آيازمان تفكروانديشيدن نرسيده كه ديگرانيكه ازهرنظرودرهرميداني به خصوصازنظرنيروي متعهدوكارآمدانساني به گردارسنجاني هانمي رسندچگونه موفق هستند!بايدباكمي تامل وپرهيزازجناح بازي هاي پوچ وبيهوده بينديشيم كه علي رغم همه ي استحقاق وتوانمنديمان چراموفق نيستيم وتوفيقي نداريم!!!حتماكارشكني ودلسردكردن مسوولين راحت بوده وهست كه مااينچنين ضعيف مانده ايم.درپايان ازتلاش،سعي،اهتمام،مجاهدت وتوانمندي دوست عزيزوارزشمندم جناب حسين شيري تقدير وبراي برادرگرانقدرم جناب كاظمي آرزوي توفيق وسربلندي مي نمايم.

پاسخ به این نظر
روستایی محروم
۱۳۹۴/۳/۲۱ ۹:۳۰

خیر مقدم به بخشدار محترم شهرستان ارسنجان خداییش فردی مومن وزحمتکش برای نظام میباشندفردی که درد دل مردم را میداند و برای رضای خدا کار میکند انشا الله خداوند به ایشان عمر با عزت عطا فرمایید

پاسخ به این نظر
محرومترین روستای شهرستان ارسنجان