سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵,Jan 24 2017
عضویت در خبرنامه

گفتگوی اختصاصی با فرماندار ارسنجان ساعاتی قبل از جلسه تودیع:

علت اصلی تغییر فرماندار ارسنجان چه بود؟

۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۲۶:۱۷ کد مطلب: 498

بنده از این سمت استعفا دادم و هرگونه فشار اشخاص و گروه های سیاسی را در این خصوص تکذیب می نمایم و این تغییر صرفاً به دلایل شخصی صورت گرفته است

فرماندار ارسنجان ساعاتی قبل از جلسه تودیع خود و معارفه سرپرست جدید فرمانداری، در گفتگوی اختصاصی با ارسن نیوز شرکت کرد.

 

 

حسین علی حسین شیری در این گفتگو در پاسخ به سوال ارسن نیوز در خصوص علت تغییر زود هنگام نماینده سیاسی دولت در شهرستان، و شایعاتی در خصوص فشار برخی گروههای سیاسی در این خصوص، با اشاره به این که این تغییر به درخواست خود وی صورت گرفته گفت: « بنده به دلایل شخصی از قبل به دلایل درخواست انتقال خود به  را به استاندار محترم داده بودم اما ایشان تمایلی به رفتن این جانب نداشتند اما با اصرار این جانب ایشان موافقت نمودند به صورت مأموریت به یکی از شرکت های پتروشیمی در تهران موافقت نمودند و با وجود این که حکم فرمانداری این جانب سوم خرداد ماه صادر شده بود، بنده از این سمت استعفا دادم و هرگونه فشار اشخاص و گروه های سیاسی را در این خصوص تکذیب می نمایم و این تغییر صرفاً به دلایل شخصی صورت گرفته است و هم مردم و جریان های سیاسی و استانداری اصرار به ادامه خدمت بنده در این شهرستان بودند اما به دلایل شخصی ناچار به عذرخواهی از مردم یوده این فرصت خدمت در خدمت یکی از برادران دیگر قرار خواهد گرفت که برای ایشان هم آرزوی موفقیت دارم.»

 

 

 

وی در خصوص بهترین و بدترین روزهای خدمت خود در ارسنجان به ارسن نیوزگفت: « بهترین روز روزی بود که با توجه به قولی که به مردم داده بودم ایستگاه فرستنده شبکه دیجیتال سیما در ارسنجان آغاز به کار کرد و همچنین شب 29 اسفند گذشته که نماینده محترم خبر واریز بودجه ی اولیه ی احداث بیمارستان 64 تخت خوابی را به بنده دادند و الحمد لله و به برکت لطف خداوند و اهل بیت(س) و مردم مدتین ارسنجان روز بدی را هم در شهرستان نداشتم.»

 فرماندار ارسنجان در خصوص مهم ترین مشکل و همچنین مهمترین نقطه قوت اجتماعی و اقتصادی  شهرستان از نظر وی گفت: « بافت اجتماعی خاص و برخی اختلافات محلی طایفه گرایی و رقابت های سوء و تفرقه ها، مهم ترین مشکل این شهرستان است که باید رفع شود و البته کم رنگ تر شده و این وضعیت برای شهرستانی با این سطح از نخبگان مناسب نیست. و مهمترین نقطه ی قوت این شهرستان نیز وجود مردمی متدین و خیّر با فرهنگ است و من کمتر جایی دیدم که مردم اینقدر مقید به پرداخت خمس باشند و نقطه قوت اقتصادی نیز کشاورزی شهرستان است که البته با توجه به خشکسالی ها باید به سمت تغییر روش ها در آن رفت و وجود 33000هکتار جنگل های گیاهان خودرو نظیر بنه و بادام کوهی است که می تواند در جهت افزایش سطح اشتغال مورد استفاده قرار گیرد و دیگر استعداد نهفته ی این شهرستان معادن آن است که برای مثال ما در یک نقطه حدود 900 هکتار معدن سیلیس داریم و معادن دیگری هم هستند که چندین بهره بردار برای استخراج آن ها جذب شده اند. و شهرک صنعتی ارسنجان به عنوان تنها شهرک صنعتی فارس که دارای سیستم جمع آوری و تصفیه فاضلاب است و هم اکنون دارای آب، برق و گاز است و ظرفیت خوبی برای جذب سرمایه گذار دارد.»

 

 حسین علی حسین شری در پاسخ به چگونگی وضعیت خدمت 9 ماه در ارسنجان با توجه به عدم وجود سمت معاون و همچنین دوری از خانواده گفت: « اولاً باید از آقای مهندس اسداله اسکندری بخشدار محترم مرکزی ارسنجان که با توجه به تک بخشی بودن شهرستان ایشان به تنهایی باید بیش از 80 پارچه آبادی را اداره کنند و در این مدت زحمات زیادی کشیدند تشکر ویژه ای داشته باشم و نبود فردی به عنوان معاون فرماندار کارها را مشکل کرده بود و دوری از خانواده هم مزید بر علت شده بود و در این مدت کارهای شخصی ام را به تنهایی انجام می دادم که البته به لطف خدا این مدت کوتاه خدمت من در ارسنجان به خوبی سپری شد.»

 

 فرماندار ارسنجان در ادامه ی این گفتگو در خصوص شناختی که از مردم ارسنجان در این مدت پیدا کرده است گفت: « مردم ارسنجان چه اهالی روستاها و چه مردم شهر، مردمی متدین، با فرهنگ و مودب هستند که در این مدت 9 ماهه بنده نوازی کردند و بنده از همه آن ها و همچنین مسوولین استانی، نماینده محترم مجلس، مسوولین شهرستانی و همکارانم در فرمانداری که حقاً همکاری شایسته ای با این جانب داشته اند تشکر می نمایم به خصوص تشکر ويژه ای دارم از شخص حجة الاسلام و المسلمین احمدی امام جمعه محترم که فردی بزرگوار و انقلابی هستند و همیشه حامی این جانب بودند و همچنین نماینده محترم مجلس که از پر کارترین نمایندگان استان هستند تقدیر و تشکر می نمایم و تشکری هم دارم از اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرستان و بخش و شهر و روستاها و همچنین شما خبرنگار محترم و امیدوارم که در آینده شاهد پیشرفت این شهرستان مستعد باشیم.»

 

 

 

انتهای پیام/224224









مهران
۱۳۹۳/۳/۲۳ ۱۲:۵۶

علت اصلی تغییر فشار برخی اصلاح طلبان ارسنجان برای اوردن فردی سیاسی بوده است. اینها دیگه تشریفات تودیع است

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۳/۲۳ ۱۵:۵۴

ارسنجان به طور کامل به تصرف مرودشت در آمد

پاسخ به این نظر
pioii
۱۳۹۳/۶/۱۵ ۷:۴۶

با حمايت هاي "ه" و "م" و "س ع" نيروهاي غير بومي خوبي اومدن!


همشهری
۱۳۹۳/۳/۲۳ ۱۷:۳۵

همین اول کار حرف از تفرقه و سیاسی بازی در نباوریم بیایید متحد باشیم ارسنجان رو بسازیم

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۳/۲۳ ۲۲:۲۱

به نظر من ما ارسنجانی مردمی هستیم که با خودی مشکل داریم بعضی افراد بعد از انتخابات شورا ها در سال گذشته سعی در اتفاق در ارسنجان دارند مگر ما شهر صنعتی هستیم که اصلاح طلبان را مقصر می دانید به خدا این کار ها زشته که از سال 76 بعد از شهرستان شدمان یا جناحی یا محل محلی می کنیم به نظر من این کار مال عصر جاهلیت است من از مدیریت سایت در خواست می کنم از مطالب که باعث محل محلی جناحی می شود جداخودداری کنید و لطفا در مورد مطالب من یک خبر تهیه کنید در اخر خوب که ما تولید کننده بمب هسته ای نیستیم و گرنه کشت کشتار میشد در ضمن بعضی افراد از این کارها نهایت سوء استفاده می کنند

پاسخ به این نظر
ارسنچانی
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱۱:۲۱

با سلام وخدا قوت وخسته نباشید خدمت آقای حسینی شیری وآرزوی موفقیت در بقیه مراحل زندگی نماینده مجلس که خیلی هم پر کار هست فقط هر چه نیروی خوب مردمی فعال انقلابی هست را از ارسنجان جمع آوری وبه مرودشت برده وهر چه نیروی غیرفعال وسیاسی واز دستش سیر شده اند وپارتی داشته وآنجا می شناختنش را به ارسنجان می آورد. واقعا سرشماری کنید ببینید که چه تعداد از روسای ادارات ارسنجان مرودشتی هستند .واقعا این یک تهدید برای ارسنجان است. باتشکر

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱۳:۴۹

الحق والانصاف شهرستان ارسنجان دیگه فرمانداری مثل آقای حسین شیری به خودش نخواهد دید ایشان فردی ولایتمدار مومن خطیب پرتلاش واز همه مهمتر دوست ورفیق با جوانان ونوجوانان بودند وبه همه به یک دیدنگاه می کردند کاری نداشتند که فلانی از کدوم محله است همه درنظر ایشان با هم مساوی بودند من خودم کارمند کوچکی از یکی از ادارات هستم وقتی خبر رفتن ایشان راشنیدم واقعا به گریه افتادم ومی خواهم این را به فرماندار سابق جناب آقای حسین شیری عرض کنم که اگر خودتان رفتین ویا استعفا دادین از نظر من به درحق ارسنجان بدی کردین چرا که شما در ارسنجان منشاء تحولات زیادی بودین ومی تونستین شهرستان ارسنجون را از این بدبختی نجات بدین اگه هم که فشار برروی شما بود وشما را مجبور به ترک ارسنجان کردن خداوند باعث وبانی این کار را به راه راست هدایت کنه ومسببین هم بدانند که درحق شهرستان ارسنجان خیانت کردن در پایان از زحمات جناب آقای حسین شیری صمیمانه تشکرمی کنم وامیدوارم که هرکجا که هستن درضل توجهات ائمه معصومین وخداوند تبارک وتعالی قراربگیرن فقط بایدعرض کنم که پتروشیمی هم شانس آورد که فردی مثل آقای حسین شیری بره آونجا کارکنه

پاسخ به این نظر
م ح ابراهیمی
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱۶:۲۸

سلام« فرماندار ۱۸ روزه» واقعا که اخر تدبیر وامید است هر که دم از ولایت و ائمه وشهدا زد دردولت کلیدساز جا ندارد.( حیف عسکری وحسینی شیری ) ارسنجان ازمایشگاه مرودشت وجولانگاه نماینده شده عده ای از خدا بیخبر هم دنبال منافع شخصی وسهم خواهی هستند وای به حال مردم بیچاره./

پاسخ به این نظر
بدخواه مردم!!!!
۱۳۹۳/۷/۲۷ ۸:۴۷

آقا اصلا شما یا داری خودتو به خواب میزنی یا واقعا خبر نداشتی که عسکری فقط در یک مورد در این خشکسالی های اخیر میخواست 5000 هکتار باغ انار احداث کنه. خب برادر من خواهر من یه مقداری بیشتر مطالعه بفرمایید. یا مهندسس عسکری شما جاده ارسنجان یه نیریز رو 3-4 بار افتتاح کرد. خب لااقل اینارو از بچه های فرمانداری که میتونی بپرسی؟ بعدشم مهندس عسکری لیسانس اومد و فوقش رو گرفت و به پله های دکتری رسید. خب خدا خیرت بده برو بپرس ببین چه فوق لیسانسی گرفت.!!!!همیجوری حرف میزنید. عجب مردمی هستیم ما یا خردمند نیستیم و یا خوابیم و یا دنبال پست و شهرت...خدا بداد نسل های بعدی برسه


ازاد
۱۳۹۳/۹/۹ ۲۲:۰۵

آقای محمدحسین ابراهیمی چون اقای عسکری پاسدار بود حیفشون؟یا فکر مردم بدبخت منطقه بود و یابا برخی ارسنجونیا که میخاسن سو استفاده کنند راه نمی یومد؟


دکتر خادمی
۱۳۹۳/۳/۲۴ ۱۷:۲۰

باتشکر از فعالیت های ایشان انشاله هر جا باشه موفق وموید باشند

پاسخ به این نظر
علی
۱۳۹۳/۳/۲۶ ۰:۰۸

تقوا تقوا تقوا آقای کاظمی مرودشتی نیست و اصالتا خوزستانی است ثانیا همین هفته مهندس روستا از علی آباد ملک مدیر منابع طبیعی مرودشت شد نعمتی بخشدار درودزن است حسینی ارسنجانی رییس کمیته امداد مرودشت است دکتر حسینی رییس دانشگاه مرورشت است خادمیان رییس شرکت نفت مرودشت است و همه در دوره مهندس برومندی منصوب شده اند

پاسخ به این نظر
بیطرف
۱۳۹۳/۳/۲۷ ۲۰:۵۷

سلام ایا میدانستید که اقای حسین شیری بیشترین انتقاد و نارضایتیش ازعدم توانمندی وکارکرد نامطلوب نیروهاو مسولین بومی بود دوستان عزیزمیدانیدکه مردم شهرستان ارسنجان هنوز این اعتماد به نفس را ندارند وحاضر نیستند که اگر جنس بد وگران هم باشد(که اینطور نیست) از مغازه های شهر خود خرید کنند و برای کوچکترین خرید به مرودشت میروند این کار رونق اقتصادی را در شهر میکاهد اگر مدیری توانمند وکاری و پیگیر مسایل و مشکلات مردم باشد لزومی ندارد از کجاست !!ضمن تایید کامنت دوست گرامی {جناب اقای علی}خیلی از مدیران سایر شهرهای دیگر هم ارسنجانی هستند دیدها را باید باز کرد تا انشااله شهرستانی ابادو یکدل و پیشرفته داشته باشم

پاسخ به این نظر
...
۱۳۹۳/۳/۲۸ ۲۱:۳۸

سلام ای کاش از استانهای دیگر یا شهرستانهای دورتر افراد کارآمد برای ریسی ادارات انتخاب می کردند نه توابعی به درد ارسنجان می خورد نه افراد خودی ، چون کلا ارسنجانی ها و توابع اطرافش همه تن پرورند ودنبال سود شخصی ، اصلا دلسوز نیستند همشون نشستند وفقط وفقط به این فکر می کنند که کدام رییس اداره بیش تر از خودشون حقوق ومزایا می گیرد و آه وناله کنند ، مردم ومشکلاتشون سیری چند!

پاسخ به این نظر
همشهری
۱۳۹۳/۳/۲۹ ۱۷:۱۱

برو جمع کنید.کاظمی از شیری بهتره.

پاسخ به این نظر
همشهري
۱۳۹۳/۴/۳۱ ۱۲:۲۴

باعث تاسفه که اکثر مديران شهرستان مرودشتي شدند. امعلومه که آقاي نماينده با جدا شدن حوزه انتخابيه ارسنجون مخالف مي کنه. پس اين همه ميرايي رو که قولشونو داده به کجا بفرسته اگه ارسنجون از حوزشون جدا بشه. خدا به فريادشون برسه!!!!

پاسخ به این نظر
اهل ارسنجانم....
۱۳۹۳/۶/۲۷ ۱۱:۲۸

همه آنان كه آمدند و رفتند و هستند خوبند.. اما هر فرد محاسن و معايبي دارد.. هر شخص نقاط قوت و ضعف دارد.. ولي در انتخاب مسئولين رده بالا بايد دقت بيشتري شود. آقاي حسين شيري ... شيري بود در بيشه و صاحب اين عناوين بود(مدير، مدبر، ولايي، چابك ، زرنگ ، سياسي، اجتماعي ، فرهنگي، مذهبي، تحصيل كرده، با جرأت، سخنور، سخنران، آي كيو بالا، ايكيو قوي، سالم، خوش بيان، خوش رو، خوش برخورد، مسلط بر امور، لابي قوي و والا، حاضر در صحنه، دنيا ديده، نظر بلند،پولدار ، سير، دست به خير و . . . آقاي حسين شيري از راه دور سلام....

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۸/۲۷ ۱۰:۳۵

حیف شد که حسین شیری رفت ادم فهمیده ای بود

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۹/۹ ۲۱:۵۴

از این دولت بیشتر امید نیس . دولت تمدید(5+1)وامید.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۹/۲۲ ۲۱:۰۳

متاسفانه مدیریت ارسنجان به طور کلی از دست خود ارسنجانیها خارج شده است ودر بسیاری از ادارات ارسنجان مدیریت در دست روستاییها است که متاسفانه سوء استفاده های زیادی می شود در برخی ادارات مثلا اداره اب مدیر بیش از 15 سال است که تغییر نکرده است یا برخی کارمندان ... نمی دانم چه قدر حقوق دارند که هزینه سرسام اور جراحی های زیبایی همسرشان را به راحتی می پردازند و ....

پاسخ به این نظر
حسین