پنجشنبه ۳۰ دي ۱۳۹۵,Jan 19 2017
عضویت در خبرنامه

معتکف شدن بیش از 1000 نفر در ارسنجان

۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷:۰۱ کد مطلب: 457


مراسم معنوی اعتکاف امسال، از سحرگاه امروز در ارسنجان آغاز شد.

از دیشب نیز معتکفین به تدریج وارد مصلای نماز جمعه شهدا شدند تا سه روز را به عبادت و تهذیب نفس بپردازند.

 

 

 

 یکی از مسوولین ستاد اعتکاف شهرستان در این خصوص به ارسن نیوز گفت:  «حدود 450 نفر از خواهران و 150 نفر از برادران برای شرکت در این مراسم ثبت نام نموده اند که از این تعداد 15% را دانشجویان تشکیل می دهند.»

 

 

خادم الحسینی افزود: «علاوه بر مصلای نماز جمعه، نزدیک به 500 نفر از اهالی روستاهای ارسنجان در مساجد روستاهای علی آباد، بکهدان، خبریز، نظام آباد و چهارقلات نیز مراسم معنوی اعتکاف را بجا می آورند و تمام امکانات مورد نیاز در این خصوص فراهم شده است.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/224224

 

 









نيازمند.......
۱۳۹۳/۲/۲۴ ۷:۴۷

ما كه لياقت حضور در مراسم اعتكاف را نداريم. ليكن از عزيزان معتكف تقاضاداريم . آنجا كه دلشان شكست و به معبود خوشان نزديك و وصل شدند ما را از دعاي خير خودشان فراموش نكنند. به دست اندر كاران نيز خسته نباشيد مي گويم.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۲/۲۴ ۱۲:۱۲

درود بررئیس سازمان تبلیغات اسلامی که حضورمستمر درمراسم معنوی اعتکاف دارند

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۲/۲۵ ۱۳:۱۲

احتمالاً در اعتراض به عزاداری و سینه زنی به آن سبک خاص تا ساعت 3 بعد از نصفه شب آن هم در شب تولد حضرت علی توسط برادران هیأت رزمندگان، حضور نیافته!!


ناشناس
۱۳۹۳/۲/۲۷ ۱۳:۰۲

نکته قابل افتخار حضور بخشدار محترم شهرستان دربین معتکفین بعدازتایم کاری بود

پاسخ به این نظر
معتکف
۱۳۹۳/۲/۲۸ ۱۷:۰۲

من خودم معتکف بودم رئیس سازمان تبلیغات فقط یکبار ان هم در حد ده دققیقه با امام جمعه در مراسم حضور پیدا کرد اقای چمانه شما به عنوان مجری باید حضور داشته ومراسم را مدیریت میکردید نه اینکه تمام زحمات را بر دوش هیات رزمنگان اسلام انداخته وخودتون شانه خالی کنید حقوق این کار را شما میگیرید البته هیات رزمندگاه اسلام با تمام تلاشهایی که انجام داده بود از جمله فضاسازی بی نظیر که در هیچ جای ایران نظیر نداشت و برنامه های بسیار جذاب که درطول عمرم ندیده بودم اشتباهاتی هم داشت از جمله عزاداری در شب تولد حضرت علی بود که بنده خیلی از این کار ایراد گرفتم و سرپوش گذاشتن روی این کار توسط اقای مداح که گفت کیل ثیوم عاشورا وکل ارض کربلا ولی فارغ از این اشتباه بزرگ عزیزان ولایتمدار هیات رزمندگان اسلام خسته نباشید واقعا کاری کردید کارستان که در عکسها نیز گوشه ای از ان نمایش داده شده است

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۲/۳۱ ۱۰:۱۱

سازمان تبلیغات هرسال 5بنر تبلیغاتی درسطح شهر نصب میکرداون هم با نام ونشون ومحل ثبت نام با نام ستادنه بانام خودش حدود 3000ترکت تبلیغاتی همراه با بروشورش، اما امسال حدود15بنرچاپ شدبه (پیشنهاد هیئت رزمندگان) به نظر شما اسراف نبود؟

پاسخ به این نظر
عابر . . .
۱۳۹۳/۳/۲۱ ۱۱:۱۶

بله هر سالم چهل تا پیر مرد و جوون معتکف میشدن ولی امسال150 تا مرد و جوون!!!


عابر . . .
۱۳۹۳/۳/۲۱ ۱۱:۱۹

سازمان تبلیغات اگه همه عمرش اینجور فضا سازی و برنامه هایی رو نمیتونست پیاده کنه هرسال فقط میومدن 30-40 تا ادمو میریختن تو مصلی و میرفتن فقط غذا میدادن یه عده هم در کمال بی انصافی فقط ضعف و میبینن

پاسخ به این نظر
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  
معتکف شدن بیش از 1000 نفر در ارسنجان