پنجشنبه ۳۰ دي ۱۳۹۵,Jan 19 2017
عضویت در خبرنامه

خبری خوش برای دوست داران محیط زیست:

اولين گوساله ی گوزن زرد در سایت ارسنجان متولد شد + عکس

۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱:۴۹ کد مطلب: 456

ارسن نیوز، تولد این نوزاد نازنین را به تمام دوستداران محیط زیست و حیات وحش کشور و کارکنان زحمتکش سایت پرورش آهو و گوزن زرد ارسنجان که به صورت شبانه روزی از این مخلوقات باارزش و در معرض خطر انقراض حفاظت و نگهداری می کنند تبریک می گوید

طبق اعلام مسوول اداره حفاظت محیط زیست ارسنجان، اولین گوساله ی گوزن زرد ایرانی در سایت پرورش آهو و گوزن ارسنجان متولد شد.

مهندس دستمزد در گفتگو با ارسن نیوز، زمان زایش این گوساله را صبح دیروز اعلام کرد.

گفتنی است این سایت از سال گذشته با هدف نگهداری و پرورش نسل گوزن زرد ایرانی در ارسنجان افتتاح شد که در آن 8 رأس از این گونه ی در معرض خطر انقراض نگهداری می شد که در نتیجه ی این زایمان تعداد آن ها به 9 عدد رسید.

ارسن نیوز، تولد این نوزاد نازنین را به تمام دوستداران محیط زیست و حیات وحش کشور و کارکنان زحمتکش سایت پرورش آهو و گوزن زرد ارسنجان که به صورت شبانه روزی از این مخلوقات باارزش حفاظت و نگهداری می کنند تبریک گفته و امیدواریم که در آینده نیز خبر زاد و ولد و افزایش تعداد گوزن های این سایت را منتشر نماییم.

 

 

 

اخبار مرتبط:

سایت نگهداری و احیاء آهو و گوزن زرد ایرانی در ارسنجان رسماً افتتاح شد

 

انتهای پیام/224224









ناشناس
۱۳۹۳/۲/۲۲ ۱۱:۴۴

واقعاً خبر خوشحال کننده ای هست. اگه بدونیم ارزش چنین موجوداتی چقد هست باید برا تولدشون جشن هم بگیریم. شخصاً به آقای دستمزد و همکاراش تبریک می گم. کیک برا ما یادتون نره!

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۲/۲۲ ۱۴:۵۵

دستمزد جون تولد اولین فرزندت رو بهت تبریک میگم...میدونم عین بچه هات ازشون مراقبت میکنی...زنده باشی و در خدمت مردم ارسنجان انجام وظیفه کنی عزیزم

پاسخ به این نظر
جعفرزارع خوشدل
۱۳۹۳/۲/۲۲ ۱۹:۴۷

آفرین خبر بسیار خوشحال کننده ای بود جادارد که از همه ی دست اندرکاران تشکر شود اجرهمه ی ایشان باخدای مهربان

پاسخ به این نظر
دلسوز.............
۱۳۹۳/۲/۲۴ ۹:۲۷

تولد، تولد، تولدت مبارك... در سالروز ولادت مولاي متقيان حضرت علي(ع) شاهد تولد آهويي هستيم كه مرا بياد ضامن آهو(آقا علي ابن موسي الرضا(ع) انداخت. حال از آن امام همام براي همه كساني كه براي ايران و ايراني قدم و زبان خير مي گذارند آرزوي سلامتي و بهروزي دارم. يا ضامن آهو ، ضامن ما هم باش..........

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۲/۲۴ ۱۱:۱۸

آقای دستمزد دست خوش .آقای دستمزداز خدا می خواهم که خودش دستمزدتان رابدهد

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۲/۲۴ ۱۱:۳۳

مبارک باشه. من دیشب تو اخبار دیدم و کلی خوشحال شدم.

پاسخ به این نظر
طهماسبی
۱۳۹۳/۲/۲۴ ۱۶:۴۳

سلام خبر تولد گوزن زرد در بام فارس منتشر شد سیسمونیش کدام اداره میده

پاسخ به این نظر
بنده خدا
۱۳۹۳/۲/۲۷ ۱۰:۰۸

جناب آقاي دستمزد؛ دست مريزاد. خدا به شما و همكارانتون توفيق بده. اميدوارم كه از اين آفريده ي خوب خداوند به خوبي نگهداري كنيد. باشد تا آيندگان ببينند و بدانند.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۳/۵ ۸:۳۹

اینم از سادگی ما ارسنجونیا هست که با این چیزا دلمونو خوش میکنن ، میدونی روزای تعطیل زنهای ارسنجونی باید برن سعادت شهر یا مرودشت وضع حمل کنن چون پزشک زنان نیست .

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۳/۵ ۱۳:۵۴

برادر من گوزن با اهو فرق دارد قاطی نکن فکر کن بعد بنویس ا

پاسخ به این نظر
محمد