سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵,Jan 24 2017
عضویت در خبرنامه

آماده سازی پیست مسابقات آفرود فارس؛

ارسنجان میزبان مسابقات استانی خودروهای دو دیفرانسیل می شود

۱۴ دي ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴:۵۳ کد مطلب: 4330


به گزارش ارسن نیوز، با پیگیری تیم آفرود شهرستان، مسابقات استانی این رشته بهمن ماه امسال به میزبانی ارسنجان برگزار می شود.

تعدادی از علاقه مندان این رشته مسابقات اتومبیل رانی که مخصوص خودروهای شاسی بلند دو دیفرانسیل است، در حال آماده سازی پیست و آزمایش مسیر این مسابقات مهیج هستند.

 









ناشناس
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۱۱:۵۴

افرین بر پشت کار افرودرهای ارسنجان ولی باید اطلاع رسانی بشه تا همه در جریان باشن

پاسخ به این نظر
مصطفی دری
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۱۲:۰۷

ضمن تشکر از جنابان شفیعی و اسماعیل حسن شاهی که هر دو نفر فعال و دلسوز شهرستان هستند برگزاری چنین مسابقاتی از همه لحاط فرهنگی اقتصادی گردشگری و ورزشی و شناساندن موقعیت شهرستان ارسنجان بسیار حاِیز اهمیت می باشد و ما جوانان شهرستان ارسنجان بدین وسیله از همه مسوولین شهرستان تقاضا حمایت های همه جانبه مادی و معنوی را از چنین مسابقاتی را داریم.---با توجه به اینکه شهرستان از لحاظ امکانات و تفریحات ورزشی امکانات محدودی دارد این گونه وزشه در جذب جوانان و سرگرم نمودن آنها و دوری از فساد و مواد مخدر تاثیر زیادی دارد.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۱۹:۵۳

میشه بفرمایید کجا هست؟؟؟

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۲۱:۳۱

سلام خدمت همه عزیزانی که در برگزاری چنین مسابقاتی تمام تلاش خود را انجام میدهند، به نظر من برگزاری اینچنین مسابقاتی برای پیشرفت شهرمان خیلی مفیده، امیدوارم که این قدم آخر نباشه و بازهم شاهد اینچنین حرکات ارزشمندی باشیم، بازم سپاس.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۲۱:۴۶

محل برگزاری مسابقات کدام منطقه هست?

پاسخ به این نظر
مصطفی
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۲۲:۰۲

مردم پول ندارن نون بخورن این کارهای الکی چیچیه....

پاسخ به این نظر
حسنعلی
۱۳۹۵/۱۰/۱۶ ۱۲:۱۹

چه پیشرفتی توشهر ایجاد میشه با این مسابقات بگو تا ماهم بفهمیم.کازخانه هست

پاسخ به این نظر
دوستدار ورزش و طبیعت
۱۳۹۵/۱۰/۱۶ ۲۲:۲۸

به نوبه خودم از همه عزیزانی که در زمینه ورزش علی الخصوص این ورزش مهیج تقدیر و تشکر بعمل می آورم همین که هر کدام از ما بتونیم یک جوان را حتی برای یک ساعت به سمت ورزش سوق بدیم جای بسی سپاس می باشد . عزیزان بیایید حاشیه ها رو بگذاریم کنار و همه دست در دست هم بدیم تا یه کار ورزشی در شهرستانمون رخ بده و بحث نون نداشتن مردم رو به اینگونه مسائل ربط ندیم همچنین جا داره از برخی مسئولین محترم که باری گر دوستان هستند از جمله ریاست محترم دانشگاه آزاد ، شهردار محترم ، فرماندار محترم ،بخشدار عزیز ،ریاست محترم منابع طبیعی نیروی محترم انتظامی و سایر نهادهایی که دوستان را یاری می کنند همچنین تشکر ویژه دارم از عزیز گرانقدر آقای اسماعیل حسن شاهی و سایر دوستانشون که کلیه زحمات رو در زمینه بیشتر شناساندن شهرمان در سطح استان و معرفی این ورزش مهیج به قشر جوان به دوش گرفتن امید به اینکه انشاالله مسابقات مرحله استانی به نحو شایسته در شهرمان برگزار گردد .

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۱۰/۱۶ ۲۲:۳۹

تشکر ویژه از همه عزیزان با آرزوی موفقیت و سربلندی شهرمان در برگزاری مسابقات

پاسخ به این نظر
ناشناس