سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵,Jan 24 2017
عضویت در خبرنامه

مراسم تودیع و معارفه ی مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش ارسنجان:

از خون دل های مدیر قبلی تا برنامه ی اصلی مدیر جدید آموزش و پرورش ارسنجان

۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶:۳۲ کد مطلب: 428


مراسم تودیع و معارفه ی مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش ارسنجان، در سالن تدبّر این اداره برگزار شد.

در این مراسم که با حضور تعدادی از معاونان اداره کل آموزش و پرورش فارس انجام گرفت، سرپرست فرمانداری ارسنجان ضمن تشریح اهمیت آموزش و پرورش، از مدیر جدید خواست تا تفکرات سیاسی خود را در مدیریت این نهاد دخالت ندهد، حسین علی حسین شیری خطاب به کاظم خادمی گفت: « بنده به عنوان یک برادر در کنار شما هستم ولی در عین حال مسوول نیز می باشم و مطالبات مردم و فرهنگیان از شما را پیگیری خواهم کرد»

سپس مدیر سابق آموزش و پرورش ارسنجان ضمن بیان خلاصه عملکرد 8 ساله خود که حدود 45 دقیقه به طول انجامید، رمز پیشرفت آموزش و پرورش در مسایل عمرانی و آموزشی را، ایجاد فضای همدلی در آموزش و پرورش ارسنجان در دوران مسوولیت خود دانست و گفت: «کارهای انجام شده و اعتبارات کمک های جذب شده با خون دل و رفت و آمد های فراوان و کسب اعتماد مسوولان و خیرین صورت گرفته است و با همّت همه همکارانم از کسانی که در دورترین روستا تا معاونین و کارکنان اداره انجام شده است.»

 


 

جعفر رحیمی در پایان صحبت هایش با اشاره به برخی جو سازی ها علیه وی، گفت: « بنده سعی داشتم نمونه مدیریت بسیجی و جهادی را در آموزش و پرورش شهرستان خود پیاده کنم و با هیچ کس هم رو دربایستی نداشتم و هرکسی را که علیه من صحبت، جوسازی و کارشکنی کرده است حلال نمودم و از کسانی هم که احتمالاً دلخوری هایی از بنده دارند حلالیت می طلبم.»

 

 

مدیر جدید آموزش و پرورش ارسنجان نیز در سخنانی ضمن تبریک سالروز تولد حضرت زهرا(س) و آروزی سلامتی برای مقام معظم رهبری گفت: «خداوند را بسیار شاکر و سپاسگزارم که در دوران ریاست جمهوری حقوقدانی برجسته و دانشمند حضرت حجة الاسلام و المسلمین دکتر روحانی و در زمان مدیر کلی فرزانه ارزشمند جناب آقای آذری توفیق پیدا کردم که در شهرستان محل خدمتم و زادگاهم در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت نمایم.» کاظم خادمی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در جامعه، لازمه ی ارتقا سطح آموزش و پرورش را بالا بردن سطح اقتصادی معلمان و استفاده از مدیران قوی و مقبول جامعه دانست.»

 

 

کاظم خادمی متولد سال 1354 در شهرستان ارسنجان می باشد که رییس دفتر نماینده مجلس در سال های 83 و 84، معاون فرماندار ارسنجان در سال های 84 و 85، تدریس در 4 مقطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهای در شهرستان ارسنجان، مناطق 2 و 5 تهران و ناحیه 3 شیراز از سوابق اجرایی وی می باشد.

وی دارای مدارک تحصیلی کاردانی آموزش دینی و قرآن، کارشناسی ادبیات عرب و همچنین حقوق، و کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه دولتی کاشان می باشد.

 

 

 

 

3 فر هنگی مو سپید ارسنجان که جزو مشاوران جعفر رحیمی بوده اند:

 

 

کتابچه عملکرد 8 ساله جعفر رحیمی در آموزش و پرورش ارسنجان

 

 

 

اخبار مرتبط:

کارت زرد مجلس به وزیر آموزش و پرورش/نمایندگان از پاسخ فانی قانع نشدند

 

وارث خوبی برای خون شهدا نیستیم / هیچوقت ترسی از عزل نداشته و ندارم!

 

 

انتهای پیام/224224









ناشناس
۱۳۹۳/۲/۱ ۲۰:۴۹

سوابق درخشانی داره! اختلاف بین توابع و ارسنجان خیلی ناپسنده، ولی اونهایی که زمان فرماندار قبلی داد می زدن شهرستان به دست توابعی ها افتاده الآن کجان!؟ کدوم طرف قضیه قرار دارن؟ موافق این انتصاب هستن یا مخالفش!؟ قربون برم خدا رو / یه بوم و دو هوا رو!!

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۲/۲ ۸:۵۲

واقعاً که معلمی شغل خیلی خوبی هست، طرف ظرف 8 سال 2 تا لیسانس و یه فوق لیسانس گرفته همزمان با معلمی اش! خداییش غیر از معلمی با داشتن چه شغل دیگه ای میشه این کار رو کرد!!؟ وقت فراوان و پول زیاد. خوش به حال معلما بخدا.

پاسخ به این نظر
بیچاره
۱۳۹۳/۲/۲ ۸:۵۷

الحق که راست گفتی، من که حاضرم از معاونت اداره مون انتقالی بگیرم و معلم بشم. خود جعفر رحیمی می گفت من کارمندای اداره رو با قرآن و نهج البلاغه نگه داشتم وگرنه اگه پست شون آموزشی بود کار کمتر و حقوق بیشتر داشتن. ان شاالله که معلم ها دین شون به جامعه رو خوب ادا کنن و فرزندای مردم رو خوب بالا بیارن و گرنه اون دنیا باید جوابگو باشن.


ناشناس
۱۳۹۳/۲/۲ ۱۱:۳۸

جالبه! این آقا با وجود تفکر دوم خردادی شدیدی که داره نیمی از عمر دولت نهم(احمدی نژاد) معاون فرماندار بوده ولی اینا مدیرای احمدی نژادی رو تو ارسنجون تحمل نمی کنن و کاری هم به کارنامه شون ندارن!!

پاسخ به این نظر
دلسوز ...........!!
۱۳۹۳/۲/۳ ۸:۳۲

امام علي(ع) فرمودند: اگر مقام ماندني بود به تو نمي رسيد. آهاي افراد بي تفكر، بي دين، بي انصاف، بياييم اول خودمان را بسازيم. بي خود و بي جهت خودون نبريم و بدوزيم. همه مي داريم و تاريخ نيز نشان داده است كه مسئوليت و جا و مكان تغيير پذير است پس اين نوع جابجايي ها را به دولت ، عقيده و جناح ربط ندهيم. كمي هم انصاف داشته باشيم . و در دوران پس از انقلاب ببينيم كه هر دولت كه عوض شده است ميدان را براي همفكران خود مهيا نموده است. و تبر را به داست افراد داده تا ريشه، ساقه، ميوه و برگ همديرگر را نابود كنيم. كمي به هوش بياييم ببينيم عده اي آب راگل آلود مي كنند و حكومت مي كنند. بخدا اين جناح و آن جناح ندارد مقصد همه ما يكي است...! از زحمات آقاي رحيمي تشكر و براي آقاي خادمي آرزوي توفيق داريم. ليكن لازم مي دانم اين جمله را بگويم : هيزم و آتش اين موضوع را امام جمعه محترم زياد نمود و الا...........!!!

پاسخ به این نظر
دلسوز تر!
۱۳۹۳/۲/۳ ۸:۵۰

بعله.. و الّا این انتصاب بی سرو صدا انجام می شد و بعدش هرکاری می خواستن تو آموزش و پرورش می کردن ولی چون امام جمعه حساسش کرد باعث شد عملکرد آقای خادمی زیر ذره بین مردم و فرماندار محترم باشه (همونجور که خودش هم گفته) و این دقیقاً جایی هس که نفس امام جمعه باعث خیر شد. خدا حفظش کنه


یه ارسنجونی
۱۳۹۳/۲/۳ ۱۲:۱۵

آقای رحیمی خدا قوت اجرکم عندالله فرار مغز ها حق ما ارسنجونی هاست بارک الله به خط ونشون فرماندار غیورمون اول مهر هم از فرم مدارس دخترا تا همه مسایل دیگه رو خدا بهت فرصت بده(فرماندار شهید دوست ) که ببری زیر ذربین با اون سابقه ایی که ما فهمیدیم .... اقای احمدی نفس ت گرم وسایه ات مستدام هرچند هم که اعتراف می کنم ما ارسنجونی ها نه لایق ونه متا سفانه قدر دان زحمت های شما مسولین دلسوز نیستیم و... چوبش روهم خودمون وبچه هامون می خورن

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۲/۴ ۱۹:۴۹

خوب شد رفتی افراطی........

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۲/۴ ۲۱:۴۴

افراط اینه که کسی رو که حتی معاون مدرسه هم نبوده به خاطر رییس ستاد تبلیغات قبادی بودن بذارن معاون فرماندار حالا هم به خاطر دوم خردادی بودن بذارنش رییس آموزش و پرورش شهرستان در حالی که بازم هنوز معاون مدرسه هم نبوده.


ناشناس
۱۳۹۳/۲/۴ ۲۱:۰۰

از هرگونه جوسازی، سیاسی بازی و محل گرایی که بگذریم خداییش آقای رحیمی در این مدت خدمات زیادی انجام دادند که قابل تقدیر و ستایش می باشد. و از همین جا برای مدیر جدید نیز آرزوی موفقیت می کنم. امید است که قدمهای مثبتی برای توسعه علم و دانش بردارند و لازم به ذکر است که هر دوی ایشان برای ما مردم ارسنجان و توابع باعث افتخارند. در ضمن در تمام دنیا دوران مدیریت محدود می باشد. آرزو دارم مدیران جدید با بهره مندی از تجربیات و داشته های مدیران باسابقه در راه پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان ایران تلاش کنند.

پاسخ به این نظر
معلم
۱۳۹۳/۲/۶ ۱۱:۳۶

متاسفم برای خودمکه ارسنجانی هستم .چرا باید باجناق رییس ستاد روحانی در شهرستان را رییس آموزش و پرورش بذارن چرا مگر آدم با تجربه تری از ایشان نبود .خدا از سرتان نگذرد اگر کسی در شهرستان با تجربه تر و کاربلد تر باشه و نگذاشته باشیدش .آقای خادمی اگر باجناق ا نبود هرگز این پست را نمی گرفت .خیلی تاسف می خورم برای خودمو مملکتم اگر همه انتصابهایش اینطوری باشه

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۲/۶ ۱۲:۱۰

بی خود از طرف معلما حرف نزن! اگه مخالف بودن یه جوری انعکاس می دادن. مگه میشه اغلب معلما و فرهنگیای یه شهرستان مخالف انتصاب رییس آموزش و پرورش باشن و کسی بهشون توجه نکنه!؟ چندتا دسته گل و پیام خصوصی تبریک براش فرستادین معلوم نیس!


متحیر
۱۳۹۳/۲/۶ ۲۰:۵۲

مگه روحانی تو ارسنجون ستاد داشت!؟ ما که چیزی ندیدیم! آدرس ستادش کجا بود!؟


ناشناس
۱۳۹۳/۲/۷ ۱۲:۴۳

اگه آقای رحیمی هم ریش وسبیل پرفسوری می گذاشت می توانست دوباره ریئس شود .واقعا که این ریش وسبیل پرفسوری چکار ها که نمیکنه

پاسخ به این نظر
دلسوز........!!
۱۳۹۳/۲/۸ ۷:۴۴

سلام دلسوزتر.....!! ما به زره بين خدا كاري نداريم...؟؟؟ و متوجه زره بين امام جمعه و فرماندار هستيم..!! چرا مثل كبك سرمون را زير برف كرديم و مي كنيم و اجازه مي دهيم ديگران براي ما تصميم بگيرند. قرآن نيز گفته است شرايط و موقعيت هيچ قومي تغيير نمي كند مگر آن قوم بخواهند. از همه افراد و مسئول غير بومي تشكر مي كنيم. ليكن آماري از ادارات و نهادها داشته باشيم و مشاهده كنيم بيش از 50 الي 60 درصد افراد غير بومي براي ما تصميم مي گيرند. منظور از غير بومي نيروهاي روستاهاي ارسنجان نيستند . آنان كه به عنوان بومي تلقي مي شوند . ليكن افرادي كه شناختي به فرهنگ، تمدن، قوميت، فضاهاي فرهنگي ، اجتماعي، سياسي و. . . ندارند قدمشان بر چشمان ما ليكن دايعه از مادر عزيز تر براي ما نباشند. اهاي دلسوز تر از دلسوز هيچكس نيست كه نماز جمعه را بخواند كه نخواهيم براي يك روز براي حاج آقاي احمدي مزاحمت ايجاد كنيم. بگذاريم پس از 18 سال خدمت صادقانه، ايشان به خانواده و زندگي خود بپردازد و خداي ناكرده با رفت و آمد در اين مسير دچار حادثه نشوند. خدا نگهدارش. ولي رفت و آمد زياد خطر آفرين است..!! همه خوب هستند ولي خومان بهتر مي توانيم محيط خودمان را بسازيم. بياييد همانگونه كه در مرگ افراد حضور چشم گير و همه جانبه داريم در تمامي برنامه ها نيز وحدت داشته باشيم. راستي از زحمات و درايت و تفكر آقاي حسين سيري فرماندار كه با تدبير و صبر برنامه توديع و معارفه مدير آموزش و پرورش را مديريت نمود متشكريم . انشاءالله در پناه امام زمان مستدام باشند. يادمان باشد افرادي كه در خانه شيشه اي زندگي مي كنند براي ديگران سنگ پرتاب نكنند. چراكه........!!

پاسخ به این نظر
دلسوز واقعی!
۱۳۹۳/۲/۸ ۹:۰۴

"ذره بین" نه "زره بین"! "دایه" نه "دایعه"! اول برو سوادت رو درست کن بعد درباره امام جمعه ای که دکتری داره اظهارنظر کن!


بی طرف
۱۳۹۳/۲/۹ ۸:۲۵

برای جمعی از ظاهر بینان بی درایت شهرستان متاسفم که چقدر موضوع رو بزرگ جلوه دادن بابا تغییر و تحول در هر پست و شهرستانی امری بدیهی هست.البته خدا خیر به امام جمعه محترم هم بدهد که به جای ارام و امن نگداشتن محیط و تشریح این موضوع که تغییر بدیهی است خودشان با ایراد خطبه هایی بعضا محیط را جنجالی می کنند.اجرکم من الله

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۳/۲/۹ ۹:۳۳

چه اظهار نظر بی طرفانه ای!!! عادیه... بدیهیه.... اونم همچین انتصابی! واقعاً که


دلسوز.....!!
۱۳۹۳/۲/۹ ۱۵:۱۰

آهاي دلسوز واقعي....!!! اولاً مطلب دلسوز به نفع امام جمعه بود. دوم ا ا (مشهور به ا ب هم دكتر است. ليكن در نظرات متخصصين دخالت نمي كند. ما در دكتري امام جمعه شك نداريم ولي دكتر عمومي و ...! نه دكتر متخصص... سوم شما س ن ن بگذاريد يك بار هم كه شده خوشان نظر بدهند. بابا بخدا شواهد نشون مي ده كه امام جمعه قصد رفتن دارند. چند دليل: - خانواده تشريف بردند. - قم مسئوليت دارند. - رفت و آمد خطر داره. راستي امام جمعه واقعي خود ايشان هستند ...!! چرا كه فقط جمعه تشريف دارند.

پاسخ به این نظر
قادری
۱۳۹۳/۲/۲۵ ۱۶:۴۶

توی اموزش پرورش اگر اختلاف باشه دیگه واویلاست..

پاسخ به این نظر
همشهري
۱۳۹۳/۶/۱۴ ۱۱:۰۷

من نميدونم چرا بعضيا اينقدر غيرمنصفانه و با تعصبات جاهلانه حرف مي زنند اگر قرار بود در مديران ادارات تغيير ايجاد نشود همه ادارات دچار روزمرگي و تكراري و خسته كننده مي شد . مگر يك مدير چقدر مي تواند خلاقيت داشته باشد كه بتواند سالها مديريت كند عمر هيچ مديريتي نمي تواند بيشتر از چهار سال باشد . آقاي قرائتي يه جايي مي فرمودند وقتي سخنراني مي كني مردم 15 دقيقه اول رو دل ميدن 15 دقيقه دوم را گوش ميدن 15 دقيقه سوم را فحش ميدن . كاري نداريم كه آقاي قرائتي اين رو به شوخي گفتن اما واقعيت همينه . كارمندان يك اداره دو سال اول را سمعا و طاعتا به حرف رييسند دو سال دوم را يكي در ميان مقاومت مي كنند اما از دو سال سوم ديگر حناي رييس پيششان رنگي ندارد مخصوصا اگر بدانند كه غيرعادلانه و غيرمنصفانه عمل مي كند . عزيزان من اگر شما روزي هزار تا نظر هم بگذاريد تو اين سايت و آقاي شفيعي هم طبق روال معمول بدون توجه به اينكه اين نظرات ضدو نقيض باعث بيشتر شدن دامنه اختلافات شهرستان و گروه ها و جناح هاي مختلف خواهد شد به نمايش بگذارند هيچ اتفاقي نخواهد افتاد جز اينكه با اعصاب و روان خودتان بازي مي كنيد و اختلافات را بيشتر مي كنيد . رهبر فرزانه انقلاب فرمودند : (( گروهبندي خوب است اما نبايد موجب ايجاد فاصله شود . )) اگر پيرو ولايت هستيد همين يك جمله براي شما كافي است برويد و تفكر و تعقل كنيد دوستان من و باعث ايجاد فاصله و اختلاف بيشتر در شهرستان نشويد . نتيجه اين اختلافات و فاصله ها اين است كه شهرستان ما از شهرستان هاي همجوار مثل پاسارگاد و مرودشت و خرامه و بوانات و ... و حتي بخش هاي سرچهان و آبادطشك عقب مانده است . بياييد با اتحاد و همدلي ارسنجان را لايق مردمانش كنيم .

پاسخ به این نظر
مجتبی
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۲۲:۳۵

جعفر رحیمی یک دلسوز،انقلابی،بسیجی ومدیر ارزشی بود.حساسیّت نسبت به توابعی نیست، ولی شک در ... جایگزین رحیمی هست که هست!!!!......

پاسخ به این نظر
ناشناس