چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶,Apr 26 2017
عضویت در خبرنامه

گزارش تصویری:

جشن میلاد دو نور در مصلای نماز جمعه ارسنجان

۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۳۵:۰۵ کد مطلب: 4196

در این مراسم از نفرات برتر جلسات قرآنی با اهدا جوایزی تقدیر شد.

به گزارش ارسن نیوز، به مناسبت میلاد نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، مراسم جشنی در مصلای نماز جمعه ارسنجان برگزار شد.

در این مراسم که از طرف اداره تبلیغات اسلامی ارسنجان و با همکاری شورای فرهنگی شهرستان ترتیب یافته بود، پس از سخنرانی و مولودی خوانی، از نفرات برتر جلسات قرآنی با اهدا جوایزی تقدیر شد.









بيننده
۱۳۹۵/۹/۲۹ ۷:۴۵

اعياد مبارك.. تشكر از دست اندركاران . سپاس از حضور مردم. افسوس از عدم حضور مسئولين كه در بزركترين عيد حضور ندارند. تعطيل شده اند اما نه در مراسم بودند و نه حركتي فرهنگي در اداره براي ميلاد حضرت محمد (ص) و اما صادق(ع) انجام داده اند. دم از شيعه مي زنند. امام غافل از همه چيز....!!!

پاسخ به این نظر
علی حسن
۱۳۹۵/۹/۲۹ ۱۲:۵۹

احسنت برمجری توانمند شهرستان عالی بود

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۹/۲۹ ۱۴:۴۹

تشکر از شهردار محترم وحضور ایشان در جشن زیبای میلاد حضرت محمد (ص)در مسجدجامع. متشکر

پاسخ به این نظر
شهروند...
۱۳۹۵/۹/۳۰ ۷:۴۴

بينده گرامي وقتي مد... شهرستان تعطيل باشه، توقعي از برگزاري مراسم و توجه به اعياد نيز در شهرستان نيست!!! بعضي از مسئولين شهرستان مثل روزهاي تعطيل ، تعطيل هستند . فاتح مالصلوات..

پاسخ به این نظر
علی حسن
۱۳۹۵/۹/۳۰ ۱۲:۳۹

قرارگاه فرهنگی دیگه کجاست جدیده زیر نظر سپاه است؟

پاسخ به این نظر
كارمند حاضر
۱۳۹۵/۱۰/۱ ۸:۵۵

بينندگان ارجمند اگر مي خواهيد مسئولين را ببينيد و ديدار كنيد .. تشريف ببريد فرمانداري يا در بعضي از جلسات بي ربط آنان را خواهيد ديد!!! مسئولين در ساعات اداري براي خودنمايي و به به گفتن فر... و مديران در جلسات بي هدف و بي ربط حاضر و هركس يك دوربين دارد تا عكس بگيرد!!!

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۱۰/۲ ۱۰:۳۹

اآقای شفیع به عنوان یه مدیر باید تمام نظرات رو درج کنی معمولا اونایی که به ضررخودت هس ویا ازت انتقاد میشه پا انتقاد میشه نمیذاری

پاسخ به این نظر
آن كه بود
۱۳۹۵/۱۰/۵ ۸:۲۹

اعياد مبارك... مدير سايت با سپاس آنگونه انعكاس دهيد تا مديران استان متوجه شوند زيرمجموعه آنان در شهرستان ارسنجان چگونه مي درخشند.. افسوس< افسوس، افسوس.... ما حاكمين شهر... را هم در جلسات و مراسمات نمي بينيم.. آنها هم بي تفاوت هستند... ارسنجان برايت اشك مي ريزيم!!!!!

پاسخ به این نظر
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  
جشن میلاد دو نور در مصلای نماز جمعه ارسنجان