يكشنبه ۴ تير ۱۳۹۶,Jun 25 2017
عضویت در خبرنامه

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس:

ارسنجان در سرشماری نفوس و مسکن استان فارس پیشتاز است

۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶:۱۷ کد مطلب: 3487


به گزارش ارسن نیوز، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس گفت: طبق آخرین آمار به دست آمده در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 در استان فارس شهرستان ارسنجان با 53.83 درصد پیشتاز مشارکت در این طرح است.

ساسان تاجگردون در گفتگو با خبرنگار شیرازه، ابراز داشت: بعد از شهرستان ارسنجان شهرستان رستم با 53.68 درصد و شهرستان خنج با 50.97 درصد مشارکت در رده های بعدی قرار دارند.

وی با بیان این که شهرستان شیراز با مشارکت 16.89 مشارکت در رده آخر قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به تمدید اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن که تا سه شنبه 27 مهرماه ادامه دارد، خانوارها می توانند در مدت تعیین شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir ثبت کنند.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس در ادامه بیان داشت: خانوارها پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ و هنگام مراجعه مامور سرشماری به در منزل، آن را ارایه کنند تا دیگر به سرشماری حضوری نیازی نباشد.

تاجگردون خاطر نشان کرد : بر اساس پیش بینی انجام شده، نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه سال جاری و نتایج تفصیلی آن مرداد سال 1396 منتشر می شود.

وی اظهار اميدواري كرد: با تمديد اين مهلت، جايگاه شهرستان هايي مانند شيراز، مرودشت، فيروزآباد و... كه مشاركت كمتري در اين خصوص داشتند بهبود پيدا كرده و اين موضوع سبب شود كه رتبه هاي بالاي كشوري را برای استانمان به ارمغان بیاوریم.









ناشناس
۱۳۹۵/۷/۲۵ ۸:۳۳

تقدیر وتشکر از مردم فهیم شهرستان وعوامل اجرایی در راس فرماندار محترم وهمکارانشنان که زمینه حضور مردم را فراهم کردند.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۷/۲۶ ۶:۰۰

تشکر از افرادی که در این سرشماری بصورت اینترنتی مشارکت کردند.این سرشماری داوطلبانه بود وفرماندار و عوامل اجرایی دخیل نبودند.مشارکت مردم فهیم را به زحمت فرماندار وصل نکنید فرماندار اگه راست میگه فکری به حال اوضاع شهرستان کنه

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۷/۲۶ ۲۱:۵۱

طی بررسیهای،بعمل آمده دهستان شوراب پیشتاز سرشماری اينترني در شهرستان ميباشد

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۷/۲۷ ۲۲:۰۱

ای کاش در صنعت و اقتصاد و . . . اول می شدیم سرشماری که ذوق کردن نداره این رتبه نتیجع فشاری است که مدارس به دانش اموزان وارد کردند همه افراد شهرستان خواه نا خواه سرشماری حضوری خواهند شد

پاسخ به این نظر
مادر دانش آموز
۱۳۹۵/۸/۱ ۹:۱۲

اگر یک تحقیق ساده از افرادی ک سرشماری کرده اند شود کاملا متوجه می شوید که به زور و فشار مدارس انجام شده مدیر مدرسه فرزند من طی چندین نامه تهدید کردند که درصورتی که کد رهگیری را به مدرسه نیاورد نمره انضباط او را 3 نمره کم خواهد کرد و من به کافی نت رفتم و آنجا شاهد حضور مادران بسیاری بودم که همین مشکل را داشتند و هیچکدام هم راضی نبودند!!!

پاسخ به این نظر
ali
۱۳۹۵/۸/۱ ۱۰:۱۱

من نمیدونم این چه ربطی به ... داره که اون رو قاطی میکنن!! یعنی در پیشرفت شهر دخالت داشته!! پشت میز فقط میشینه و سخنرانی میکنه!!!

پاسخ به این نظر
شهروند
۱۳۹۵/۸/۱ ۱۳:۰۷

دست همه درد نکنه... اما این مهم بر می گرد به فرهنگ مردم و حضور آنان در همه برنامه ها و مناسبت ها. خواهشن اداره و سازمانی روی این مهم مانور نرود .. این را مدیون مردم هستیم و هیچ سازمان و حتی فرمانداری قند توی دلشون آب نشود. و این را یدک بکشند. آنها اگر راست می گویند در عمران و آبادی شهرستان پیشتاز باشند!!!!!

پاسخ به این نظر
همسایه شهروند//
۱۳۹۵/۸/۱ ۱۳:۱۶

بعضی از مسئولین و کارکنان وظایف و مسئولیتشان را با امور قاطی کرده و راه به بی راهی می کشند. چند سال از عمر این فرماندار می گذرد بفرمایند که چه قدم مثبتی برای شهر و شهرستان برداشته اند چرا پروژه های خصوصی را به نفع خودشان تمام می کنند چرا پروژه های کشوری و ملی را به نفع خودشان به ثبت می رسانند !!!!!!!! فکر نون باشید که خربزه آب هست!!!!

پاسخ به این نظر
بيننده
۱۳۹۵/۸/۱ ۱۵:۵۳

از ارسنجان به تمام نقاط ايران اسلامي ... شهرستان ارسنجان در سرشماري نفوس و مسكن95 اول شد. هاهاها!!!! يك زمان ارسنجان در همه چيز مقام اول را داشت و دو سه سال است كه مثل بچه هاي تنبل وقتي يك نمره خوب ميگيرد خوشحال مي شود در سرشماري اول شده ايم دست اندركاران چقدر خوشحال و پايكوبي مي كنند. اولي سيخ چند.......!!!!!! به فكر قيامت خود باشيد !!!!!!!!

پاسخ به این نظر
ارسنجاني
۱۳۹۵/۸/۱ ۱۵:۵۵

بايد به مردم هميشه درصحنه شهرستان تبريك گفت كه همه چيز بخصوص ثبت نام اينترنتي را نيز مديون مردم هستيم. بي خودي شلوغش نكنيد!!!! در همه چيز از آخر اول هستيم... هاهاها

پاسخ به این نظر
الهام