سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶,May 30 2017
عضویت در خبرنامه

ورزشکار روستای علی آباد ارسنجان قهرمان تکواندو نونهالان کشور شد + تصاویر

۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۳۹ کد مطلب: 3153


به گزارش ارسن نیوز، ورزشکار نونهال اهل روستای علی آباد ارسنجان در 24 امین دوره مسابقات تکواندو خردسالان قهرمانی کشور، مقام اول را از آن خود کرد.

علی قاسمی در این مسابقات که با حضور 267 ورزشکار از 29 استان کشور در یزد برگزار شد، در وزن نهم (منفی 40 کیلوگرم) قهرمان شد و مدال طلا را کسب کرد.

این ورزشکار خردسال در بازگشت از این مسابقات، مورد استقبال خانواده و جمعی از اهالی روستای علی آباد ملک ارسنجان قرار گرفت.

 

 

 









H
۱۳۹۵/۶/۲۳ ۱۴:۱۷

واقعا توی ایران به ورزش خیلی اهمیت داده می شه. در صورتی که خیلی از رتبه های ورزشی بدون تمرین و پشتکار و نسبتا شانسی به خصوص در رده کودکان و نوجوانان به دست می آید. کسی که هنوز یک ترم هم کلاس کاراته نرفته و هیچ چیز از کاراته نمی دونه یک دفعه توی یک مسابقه اول تا سوم می شه. البته منظور من اصلا این آقا پسر نیست و من ایشون رو اصلا نمی شناسم ولی باید به مقام های هنری، علمی و.. نیز اهمیت داده بشه. آخه ورزش چیه دیگه. حالا اگر یکی تو این روستا تو یه مسابقه علمی تو کشور اول می شد فکر کنم نه کسی می فهمید و نه کسی به استقبالش می رفت. متاسفم

پاسخ به این نظر
علی
۱۳۹۵/۶/۲۴ ۱۱:۰۹

هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد / داداش شما اول یه تبریک خشک و خالی به این نوجوان ورزشکار بگو بعد از مدیران و مسئولان انتقاد کن / انتقاد هم میخوای بکنی به جا باشه / مثلا اینجا از کمبود امکانات ورزشی بگو و اینکه رسیدگی بیشتر به روستاها در جهت ورزش و تفریحات سالم شود نه مطلبی که تو کامنت بالا نوشتین / پ


جیبی
۱۳۹۵/۶/۲۳ ۲۰:۱۷

آفرین به خودش و خانوادش . امیدوارم به تیم ملی دعوت بشه در آینده یکی از المپیکی های ایران بشه . اگر امکانش هست فیلم مسابقه فینالش رو روی سایت قرار دهید .

پاسخ به این نظر
علی ابادی
۱۳۹۵/۶/۲۳ ۲۳:۵۸

افرین و خسته نباید به نیما قاسمی .پس از این همه زحمت که زیر نظر استاد های بالا رتبه شیراز کشید این حقش است

پاسخ به این نظر
علی رضایی...رهپویان اصلی....عاشق مدافعان حرم
۱۳۹۵/۶/۲۴ ۱:۴۱

احسنت بهشون..... ایشااله این قهرمانی ها ادامه دار باشه. ...راستی از مسوولین ورزش هم سراغشون رفتن؟؟!!

پاسخ به این نظر
علیمحمد زارع
۱۳۹۵/۶/۲۴ ۱۰:۰۴

بنده هم به نوبه خود تلاش و همتشون رو ستایش میکنم .و به خانواده محترمشان بخاطر این ارزش وافتخار بزرگ تبریک میگویم.انشاالله که در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز و سربلند باشند.به امید کسب افتخارات بیشتر در مسابقات بین المللی

پاسخ به این نظر
صادقی
۱۳۹۵/۶/۲۷ ۷:۳۳

آفرین به این نوجوان بسیجی

پاسخ به این نظر
دیدبان
۱۳۹۵/۶/۲۷ ۲۱:۴۰

آفرین بر همت والای این نوجوان عزیز و خسته نباشید خدمت مربی و پدر و مادر این عزیز ورزشکا..... افسوس که این نوع موفقیت ها دور از چشم و تشویق مسئولین می باشد . مسئولین که در خواب غفلت بسر می برند و هیچ توجه به امورات فرهنگی و ورزشی جوانان و نوجوانان ندارند... و بعد می خواهند جلسه مواد مخدر بگذارند.... مسئولین محترم که دور از مسئولیتتان فعالیت می کنید. درنگی به وجدان خودتان مراجعه کنید و برای رضای خدا و آخرت خود کار و تلاش کنید!!!!

پاسخ به این نظر
بیننده
۱۳۹۵/۶/۲۷ ۲۱:۴۲

آفرین صد آفرین نوجوان عزیز دیار خوب شهرستان ارسنجان.... ای کار مسئولین نیز ارسنجانی و یا دلسور بودند و به استقبال ازن نوجوان عزیز می رفتند... افسوس ... آقا نیما انشاء الله در تمامی مراحل موفق و منصور باشی....

پاسخ به این نظر
همشهری