پنجشنبه ۳۰ دي ۱۳۹۵,Jan 19 2017
عضویت در خبرنامه

دو اثر زیبا از خواننده جوان ارسنجانی

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸:۴۹ کد مطلب: 2144


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان ارسنجان، ارسن نیوز؛ علی رحیمی خواننده جوان ارسنجانی است که در شیراز اقامت دارد و با وجود مشکلات فراوان، به خاطر علاقه ای که به خوانندگی دارد، با هزینه شخصی آثاری را خلق کرده است.

در آشفته بازار استودیوهای موسیقی و راه صعب العبور جوانان هنرمند برای پیشرفت و شناخته شدن، این کارمند جوان شرکت توزیع برق شیراز، بخشی از حقوق خود را در استودیویی که متعلق به یکی از دوستانش است، خرج ساخت آهنگ می کند.


آنچه در اینجا به شما مخاطبان عزیز ارائه می شود، دو اثر علی رحیمی 31 ساله است که البته علاوه بر خوانندگی، از کودکی به مداحی و نوحه خوانی هم می پردازد.

 


AliRahimi2(ArsanNews.ir).mp3

 

AliRahimi1(ArsanNews.ir).mp3









مهدی نعمت الهی نیا
۱۳۹۵/۳/۵ ۹:۵۸

بسیار زیبا بود . انصافا لذت بردم . از راه دور - دور از مرزهای کشور عزیزمان - وقتی پیشرفت جوانان شهرمان را می بینیم و می شنویم بسیار خوشحال می شویم . امید است این هنر نمایی ها استمرار داشته باشد نعمت الهی نیا

پاسخ به این نظر
ساقی
۱۳۹۵/۳/۶ ۱۰:۲۱

عالی بود

پاسخ به این نظر
مهم نیست
۱۳۹۵/۳/۶ ۱۷:۳۷

این انسان های فهیم به دیگران می فهمانند که نوحه خوان می تواند خواننده پاپ هم باشد. فقط کافی است حد و مرز های خوانندگی و موسیقی رعایت شود.

پاسخ به این نظر
آشنا
۱۳۹۵/۳/۷ ۱۰:۳۸

با تشكر از علي آْقاي دوست داشتني، هنرمند عزيز شهرمان ارسنجان، اميد موفقيت در همه امور زندگي و افتخار آفريني بيشتر در عرصه هنر ، هنري كه با انسانيت و ادب و معرفت همراه باشد كه يقينن اينگونه است. احسنت؛ آفرين ؛ ممنون

پاسخ به این نظر
ارسنجان نشین
۱۳۹۵/۳/۷ ۲۳:۳۷

صدا خوب، تنظیم عالی. تحریر ها بسیار عالی. البته قسمت اوج آهنگ ها نیز خوب و بدون نقص اجرا شد. برای دیده شدن باید اشعار کهن فارسی مثل مولوی و سعدی و حافظ و یا آهنگ هایی با تنظیم و شعر خاص رو خوند. عالی بود.

پاسخ به این نظر
سعید اسکندری
۱۳۹۵/۳/۸ ۸:۵۱

احمد
۱۳۹۵/۸/۲ ۱۳:۵۹

هر کی فامیلش مثل ارسنجانی ها بود...متعلق به ارسنجانه آیا؟؟؟؟؟ خودش که میگه من برای اصفهانم؟؟؟؟؟ عجب....!!!!!

پاسخ به این نظر
fahimeh
۱۳۹۵/۸/۲۶ ۸:۴۵

زیبابودوعالی ایشالادرکارو زندگی موفق باشند

پاسخ به این نظر
محمد حسین ارسنجانی شیرازی