سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵,Jan 24 2017
عضویت در خبرنامه

هیات رییسه شورای شهر انتخاب شد؛

رقابت دو عضو برای ریاست شورای شهر ارسنجان

۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰:۲۱ کد مطلب: 1358


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان ارسنجان، ارسن نیوز؛ انتخابات هیآت رییسه شورای شهر ارسنجان برای سومین سال فعالیت دوره چهارم برگزار شد.

حسین نعمتی عضو شورای شهر ارسنجان در گفتگو با ارسن نیوز ضمن اعلام این خبر گفت:« طبق قانون و روال گذشته برای مشخص شدن ترکیب هیأت رییسه شورا، انتخابات با حضور تمامی اعضا و همچنین فرماندار ارسنجان برگزار شد که برای سمت ریاست شورا آقایان اسداله رضایی(هرکول) و مصطفی رحیمی داوطلب شدند که با رآی گیری مخفی، آقای مصطفی رحیمی 4 رأی و اسداله رضایی 1 رأی از مجموع آرای 5 عضو شورا را کسب کردند که بنابراین آقای مصطفی رحیمی به عنوان رییس و سخنگوی شورای شهر برای سومین سال فعالیت دوره چهارم شورای شهر ارسنجان انتخاب شد.»

عضو شورای شهر ارسنجان و نایب رییس شورای اسلامی استان افزود: «همچنین آقایان مجمد جعفر اسکندری به عنوان نایب رییس و علی اکبر ابراهیمی به عنوان خزانه دار شورا انتخاب گردیدند.»

انتخاب رییس شورا با رأی گیری مخفی و با این ترکیب آرا در حالی است که در 2 سال گذشته، اعضای شورای شهر ارسنجان با مذاگره و اجماع ترکیب هیأت رییسه را انتخاب می کردند.









ناشناس
۱۳۹۴/۶/۱۷ ۱۳:۴۳

متأسفم براي چنين شورا و اعضايي كه رياست ناچيز برايشان اهميت بسزايي دارد مگر كل عمر دنيايي انسان چه قدر است كه به فكر چنين پست هاي فاني باشد بدانيد كه دنيا بازيچه اي بيش نيست و همه اين ها گذرا است مهم خدمتي است كه انسان توانسته باشد در عمر دنيوي خود انجام داده و گره از مشكلات مردم بگشايد .چون صحبت از شورا شد دو مشكل در شهر را مطرح مي كنم يكي وجود سگ هاي ولگرد در سطح شهر است كه معضل بزرگي است و الودگي و بيماري ايجاد مي كنند شما اگر اخر شب اطراف بيمارستان سري بزنيد حتما چشمتان به چنين مناظري خواهد افتاد .ديگر خيابان خروجي شهرك امام خميني است قبل از اداره ارشاد . موتور سواران اكثرا براي ورود به شهرك از اين مسير خلاف استفاده مي كنند هم براي خودشان خطر افرين اسن هم براي رتننده اي كه از شهرك مي ايد . مسئولين محترم راهنمايي و رانندگي كه خودشان نيز ساكن شهرك مي باشند انشااله پيگير باشند و جلو حادثه را قبل از وقوع بگيرند و براي رانندگاني كه از شهرك مي ايند نيز ارامش خاطر به همراه بياورند چون راننده دائم ترس اين دارد نكنه موتور سواري از روبرو بيايد

پاسخ به این نظر
محسن نجاتی
۱۳۹۴/۱۰/۲۱ ۱۴:۴۱

اقای ناشناس اگه این نطر رو نمیدادید بهتر بود .. با این نظر مشخص شد که شخص جنابعالی هم در قد وقواره ای نیستی که بخوای در خصوص عملکرد شوری شهرو ... اعلام نطر کنی ..


ناشناس
۱۳۹۴/۶/۱۷ ۱۵:۵۹

بنازم به هرکول که فقط خودش به خودش رای داده .

پاسخ به این نظر
علي آقا
۱۳۹۴/۶/۱۷ ۱۶:۱۰

ان شا اله عزيزان شوراي شهر رقابتشان براي توسعه و آباداني ارسنجان باشد اين پست و مقام ها زود گذر است مهم محبوبيت نزد مردم مي باشد به قول شاعر نام نيكي گر بماند زآدمي / به كه زو ماند سراي زرنگار

پاسخ به این نظر
دکتر اللهیارخادمی
۱۳۹۴/۶/۱۸ ۹:۲۰

کاملا درست میباشد


آشنا
۱۳۹۴/۶/۱۸ ۷:۴۷

دلم به حال هرکول ... میسوزه!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ به این نظر
دکتر اللهیارخادمی
۱۳۹۴/۶/۱۸ ۹:۱۹

سلام ضمن تبریک به اقایان انشاله در خدمت به مردم موفق باشند یه یاداوری به شهردار بکنند در ترمیم ولکه گیری کوچه یک پشت مدرسه سعیدیه وکوچه سنبل پشت استادیوم ما که دیگه از بس مزاحمشون شدیم خجالت میکشیم زنگ بزنیم

پاسخ به این نظر
ارسن
۱۳۹۴/۶/۱۸ ۱۰:۲۵

حالا همگی متوجه شدید ف... اصلی شورا کی بوده و هست؟

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۱۸ ۱۰:۳۲

حیف رای که من دادم به اعضای شورا.حیف حیف حیف حیف

پاسخ به این نظر
شاهین
۱۳۹۴/۶/۱۸ ۱۱:۲۴

الهی شکر جناب آقای رضایی اونقدر بزرگوار هستند که نیازی به این پست و مقامات ندارن . خدا خیرشون بده همه تلاشش رو میکنه برای آبادی شهر و باز کردن گره . چیزی نیست که از نظرها پنهان بمونه . قضاوت و عدالت رو درباره این بزرگواران بسپارید به خدا و قضاوت نکنیم .

پاسخ به این نظر
شهردار
۱۳۹۴/۶/۱۸ ۱۲:۰۰

ضمن عرض سلام خدمت دکتر انجام کارهای عمرانی سطح شهر باعث خوشحالی ما وشما هست شهرداری در طول این ماه نسبت به جدول گذاری وزیر سازی کوچه سنبل اقدام کرده اگر توان شهرداری اجازه دهد مراحل دیگر نیز انجام می شود

پاسخ به این نظر
علي آقا
۱۳۹۴/۶/۱۸ ۱۷:۲۲

سلام جناب شهردار / ممنون بابت زحمات شما / آقاي دكتر خادمي راست ميگن خيلي وقت هست پيگير مشكلات اين دو منطقه مذكور هستند / خواهشاٌ دستور تسريع صادر فرماييد


ناشناس
۱۳۹۴/۶/۱۸ ۱۲:۱۰

خوشم اومد دم اعضای شورا گرم خخخخخخخخخخخ

پاسخ به این نظر
میثم
۱۳۹۴/۶/۱۸ ۱۶:۱۰

بعضی اعضای شورای شهر مراوداتی بابرخی غیر بومی ها و نشست های شبانه دارند.و اتحاد شهرستان در خطر است.باید بدانند مردم به اونها تضمین دایمی ندادند.در عی حال جناب رضایی شخصیت قابل احترامی است با وجود اینکه سلیقه سیاسی اون را قبول ندارم.

پاسخ به این نظر
ک-ک
۱۳۹۴/۶/۱۹ ۹:۴۹

تبریک به مهندس رحیمی

پاسخ به این نظر
پیرو ولایت
۱۳۹۴/۶/۱۹ ۱۰:۴۱

خدا خیر شون بده که زحمت وتلاش خودشون دارن ولی دکتر کاووس رضایی یه نابغه دیگه بود در ابادانی شهرمون ولی یا تند رفت یا هلش دادن یا دو تاش یاجانگرفته ای اومد و رای مون رو خراب کرد . نمی دونم چی بگم والله همه شون خوبن ناخن گرفته شون می ارزه از غیر بومی های مرودشتی به وبهتر ریس های غیر بومی هستن راستی نماینده مون مروشتی هاش تموم شدن که بیاره بشونه جای شورای شهرومون که اونا هم همراه بقیه مسولا هی 12ظهر برن هی 8 صبح بیان قبول نداری یه روز صبح کنار کسبه ورودی شهر بشین ماشین های پلاک دولتی رو نظاره کن البته خداییش بعضیاشون زیرک هستن با ماشین شخصی می رن که خیلی تابلو نباشن

پاسخ به این نظر
دوستی از خبریز
۱۳۹۴/۶/۱۹ ۲۳:۲۳

درود بر مصطفی رحیمی افرین برصداقت وپشتکاردر آبادانی شهر تلاش کن

پاسخ به این نظر
هركول
۱۳۹۴/۶/۲۰ ۲۱:۳۵

مردم عزيز وهمشهريان گرامى سلام اگر جناب اقاى شفيعى مثل خيلى از مطالب ديگر خوب وبد ، حذف و أضافه و سانسور نكنند چند بيت شعر تقديم مى نمايم ا- وفا كنيم و ملامت كشيم و خوش باشيم كه در طريقت ما كافريست رنجيدن ٢- حقيقت با هياهو فرق دارد. خدا گو با خدا جوفرق دارد ٣- حالى درون پرده بسى فتنه ميرود تاآن زمان كه پرده برافتد چها كنند با اين همه/ گفتگو آيين درويشى نبود ور نه با تو ماجراها داشتيم والبته مردم شريف شهرمان مطمئن باشند من به عهدى كه با خداوند بسته ام پايبندم و ننگ رسوايى دفاع از حقوق مردم و بيت المال را به همرنگى با جماعت و خوش آيند اين و آن ترجيح ميدهم عرض ميكنم باش تا صبح دولتت بدمد كين هنوز از نتايج سحر است شايد بهتر است بگويم شرح اين هجران و اين خون جگر اين زمان بگذار تا وقتى دگر با سپاس مجدد خدمت همشهريان عرض ميكنم هيچ ترتيبى و آدابى مجوى هر چه مي خواهد دل تنگت بگوي

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۲۱ ۳:۵۲

آقای رضایی مرد باش و برا ایکه همینقدر هم همرنگ جماعت نشی و نباشی سریع از عضویت شورا استعفا بده.


آشنا
۱۳۹۴/۶/۲۱ ۸:۲۰

با لحن کاراکتر نقی در پایتخت بخونید : دروغ میگی ...


هركول
۱۳۹۴/۶/۲۱ ۷:۱۰

سلام ناشناس عزيز به چه دليل استعفا نشانه مردانگيست ؟ واصلا مگر چه اتفاق مهمى افتاده كه درمان را در استعفا ميبينيد ؟ از صلح ميان گربه و موش. بر باد رود دكان بقال پيگير مطالبات مردم هستم مطمئن باشيد

پاسخ به این نظر
دزدگیر
۱۳۹۴/۶/۲۱ ۱۷:۴۲

منظورش اینه که خب شما داری میگی چون نخواستم هم رنگ جماعت بشم در تضییع حقوق مردم و بیت المال بهم رای ندادن. خب قشنگ از شورا بیا بیرون اگه همکارات اینجوری هستن.


ناشناس
۱۳۹۴/۶/۲۱ ۸:۲۴

من اگر جای آقای رضایی بودم با این ... که برام بوجود آمده بود بلافاصله بعد از جلسه استعفا میدادم .

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۲۱ ۱۰:۱۷

با این اختلاف نظر راه به جایی برده نمشود.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۲۱ ۱۰:۱۷

با این اختلاف نظر راه به جایی برده نمشود.

پاسخ به این نظر
روزگار
۱۳۹۴/۶/۲۱ ۱۴:۲۹

یه بار مرد باش ونظر مخالف را بگذار تفرقه بنداز و حکومت کن فیلمی از ...

پاسخ به این نظر
روزگار
۱۳۹۴/۶/۲۱ ۱۹:۵۸

سلام خواستی ثابت کنی با همه تاثیری که روت گذاشتند هنوز یه کم مردونگی داری حالا امیدوارم روز به روز بیشتر بشه

پاسخ به این نظر
حقگو
۱۳۹۴/۶/۲۱ ۲۰:۴۴

آقای رضایی چرا حالا که هیچکدام از اعضای شورا حاضر نشده اند به شما رای دهند حرف از همرنگ نشدن با جماعت و حفظ بیت المال میزنین!!؟ یعنی اگر به شما رادی داده بودند قرار نبود این مباحث را مطرح کنید!!؟ اگر راست بگویید باید توضیح دهید که چرا قبل از آن رای گیری پیگیر نشده اید و اگر راست نگویید که دیگر....

پاسخ به این نظر
هركول
۱۳۹۴/۶/۲۲ ۰:۰۶

حقگوى عزيز سلام اگر قبل از انتخابات حرف وحديثى بيان نشده بود كه چنين مشكلى پيش نمى آمد البته اگر اسمش را بتوان مشكل كذاشت بزودى خيلى از مسايل براى مردم روشن خواهد شد انشااله .البته من هم معصوم نيستم .ممنون از توجه همه عزيز ان ضمنا أوضاع هم اين قدرها كه برخى تصور ميكنند خراب و تيره نيست شايد در يك جلسه پرسش و پاسخ مردم به أصلى ترين حق خود كه دانستن هست برسند

پاسخ به این نظر
برادر
۱۳۹۴/۶/۲۳ ۱۰:۲۳

حقیقت اینه که در آستانه انتخابات مجلس و خبرگان آقای رضایی می خواستن به هر قیمتی رئیس شورا باشن.


بدانید
۱۳۹۴/۶/۲۲ ۰:۰۹

در پاسخ به حقگو رضآیی قبل هم پیگر بوده که به هم اءتلافی هاش برخورده حاضر نشدن بهش رای بدن اگه خواستید مثال بزنم

پاسخ به این نظر
یاری از شهرک امام
۱۳۹۴/۶/۲۲ ۸:۳۳

حیف شد آقای محمدجعفراسکندری عوض شد وآقای رضایی جایگزین نشد چون بهانه ای برای عملی نشدن قولهایشان دارند.چون ایندونفرمدعی بودند که پشت بامهای خانه های شهرک راهم آسفالت خواهیم کرد(پیرودرخواست اهالی شهرک مبنی آسفالت کوچه ها) وماشهرکیها به این نتیجه رسیدیم که یا باید درمحله زندگیمان یکی ازبچه های ارسنجون باشند یا اینکه مثل سجاد جعفری درجلسات میکروفن بدست باشیم تاکارمان بشود وگرنه بااین کاغذ بازیهای وتغییر رئیس شورا وحتی شهردارهم کاربجایی نخواهد رسید

پاسخ به این نظر
سجاد جعفري
۱۳۹۴/۶/۲۵ ۵:۳۶

سلام دوست عزيز اولا كه اگر بنده كاري انجام داده ام تلاش براي همه مردم شهرم بوده است چون در عضويت شورابه كلام خدا قسم ياد كرده ام خدمت گزار باشم وبه پاي عهدم ايستاده ام والبته چون در شوراي بخش مركزي نيز خدمت گزار مردم شريف حومه ارسنجان هستم تلاشم براي شهرك نيز بيشتر بوده است كه وظيفه ام بوده است٢اگر اتفاقي درمنطقه اي كه بنده زندگي ميكنم بيفتد برويد تحقيق كنيد تامتوجه شويد كه اين چند كوچه جز ء زمينهاي شهرداري وزير نظر شهرداري هست ومثل مابقي شهرك زير نظر اداره شهرسازي نيست٣از دوستان ودلسوزان خواهش ميكنم كه اجازه بدهند شوراي شهر در كمال ارامش به كارخودش ادامه بدهد به هر حال همكاران ما در شوراي شهر هر پنج نفر ازنخبگان وپتانسيل هاي شهر هستند وهمين اندازه كه وارد گود خدمت شده وشهامتش را داشته اند قابل احترام هستند پس سعي در تخريب اين عزيزان به هيچ وجه صحيح نيست ٤شوراي شهر وجناب اقاي اسكندري عزيز تمام تلاش خود رابه كار بست تامشكل شهرك واسفالت معابر را حل نمايد كه بنده ازتمامي اين عزيزان تشكر ميكنم واضمن تبريك به مهندس رحيمي جوان وپرتلاش خواهش مندم قضيه شهرك را تا رسيدن به نتيجه دلخواه مردم مومن وشريف شهرك امام خميني ادامه دهند٥ازاقاي رضايي عزيز هم كه همواره ثابت كرده اند كه در سنگر احقاق حقوق مردم پرتلاشند همچنان باعهدي كه باخداي خود بسته اند ثابت قدم باشند وبلاخره شورا هست واختلاف سليقه همين كه باوجودي جوي كه حتما از ان سراغ داشته اند همچنان چون گذشته وارد گود شده اند ارزشمند وقابل تقدير هستند٦خداوند لحظه اي ما را به خودمان وا نگذارد كه باركش گناه ومديون ديگران بشويم سالم وسربلند واسوده وجدان باشيد يا علي


شهرك امام خميني
۱۳۹۴/۶/۲۲ ۱۰:۵۶

تازماني كه ديدشوراي شهروشهرداربه اين باشدكه اهالي شهرك امام توابعي هستندحتي يك مترازخيابانهاي شهرك هم اسفالت نميشودومشكلات شهرك هم روزبه روزبيشترخواهدشدوتازماني كه ديداقايان اينچنين باشداوضاع ازاين هم بدترخواهدشد

پاسخ به این نظر
شهری
۱۳۹۴/۶/۲۲ ۱۲:۳۳

چند تا توابعی عقده ای در جمع مردم شریف روستاها با این منفی گری ها سعی دارند تفرقه افکنی کنند تا بتوانند خود را مطرح کنند.


حرف حساب
۱۳۹۴/۶/۲۲ ۱۳:۴۳

آقای مثلا شهری . بنده نه توابعی هستم و نه شهرکی . ولی حرف های این دوست گرامی از شهرک امام خمینی رو قبول دارم . به عینه از یکی از اعضاء شورای فعلی شهر شنیدم که داشت تلفنی به یکی از همکیشانش با حالت اعتراض در مورد چرایی مسئول شدن بچه های روستا و بقول این عضو شورا دهاتی و توابعی در ادارات شهرستان صحبت میکرد و تاسف خوردم که مردم چقدر ساده هستند این افراد رو به چشم درستکار و امین خودشون در شورا جهت حل مشکلات انتخاب میکنن.


كشوري
۱۳۹۴/۶/۲۲ ۱۶:۲۲

آقاي شهري حرفت زشته توابعي عقده اي!! توابعي نبود تو كه شهري هستي از گشنگي تلف ميشدي بعد اينكه پيگيري مطالبات حق افراده حالا كه تو شهرك هستن بايد حقشون پايمال بشه ... اين بنده خدا هم طرز فكرش اين بوده كه چون تو شهرك توابعي زياده كمتر توجه به اين قشر ميشه بايد طرز نگاه و تفكر ايشان را با انجام به موقع خواسته هاي به حقشان را تغيير داد نه كه بگي عقده اي


کد خدا
۱۳۹۴/۶/۲۲ ۲۳:۵۱

انشاا... در 2سال آینده خواهید دید که برای اعضای شورای شهر ارسنجانی و توابعی ندارد و این طبیعت ذاتی انسان هاست است که توابعی ارسنجانی کنند و در علم جامعه شناسی اصطلاحی است به عنوان قوم مداری مبنی بر اینکه انسان ها نسبت به قوم خود دارای تعصب هستند. باید ادامه بدهم که اعضای شورای شهر از افراد محترم اهالی توابع که مسئول ادارات هستند در صورت شایستگی افتخار میکنند. در ضمن %80 دوستان من کشاورزان عزیز توابع هستند.


محمدجعفر اسکندری
۱۳۹۴/۶/۲۲ ۱۱:۲۰

کار به عمل بر اید به سخن دانی نیست اولا بنده در خصوص هیچ پشت بامی صحبت نکردم ولی با تمام وجودپیگیر اسفالت شهرک بوده وخواهم بود ومکاتبات موجود می باشد

پاسخ به این نظر
آشنای شهر
۱۳۹۴/۶/۲۲ ۱۳:۴۷

آقای رحیمی لیاقت شو داره -وای به احوال عمو هرکول -که یکی به میخ میزنه دوتا به نعل !!!!

پاسخ به این نظر
ارسنجونی دل سوز
۱۳۹۴/۶/۲۲ ۲۰:۰۰

با سلام خودمونی بگم تو بعضی از جلسات که میشینی همه صحبت از این دارن که عده ای ریش سفید قدیمی باعث تفرقه شهر شدن جلو پیشرفت شهرو گرفتن مدتی هست ارسن نیوز رو مطالعه میکنم متوجه شدم که جوونهای امروزی هم که دست به صفحه کلید هستن دنبال تفرقه هستن تا همکاری کردن کاری ندارن به سیاسی فرهنگی ورزشی به همه وهمه گیر میدن خدا وکیلی اگه یه غیر ارسنجونی مطالبو مطالعه کنه فکر کنم به خودش بگه اینا دیگه کین راستی هر مسابقه ای یه برد داره یه باخت همه که برنده نمیشن

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۲۳ ۹:۰۴

متأسفانه به کجا داریم میریم ! چرا همش افکار منفی داریم ، از تفرقه و جدایی میگیم ؟ چرا وقتی یکی میخواد خدمت کنه اینقدر حرف و حدیث براش در میاریم که پشیمون بشه ، ببنید افراد غیربومی که میان ارسنجون روزی که میخوان برن چی میگن ، بخدا همه مسئول هستیم کمی فکر اون دنیا باشیم اینقدر پشت سر همدیگه بد نگیم اینقدر خودمون رو انگشت نما نکنیم اگه مشکلی هم هست با مهربانی و همدلی حل کنیم ، چرا طوری عمل میکنیم که تو استان و حتی کشور دارن پشت سرمون مسخره میکنن ... درددل خیلی هست ولی نمیشه همه چی رو تو سایت نوشت تو را بخدا دست برداریم از این بچه بازیها همدیگر رو خراب نکنیم ما همه از یک جامعه و خانواده هستیم چرا تیر به لشکر خودی می اندازیم تا کی ؟؟؟؟؟

پاسخ به این نظر
زاپاتا
۱۳۹۴/۶/۲۳ ۱۰:۲۱

آقای رضایی با سلام چرا حالا ناراحت شدی؟ عیبی کهنداره حالا رئیس باشی یا سال آینده چه فرقی داره؟ مهم خدمته که نظر شما هم الحمد الله همینه. ولی اینجور کهاز شواهد بر میاد انگار شما داشتی خودتون رو به آب و آتش می زدین که برا انتخابات پیش رو (مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان)رئیس شورا بشین .

پاسخ به این نظر
m.h.eskandary
۱۳۹۴/۶/۲۳ ۱۰:۳۶

سلام دوستان اولا بدونید کسویکه توابعی وارسنجونی میگن از منافقینی هسن که آبادی شهرسون را نمخوان وبقول معروف سیاست انگلیسی دارن. دوما یک شورای پنج نفره تو یک شهر کوچک دیگه ریئس ومرئوس معنی نداره. سوما آقای رضایی عزیز تا موقعی که گوش بزن باشی فراری های از ارسنجون که توشیراز یا جاهای دیگه خوشگذرونی میکنن به شما وچند تا رفیقی که از یکجایی ضربه خوردید دستور بدن، نه تنها تو شورا بلکه تو کل شهرستون منزوی میشوی دست بردار ازین بازیهای سیاسی ،الکی خودت را و خونوادتووزندگیت را علاف کردی این را بدان «این دغل دوستان که میبینی مگسانند گرد شیرینی»خدانکند روزی شما خدای ناکرده گیربیفتی همین هف وهشت نفر بیشتر هلت میدن .همین آقای ریش سفیدی که دو دستی شما به اوچسبیدی روزی تومصلی میگفت:«آرزودارم مصلی کامل ساخته شود به چشم ببینم بعدبمیرم آقای امام جمعه نماز میت برام بخونه وتو ختمم سخنرانی کنه»اما حالا مصلی رامرکز فتنه میخونه .خودش تو منزلش باخنده گفت:«سیاست باباوننه نداره » مسلما به شما هم وفادار نخواهد ماند.انشاالله عمرش دراز باد. رابعا ریاست اگر برای اعضای شورا اینقدر مهم است واین کلمه مشکل گشای شهر است تا ما اهالی شهر هرروز حداقل صدنفرجلوشهرداری یا دفتر شورا بیاییم وبه همه اعضا سلام کنیم وهمه اعضا را رئیس خطاب کنیم. وخامسا تقاضا داریم همّ وغم خود را برای آبادی شهر ورفع بیکاری جوانان بگذارید میبینید که 90 % کارمندان شهرستان هم وارداتی هستند جوانان ما استعداد دارند امّا پشتیبان -پارتی-ندارند

پاسخ به این نظر
آشنای شهر
۱۳۹۴/۶/۲۳ ۱۰:۳۷

بهترین درمان ومرحم جراحت برای هرکول استعفا!!!!!!!!!!!!!!!!از شورای شهر!!!!!!!!دیگه ....

پاسخ به این نظر
روزگار
۱۳۹۴/۶/۲۳ ۱۲:۵۲

در پاسخ به اشنای شهر اینم نقشه بعدی شماست همین جوری هم شورای شر هست اگه نفر بعدی بیاد چه شر وفتنه ای میش اقای رضایی ادامه بده پیمان شکسته ها دستشون واسه مردم رو شده

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۲۳ ۱۳:۳۴

از اعضای محترم شورای شهر عاجرانه تقاضای پیگیری آسفالت خیابان منازل 52 واحدی رهبری را داریم.

پاسخ به این نظر
آشنای شهر
۱۳۹۴/۶/۲۳ ۱۳:۵۲

عموهرکول دارید غم ندارید خبرهاتون رو به روز کنید -عمو هرکول سوخته این همه خدمت میکنه خدماتش رو بذارین رمسایت تاحقش ضایع نشه

پاسخ به این نظر
ناآشنا*
۱۳۹۴/۶/۲۳ ۱۴:۱۶

اگر هرکول همین طوری خدمت کنه ومثل سابق باشه بنظرم میرسه گواهینامه ایزو2000 را بهش اعطامیکنن

پاسخ به این نظر
روزگار
۱۳۹۴/۶/۲۳ ۱۵:۲۲

جناب اقای محمد جعفر اسکندری شعر مردم را خراب نکن به عمل کار براید به سخندانی نیست واما عملت هم برای من که بهت رای دادم روشن شده رای گیری بعد هم میبینیم مثل سریهای قبل

پاسخ به این نظر
قدرشناس 2 عضو شورا
۱۳۹۴/۶/۲۳ ۲۲:۲۸

احسنت به اعضای محترم شورا به خصوص و به خصوص آقایان محمد جعفر اسکندری و علی اکبر ابراهیمی که فارغ از مباحث گروهی و ائتلافی فقط به فکر مصالح شهر و مردم بودند و رای قشنگی دادند. این ها در درگاه الهی بی پاداش نخواهد ماند. این دو عزیز در انتخابات بعدی به راحتی منادی وحدت و ارجحیت منافع شهر به منافع افراد خواهند بود و چون در عمل هم ثابت کرده اند مردم بیشتر به این دو عزیز تمایل خواهند داشت.

پاسخ به این نظر
روزگار
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۹:۱۱

سلام اگه نمردیم می بینم اینا دیگه تو محل خودشون رای ندارن مگه اقای قدر شناس از جای دیگه واسشون رای بیاره این خط اینم نشون

پاسخ به این نظر
روزگار شناس!
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۱۰:۲۸

روزگار سیاه! مگه اونا سال اول و دوم به علی اکبر ابراهمی و جعفر اسکندری رای ندادن شدن رییس شورا!؟ یه آدم سیاسی و جناحی و افراطی نمیتونه اتهاد بین اعضای شورا رو خدشه دار کنه با این لجن پراکنی ها


اسکندری
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۹:۱۷

افتخار ما اسکندری ها تو این شهر صداقت مان بود که همیشه اینو ثابت کردیم ولی متاسفانه .... .اینم زیر سوال رفت

پاسخ به این نظر
روزگار
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۹:۲۳

واقعا قدر شناس پیمان شکننده ها باشید اینا به محل خودشون وفا نکردند انشاا.... به شما وفا کنند هر چند ........

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۱۰:۲۰

مگر شما چه پیمانی بسته بودید!!!!!!؟ پیمان بسته بودید که همیشه محله گرایی کنین!!!؟ تفرقه بین مردم ارسنجان بیاندازید!!!!؟ دستورات گروههای جناحی تان را اجرا کنید!!!؟ حالا که این آقایان اینکار را نکردند برآشفته اید!!؟ واقعا که شما اصلا حق ندارید خود را ارسنجانی بدانید که به این عدم محله گرایی می گویید پیمان شکنی!!


باهوش
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۱۰:۰۶

کاملا مشخص است که بعضی ها به خاطر نقش بر آب شدن نقشه های مافوق های سیاسی شان در استان نارحتند! اینها قصد داشتند نیروی شان در ارسنجان عنوان رییس شورا را در سال انتخابات یدک بکشد و از ان به نفع کاندیدای مورد نظرشان در مجلسین استفاده کنند. هوشیاری اعضای شورا باعث شد منافع شهر فدای منافع اصلاح طلبان افراطی نشود.

پاسخ به این نظر
ناآشنا
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۱۰:۲۵

هرکول ،،،نسیبت نیست،!!!!!!!!

پاسخ به این نظر
ارسن
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۱۰:۵۸

***** با سلام ***** درود بی پایان به کدخدا مرد خستگی ناپذیر. اگه به یاد داشته باشید در شوراهای قبل برای یه امضا گرفتن باید هفت خان رو رد میکردی و اعضای شورا رو پیدا میکردی اون موقع گردن این و اون مینداختن و با هزار دلهره و ترس شاید واست امضا میکردن.اما حالا جناب مهندس رحیمی هر نامه ای رو با هر موضوع و مطلبی بدون هیچ ترسی و واهمه ای و در هر کجا که باشن با احترام خاصی امضا میکنند. این بزرگوار از هیچ مقام و ریاستی ترس نداره و در صورت تخلف بدون هیچ رودرواسی و تعارفی در مقابلش می ایستد و به آن مقام در مورد اشتباه و تند روی گوشزد میکند و اخطار میدهد.اگه آقای مهندس رحیمی نبودند این شورا هم مانند مراحل قبل همیشه دچار اختلاف و آشوب و مطمئنا بدتر بود. کدخدا با وجود مشغله کاری و فکری فراوان در همه ی عرصه ها و مراسم حضور جدی و پر رنگی دارند و حضور این بزرگوار با چشم و به طور ملموسی احساس میشه. ایشون تونستند که اعضای شورا را مانند برادر با یکدیگر متحد کنند و در راه عمران و آبادی شهر قدم بردارند.با آرزوی توفیق روز افزون برای همه ی خدمتگزاران شهر و اعضای شورای شهر به خصوص نور چشم ما عزیز دل ها جناب مهندس رحیمی **** کد خدا ****

پاسخ به این نظر
ارسن
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۱۱:۱۳

آقای رضایی(هرکول) شما از این جناح بازی و باند بازی خسته نشدی چقد ... و ... و سیّاس بودن؟ این قدر به ... بس نیست حالا که بعد از چند دوره یه شورای درست و حسابی و هم دل پیدا شده چرا نمیزاری درست پیش بره چرا بازم ... راه انداختی؟ مگه تو این ریاست ها چیه که خودتو به آب آتش زدی و داری از ...؟ بسه دیگه فکر نمیکنی وقتشه که به باغداری برسی و از شورا بودن استعفا بدی؟جلوی ضرر رو از هر جا بگیری منفعته. برو پسر خوب تا از این بدتر نکردی و نشده برو آفرین برو

پاسخ به این نظر
بیطرف
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۱۱:۱۴

خداییش و اگر با دید منصفانه به این اتفاق شورا بمگریم متوجه خواهیم شد که چه کس یا کسانی علی رغم همه ادعاهاشون به دنبال ایجاد تنش و درگیری و تفرقه هستند. آخه مگه چه اتفاقی افتاده!؟ یه انتخابات داخلی در یک نهاد انجام شده. حالا این همه جوسازی و سم پاشی و تخریب برا چی هس!!؟ فقط به این کامنت هایی که طرف ناراحت قضیه گذاشته نگاه کنین! این بود آن همه ادعای وحدت طلبی و مصلحت اندیشی!؟

پاسخ به این نظر
یه غریبه
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۱۴:۵۶

سلام . امیدوارم بالاخره یه بار هم که شده اقای شفیعی عزیز نظر منو سانسور نکنه .وقتی صحبت های اقای رضایی عزیز رو میخونم یاد اون بگم بگم های معروف می افتم . اقای رضایی با این سیاست ...تون شهر رو به ... .فک کنم استعفا بهترین انتخاب واسه شما و شهر باشه . .ما هنوز یاد نگرفتیم تو یه شهر کوچیک مثل ارسنجون محل گرایی فقط و فقط باعث عقب موندگیمون میشه .همشهریان عزیز خواهشا انقدر سنگ این اقا رو به سینه نزنید دوره های قبل هم بودن چه گلی به سر ارسنجون زدن و در اخر تشکر ویژه ای باید کرد از جناب اقای ابراهیمی و اسکندری که پیشرفت شهرشون واسشون مهمه نه محل گرایی .اخه تا کی میخاییم خودمونو به خواب غفلت بزنیم .

پاسخ به این نظر
پشت پرده این جریان
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۱۹:۱۸

متاسفم واسه ع ا و ج که پیمان شکن بودن انگار یادشون رفته قصم خوردن و ریشه این اختلاف آقای م ی ک بود هرکول ریشه اصلی این جریان این آقا بود . من از جریان خبر دارم مرد خودت بودی که گذاشتی اول اون دوتا رییس شدن و حالا اونام نشون دادن که مردن و به رای اتحاد احترام گذاشتن

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۲۰:۲۲

در دوسال اول علی اکبر ابراهیمی و جعفر اسکندری با نظر مثبت مصطفی رحیمی و حسین فرهاد رییس شدن. حالا نفر اول انتخابات شورای شهر که بیشتر از همه رای آورده بود با نظر مثبت سه عضو دیگر رییس شورا شده. وحدت از این قشنگتر؟ چرا بعضیا ناراحتن نمیدونم!!!!

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۲۱:۰۱

هر وقت مردم می خوان تو انتخابات متحد بشوند یک اختلاف جدی می اندازند تا مردم با هم نشوند.بابا به اختلافات دامن نزنید

پاسخ به این نظر
ریشه اختلاف
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۲۱:۵۷

ارسنجونیا چقدر ساده لوح شدن که یه مشت ... و ... اومدن تو شهرشون بین همه دارن اختلاف میندازن و از آب گل آلود ماهی میگیرن یه بار یه دست بشید دلتون به حال جوانهای ارسنجان که همه تحصیل کرده و بیکارن بسوزه و بزارید ریاست و کارمند کل اداره ها به دست جوانهای لایق و تحصیل کرده شهرمون برسه نه یه ... و ... که فقط دنبال منافعشون هستند و براشون مهم نیست چه به سر ارسنجون بیاد اگه یکم دقت کنید ما ارسنجونیا همه قوم و خویش هستیم خجالت داره یه مشت ... بیان تو شهرمون اختلاف بندازن هرکول و مصطفی با همورفیق هستند باور ندارید تا چند روز دیگه دو تاشون اینجا اعلام میکنن و شمام خجالت بکشید که میاین تفرقه میندازین

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۲۲:۵۴

اگر روزی اسناد اداره ... مرودشت منتشر بشه، همه ارسنجان متوجه خواهند شد بیشترین گزارش علیه این و آن را چه کسی به آنجا فرستاده و مخالفانش را متهم به چه چیزهایی که نکرده!!! زیراب زن قهار ارسنجان عامل تفرقه و فتنه و طرفدار فتنه گران سال 88!!!!!

پاسخ به این نظر
پررو شناس!
۱۳۹۴/۶/۲۴ ۲۳:۰۶

از اون بالاسریشون یعنی رفسنجانی تا این پایین پایین هاشون همشون اخلاق و سیاست شون یکی هس. هر انتخاباتی اگه نتیجه مطلوب اونا رو داشته باشه بهترین و سالم ترین انتخابات و دموکراسی واقعی و نشانه عقلانیت مردم و تشکر از همه نهادهای دست اندرکار و... و هر انتخاباتی که نتیجه مطلوب اونا رو نداشته باشه بد ، متقلبانه ، حاصل فریب خوردن مردم ، نتیجه عدم همرنگ جماعت شدن و... هس!!! حالا می خواد انتخابات ریاست جمهوری باشه یا هیات رییسه شورای شهر ارسنجان!!!!! واقعا که خیلی پررو هستن.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۲۵ ۱۰:۱۶

ما که از همه ارسنجونی ها راضی هستیم خدا خیرشون بده زبون تیزی دارن ولی قلب پاک وباصفایی دارن مردکار وعمل هستن حیف که (یانه خوب که ) می ترسنشون وخیلی میدون شون نمی دن ایرانی اصیل هستن ببین دشمن چه جوری با ایرانی رفتار می کنه از هر دری وارد میشه تفرقه جنگ نرم ماهواره و... برا ارسنجونی ها هم به همین شکله

پاسخ به این نظر
حرف حساب سه نقطه ...
۱۳۹۴/۶/۲۶ ۸:۴۰

والله من نمیدونم ای اقای هرکول چه هیزم تری به شما فروخته که اینچنین بهش حمله میکنین ... زشته... حرف اون دوستمون هم درسته که ارسنجونیهای پول دوست نا تو یه اداره ای میرن و میبینن کارمنداشون توابعی هستن میخان اتیش بگیرن ولی کاری از دستشون بر نمیاد و به ناچار میگن بووی توابی ... عزیزانم حقشون بوده که استخدام شدن کاش اتحاد همین بچه توابعی ها بیشتر بود و با هم بودن تا حق این دسته ارسنجونیهای مغرض رو کف دستشون میگزاشتن... افسوس که با هم نیستن ...

پاسخ به این نظر
دقت کنید
۱۳۹۴/۶/۲۶ ۱۰:۰۶

این اقایون مثل حرف حساب تو این کامنت نقشه مرودشتی ها رو برا اختلاف توابع و ارسنجون بازی می کنند.ببینید چطور با الفاظش نفاق می کنه


شهری
۱۳۹۴/۶/۲۶ ۱۰:۳۵

اول اینکه تعجب کردم مگه درشورای شهرهم شخصی بنام ابراهیمی داریم دوم اینکه آقای اسکندری وشهردارمحترم تمام عمل و پیگیریهای شما فقط برای آسفالت خیابان ... میباشد با هزاربدبختی لکه گیریهای بیست سال پیش شهرک ترمیم شد وانشااله ماشهرکیها هم باانسجام همیشگی خودوارد گودانتخابات خواهیم شد وشورا وشهردار را نیز ازبچه های شهرک انتخاب خواهیم کردوآقای جعفری شما که ادعا میکنید که شورای بخش هستید اول اینکه شما بارای مردم شوراب شورای شوراب شدیدوبعدشورای بخش وباقسمی که خوردید مدیون مردم شوراب هستید که خدمت کنید وکمترازدوسال دیگه باقی مانده یه کم تلاش کن که شوراب خیلی خیلی عقب مانده وسنگ شورا وشهردار شهررابه سینه نزن ونگو که خیابانهای شهرک زیرنظر راه وشهرسازی هست مگه شهرک شهیدرجایی هم زیرنظر شهرسازی نیست پس چرا خیابانهایش توسط شهرداری آسفالت شد بخاطر اینکه تعداد اندکی ازبچه های ارسنجون اونجا ساکن هستند باید خدمات هم بهتر شهرک امام باشد امام مظلوم بود وساکنین شهرکش هم مظلومتر

پاسخ به این نظر
شهری اصل
۱۳۹۴/۶/۲۶ ۱۱:۲۷

نه خیر! شهرک شهید رجایی هزینه اماده سازیش به شهرداری پرداخت شده ولی شهرک امام خمینی به مسکن و شهرسازی. شما اگر عرضه دارید بروید به مسئولان اون اداره فشار بیاورید و انتخاب شورا و شهردار پیشکش. برید به هرکی پول دادید یقه اش رو بگیرید. انقدر هم هی توابع و ارسنجون نکنین. شما ها نون و نوم تون تو ایجاد تفرقه اس


علي آقا
۱۳۹۴/۶/۲۸ ۱۰:۲۷

كامنت هايي كه ميگذارين ربط به موضوع بحث ندارد / عقب ماندگي شوراب و كلا توابع چه ربطي به آسفالت شهرك دارد ./ آقاي شوراي شوراب هم فكر شوراب باشد نه شهرك / اگر ساكن ارسنجان و خانه اش تو شهركه بايد مثل يه شهروند ساكن اعتراض كنه نه اينكه از مقام شورا استفاده نابجا كنه / الحمدلله تو شوراب كس ديگه اي نمونده اكثر اهالي به خاطر خشكسالي و نبود درامد به شيراز و شهرهاي ديگر مهاجرت كرده اند


ساکن ارسنحون
۱۳۹۴/۶/۲۶ ۱۰:۵۲

ما اگه از پشت کوه اومدیم ولی باهلی کوپتر اومدیم....جواستون باشه....

پاسخ به این نظر
آشنای شهر
۱۳۹۴/۶/۲۶ ۱۳:۲۷

دعامیکنم ... به پاس خدمات فراوانش هرچه سریعتر گواهینامه ایزو2000 بگیره

پاسخ به این نظر
خطاب به آشنای شهر
۱۳۹۴/۶/۲۶ ۱۷:۲۳

آشنای شهر شما هم به خاطر پیامهای زیبات باید ایزی لایف جایزه بگیری

پاسخ به این نظر
نام شما
۱۳۹۴/۶/۲۸ ۱۰:۱۹

ايزي لايف!!! حداقل بهش يه رد بول بده انرژيش زياد بشه


روزگار
۱۳۹۴/۶/۲۸ ۱۵:۵۴

عمر کنیم و ببینیم کی مرد هست و کی نامرد

پاسخ به این نظر
lname
۱۳۹۴/۶/۲۸ ۲۳:۲۰

چهارتا مرد شورا که مشخص شدن روزگار دیگه دنبال چی میگردی

پاسخ به این نظر
امین گفتاربی کینه
۱۳۹۴/۶/۲۹ ۹:۱۰

سلام ۱- درود بی پایان برتمای اعضای شورا وتبریک بر کد خدا که بالاخره «کدخدای»شهرمان شد ۲- آخه نمیدانم چرا بعضی افراد توی آب گل آلود دنبال ماهی میگردند وشخصیت(گم شده)خود را در مخالفت با ۹۹%مردم میدانند توقلب صاف مردم علاوه بر ماهی مروارید هم هست ۳-جناب آقای ... عده ای از مردم به شما اعتماد کردند رأی دادند حالا که می بینند شما دنبال امیال شخصی وحزبی خود و۸،۷نفر واخورده ی منزوی هستی برادر من سرخورده میشن اگر فکر می کنی با مخالفت با اکثریت محبوبیت پیدا میکنی اشتباه میکنی

پاسخ به این نظر
احمد
۱۳۹۴/۶/۲۹ ۱۱:۵۹

جناب رضایی اگر چه تفکر متفاوتی دارد ولی در زمینه اتحاد مردم در انتخابات با همه مردم شهر و روستا مشترک است.چرا می خواهید بی خود جو را به هم بزنید.تحمل مخالف باید سرلوحه کارمان باشد


آشنای شهر
۱۳۹۴/۶/۲۹ ۱۱:۴۳

آقا یا خانم خطاب !!!!!!!!فرهنگ جوابتون بهتر ازاین نمیشه -انسان باید واقع بین باشه نه بد بین حداقل برای شهر خودش -با توهین که کار پیش نمیره

پاسخ به این نظر
سجاد جعفري
۱۳۹۴/۶/۲۹ ۱۳:۲۷

دوست عزيز ممنون كه به فكر شوراب ما هستين ماهرچه ددرتوان داشته باشيم برا محلمون ميزاريم وبه نوكريشون افتخارميكنم اما به عرض همه دلسوزان برسونم بنده هم درشوراي شوراب هم بخش مركزي وهم شوراي شهرستان ارسنجان افتخار نوكري مردم شريف شهرستان ارسنجان رو دارم بهترهم هست قضاوت درمورد فعاليت در روستاي عزيز وسرافراز وشهيد پرورم شوراب واگذاركنيد وحتما خدا از درون ما اگا ه وداناست

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۶/۲۹ ۱۷:۳۰

اقای شفیعی مواظب خودت با ش

پاسخ به این نظر
آشنای شهر
۱۳۹۴/۷/۱ ۱۱:۵۵

همه باید به فکر شهرباشند!!!!!!!!!!!!

پاسخ به این نظر
حسن
۱۳۹۴/۷/۱ ۱۳:۰۰

اقاي شفيعي جرات داري بيا توابع تا برات بگم توابي يعني چه عزيزم همه كامنتي كه گذاشتن نداره

پاسخ به این نظر
علي آقا
۱۳۹۴/۷/۲ ۱۳:۲۶

نه به جرات داري بيا توابع گفتنت نه به عزيزم گفتنت كدوم را باور كنيم / بعد هم اگه حرفي داري كامنت بذار دوره گيس و گيس كشي تموم شده / شفيعي هم كه زدن نداره بدبخت چكار كنه كامنت ها را نذاره ميگن چرا نذاشتي - بذاره ميگن چرا گذاشتي - به چه سازي برقصه بدبخت


کنجکاو
۱۳۹۴/۷/۳ ۹:۴۶

آقای حسن. دقیقا کدوم کامنت منظورته!؟ من که همش نگا کردم غیر بحث آسفالت شهرک که اونم خود بچه های توابع شروع کردن چیزی نیست. فقط یه نفر برا تفرقه اندازها لفظ "عقده ای" و برای اهالی توابع لفظ "مردم عزیز روستاها" نوشته. که درست هم هست. نکنه شما از همون تفرقه بندازهای عقده ای هستی که بدت گرفته!؟ ما تو شهر هم تفرقه بنداز عقده ای داریم.


آشنای شهر
۱۳۹۴/۷/۱ ۱۳:۱۴

اصلا نترس-خبری نیست!!!!!!

پاسخ به این نظر
عینعلیخان ۱ و۲ و...
۱۳۹۴/۷/۹ ۸:۵۵

سلام جناب شفیعی اصلا نترس ما اهالی فهیم ومخلص وتلاشگر توابع که ۹۹/۵%روستاییان هستیم واهالی فهیم شهر ارسنجان که۹۹% درصد شهروندان هستیم همیشه دنبال حق وحقیقت با محوریت اسلام ناب محمدی(ص)میباشیم ودر دوران پیش از انقلاب سلامی وانقلاب وبعداز انقلاب بخوبی نشان داده ایم که مردانگی داریم .کاری به اون 1/5%واخورده عقده ای هم نداریم .شما با رعایت شئونات اسلامی وشغلی پشتت ازما گرم باد وبه رسالت خود پایبند باش .شهر و روستا هردو پیکره واحدند،وهردو به خدمات متقابل محتاج . پاینده جمهوری اسلامی، برقرار انقلاب با رهبری امام خامنه ای، نابودمنافقین کوردل ، منزوی وسرخورده ۸،۷ نفر ازخدا بیخبر که گرگ درلباس میش هستند.صلوات

پاسخ به این نظر
ملچ ملچ ۱و۲و...
۱۳۹۴/۷/۱۵ ۹:۲۹

سلام علیکم بنده هم تأیید میکنم که اکثریت قریب به اتفاق مردم شهر وروستا ولایتمدار هستند واین مطلب را درتمامی صحنه های انقلاب در این ۴۰ سال گذشته وبخصوص درزمان جنگ تحمیلی نشان داده وعملا ثابت کرده اند واسامی کسانی که ساز مخالف بامردم میزنند چه در توابع وچه درشهر را نوشتم هنوز خیلی به 7x8=56 مانده اگر اینجا رامناسب میدیدم اسامی به اصطلاح خودشان سران آنها را مینوشتم که غالبا بیسواد یا کم سواد وکج فهم هستند ودر زمان جنگ هم پشت چادر مامانشون قايم شده بودند و یکی دونفری هم که به جبهه رفته اند وقتی امیال شخصی خود را نیافتند به جمع ۷x۸تا پیوستند شورای شهر وروستا هم الحمدالله اکثریت ۹۹درصدی انها فهمیم هستند پس با امید به زندگی سرافراز وپویا پا به پای مقام معظم رهبری تلاش خواهیم کرد تا انقلاب را به دست حضرت صاحب الامر برسانیم صلوات


آشنای شهر
۱۳۹۴/۷/۹ ۱۰:۳۳

ارسنجان هم بالاخره روزی رشد میکنه-اما وقت میبره

پاسخ به این نظر
آشنای شهر
۱۳۹۴/۷/۱۳ ۹:۵۴

همه بفکر خدمت باشید حالا یک نفر نخواست کارکنه چهار تامرد دیگه هستن که کار کنند!!!!!!!!!

پاسخ به این نظر
محمد اسکندری
۱۳۹۴/۷/۱۷ ۲:۲۶

مرد کسی هست که زیر قولش نزنه مرد کسی هست که رای مردم رو به فنا نده مثلا مردم به شما اعتماد کردن مرد کسی هست که خیانت در امانت نکنه. مرد شفیعی که نظرات روبدون سانسور میزاره مرد شفیعی که بدون چشم داشت داره خدمت میکنه ...مرد اونی نیست که با رای مردم بازی کنه ..مرد اونی نیست که فکر منافع ... باشه...


اسکندری