يكشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵,Jan 22 2017
عضویت در خبرنامه

امام جمعه ارسنجان در گفتگو با ارسن نیوز:

اصلاح طلبان فارس در اشتباهند / استانداری که زیر کولر بماند به درد فارس نمی خورد

۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴:۲۴ کد مطلب: 1179

فرد منتخب باید همفکر و هم عقیده با دولت باشد ولی چیزی که خود شخص رییس جمهور همواره در شعارهایش گفته اعتدال و شایسته سالاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان ارسنجان، ارسن نیوز؛ بحث مهم این روزها در استان، انتخاب استاندار جدید است. گروه ها و شخصیت های مختلف فارس اظهار نظرهای گوناگونی داشته اند که سنگینی کفّه ی این نظرات، انتخاب فردی است که بتواند با ایجاد آرامش و وفاق، به اداره امور بپردازد. در همین خصوص به سراغ امام جمعه ارسنجان رفتیم تا دیدگاه ائمه جمعه به عنوان یکی از گروه های تأثیر گذار را نسبت به شرایط فعلی جویا شویم.

حجة الاسلام و المسلمین ابرهیم احمدی در گفتگو با ارسن نیوز در خصوص انتخاب استاندار فارس گفت:

با سلام اولاً این نکته را بگویم که به نظر بنده استعفای آقای احمدی چه به دلیل فشارهای بیرونی یا جناحی چه به دلایل مشکلاتی که شخص ایشان داشته، در این موقعیت حساس به مصلحت نبود. عملکرد وی تقریباً مرضی الطرفین بود و خیلی حاشیه نداشت.

 

به هر حال الآن که انتخاب گزینه بعدی مطرح است، با توجه به موقعیت و مشکلاتی که فارس دارد، در تعیین استاندار جدید باید شایسته سالاری ملاک باشد نه جناح گرایی. چون این دولت با شعار اعتدال و تدبیر و امید وارد میدان شده و در این موارد باید به این شعارها عمل شود.

 

خود شخصی که انتخاب می شود هم ولو اینکه از نظر فکری متعلق به جناح خاصی باشد، باید فراجناحی عمل کند و همه گروه ها و شخصیت ها با انتصاب وی موافق باشند. و دیگر اینکه عملگرا و از نظر اقتصادی معتقد به اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی و ضد تجمل گرایی و تشریفات باشد چون همین چیز هاست که به کشور ضربه زده است.

 

استانداری که در اطاق مبله و زیر کولر بماند به درد فارس نمی خورد. باید پاشنه کفشش را کشیده، از پشت میز برخواسته و با سر زدن به نقاط مختلف استان، در حل مشکلات مردم فارس بکوشد. و همچنین کسی باشد که واقعاً آشنا به استان باشد چون اگر فردی انتخاب شود که شناخت کافی از فارس نداشته باشد، حداقل دو سه سال طول می کشد تا تازه به شرایط استان اشراف پیدا کند.

 

یکی از مشکلات اصلی این استان علاوه بر خشکسالی، بیکاری است که واقعاً جوانان و خانواده ها را آزار می دهد. البته قبلاً هم گفته ام که مشکلات یک شبه حل نمی شود اما کسی باید انتخاب شود که برنامه اصلی اش حل این مشکل باشد و با مدیریت صحیح و کار کارشناسی بخشی از این مشکلات را حل کند و الا مشکلات استان باقی خواهد ماند تا اینکه بالاخره عمر این دولت به سر آید.

 

س: یکی از نظراتی که این روزها مطرح می شود این است که چون این دولت متعلق به اصلاح طلبان است پس فقط فردی باید به این سمت منصوب شود که با این گروه همفکر باشد. نظر شما در این خصوص چیست؟

اگر این گونه باشد اصلاح طلبان فارس در اشتباهند. درست است که فرد منتخب باید همفکر و هم عقیده با دولت باشد ولی چیزی که خود شخص رییس جمهور همواره در شعارهایش گفته اعتدال و شایسته سالاری است و مردم هم با توجه به این شعار ها به آقای روحانی رأی داده اند و حتی برخی اصولگرایان نیز از وی حمایت کرده و رأی داده اند ضمن اینکه مورد حمایت مراجع و روحانیون هم بوده است و بنابرین مدیون اصلاح طلبان نیست و نباید این پندار غلط در ذهن این گروه باشد که ما دولت را بر سرکار آورده ایم پس هرخواسته ای که داشتیم باید برآورده و هر کس که ما بگوییم باید مناصب را در عهده بگیرد. چون اگر اینگونه باشد دیگر نمی توان این دولت را دولت اعتدال نامید.

انتهای پیام/224224









ناشناس
۱۳۹۴/۴/۱۴ ۱۲:۳۴

کاملاً منصفانه و درست و اصولی گفتین حاج آقا. همفکر دولت ولی نه اصلاح طلب و تندرو.

پاسخ به این نظر
عاشق وطن
۱۳۹۴/۴/۱۴ ۱۳:۲۶

با سلام خدمت امام جمعه محترم شما باید در کارهای فقهی ودینی کار کنید ایا وقتی به فرزند مطهری دشنام دادند شنیدید انتقاد کردید استاندار انتخاب کردن در حیطه رئیس جمهوری است که مردم انتخاب کردند نه در دست ارگانهای نظامی فرمانده جنگ نمی خواهیم استاندار می خواهیم من یک سوالی از شما دارم ایا علی مطهری اصلاح طلب است یا اصولگرا چر وقتی فرزند ایت اله مطهری را که یک از ستون انقلاب بودند با اجر به قصد کشتن زدند چیزی نگفتید من خواهشم از حضرتعالی این است که نگاه سیاسی به جریانات نیندازید واقع بینانه نگاه کنید که در هشت سال گذشته که دکل نفتی با این عظمت گمشده کجا رفته ایا از فقر و بیکار اعتیاد در ارسنجان امار واقعی دارید اگر در هشت سال گذشته مملکت درست اداره شده بود ما معضلات اجتماعی داشتیم سایت ارسن نیوز نظراتی را که به به وچه چه باشد می زنید مطمئنا اگر در هر جا انتقاد نباشید انجا به فساد کشیده می شود .وسلام علیکم و رحمته اله

پاسخ به این نظر
عتشق واقعی وطن
۱۳۹۴/۴/۱۴ ۱۳:۵۵

1- حرف اول شما دقیقاً حرف منافقان هست که می گفتن روحانیون فقط باید به کارای دینی بپردازن تا اونا هر کثافت کاری که خواستن بکنن. از مصادیق کار دینی همین امور سیاسی و توجه به وضع مردم هس. 2- کی گفته استاندار نظامی هر چند شماها پنجه بچه های جنگ رو تو هیچی نمیگیرین. 3- کجای حرف امام جمعه اشتباس بگو اگه راس میگی؟ 4 - استاد شهید مرتضی مطهری ستون نظام بوده و هست ولی پسرش میخی است که بر بدنه نظام نشسته. و شما چه موضوعی را با چه موضوعی مقایسه می کنی. 5- راس گفته امام جمعه. روحانی میخواس بگه منم اصلاح طلبم تا ببینم چندتا رای میاورد با 200هزار تا بیشتر از حد نصاب رییس جمهور میشد یانه؟ خدا همه ما را به راه راست هدایت کند.


هم استانی
۱۳۹۴/۷/۱ ۱۶:۵۷

الکی نظر نده آی کیو.امام جمعه نماینده رهبره حق داره که به مسئول کم کار تذکر بده


روستايي
۱۳۹۴/۴/۱۴ ۱۴:۳۱

اميدواريم استانداري اسلامي وموفق معرفي گردد.

پاسخ به این نظر
مطلع
۱۳۹۴/۴/۱۴ ۱۴:۳۹

اقای عاشق وطن کمی با فکر بیشتر صحبت کنید از موقعی که روحانیون بد جلوه دادن و روحانیون انگلسی روی کار اومدن باعث شده این بلا ها به سرمون بیاد مثل دوران دکتر مصدق پس کمی حواسمون به حرف زدنمون باشه چون داریم حرف دشمن رو میزنیم اگه تو همه موارد وپا به پای روحانیون راه بریم ببین که چه کشوری میسازیم که متاسفم متاسف وخود اقای خمینی گفتن یه روز نرسه که رضا شاه جلومون بگیره و بگه این مملکتی که گفتید بصیرت بصیرت ودر مورد پسر شهید مطهری و شهید همت نوه امام با کمی فکر میفهمیم که حرف پدر کجاو حرف پسر کجا دو تا ازسخنرانی های مطهری رو گوش بدی درک میکنی فکر کنم اصلا هیچ یک از سخنرانی ان شهید بزگوار را گوش نکردی پس قضاوت بماند با خودت

پاسخ به این نظر
مهران
۱۳۹۴/۴/۱۵ ۰:۱۰

فرزند برومند آیت الله مطهری هرگز از جاده عدالت وخدا ترسی و پرهیزگاری ومدافع حق بودن خارج نشده است.ایشان مرتبا حرف دل مردم را میزند.


حرف حساب
۱۳۹۴/۴/۱۵ ۱۲:۰۶

آقا مهران تا منظورتون از مردم کیا باشن - احتمالا منظورتون از مردم همون پیرمرد بازنشسته محترم نیست ؟؟؟


شاكي
۱۳۹۴/۴/۱۴ ۱۵:۲۹

استانداري كه در امور مربوط به استان داراي تدبير و شجاعت كافي نباشيد چه زير كولر و چه در گشت و گذار در استان باشد دردي از مردم دوا نميكند برعكس اين موضوع هم صدق ميكند احول امري الي اله

پاسخ به این نظر
اسکندری
۱۳۹۴/۴/۱۴ ۲۲:۲۴

خبر گزاری جنابعلی هم مثل شورای نگهبان گزینش میکنه این کارا رو میکنید که دزدیها میلیارد دلاری میشه اقای شفیعی هر جاهم اصلاح طلب میخواهی اقا ... هستن

پاسخ به این نظر
همشهری
۱۳۹۴/۴/۱۵ ۰:۰۸

با سلام خدمت امام جمعه محترم.جناب حجه السلام احمدی هشت سال تمام دولت دولت دکتر احمدی نژاد سر کار بود وشما همه گونه حمایت از ایشان کردید آخرش چه شد؟؟؟فساد سه هزار میلیاردی.بابک زنجانی.فساد معاون اول.دکل نفتی که با بارش گم شده.یا شما اطلاع ندارید یا سکوت کرده اید.که هر دو جایز نیست.فرموده اید اطلاح طلبان سخت در اشتباهند.چه کرده اند مگر اطلاح طلبان جز پاک دستی وخدمت به مملکت و وطن.علی مطهری اصولگراست او را درشیراز زدند وآبروی شیراز رفت عکس العمل شما در مقابل این عمل محکوم وشوم چه بود؟؟جز سکوت.آقای احمدی در زمان رییس دولت اصلاحات پنیر 50 تومان گران شد وشما از رییس جمهور و وزیرش خواستید استعفا دهد ولی هشت سال تورم فزاینده وفلج کننده با آن در آمد نفتی داشت ولی شما سکوت کردید.چرااا؟یه عالم دینی برجسته مانند شما باید منصف باشد هر چند ممکن است دولتی با طرز فکر شما همخوانی نداشته باشد ولی نباید از جاده عدالت خارج شد.جناب احمدی استاندار سابق در جریان حمله به فرزند شهید مطهری کیان شیراز وکشور را در برابر رسانه های بیگانه نشانه گرفت وآبروی نظام را بر باد داد.کدام اصلاح طلب اختلاس گرو خیانت در امانت کن سراغ دارید؟؟اگر بود حتما رییس جمهور سابق از طریق تمام رساناها اعلام میکرد.امیوارم سایت محترم ارسن نیوز گزینشی برخورد نکنه ونظر بنده را چاپ کند.

پاسخ به این نظر
حقگو
۱۳۹۴/۴/۱۵ ۱۰:۳۹

اصلاح طلبان چه کردند جز خیانت به کشور در فتنه 88. پرورش دزدانی همچون مرض هاری یا همون مهدی هاشمی پسر رفسنجانی، یا زینت الوزرای دولت خاتمی یعنی همون مهاجرانی که ویکی لیس فاش کرد به عرب های وهابی حال میداده! رییس جمهورتون هم که سران فتنه و مطرود آقای خامنه ایست که حتی به عبادتش راهش نداد و حتی براش پیان تسلیت به خاطر خواهر و مادرش نداد! دکل نفتی هم معلوم شد رفته تو شکم کیا!! فساد رحیمی هم زمان دولت شما بوده و زمانی که در مجلس بوده. فساد 3000 میلیاردی چه ربطی به احمدی نژاد داشت!؟ یه دزد اموال بانک صادرات که خصوص بود رو برده بود و هیچ مقام دولتی متهم نشد جز خاوری که اتفاقاً همون هم پرورش یافته دولت رفسنجانی و شما بوده. این روزها هم که مدام از آقا تو دهنی می خورید مقل جریان بورسیه ها. چیکار کرده اید جز وطن فروشی و خیانت به کشور. هیچ حرفی ندارید جز تخریب دولت قبل برا پوشاندن خرابکاری های فعلی تون.


اصلاحات شناس
۱۳۹۴/۴/۱۵ ۱۳:۵۱

خطاب شما به امام جمعه محترم می باشد ولی من به راحتی به کامنت شما جواب میدهم و مزاحم امام جمعه نمی شویم که ایشان بخواهند جواب شما را بدهند!!! مطابق نظرات رهبری معظم انقلاب حمایت از دولت وظیفه همه ما هست نه تنها امام جمعه یا من یا خود شما. و البته انتقاد از دولت هم وظیفه همه کس نیست و بیشتر مخصوص متفکران و صاحب نظران در عالم سیاست و آگاهان می باشد. ... فساد که در تمام دولت ها بوده نه تنها دولت احمدی نژاد به طور مثال پرونده کرنست در کدام دولت اتفاق افتاده؟؟؟؟ دکل نفتی هم که خریداری نشده که بخواهد دزدیده شود. گویا اطلاعات اشتباهی به شما داده اند!!!!! اصلاح طلبان پاکدستند؟؟؟ مثلا کسی فتنه 88 را راه اندازی کنه پاکدسته؟؟؟ این پاک دستی به چه دردی میخوره؟؟ گاو نه من شیرده شدن خیلی بده ها!!!! در فتنه 88 خیلی از سرانتون لکه دار شدند و باعث ننگ برای جناح اصلاح طلب !!! در مورد گرانی و افزایش قیمت ها، توم 50 درصدی در کدام دولت اتفاق افتاد؟؟؟؟؟ ضمنا تورم و گرانی ملاک نیست. مهم قدرت خرید هست. فک کنم شما از عالم اقتصاد هم اطلاعی ندارید !!!! دولت حاضر که شما ازش طرفداری میکنید میگه همه گرانی و کم شدن قدرت خرید بخاطر تحریم ها هست. درسته؟؟؟ مگر این تحریم ها در دولت احمدی نژاد نبود؟؟؟ ضمنا در مورد دولت احمدی نژاد مستندات نشان داد که حاج آقایینا در اقتصاد دست داشتن و خوب میتونستن قیمت ها را بالا و پایین کنن که احمدی نژاد تخریب شود.


اصلاحات شناس
۱۳۹۴/۴/۱۵ ۴:۴۱

من نمیدانم این علی مطهری چی داره که اصلاحاتیا بهش مینازن؟؟؟؟ همش میگن بچه شهید مطهری بوده!!! خوب بچه شهید مطهری چه ربطی به خود شهید مطهری داره؟؟؟ مثل باباش کتاب داره؟؟ مثل باباش مناظره های آنچنانی داره؟ مثل باباش درست حرف میزنه؟ مثل باباش حرف ماندگار میزنه یا اینکه هنوز حرف از دهنش بیرون نیومده حرفاش مورد انتقاد قرا میگیره و رد میشه؟؟؟ ما که دستی در عالم سیاست داریم از چهره های مختلف اصلاح طلب و اصول گرا تفکرات نابی را دیدیم ولی این بنده خدا هیچی نداره !!! حیف دانشگاه شیراز که باید جای سیاسیون افراطی و جنجالی باشه. خب یکی نیست به این بشرا بگه که این همه شخصیت اصول گرا و اصلاح طلب بود چرا اینو انتخاب کردین؟؟؟ فک کنم میخاستن جنجال بپا کنن نه کرسی آزاد اندیشی !!!!!!

پاسخ به این نظر
حرف حساب
۱۳۹۴/۴/۱۵ ۱۲:۱۴

رفیق جون احسنت به مطلب زیبا و گویا تون - الحق و الانصاف که حرف دلمون رو زدین ؟ متاسفانه برنامه ریزی استکبار بر روی فرزندان بزرگان نظام تا 90% موفق بوده براشون - مراجعه کنید به اسناد لانه جاسوسی که حتی برا فرزندان مرحوم آیت الله ح ا که اون زمان تنها یک روحانی بودند چه برنامه ریزی های گسترده ای کرده بودن که متاسفانه نتیجه اون رو هم در قتل های زنجیره ای مشاهده کردیم تنها 10 درصد افراد و بزرگان نظام بودند و هستند که فرزندانشون در دام برنامه ریزی های گسترده استکبار و در راسشون شیطان بزرگ نیفتادند ؟؟ چند نفر از ایشان خودشون با فرزندانشون برخورد کردند؟؟؟ کمتر از انگشتان دست -- خانواده آن پیرمرد محترم بازنشسته پولدار که سرآمد همشون هستند علی مطهری که عددی حساب نمیشه


همشهری
۱۳۹۴/۴/۱۵ ۱۵:۰۷

علی مطهری محبوب دل مردم است.دوست عزیز فرمودن اختلاس آقای رحیمی در زمان رییس دولت اصلاحات رخ داده.خدا رو شکر که خود رحیمی اعتراف کرد که پول داده به نمایندگان مجلس هشتم برای انتخابات.خدا را شاکرم که هر دم از این باغ بری میرسد.(دولت نهم و دهم)عجب!!!به فرض اختلاس مهدی هاشمی کی ایشان گفته من اصلاح طلبم.دوست عزیز باید به رای وعقیده وخواست مردم احترام گذاشت.پس یه سری به مردم رجوع کن تا به محبوبیت رییس دولت اصلاحات پی ببری.امری غیر قابل انکار.


اصلاحات شناس
۱۳۹۴/۴/۱۵ ۱۳:۵۹

کسانی که دوست دارن تنها از یکی از بزرگترین خیانت های سران اصلاحات به مملکت آگاهی پیدا کنند قسمت 83 از طنز سیاسی دکتر سلام را مشاهده کنند. آدرس سایت::: http://snn.ir/detail/video/423154/202

پاسخ به این نظر
علی رضایی
۱۳۹۴/۴/۱۵ ۱۷:۴۱

اول اینکه در مورد علی آقای مطهری بگم که به قول شاعر؛؛ پسر نوح با بدان بنشست؛؛خاندان نبوتش گم شد.... و در مورد استاندار هم ایشااله هر کی میاد ولایتمدار و دلسوز باشه وگرنه به درد عمش میخوره... آره داداش

پاسخ به این نظر
شهروند
۱۳۹۴/۴/۱۵ ۲۳:۲۱

آقای رضایی شما از افرادی هستید که توپ را مستطیل و زمین بازی را گرد می بینید. اگر شما نیز خودتان و دیدگاهتان را اصلاح کنید اصولگرای بهتری خواهید شد. تیپ هفته گذشته شما در نماز جمعه نشانگر شخصیت شما بود. عیب کسان منگر و احسان خویش/ دیده فرو بر زگریبان خویش/


ناشناس
۱۳۹۴/۴/۱۶ ۷:۵۷

آقاي عاشق وطن شما خودتان ازاصلاحاتي هاي تند رو هستيد كه با همين واسطه بر مسند قدرت نشسته ايد مردم كه موش ازمايشگاهي نيستند مردم نان را سر سفره مي خواهند دولت بايد به فكر مردم باشد نه به فكر پست دادن به هم حزبي ها اين حزب گرايي و مهره چيني ها از دولت خاتمي شروع شد و بعدا ادامه يافت قبلش مردم چه كار به جناح ها داشتند خدا از سر تقصيراتش نگذرد

پاسخ به این نظر
درود
۱۳۹۴/۴/۱۶ ۱۱:۳۴

با سپاس ودرود بر جناب حاج آقا احمدی امام جمعه پر تلاش .همانطور که میدانیم دین از سیاست جدا نیست وعلمای شهر باید به این موضوع ها بپردازند ضمن تقدیر از امام جمعه محترم خواهشمند است در خصوص به کار گیری نیروهای بومی در سطح شهر پیگیری فرمایند همه نیروها شده مرودشتی خدا وکلیلی این حق ماست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بازم تشکر از حاج آقا

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۴/۱۶ ۱۵:۱۲

یک شاخه حسن یوسف میشه به ما بدید زیاد کنيم، ما رو چه به سياست

پاسخ به این نظر
علی رضایی
۱۳۹۴/۴/۱۷ ۲۱:۵۷

آقای شهروند....... مگه با آستین کوتاه نماز مشکل داره؟؟؟؟؟؟ تازه حقیقتش لباسهام خیس بود و مجبور شدم تیپ آستین کوتاه بزنم..... سری بعد دو تا آستین بلند روی هم میپوشم تا جبران هفته قبل بشه!!!!! آره داداش..... راستی....

پاسخ به این نظر
بيدار
۱۳۹۴/۴/۱۸ ۸:۲۹

حاج آقاي احمدي باسلام از آنجا كه شما براي شهر ارسنجان خدمت كرده ايد شكي نيست ، قابل تقدير و تشكر است و ستودني . اما شما خود استاد هستيد كه در هر ساختاري ( حتي منزل ، خودرو، وسايل منزل، نيرو ها همكار ، مديريت ها ووو) انسان تغييرات و اصلاحات صورت مي پذيرد كه اين مهم خود يك اصلاح مي باشد. و شما بزرگوار نيز جهت جلب رضايت اكثريت بايد بعضي اصلاحات در ساختار ستاد نماز جمعه ووو داشته باشيد تا محبوبيتتان بيشتر و بيشتر شود. كه نياز به نام و عنوان نمي بينم چرا كه خودتان استاد هستيد. فقط با كسب اجازه به دو عنوان اشاره مي كنم كه ... ( 1- تغيير ساختار در اداره ت ا شهرستان كه اين مهم باعث كم كاري ، بي برنامه گي ، ضعف و دوگانگي در آن اداره شده است كه اكثريت از چشم شما مي بينند كه در حمايت وي تلاش داريد كه بايد تجديد نظر بنماييد. و دوم در مورد مراسمات جشن و جنگ هاي شادي كه در اين خصوص هم بايد فضا را كمي براي مردم مهيا و زمينه فراهم شود تا مردم بخصوص جوانان و نوجوانان دلزده از .... نشوند ممنون از اينكه به دل گفته ها و نظرات توجه داريد . موفيت شما را از خداوند منان آرزو مندم. سايه شما مستدام باد.

پاسخ به این نظر
یه آدم نادون
۱۳۹۴/۴/۲۲ ۱۴:۱۸

نه اون آقای اصولگرای تند رو که با نام حقگو پیام گذاشته حقگو هست و نه اون یکی که با نام اصلاحات شناس پیام گذاشته . یکی ناحقگو و دیگری اصلاحات کوب است . انسان باید با منطق، عقلانی و عادلانه سخن بگوید. سخن حق گفتن اگر به این گونه طرز بیان جنابعالی باشد از هزار سخن باطل و ظالمانه بدتر است . و جناب اصلاحات شناس شما از اصلاحات فقط کوبیدن آن را فهمیده ای . اصلاحات شناسی کار تو نیست . تو برو به همون تعصبات خشک و متهجرانه بپرداز.

پاسخ به این نظر
بنده خدا
۱۳۹۴/۴/۲۵ ۱۵:۰۱

همشهری عزیز تمام حرف های شما را تایید میکنم واز اینکه حرف دل مردم را گفته اید از شما ممنونم وکاملا با شما هم عقیده ام

پاسخ به این نظر
محقق