دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵,Jan 23 2017
عضویت در خبرنامه

مراسم ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در ارسنجان

۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹:۰۵ کد مطلب: 1102


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان ارسنجان، ارسن نیوز؛ به مناسبت سالگرد ارتحال بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی، مراسمی در مصلای نماز جمعه ارسنجان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین صمدی در سخنانی به بیان برخی ویژگی های شخصیتی امام خمینی(ره) و تأثیر رهبری ایشان در جهان اسلام پرداخت و سپس شرکت کنندگان دقایقی با سینه زنی یاد امام راحل(ره) را گرامی داشتند.

آنچه در این مراسم بیشتر جلب توجه می کرد عدم حضور مسوولین شهرستان و نهادها در این مراسم بود به طوری که شرکت کنندگان و سخنران مراسم را به واکنش واداشت.

حجت الاسلام صمدی که ظاهراً یادداشت اعتراضی برخی از شرکت کنندگان حین سخنرانی به دستش رسیده بود، از عدم حضور مسوولین در مراسم گرامی داشت امام راحل(ره) انتقاد کرد و گفت: «شخصیت بزرگوار امام راحل که با رنج ها و زحمات فراوان و با یاری مردم این نظام اسلامی را برپا داشته است، شایسته توجه مسوولینی است که در این نظام فعالیت می کنند.»

 

 

 









ناشناس
۱۳۹۴/۳/۱۶ ۱۳:۵۲

اجرشان با حضرت صاحبالزمان .متأسفانه اطلاع رساني درخصوص اين مراسم نشده بود

پاسخ به این نظر
همشهری
۱۳۹۴/۳/۱۶ ۱۴:۱۶

باسلام وعرض خسته نباشید خدمت مدیریت سایت لطفا درهنگام برداشتن تصاویر دقت بیشتری نمایید. به نظر می رسد ارسنجانیها اصلا جوراب را می شناسند....

پاسخ به این نظر
جعفرزارع خوشدل
۱۳۹۴/۳/۱۶ ۱۶:۵۴

درسوک خورشید... حقیقت بین فقط بیند مقـام جاودانت را / تو چون خورشید روشن کرده ای چشم زمانت را/ نه این دوران که حتی تا ابد نیکان این عالم / ترا گویند و بنویسند عشق و آرمـــانت را/ تویی پیوسته محبوب قلـــــــوب مردم ایران / چه خوش ترسیم کردی نهضت آتشفشانت را/ نگاهت برق ایمان داشت،کردارت خدا خواهی / رهاکردی ز غفلت،عشق دادی مردمانت را/ صمیمیت بسی دیدیم از تو اسوه ی ایمان / توگفتـی دوست را من عاشقم خال لبانت را/ دلم می خواست با پرواز تو بودم، وَ می دیدم / صفــــــای قلب آرامت ، عروج آسمانت را/ هنوز این رفتنت در باورم صورت نمی بندد / توبا مـــــایی ، همیشه بشنوم لحن زبانت را/ به پیران شوق دادی و جوانان جان فدا کردند / شکوفا کردی از جان لشکر پیر و جوانت را/ ترا دنیای حق خواهی ستایش می کند، باید/ بخواند درس و تدبیرو خروش جاودانت را/ گلستان کردی از اخلاص دشت تشنه را گفتـی / فقط وحدت تواند پاس دارد پیروانت را/زسوک رفتن خورشید خوشدل ناله ها سرکن/که از گردون فراتر بشنود آه وفغانت را/...التماس دعا

پاسخ به این نظر
بنده خدا
۱۳۹۴/۳/۱۷ ۸:۱۰

باسلام واقعا برای مسئولین متأسفم که 20 نفر دور هم جمع می شوند و نمی توانند تصمیم درست و عاقلانه بگیرند آخه خدا وکیلی روز ولادت امام زمان با آن همه شور و هیجان مردم وقت تبلیغ و اطلاع رسانی مراسم ارتحال است آیا واقعا عاقلانه نبود که مراسم در شب پانزدهم با استقبال بیشتر مردم برگزار شود ترا به خدا با این کارهای احمقانه مردم را از دین گریزان نکنید مردم به حضرت امام ارادت بسیار زیادی دارند اما ارادتشون به امام زمان خیلی بیشتر است و همه مردم برای فرا رسیدن این روز بزرگ لحظه شماری می کنند تا بتوانند تمام ارادت خود را با برپایی همین تکایا و مراسمات جشن و سرور ابراز کنند و شما با این کار این فرصت را از مردم می گیرید این که یک روز بعد یعنی روز ارتحال مراسم برگزار می شد اشکال داشت ترا به خدا کمی به فکر مردم هم باشید و مردم را پوچ و هیچ حساب نکنید .....

پاسخ به این نظر
دامدار
۱۳۹۴/۳/۱۷ ۱۰:۰۴

به خدا قسم امام برای شما بیشتر کار کرده یا برای من دامدار می خواستم بگوییم ترا بخدا شما دخالت نکنید ببینید مردم برای امامشان چه می کنند در شهری که بیشتر مردم ... بیشتر مسولان را نمیشناسند توقع داری جلسه بهتر از این شود بنازم نماینده را باتمام قشونش

پاسخ به این نظر
ارسنجونی
۱۳۹۴/۳/۱۷ ۱۰:۲۰

بنازمت بنده خدا ای گفتی مردمی که تا مغرب مشغول پختن رشته و پخش شیرینی و شربت و شادی بودند یکدفعه چه جوری برند مجلس عزا اگه صبحش و یا شب بعدش برگزار می شد مردم با اشتیاق بیشتری شرکت می کردند و جمعیت هم حتما بیشتر می شد اینها همش از ... و بی فکری .

پاسخ به این نظر
نا شناس
۱۳۹۴/۳/۱۷ ۱۱:۴۱

سلام با عرض ادب خدمت همشهری چرا ادب رو رعایت نمیکنید و مسخره میکنید نکته ی دوم معمولا در جلسات غیر رسمی و مکانهای متبرکه در فصل گرما از دمپایی استفاده میکنن تا پاهایشان بوی بد ندهد و دیگران اذیت نشوند اقای مدیریت سایت هر کامنتی رو که نباید گذاشت ممنون

پاسخ به این نظر
رضا
۱۳۹۴/۳/۱۷ ۱۱:۵۲

به نظر من اگه تعداد ستون های مساجد رو بیشتر کنند که بشه بهش تکیه داد، افراد بیشتری میرن مسجد!!!

پاسخ به این نظر
sana
۱۳۹۴/۴/۱ ۱۳:۰۵

می خواستی چهار.پنجاه سال پیش باشی بعد می گفتی بسازن


علی رضایی
۱۳۹۴/۳/۱۸ ۱۵:۰۹

مدیریت این مراسم ها خیلی بده و جلسات کیفیتی نداره""سخنرانی و همین!!!!!! ضمنأ یه کم فضا رو محصور میکردید؛؛دوتا پارچه ی مشکی؛؛فضای اندوه.... هرکی رفته هر جا دلش خواسته نشسته... مسوولین هم که....... ولشون کن بابا.....

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۳/۱۹ ۱۱:۰۷

اطلاع رسانی نشده بود وگرنه مسئولین ولایی هم هنوز در شهرستان هستند.

پاسخ به این نظر
حاضر
۱۳۹۴/۳/۱۹ ۱۴:۱۳

حاج آقا مسئولین بودند مگه ندیدی؟البته کجا؟ تومرودشت...

پاسخ به این نظر
با شناس
۱۳۹۴/۳/۲۰ ۸:۲۸

آقا يا خانم ناشناس: اگر مسئول ولايي در نماز جماعت هر كدام از مساجد حضور پيدا كرده بود متوجه مراسم مي شد . يا نماز نمي خواند يا در نماز جماعت شركت نمي كند. و يا به صورت ظاهر ولايي است.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۳/۲۰ ۱۷:۴۴

يك نفر بزرگتر عزيزان شركت كننده در مجلس را دور هم جمع ميكرد تا انسجام بيشتري داشته باشن و آقاي عكاس هم بنده خدا بتونه تصاوير بهتري به ثبت برسونه خداييش طرز نشستنشون مثل كاشت ذرت ميمونه كه دچار خشكسالي هم شده باشه

پاسخ به این نظر
omid
۱۳۹۴/۳/۲۱ ۲:۲۳

مصلی خیلی ستون داره ها!!!! دقت کردید!!!

پاسخ به این نظر
sana
۱۳۹۴/۳/۳۱ ۱۲:۱۲

تو تهران خیلی با شکوه بود با صبحونش

پاسخ به این نظر
نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  
مراسم ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در ارسنجان