دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵,Jan 23 2017
عضویت در خبرنامه

رونمایی از خاطره ها و درنگ های دکتر حسنلی در ارسنجان

۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴:۴۵ کد مطلب: 1099


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان ارسنجان، ارسن نیوز؛ در نشستی با حضور جمعی از ادب دوستان، از شناخت نامه ی دکتر کاووس حسن لی با عنوان "خاطره ها و درنگ ها" رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور دکتر کاووس حسن لی، شاعر و نویسنده ی توانای استان مان، در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسنجان ترتیب یافته بود، سخنرانان به بیان ویژگی ها و معرفی فعالیت های این استاد برجسته زبان و ادبیات فارسی پرداختند.

دکتر کاووس حسن لی نیز در سخنان کوتاهی از مردم ادب دوست ارسنجان به خصوص گرد آورندگان کتاب "خاطره ها و درنگ ها" تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت و مسوول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد، استاد علی عبدالهی شاعر و نویسنده معاصر و علی نوید گویی مدیر انتشارات نوید شیراز از سخنرانان این مراسم بودند.

گفتنی است کتاب "خاطره ها و درنگ ها" حاوی گزیده ی فعالیت های ادبی، اشعار، سفرنامه ها و گفت و گوهای دکتر کاووس حسن لی است که با تلاش علی اسکندری و نازیلا برزگر گردآوری و به چاپ رسیده است.

 









ناشناس
۱۳۹۴/۳/۱۵ ۲۱:۳۸

چرا اینقدر خلوت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه مجبورید؟

پاسخ به این نظر
رحیمی
۱۳۹۴/۳/۱۶ ۰:۳۹

با این سالن خلوت آبروی ما ارسنجانیها را بردید

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۳/۱۶ ۰:۴۲

خلوص نیت تو هرکاری مهمه. مقام و ارزش کسی مثه دکتر حسن لی خیلی شایسته تر از این ها بود که مراسم با همچین جمعیتی برگزار شه. بهتره برای حفظ آبرو این مراسم رو تجلیل از دکتر حسن لی ندونیم بلکه تجلیل از ... بدونیم!!!!!

پاسخ به این نظر
دوستدار هنر
۱۳۹۴/۳/۱۶ ۷:۵۲

با سلام به همه آنان كه بودند و آنان كه نبودند. اول به كيفيت كار نگاه كنيد نه كميت كار. ديم آبرو را آنان كه نيامدند برده اند نه آنان كه آمدند. سيم، آقايان رحيمي و ناشناس مطمئنا شما جز كساني هستيد كه از مراسم با خبر بوديد ولي به كار و حضور اهميت نداديد پس لطفا كسي نيز از شما نظر نمي خواهد. شما منتقدين پر مدعايي هستيد كه در سدد اختلاف و تفرقه و فاصله هستيد و خداوند همه ما را هدايت كند . در ضمن ارزش تجليل از دكتر حسن لي را بايد اهل فن و خود وي بگويد نه آنكه ..... بگويد. بسيار بجا و جالب بود.با تشكر از مدير سايت

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۳/۱۶ ۷:۵۲

به ازاي هر شركت كننده يك سخنران داشته اند .چنين جلسه خلوتي در اين سالن بزرگ جالب نيست .مي شد در يك سالن كنفرانس انجام داد

پاسخ به این نظر
اللهیارخادمی
۱۳۹۴/۳/۱۶ ۱۰:۰۴

سلام حتما اطلاع رسانی نشده بود ولی بازم تشکر

پاسخ به این نظر
هنردوست
۱۳۹۴/۳/۱۷ ۸:۳۸

به اطلاع عزیزان میرسانم من در مراسم بودم که این عکس ها از ابتدای مراسم گرفته شده و ابتدای مراسم جمعیت کم بود و میبایست زمانی که جمعیت بیشتری در سالن بود عکس ها تهیه می شد.در کل مراسم بسیار جالب و درخوری بود

پاسخ به این نظر
هنردوست واقعی
۱۳۹۴/۳/۱۷ ۹:۰۴

آقای شفیعی که از ابتدا تا انتهای مراسم حضور داشت. جمعیت هم تغییر نکرد. کمتر شد که بیشتر نشد. سعی نکنید صورت مسأله را پاک کنید. در این مورد دو گروه مقصرند: اول اونهایی که دعوت شدند و نیامدند به خصوص فرهنگیان تنبل و مسوولین ادارات. دوم کسانی که برگزار کننده بودند ساعت مناسبی را انتخاب نکرده بودند و بعضی ها هم به خاطر آن ها نیامدند!


شهر وند
۱۳۹۴/۳/۱۷ ۱۴:۰۹

شفيعى خدايي خيلى أهل سانسور و خط بأزى هستى من خودم در جلسه بودم نماينده شوراى شهر اقاى هركول رضايي بهترين سخنران بود و مورد تشويق همه قرار گرفت مورد افتخار شهر هم بود نه عكسش هست نه سخنران يش خدا به دادت برسه

پاسخ به این نظر
حسین
۱۳۹۴/۳/۱۷ ۱۵:۲۰

ما که رفتیم کلی هم حال داد. درباره ی جمعیت هم باید بگویم که رونمایی کتاب جمعیت زیادی را نمی طلبد بلکه تعداد اندکی می نشینند چون بحث علمی هست. اگر قرار باشد که جمعیت حرف بزند که برنامه را در نماز جمعه برگزار می کردند. منبر ختم هم نیست. از اختلافات هم سر در نمی آورم اما می دانم که برنامه خوبی بود و اواسط برنامه تقریبا سه چهارم سالن پر شده بود. هر کس که نیامد حتما چیزی را از دست داد. آقای نوید و حسنلی و عبداللهی هم کاملا راضی بودند و تعریف می کردند. بی خود جو سازی نکنید پس.

پاسخ به این نظر
ديدبان
۱۳۹۴/۳/۱۸ ۹:۲۶

با سلام خدمت آقاي شفيعي مدير سايت . البته افراد حضورشان ارزش بيشتري دارد تا عكسشان!!! و بعد تصوير آقاي اسداله رضايي(هركول در عكسهاي 18 و 20 مشاهده مي شود. نكته گير و خرده گير نباشيم. البته........!!!!!!

پاسخ به این نظر
علی رضایی
۱۳۹۴/۳/۱۸ ۱۵:۳۲

خدا خیرتون بده از برگزاری این مراسمات"" بابا مردم نمیان؛؛؛مردم به شاعری و کتاب و هنر علاقه ندارن؛؛تقصیر مسوولین که نیست!!!!!!! حاضرین در این جلسه در تمام جلسات 50سال اخیر شهرستان حضور داشته اند و کسی کم و زیاد نشده!!!!!!!

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۳/۲۱ ۹:۴۳

عزیزان من بایدرونمایی ازکتاب رادرکنار مراسمی باشکوه انجام دادتا بتوان بهتر تبلیغ کرد نه مراسمی که خلوت باشد

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۳/۲۴ ۱۳:۲۹

خیلی جالبه تا زمانی که ما یادم میدیم توی این مراسم های شعر خوانی یک نفر همیشه شعر می خواند الان هم که سنی ازشون گذشته جاشون به دخترشون دادن فکر کنم اینده شعری ارسنجان فقط ایشون توی تمام مراسمات شعر خوانی داشته باشن والله توی جامعه امروزی ما همه چیز پارتیه .والله این برنامه های مسخره تونو ول کنید .

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۴/۱ ۱۵:۰۷

دکترحسن لی شخصیت محبوب وسرشناسی هستند کمترین کاری که میشد برای میزبانی ایشان کرد این بود که جایگاه رو آب وجارو کنیم وبا سبدهای گل تزیین کنیم امادریغ از یک شاخه گل ای کاش اینهایی که پشت تریبون آمدندو چپ وراست ازهم تشکر کردند نیم ساعت زودترمیومدن یه چراغ روشن میکردهرچی فکرکردم نفهمیدم اینا بابت کدوم زحمت اینقد ازهم تشکر میکنن اسپانسرای یه همچین برنامه ی فرهنگی باید رستوران باشه و قنادی همشهریا تعصب رو دور بندازین وقتی میخواین یه کارفرهنگی کنین اول ببینین فرهنگشو دارین خداوکیل کدام سخنران یک ساعت برای سخنرانیش وقت گذاشته بود...مجری که خوب بود داشت میمرد بنده خدا واقعا متاسفم

پاسخ به این نظر
ناشناس