يكشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵,Jan 22 2017
عضویت در خبرنامه

گزارش تصویری:

حال و هوای مسجد جامع عتیق ارسنجان در روزهای اعتکاف

۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹:۰۲ کد مطلب: 1051


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان ارسنجان، ارسن نیوز؛ مسجد جامع عتیق ارسنجان با قدمت بیش از 400 سال، این روزها میزبان حدود 80 نفر از معتکفان مرد در سنین مختلف بود:









ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۴ ۲۳:۱۹

یاد ایت الله ثقه الاسلام تولیت معظم مسجد جامع بخیر.

پاسخ به این نظر
شهروند
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۷:۴۴

التماس دعا، قبول باشه دست اندركاران خسته نباشيد. احسنت به همكاري مجدانه كانون مداحان و شاعران مذهبي ارسنجان. امسال برنامه هاي خوب و متنوعي بود.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۱۰:۲۸

طیب اله ان شااله

پاسخ به این نظر
جان فدای ولایت
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۱۰:۳۴

انشاء الله مقبول درگاه احدیت قرار بگیرد و انشاءالله در سالهای آینده حضور فراگیر و البته مخلصانه جوانان را شاهد باشیم.

پاسخ به این نظر
روستا زاده
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۱۰:۵۴

مسجد جامع عتیق مثل نگینی است که امثال ایت الله ثقه الاسلام و ایت الله روح الامینی و قران نویسان بزرگ و شهیر و انسانهای بزرگی را در خود تربیت کرده است و باید به ان افتخار کنیم

پاسخ به این نظر
علی رضایی
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۱۱:۳۶

راستی... خداییش برنامه های پارسال و امسال یکی بود؟؟؟؟!!!!! کار رو باید به کاردون سپرد"""" لبیک یا عشق... لبیک یا خامنه ای....

پاسخ به این نظر
دوست
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۱۲:۵۹

آره بخدا امسال که عالی بود ! چی بود پارسال برنامه رو داده بودن دست هیئت رزمندگان؟! خودش هم نمیدونست چیکار میکنه! امسال که نبودند همه جا امن و امان بود. اعتکاف یعنی این!


فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۰ ۱۴:۲۸

قابل توجه دوستانی که می گویند اعتکاف یعنی گوشه گیری و تنها بودن، خواهشمندیم و التماس میکنیم که برید مراسمات بزرگ اعتکاف از جمله دانشگاه تهران، رهپویان شیراز ، دانشگاه هنر، دانشگاه صنعتی شریف، مسجد اهل بیت (ع) قم و ... را ببینید که برنامه هاشون چجوریه !!؟؟ متاسفم برای سازمان تبلیغات ...


سین
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۱۲:۰۷

حدود 80 نفر بودن!!!!!!!! چقدر زیاد.......

پاسخ به این نظر
عینعلیخان
۱۳۹۴/۲/۱۷ ۱۴:۵۹

سلام --- ۸۰ نفر نه و« ش ص ت و پ ن چ » نفر مرد و *د و ی س ت و ه ف ت ا د * نفر زن بودند خدا خیر به اعضای ستاد اعتکاف بدهد برای اینکه زنها سردشون نشود جای کوچکی[مسجدصاحب الزمان] براشون در نظر گرفتند و برای اینکه مردها گرمشون نشود جای بزرگی [مسجد جامع ] کی به کیه!!! چون کسی که تصمیم میگیره شاید دراین سه روز یکبار سر بزند آنهم غذا وآب و چایش را در اداره صرف کرده ،روزه که نبوده بیخوابی هم نکشیده بعدش میره خونه راحت میخوابه فرداهم برگ مأمورت، آخر هفته وماه وسال هم بیلان کار به مافوق!!. ما که راضی بودیم اگرهم نبودیم چاره ای نداشتیم خدا انشاالله از اونها راضی باشد . انصافا در این موارد دیگه سیاسی کاری ولجبازی نکنید آمار 600 زن و400 مرد سالهای قبل را نگاه کنید آسیب شناسی کنید چرا بجای اینکه افزایش داشته باشیم کمتر شده ،احتمالا درشهر خیلی افت زاد ولد داشتیم !!ياخیلی مهاجر!۱ خدا انشاالله همه را به راه راست هدایت کند اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم.


عینعلیخان
۱۳۹۴/۲/۱۸ ۱۲:۴۱

سلام 80 نفر نه«ش ص ت وپ ن ج»نفر مرد و«د و ی س ت وه ف ت ا د»نفر زن وامسال اعضای ستاد اعتکاف لطف کردن برای اینکه زنها سردشون نشود جای کوچک [[سالن مسجدصاحب الزمان عج]]وبرای مردهاگرمشون نشود جای بزرگ[[مسجدجامع]]در نظر گرفتند نمیدانم من برعکس گفتم یا مسئولین برعکس فکر کردند،خوب تقصیر ندارند چون شاید یکبار بعداز صرف صبحانه و چای ومیوه درجلسات اداری واستراحت روی صندلی چرمی چرخدار هوس کنند به معتکفین سری بزنند . انصافاَ در اینگونه موارد لجبازی وسیاسی کاری را کنار بگذارید ببینید کجا بهتر است،آسیب شناسی کنید که چرا از آمار 600 نفر زن و400 نفر مرد سال به سال تنزل کردیم وبه آمار امسال رسیدیم .الله یارتان


فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۰ ۱۴:۲۴

احتمالا هیئت رزمندگان مقصر هست که استقبال کم بوده ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۱۴:۲۳

مسجد جامع! دگر باره جوان خواهی شد.....

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۶ ۱۰:۰۸

خوش بحال جوونایی که حضورداشتن الان پاک ومطهرن وبدبحال ماکه........

پاسخ به این نظر
مهدی
۱۳۹۴/۲/۱۶ ۱۲:۳۴

با سلام از نظر من مجالس پارسال صد برابر از امسال بهتر بود. هم از لحاظ بزرگی مکان،هم از لحاظ غرفه غرفه بودن مناسبت ها که هر کدام دسته جدایی را تشکیل می داد و هم از لحاظ مداحی و سخنرانی.به امید اینکه سال دیگر را هم مثل پارسال برگذار کنند ...."صلوات"

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۰ ۱۴:۳۱

صد درصد همینطور هست. در این شکی نیست که سازمان تبلیغات قابل مقایسه با هیئت رزمندگان نیست. کاش نتایج نظر سنجی ها و همچنین نظرات افراد صاحب نظر پخش می شد تا همه چیز مشخص شود. آفرین به حاج اصغر و بچه هاش


حواسمون باشه برا چی معتکف میشیم
۱۳۹۴/۲/۱۶ ۲۳:۱۲

بچها یادمون باشه اعتکاف یعنی هر چه بیشتر نزدیک تر شدن به خداس یه حرفهایی نزنیم که خدا اصلا دوست نداشته باشه صدامون بشنوه چون کارایی که میکنیم فقط وفقظ دل خنک کردن خودمون

پاسخ به این نظر
OMID
۱۳۹۴/۲/۱۷ ۱:۵۳

نه ب پارسال نه ب امسال

پاسخ به این نظر
چشم انتظار
۱۳۹۴/۲/۱۷ ۱۴:۵۵

از اینکه ارسنجان سایت خبری فعالی داره خوشحالم وبه همه کارمندان این سایت خسته نباشید میگم ، امیدوارم همیشه موفق باشند. من از کرمانشاه خبر هاش رو می خونم وبعضی اوقات می تونم بچه هام رو در بعضی از بخش هاش ببینم .

پاسخ به این نظر
كريم
۱۳۹۴/۲/۱۸ ۱۸:۲۸

حضور سرسبز نمازگزاران مسجد محمدي دراعتكاف جالب وديدني بود

پاسخ به این نظر
شناس
۱۳۹۴/۲/۲۱ ۲۳:۰۴

پارسال کجا امسال کجا واقعا که من نمی دونم این سازمان تبلیغات چیکار میکنه به نطرم همچین کارایی به هیاترزمندگان سپرده بشه بهتره تشکر فراوان از فرزند مادر رفیق دمت گرم

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۲۲ ۱۰:۳۹

امسال خیلی عالی بود از هر لحاظ کاش هر سال بهتر از سال قبل باشه، دسته همه برو بچه ها درد نکنه. مداحی هروله جشن عزا برای هیات فقط کار شکني نکنید که مجبور بشیم. از سال دیگه به خاطر حضور عده ای اعتکاف از دست بديم لبیک یا عشق لبیک یا مهدی(عج)

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۲ ۲۲:۱۹

رفیق اینکه میگویی امسال خیلی عالی بود نظر خودت هست یا نظر جمع؟ یا نظر متخصصین کار فرهنگی؟ به نظرم فقط و فقط در این زمینه نظر افراد متخصص در کار فرهنگی مهم هست و بس ...


جواب فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۲ ۲۳:۵۹

حالا متخصص کار فرهنگی تو هسی که حتی اسمت معلوم نیس یا یکی مثه صبری که از بچگی تو بطن کارای فرهنگی بوده یا دکتر خلیل نعمت الهی رییس دانشگاه پیام نور؟ برو ببین همینا که اتفاقا از نفرات اصلی و اصیل هیئت رزمندگان هم هستن چه نظری دادن تو همین سایت؟ یکی مثه حاج جعفر رحیمی برو ببین چه نظری داره درباره اعتکاف امسال. متخصص کار فرهنگی دیگه کیه مثلاً؟ هرکی هس خودش رو معرفی کنه و نظرش رو بده


فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۳ ۱۸:۳۵

دوست من کار فرهنگی و متخصص فرهنگی به سابقه و منبر رفتن نیست. فکر فرهنگی یعنی متناسب با شرایط سنی، سنت، جغرافیایی، آب وهوایی و حتی شرایط زمانی و ... تاثیراتی روی افکار و اعمال افراد جامعه مد نظر در مدت خاصی گذاشته شود. اتفاقا دو مثالی که زدید آقایان صبری و نعمت الهی بهتره مصاحبه آنها را بخوانید. اینها هم متفقا گفته اند که نیاز هست برنامه ها متناسب تر برگزار شود. حرف زدیا !!!


فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۳ ۱۸:۳۹

نیازی به اسم نیست. برای شما اسم مهم هست یا حرف طرف؟ به قول غلامحسین برای شما ندا مهم هست یامنادی؟ والبته کسانی که نمیتونن خوب و بد را تشخیص دهند و شاید بصیرت پایینی داشته باشند میگویند حرف را بدون منادی قبول نداریم !!!!


ناشناس
۱۳۹۴/۲/۲۳ ۱۲:۰۴

متاسفانه تو اكثرشهرستانها هيئت رزمندگان با اداره تبليغات وائمه جمعه اختلاف دارند علتش فكركنم تندروي هست ببينيد رهبري درموردعذاداري چه فرمايش دادند وشما چقدر فاصله با فرمايشات ايشون داريد اصلا وقتي به خودتون اجازه اين حركات ميدين دست سازمان تبليغات درد نكند كه باشما برخورد ميكند اگر بااين وضعيت ادامه بدين فكر كنم ديگه ادامه اي نداشته باشيد

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۳ ۲۳:۳۰

اکثر شهر ها؟؟؟؟ چند تا شهر رفتی؟ نکنه توریستی؟ حرفت روی آبه و بی سند !!!!!


فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۳ ۲۳:۴۱

چرا حرف بی منطق میزنی؟ هیئت ارسنجون که با امام جمعه محترم مشکل نداره. و البته به کوری چشم دشمنان خیلی هم با هم خوبن. امشب هم با هم جلسه داشتن. قبل از اعتکاف هم آقای جمانه با هیئت رزمندگان جلسه داشتن. پس شما فقط قصد تفرقه داری !!!


فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۳ ۲۳:۴۲

واقعا از درک پایین شما تعجب میکنم. خب مرد نازنین اگه ما در مورد کیفیت اعتکاف انتقاد داریم یعنی با سازمان تبلیغات مشکل داریم؟ خوب منطقی داریا!!!! چش نخوری جیگر !!!


ناشناس
۱۳۹۴/۲/۲۳ ۲۳:۲۶

روی گل ناشناس عزيز

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۲۴ ۸:۳۳

وقتي كه برخلاف نظر مراجع شيرازمعتكف ميشويد اينكه بگوئيد ما متخصص كارفرهنگي هستيم منبريا نيستن خيلي غير منتظره نيست منتظريم رساله چاپ كنيد حتما در دستور كار قراربدين چون متخصص هستين

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۸ ۲۳:۱۰

شما نظر مرجع خودتو بگو ببینیم مرجع شما چی میگن؟ بعد ما هم نظر مرجعمون را میگیم.


نام:                       

پست الکترونیک:  
نظر شما:  
حال و هوای مسجد جامع عتیق ارسنجان در روزهای اعتکاف