يكشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵,Jan 22 2017
عضویت در خبرنامه

پرده نشینی صدها ارسنجانی در شهر و روستاها

۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۳:۳۶:۴۶ کد مطلب: 1047


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان ارسنجان، ارسن نیوز؛ مراسم معنوی اعتکاف هم زمان با سراسر کشور، از شب 13 رجب آغاز شده است.

صدها نفر از اهالی شهرستان و دانشجویان مقیم ارسنجان، با اقامت 3 روزه در مساجد جامع و صاحب الزمان(عج) شهر و مساجد روستاهای چهارقلات، نظام آباد، کوهنجان، جوادیه، شوراب و خبریز، آمرزش الهی و دوری از گناهان را طلب می کنند.

یکی از مسوولین برگزاری مراسم اعتکاف، در این خصوص به  ارسن نیوز گفت: «امسال حدود 80 نفر از براردان در شبستان های قدیمی و تاریخی مسجد جامع، و حدود 300 نفر از خواهران در مسجد صاحب الزمان(عج)، به مدت 3 روز اعمال ویژه مراسم اعتکاف را به جا می آوردند.»

محمد حسین خادم الحسینی افزود: « در طول این روزها برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی، مولودی و مداحی، پاسخ گویی به شبهات دینی و سوالات احکام، برای معتکفین عزیز اجرا خواهد شد. طرح زلال قرآن نیز که به قرائت همراه با ترجمه یک صفحه از کلام وحی اختصاص دارد و همچنین زیارت امّ داوود که در آخرین ساعات اعتکاف قرادت می شود، از دیگر برنامه های اعتکاف امسال در شهرستان ارسنج

صبح اولین روز اعتکاف، نیز در دو مراسم جداگانه در مساجد جامع و صاحب الزمان(عج) شهر با حضور مسوول اداره تبلیغات اسلامی ارسنجان، آغاز این مهمانی الهی گرامی داشته شد.

حجت الاسلام محمد جواد چمانه در این مراسم با ذکر احادیث و روایاتی از فضیلت اعتکاف در درگاه اهلی، معتکفین را به تلاش برای حداکثر استفاده از لحظات اعتکاف و خودسازی هرچه بیشتر فراخواند.

انتهای پیام/224224

 

 









اللهیار خادمی
۱۳۹۴/۲/۱۳ ۹:۲۷

قبول باشه التماس دعا

پاسخ به این نظر
حرف حساب
۱۳۹۴/۲/۱۴ ۱۰:۲۲

خوشبحالشون که تونستن برن اعتکاف من گنهکار که دو ساله توفیق حضور در اعتکاف ندارم ولی سعی میکنم روز آخر اونجا حضور داشته باشم امسال قصد کرده بودیم اعتکاف رو در حرم امام رضا باشیم که متاسفانه تو قرعه کشی اسممون در نیومد ان شاء الله سال آینده


رضا جمال آبادی
۱۳۹۴/۲/۱۳ ۱۰:۲۲

التماس دعا

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۳ ۱۱:۳۷

سلا م نکنه رفتن تفریح که عکس یادگاری گرفتن

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۳ ۱۴:۰۷

ضمن قبولی طاعات وعبادات همه معتکفین ،از همه عزیزان التماس دعا داریم .

پاسخ به این نظر
دلسوز واقعي
۱۳۹۴/۲/۱۳ ۱۴:۲۳

انشااله كه در اين امر نيك موفق باشند .خوش به سعادتشان

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۳ ۱۶:۱۵

اون عکس آقایی که تو خواب محکم اسباب و اثاثیه اش رو چسبیده خیلی جالب بود ... اعتکاف یعنی دل کندن از دنیا !!!!

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۳ ۱۹:۱۹

اون بنده خدا پیرمرد چون دست درد داره موقع خواب باید یه بالش یا چیزی زیر دستش بذاره. حالا ببین چه گافی دادی! واقعاً کوته بینی و ادبینی یک مرض مضّر هس. بعدم تو خودت چرا از دنیا نزدی بری اعتکاف!؟


ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۳ ۱۶:۱۶

پرنده پر نميزنه میگه صدها نفر عکس نميذاشتي داداش ابروتون بره

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۳ ۱۹:۲۲

تو متن خبر رو بخون تا بفهمی چرا گفته صدها نفر! فقط حدود 400 نفر زن و مرد تو شهر معتکفن غیر از روستاها.


ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۳ ۱۸:۳۷

پارسال خیلی بیشتر بود

پاسخ به این نظر
حرف حساب ...
۱۳۹۴/۲/۱۳ ۱۸:۴۱

ما که سعادت و افتخار حضور در چنین مجلس روحانی و پر از نور و یکدلی را نداشتیم ... انشاالله اگه تونستیم این شیطان رو از وجود پر از گناه خودمون ترد کنیم سال اینده ...

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۳ ۲۲:۱۸

بیا جمع اش کن ده نفرن نیستن میگه 400 نفر

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۴ ۸:۳۸

با سلام نباید از آقایان در مراسم اعتکاف خانم ها استفاده شود حتی برای سخنرانی و نماز جماعت- خانم ها خودشان افراد زیادی را برای این کار دارند.

پاسخ به این نظر
مطلع..
۱۳۹۴/۲/۱۴ ۹:۰۱

به اين نتيجه ميرسيم كه هيئت رزمندگان ، تشكل پرست و خود خواه هستند و همه جيز را براي خودشان مي خواهند . درود بر متحدين و آنان كه مخلص براي اهل بيت(ع) فعاليت مي كنند.

پاسخ به این نظر
كسي كه لياقت حضور نداشت
۱۳۹۴/۲/۱۴ ۹:۰۵

التماس دعا.. اينگونه برنامه ها مناسب است . البته امسال هيئت رزمندگان به علت اينكه رياست مراسم را بر عهده نداشت شهرستان را ترك و به شيراز رفتند كه از نظر علما مراسم اعتكاف انان فقط مي تواند به عنوان يك تفريح يا اردوي سه روزه باشد. و نتيجه مي گيريم كه اين تشكل خود رأي مي باشد و دنبال وحدت نيستند. مراسم امسال بهتر و بدون حاشيه مي باشد.

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۰ ۱۴:۴۵

بچه های هیئت مطابق سالهای قبل به اعتکاف شیراز رفتن. سال هم که اعتکاف دستشون بود عده ای رفتن شیراز. حرف شما خلاف اخلاق هست. از طرفی تعداد زیادی از بچه های هیات در مراسم اعتکاف ارسنجون شرکت کردن ولی معتکف نشدن. نظر مراجع را در مورد اردو برای ما لینک کنید اگر دروغ نمیگویید ...


فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۰ ۱۴:۴۹

بچه های هیئت خود رای نیستند. دوست دارند از مراسمات با کیفیت بالا استفاده کنند. شما دوست ندارید؟ همه ما کمال گرا هستیم و دوست داریم بهترین گزینه را انتخاب کنیم. شما اگه بخواهی بری زیادت میری مشهد یا قم؟ خب میری قم دیگه ! برا چی؟ برا اینکه کیفیت مشهد بهتر از قم هست. با اینکه هردو از خاندان رسول الله (ص) هستند.


شهروند
۱۳۹۴/۲/۱۴ ۹:۳۳

ناشناس محترم اول به كيفيت كار توجه داشته باشيد نه كميت كار، و بعد امسال آنان كه ادعاي وحدت در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را دارند باعث تفرقه افكني شده اند و در اين مراسم حضور پيدا نكردند . اگر حضور در اعتكاف براي رضاي خدا مي باشد پس اينگونه حركات چرا؟؟؟؟ چشم ها را بايد شست . جور ديگر بايد ديد.

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۴ ۱۱:۱۲

آقای جمال آبادی محتاجیم به دعا انشاله نصیب خودت بشه

پاسخ به این نظر
بینام ونشون
۱۳۹۴/۲/۱۴ ۱۱:۳۹

واقعا دلم گرفت از بعضی افراد مغرض وبی انصاف .

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۴ ۱۲:۵۱

همینکه هیات نبود خودش یعنی عالي

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۰ ۱۴:۴۰

خوش بحالتون. شما بمونید و همین عالی بودن. برا هیئتی ها هم دعا کنید هدایت بشن ...


رويا
۱۳۹۴/۲/۱۴ ۱۴:۰۲

ازاعضاي مسجد محمدي دراعتكاف تشكر مي شود جاي اينها درمسجد خالي است .

پاسخ به این نظر
محتاج دعا
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۹:۰۲

با آرزوی قبولی طاعات وعبادات همه عزیزان کاش ازروستاها هم عکس وگزارش تهیه شده بود خصوصا جوادیه که تشویقی برای معتکفین باشدوپیامی برای عقب ماندگان ازاین کاروان

پاسخ به این نظر
راوي
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۹:۱۵

قبول باشه خوشا به سعادت آنان كه توانستند در اين مراسم معنوي حضور داشته باشند. دست كاركنان تبليغات اسلامي و كانون مداحان و شاعران مذهبي درد نكنه. بسيار جالب

پاسخ به این نظر
جان فدای ولایت
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۹:۳۴

انشاءالله که طاعات و عبادات همگی عزیزان مقبول درگاه حق تعالی قرار گیرد.ویک خدا قوت به عزیزان سازمان تبلیغات علی الخصوص آقای خادم الحسینی خستگی ناپذیر که سال هاست در کنار افراد مختلف ، بی منت در هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم تلاش میکنند.التماس دعا.

پاسخ به این نظر
علی رضایی
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۱۰:۴۴

خواستم خدمت عزیزان عرض کنم که کسی که میخواد توی شهر دیگه ای اعتکاف بره میتونه قبلش نذر کنه که فلان روزها رو روزه بره و از نظر مراجع هم صحیح هست""ضمنأ یه برنامه ی اعتکاف پانزده هزار نفری شیراز می ارزه به صدسال اعتکاف بدون برنامه ی اینجا!!! ایشاالله که قبول همه شده باشه!! لبیک یا عشق........ لبیک یا خامنه ای.......

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۱۱:۴۳

ارزيدنشو رضایی جون نباید بگی همینکه مسجد شهر تو خالی کردی آره می ارزه

پاسخ به این نظر
ما
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۱۲:۱۸

ما که اونجا بودیم از لحاظ امکانات خیلی کم کاری کرده بودن لطفا سال دیگه بهتر باشه

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۰ ۱۴:۳۸

امیدواریم سال آینده کار را بدن به کاردون


یه سوال
۱۳۹۴/۲/۱۵ ۲۲:۲۹

1-چرا استقبال مثل سال گذشته نبود؟

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۰ ۱۴:۳۷

معلومه دیگه !!! یا مکان مشکل داره یا زمان یا مجری؟ به نظرتون کدومه؟ خب معلومه دیگه !!!


ج رحیمی
۱۳۹۴/۲/۲۰ ۱۸:۱۱

استقبال مردم و جوانان و نوجوانان خوب بود مثل هرسال. فقط هیئت رزمندگانیا استقبال نکردن اونم بخاطر ایکه ریاست دستشون نبود اونم بخاطر ایکه مردم معترض بودن بخاطر پارسال. لطفاً مردم متدین ارسنجون و این مراسم رو زیر سوال نبرید. ضمن ایکه چندتا از بچه های مخلص هیئت رزمندگان معتکف شده بودن همینجا.


ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۷ ۸:۱۷

سلام به جناب محتاج دعا ازروستاها هم ازطرف سازمان وشورای هیئات مذهبی سرکشی شده انشاالله عکسهارو میزارند

پاسخ به این نظر
علي شادكام
۱۳۹۴/۲/۱۷ ۸:۳۷

سلام خدمت همه ١.هيئت رزمندگان براي اعتكاف به شيراز نرفته و اين خبر كذب محضه.بلكه چندنفر از اعضاي آن به اعتكاف شيراز رفتند كه البته اين كار،سالهاي قبل هم مرسوم بوده ٢.حاج اصغرنعمتي نه خود به شيراز رفته ونه كسي را به اعتكاف شيراز برده بلكه عده اي برحسب علاقه وتوقعاتشان از نوع برگزاري مراسم، دراعتكاف مسجدشهداي شيراز،شركت كردند ٣.حتي در همين عكسهايي كه در مطالب مربوط به اعتكاف اين سايت وجود دارد،تعدادي ازاعضاي هيئت رزمندگان ديده ميشود كه شناخته شده اند ونياز به نام بردن وجودندارد . . اميد كه انصاف رعايت شود وتهمت تفرقه زده نشود والبته بعضي مسائل قابل طرح نيست . ياعلي

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۱۹ ۱۲:۱۱

سردبیر پرفکت ما را بزار همین که هیات نبود همه چیز عالی بود

پاسخ به این نظر
مطلع
۱۳۹۴/۲/۱۹ ۱۲:۵۲

اقاي علي رضايي و امثالهم شما دنبال كيفيت و ارزش نيستيد . چون مديريت برنامه را به شما ندادند . ميدان را ترك كرديد و الا اگر براي رضاي خداباشد همه چيز درست مي شود ولي شما و اعضاي هيئت ....... براي رضاي خدا كار نمي كنيد . براي دل خودتان و به به كردن ديگران كه بايد اين مهم اصلاح شود كه امثال آغاز اين كار بود.

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۰ ۱۴:۳۶

مطلع باید بدونی که بچه های هیات هرسال میرن اعتکاف شیراز حتی سال قبل که دست خودشون بود. ضمنا وقتی کیفیت یه جلسه پایینه و برای فرد مناسب نیست و داره وقت میذاره مگه مجبوره که بمونه؟ برای مثال می گویم شما میتونی خیارسبز کرمو بخوری؟ خب خیارسبزی میخوری که سالم تره و برات مفید تره؟ آدم عاقل باید چکارکنه؟


ناشناس
۱۳۹۴/۲/۲۰ ۱۸:۰۷

یه جا میگید رفتن! یه جا میگین نرفتن!! تکلیف تون با خودتون معلومه!؟


شهروند عادی
۱۳۹۴/۲/۲۰ ۱۸:۱۴

بالاخره رفتین شیراز یا نه!؟ معلومه چتون هس؟ من می دونم. چون بدون شما هم اعتکاف خوب برگزار شد هم جشن های خیابانی حضرت علی(ع). پس خیلی ام اینجوری نیس که مراسمات ارسنجون فقط هیئت و بس!


فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۱ ۱۲:۱۹

خیلی خوبه که مراسمات را ارگان های مختلف انجام دهند و سنگینی از روی دوش هیئت رزمندگان کم شود. البته به شرطی که مثل جشن میلاد امام زمان عج مراسمات را همراه با اعمال حرام اجرا نکنند ...


علی رضایی
۱۳۹۴/۲/۲۰ ۱۰:۵۴

آقای مطلع....... من سالهاست که میرم اعتکاف شیراز وحتی یکبار هم اینجا نبودم.... ضمنأ پارسال هم که میدان دست ما بود؛؛من رفتم شیراز""میدونید چرا؟؟؟؟؟؟ آخه من میخوام یه چیزی از این مراسم یاد بگیرم و بیام انتقال بدم.... آره داداش.... بگذریم..... رهبرا..... رخصتی..... دلتنگ شهادتم...... لبیک یا عشق..... لبیک یا خامنه ای....

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۲۰ ۱۴:۴۹

علی رضایی یاد گرفتی بیا بگو نه چندسال رفتی شیراز پر باری سال دیگه اگه شهید نشدی بیا مسجد جامع بقیه رو پر بار کن هر وقت نفس تو درست کردی بگو لبیک یا عشق لبیک یا خامنه اي

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۲۱ ۱۳:۰۱

جدیدا هیات سخنگوش از غلامحسین به فرزند مادر تغییر کرده!!!! رضایی عزیز راه شهادت که بازه رخصت چی میخوای مردی برو لب مرز یا خیلی ادعا داری برو مدافعان حرم برای مبعث برنامه رو بگيد

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۲ ۲۲:۲۳

غلامحسین سرش شلوغه و من و بروبچ هستیم !!! کاری داری به ما بگو تا فرمون ببریم !!!


علی رضایی
۱۳۹۴/۲/۲۱ ۱۶:۳۵

آقای ناشناس..... چیزهایی رو که یاد گرفتم به اونایی میگم که لیاقتشو دارن و نه شما!!!! مثلأ من یا دگرفتم که حق قرآن اینه که روزی 50آیه بخونی(تو میخونی؟؟)من که میخونم؛؛فعلأ اینو انجام بده تا مابقیشو بهت بگم..... و دیگه اینکه بچه هییتی شهید نشه؛؛پس کی بشه؟؟!! شک نکن که مدافعان حرم قسمتم میشه.... چند تا کار کوچولو توی جبهه ی شهرم دارم؛؛انجام بدم رفتم.. آره داداش... بزرگ شده ی رهبری و ولایت رو از جنگ و لب مرز میترسونی؟؟؟!!!!! گذشتم..... رهبرا.... رخصتی.... دلتنگ شهادتم..... لبیک یا عشق..... لبیک یا خامنه ای....

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۲۱ ۱۹:۴۱

نميدانم چرانظر من راتاييدنميكنيد آقاي شفيع

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۲۱ ۲۱:۱۸

رضایی جون ما ندیدیم که میگی، لزومی نداره ریا کنی از طرفی از کجا میدونی نميخونيم کاملا معلومه شهید از هیات زياد دیده شده مخصوصا این چند وقت چندتا کار کوچولوتو انجام بده برو واقعا شما نريد کی باید بره ما که ادعایی نداريم حالا که از شیراز خیلی یاد گرفتی سعی کن یه دوره از ابتدایی دوباره ریپیت کنی چون بچه دبستانی اطلاعاتش بیشتره ما لیاقت نداریم نميخوايم داشته باشیم فقط انقد معرفت داریم که مسجد شهر خالی نکنيم

پاسخ به این نظر
به علی رضایی
۱۳۹۴/۲/۲۱ ۲۱:۳۹

برادر عزیز اعتکافت قبول باشه کسی رهبری و ولایت را از جنگ نميترسونه برادر جنگ همیشه لب مرز نیست جنگ نرم همینه که تو شهر خودت نباشی شما که ادعا داری خیلی پر بار هستی یکسال در شهر بمون به چهار تا جوان و نوجوان اطلاعات تو منتقل کن والا صوابش بیشتره ما نگفتیم به ما اطلاعات بده اعتکاف یعنی گوشه نشینی و راز نیاز. کردن حالا تو یه شهر برنامه بهتر و متفاوتی داره دلیل نمیشه اصل کار زیر سوال بره بگيم چون تو ارسنجان برنامه خاصی نیست پس بريم شيراز

پاسخ به این نظر
علی رضایی
۱۳۹۴/۲/۲۳ ۱۱:۰۴

من خیلیم خوب دارم توی زمینه ی جنگ نرم؛؛توی شهرم کار میکنم؛؛ یه کم دقت کنی و چشم حسادتت رو ببندی متوجه میشی... من سه روز شیرازم و362 روز در خدمت شهرم..... آره داداش.... بگذرم.....

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۲۳ ۲۳:۲۹

علی آقا بیشتر توضیح بده کجا با جنگ نرم مبارزه میکنی لابد خودت فقط خبر داری!!!! 3 روز شیراز 400 روز تو هواااااااا


غلامحسین حسن شاهی
۱۳۹۴/۲/۲۳ ۱۶:۴۷

یه چند وقتی سرم شلوغه از همه عذر ميخام قسمت شده برم مدافعان حرم اگر خدا خواست و سعادت نداشتم و برگشتم در خدمت هستم از همه حلالیت ميخام

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۲۳ ۲۳:۳۲

غلامحسين عزیز خوش به سعادتت

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۲۴ ۱۳:۵۶

سعادت داری کی بهتر از بروپچ هیات یا علي

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۴/۲/۲۴ ۱۳:۵۹

دقت کردین قبلا غلامحسین میومد کامنت خودشو لايک میکرد الان فرزند مادر و علی ما کم نمياريم آره بگذریم ....

پاسخ به این نظر
فرزند مادر
۱۳۹۴/۲/۲۶ ۱۰:۵۳

ما خودمون را لایک نکردیم. فرضا اگه ما این کار را کرده باشیم و البته هیچ ایرادی هم ندارد. ولی اگر ما خودمون را لایک نکرده باشیم شما تهمت زدی و تهمت زدن جزء گناهان کبیره هست. معمولا آدم های ضعیف تهمت میزنن. آدم های قوی نیازی به تهمت یا تخریب دیگران ندارن.


ناشناس
۱۳۹۴/۲/۲۴ ۱۷:۵۶

شفیعی خوابي

پاسخ به این نظر
علی رضایی